AnnePåLande Skrevet 27. august 2022 #67641 Del Skrevet 27. august 2022 Klink skrev (17 minutter siden): cbe er ikke populær lenger. Det går i sirkel, ikke like populær, samarbeidene blir med mindre populære merker som igjen gir færre følgere og dårligere innhold. Det er ikke så rart egentlig med tanke på det hun formidler i sine kanaler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 27. august 2022 #67642 Del Skrevet 27. august 2022 Klink skrev (42 minutter siden): Og unnskyld meg, barnet plaget virkelig ikke katten og var forsiktig. Storyen sluttet når katten trakk til seg hodet, tipper katten stakk av eller barnet fikk beskjed om å at pusen ikke ville bli strøket slik. Stor overdrivelse at det ble stukket noen finger inn i nesa på den. Altså! Man må være blind for å se at katten ikke likte hvordan barnet behandlet den! 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. august 2022 #67643 Del Skrevet 27. august 2022 Klink skrev (43 minutter siden): Og unnskyld meg, barnet plaget virkelig ikke katten og var forsiktig. Storyen sluttet når katten trakk til seg hodet, tipper katten stakk av eller barnet fikk beskjed om å at pusen ikke ville bli strøket slik. Stor overdrivelse at det ble stukket noen finger inn i nesa på den. Altså! Katten sa tydelig helt fra begynnelsen av storien det var for mye og barnet gikk over dens intimgrense. Barnet fikk ikke korreks av den voksne, fortsatte med enda mer intimkrenkende atferd og katten ble enda tydeligere i språket på slutten. Den voksne syntes det var nusselig… 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. august 2022 #67644 Del Skrevet 27. august 2022 AnnePåLande skrev (30 minutter siden): Måtte inn og se. Jeg ser det samme som deg. Men, om barnet fikk beskjed om å gå bort, vet vi jo ikke. Nei, men story ble ferdig så det blir en antagelse om at det ble avbrutt av at katten ikke ville mer. Syns det er en sterk overdrivelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. august 2022 #67645 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Inocybe skrev (22 minutter siden): Katten sa tydelig helt fra begynnelsen av storien det var for mye og barnet gikk over dens intimgrense. Barnet fikk ikke korreks av den voksne, fortsatte med enda mer intimkrenkende atferd og katten ble enda tydeligere i språket på slutten. Den voksne syntes det var nusselig… Det kan godt være, men påstander om at barnet stikker fingeren inn i nesa på katten er bullshit og overdrivelser kun for å lage kvalme! Endret 27. august 2022 av Klink 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 27. august 2022 #67646 Del Skrevet 27. august 2022 Inocybe skrev (46 minutter siden): Katten sa tydelig helt fra begynnelsen av storien det var for mye og barnet gikk over dens intimgrense. Barnet fikk ikke korreks av den voksne, fortsatte med enda mer intimkrenkende atferd og katten ble enda tydeligere i språket på slutten. Den voksne syntes det var nusselig… Herregud. Ro ned. Der er nok å ta av og kritisere i kanalen til CBE, men «kattens intimgrense»? Ler meg ihel. Og nei- trenger ikke belæring av håndtering av katt. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 27. august 2022 #67647 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Skrottefar skrev (23 timer siden): Nja, er vel andre influensere som gir henne hjerter, blomster og likes, uvisst hvorfor, men kanskje de ikke vil få LKE sin vrede over seg, eller noe sånt 😂 Alle de er nok pliktet til å gi, for så å få igjen. Mange har sikkert ikke lyst engang, men bra for businessen…. Endret 27. august 2022 av cerruti 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 27. august 2022 #67648 Del Skrevet 27. august 2022 Gameon skrev (9 timer siden): Hun driter i spørsmålet, det finner hun lett ut eller vet fra før. Dette er bare en unnskyldning for å legge ut et bilde som ikke har noen sammenheng, men hun så seg selv i speilet og slukte seg med blikket og måtte vise hvor deilig hun synes hun er og tror vi andre synes..... ryggraden min vrir seg.....