Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Blinkie skrev (10 timer siden):

Reklame fra Britannia hotel i Trondheim. Vil de virkelig assosieres med cbe/lke? Uff. Da kommer jeg aldri til å bo der igjen iallfall !

Tenkte akkurat det samme. Aldri et hotell jeg skal sette mine føtter på. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snødronninga skrev (21 timer siden):

Noen nevnte Isabel Raad i går, så jeg sjekka ut hva hun hadde å by på. «Den lille sorte» var mye finere og elegant enn den CBE viste. Caroline bruker nesten utelukkende klær som viser magen. 

Det er noe med uttrykket og lyset Caroline bruker som gjør disse haul’ene blir unaturlige. Kort oppsummert: Stivt, tilgjort og selvdiggende. Ble overraska over at Raad faktisk var mer naturlig og likandes. 

En annen ting, er det mulig at hun bruker et filter som gjør huden glattere? Da kan det i såfall rapporteres til Forbruketilsynet. 

F1A11A35-399A-406F-93D3-5F56BE526F1B.jpeg

Nå handler ikke denne tråden om IR, men jeg klarer ikke la være å kommentere dette bildet. Leggene og føttene på det bildet ser ut som om de hører til et annet menneske enn IR. Uheldig redigering, eller hva skjer her?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (50 minutter siden):

Mulig Caroline ikke har hørt om Google..? Eller er hun ute å fisker?

Screenshot_20220827-104931_Instagram.jpg

Hun driter i spørsmålet,  det finner hun lett ut eller vet fra før. Dette er bare en unnskyldning for å legge ut et bilde som ikke har noen sammenheng,  men hun så seg selv i speilet og slukte seg med blikket og måtte vise hvor deilig hun synes hun er og tror vi andre synes..... ryggraden min vrir seg.....😝😂😂

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (På 26.8.2022 den 10.50):

«Det begynner å bli høst, da skjer det masse ting, middager og kanskje fester»

OMG, hun er så ukomfortabel og usikker foran kamera😯

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

CDC7A8AB-21A7-43D5-8638-E7E7A6B62507.jpeg

WOW for noen høst-vibber disse klærne gir.. Tenkte høst var tiden for strikkede gensere og myke sokker, men neida. Neon-rosa bukse og BH + kjole som viser mest mulig hud. BRR-- fryser bare av synet.. 

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (25 minutter siden):

Noen moteopptatte influensere bruker høst-innledningen til å reise til de ulike nordiske moteukene.

Screenshot_20220827-132930_Samsung Internet.jpg

Mens andre selvopptatte influensere bruker høst-innledningen til å posere i billige Barbieklær hjemme i sin egen stue.

Screenshot_20220827-134000_Messenger.jpg

Hver sin lyst, for all del. Men det begynner å bli mange år siden CBE produserte innhold som "oste av kvalitet".

Oser mest panikk. 

• Liker 30
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (5 timer siden):

WOW for noen høst-vibber disse klærne gir.. Tenkte høst var tiden for strikkede gensere og myke sokker, men neida. Neon-rosa bukse og BH + kjole som viser mest mulig hud. BRR-- fryser bare av synet.. 

På bildet til venstre har hun fiksa på ansiktet med filter. Var det ikke det man ikke kunne gjøre i reklameinnlegg etter 1. juli? Har hun tungt for det??

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (20 timer siden):

Som ingen er pålagt å følge i det hele tatt. 

Vi som mennesker er heller ikke pålagt å være høflige, snille, gode, vennlige eller vise nestekjærlighet, men jeg tror de aller fleste av oss lever etter disse uskrevne "reglene", eller oppfordringer om du vil. 

Ser du poenget mitt eller må jeg utdype noe mer? 

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (10 minutter siden):

Vi som mennesker er heller ikke pålagt å være høflige, snille, gode, vennlige eller vise nestekjærlighet, men jeg tror de aller fleste av oss lever etter disse uskrevne "reglene", eller oppfordringer om du vil. 

Ser du poenget mitt eller må jeg utdype noe mer? 

Det er vi ikke, og syns jeg regler rundt klesvalg og utringning er bagateller. Bare noe nytt rart å ta bedriften på. Akkurat som brystvortene hennes og nærbilde av cameltoen.  
(Og forresten finnes det noen brukere her som ikke akkurat følger disse uskrevne reglene du ramser opp. De er hverken høflige eller vennlige. Så skal ikke lete lenge , spesielt ikke på internett.)

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (5 timer siden):

Noen moteopptatte influensere bruker høst-innledningen til å reise til de ulike nordiske moteukene.

Screenshot_20220827-132930_Samsung Internet.jpg

Mens andre selvopptatte influensere bruker høst-innledningen til å posere i billige Barbieklær hjemme i sin egen stue.

Screenshot_20220827-134000_Messenger.jpg

Hver sin lyst, for all del. Men det begynner å bli mange år siden CBE produserte innhold som "oste av kvalitet".

er vel ingen som kjøper noe hun derr reklamerer for lenger,lenge siden det oste noe som helst,om man ser bort fra kokos duften fra"hønepøne"

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og unnskyld meg, barnet plaget virkelig ikke katten og var forsiktig. Storyen sluttet når katten trakk til seg hodet, tipper katten stakk av eller barnet fikk beskjed om å at pusen ikke ville bli strøket slik. Stor overdrivelse at det ble stukket noen finger inn i nesa på den. Altså! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (22 minutter siden):

Det er vi ikke, og syns jeg regler rundt klesvalg og utringning er bagateller. Bare noe nytt rart å ta bedriften på. Akkurat som brystvortene hennes og nærbilde av cameltoen.  
(Og forresten finnes det noen brukere her som ikke akkurat følger disse uskrevne reglene du ramser opp. De er hverken høflige eller vennlige. Så skal ikke lete lenge , spesielt ikke på internett.)

(Nei, de er jo ikke pålagt å følge dem.)

Hadde CBE lagt seg selv i sjangeren som sophie Elise og isabel raad så hadde dette vært daglig innhold more or less og man hadde ikke brydd seg, men hun ønsker å fremstå så sofistikert, så ordentlig, og at hun har "alt på stell". Dette kræsjer jo helt med det faktiske inntrykket hun gir. Dersom hun ønsker å inspirere "med å være seg selv", bør dette følge utviklingen i tiden, hvor kvinner skal fremmes for brain not beauty. 

Hun har jo et foretak, som hun driver selv (siste årene med mannen), som faktisk er noe hun burde fremmes for, hun har vist seg tidligere å inspirere med klær