😝😂😂 Ryggraden og magen - synes hun ser så ukjent ut her; nok et nytt image Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 27. august 2022 #67649 Del Skrevet 27. august 2022 Inocybe skrev (9 timer siden): Altså hva er det med CBE og det å legge ut stories av dyr som små-plages og beskrive det som søtt og nusselig?!? Legg ned den jævla mobilen og forklar barnet at katten helt tydelig forteller at nå er det nok. Kattespråk kan være vanskelig for personer som ikke er kjent med det, men her er den faktisk tydelig med ører, ansiktsuttrykk, trekker seg unna og kroppen som spenner seg. I tillegg burde det være normalt å vite at ingen dyr, eller mennesker, liker når fremmede piller dem i nesen. Flaks at katten er så høflig den ikke svarer med klør, eller kanskje uflaks for barnet lærer jo intet av det her ut over at dyrs grenser bare kan overskrides når det passer slik foreldrene støtt og stadig gjør med hunden deres. CBEs forhold til dyr har overrasket meg i sterk negativ retning siste årene. Helt fra stories av gammel hund som tydelig hadde vondt bli dratt med på tur etter halsbåndet. Valp som sovner av utmattelse etter overanstrengelse, blir utsatt for alt for tøff trening alt for tidlig, overopphetet og flere eksempler på katter som får sine grenser tråkket på. De fleste av disse beskrives av CBE som søtt med hjerter. Hest som drepes som etterfølgende beskrives med latterliggjøring. Hvor skal barna lære empati og godt dyrehold når foreldrene er slik? hun bruker dyr i sitt virke som maskotter eller forsterkende effekter på det hun så banalt driver med. Ingen respekt for dyrene og et forferdelig dyrehold når du tillater datteren din nærmest å pirke katten i øynene (og løpe altfor langt og tidlig med hunden i varmen). Skrekkelig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Py Skrevet 27. august 2022 #67650 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Det er så trist hvordan hun ødelegger Løkendrakten med den grusomme skjorta og det greiene i håret. Jeg har selv en (sort) løkendrakt jeg er veldig stolt av, og skjønner ikke behovet for å "pimpe" den slik hun gjør. Hun inspirerer/influencer ikke meg, og jeg håper virkelig ingen andre blir influenca til å gjøre det samme med sin bunad. Endret 27. august 2022 av Lille Py La til skjermbilde 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. august 2022 #67651 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Lille Py skrev (8 minutter siden): Det er så trist hvordan hun ødelegger Løkendrakten med den grusomme skjorta og det greiene i håret. Jeg har selv en (sort) løkendrakt jeg er veldig stolt av, og skjønner ikke behovet for å "pimpe" den slik hun gjør. Hun inspirerer/influencer ikke meg, og jeg håper virkelig ingen andre blir influenca til å gjøre det samme med sin bunad. At hun velger en annen skjorte enn den du foretrekker og pynter håret sitt med noe du ikke liker. Den er grei, men skal bedriften kritiseres for det? Og hun ødelegger ikke en bunad/festdrakt bare fordi du ikke foretrekker tilværet hun bruker. Endret 27. august 2022 av Klink 12 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. august 2022 #67652 Del Skrevet 27. august 2022 Klink skrev (1 time siden): Det kan godt være, men påstander om at barnet stikker fingeren inn i nesa på katten er bullshit og overdrivelser kun for å lage kvalme! Først klør den på nesen hvilket får katten til å spenne seg enda mer før det pekes en finger rett mot snuten og katten trekker seg enda lengre tilbake. En katt som er tydelig ukomfortabel. Et typisk eksempel på en katt som er for snill og høflig og der for lar seg overkjøre. Kjipt at katten må lære seg å gå eller klore fordi mennesker ikke kan oppføre seg. Den voksne burde ha lagt fra seg telefonen mye før. lillehammeren skrev (33 minutter siden): Herregud. Ro ned. Der er nok å ta av og kritisere i kanalen til CBE, men «kattens intimgrense»? Ler meg ihel. Og nei- trenger ikke belæring av håndtering av katt. Tydeligvis ikke så stødig i kattespråk du. Hvorfor antar du at dyr ikke har intimgrenser de også? 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. august 2022 #67653 Del Skrevet 27. august 2022 Inocybe skrev (1 time siden): Katten sa tydelig helt fra begynnelsen av storien det var for mye og barnet gikk over dens intimgrense. Barnet fikk ikke korreks av den voksne, fortsatte med enda mer intimkrenkende atferd og katten ble enda tydeligere i språket på slutten. Den voksne syntes det var nusselig… Man tar ikke på fremmede katter. Katter klorer raskt om de blir usikre. Vår vanligvis snille hankatt kan finne på å daske etter fremmede unger som kommer brått på han, så stoler ikke på han, engang. ☺️ 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. august 2022 #67654 Del Skrevet 27. august 2022 Inocybe skrev (3 minutter siden): Den voksne burde ha lagt fra seg telefonen mye før. Som om det er mulig, telefonen er som en ekstra kroppsdel for CBE 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. august 2022 #67655 Del Skrevet 27. august 2022 Skrottefar skrev (2 minutter siden): Som om det er mulig, telefonen er som en ekstra kroppsdel for CBE Sant det 🤣. Til hennes forsvar så må jo mobilen være konstant selfie-klar om hun skulle gå forbi en blank ting som en ovnsdør, butikkvindu eller lignende. 19 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. august 2022 #67656 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Inocybe skrev (25 minutter siden): Sant det 🤣. Til hennes forsvar så må jo mobilen være konstant selfie-klar om hun skulle gå forbi en blank ting som en ovnsdør, butikkvindu eller lignende. Man skulle visst være vennlig og høflig , det er uskrevne regler de fleste overholder ifølge en bruker her. Endret 27. august 2022 av Klink 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 27. august 2022 #67657 Del Skrevet 27. august 2022 Klink skrev (4 minutter siden): Man skulle visst være vennlig og høflig , det er uskrevne regler de fleste følger de fleste overholder ifølge en bruker her. Beklager men biter ikke på dine banale avsporingsforsøk 😘 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. august 2022 #67658 Del Skrevet 27. august 2022 Inocybe skrev (Akkurat nå): Beklager men biter ikke på dine banale avsporingsforsøk 😘 Vennlig var det slettes ikke, selv om du mener jeg forsøker å avspore tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 27. august 2022 #67659 Del Skrevet 27. august 2022 Lille Py skrev (28 minutter siden): Det er så trist hvordan hun ødelegger Løkendrakten med den grusomme skjorta og det greiene i håret. Jeg har selv en (sort) løkendrakt jeg er veldig stolt av, og skjønner ikke behovet for å "pimpe" den slik hun gjør. Hun inspirerer/influencer ikke meg, og jeg håper virkelig ingen andre blir influenca til å gjøre det samme med sin bunad. Kanskje slik det blir når ei veldig forfengelig dame med veldig mye fritid skal planlegge antrekk til en viktig dag. Det ene slår i hjel det andre som slår i hjel det tredje, men bare man ser mange nok timer på seg selv i speilet så ser det sikkert bra ut 🤔 Men det er jo rett og slett banebrytende å se CBE i et plagg som hverken er pinetrangt eller som viser frem magen hennes, så tommel opp 👍Antrekket ser jo ut som alle disse fantasidraktene som er på mote nå. 21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. august 2022 #67660 Del Skrevet 27. august 2022 lillehammeren skrev (1 time siden): Herregud. Ro ned. Der er nok å ta av og kritisere i kanalen til CBE, men «kattens intimgrense»? Ler meg ihel. Og nei- trenger ikke belæring av håndtering av katt. Alle dyr har intimgrense. Katter liker vanligvis ikke å bli kost med på den måten CBEs mindreårige viser på IG av en fremmed. Om det er noen som trenger belæring i dyrehold, er det CBE. 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå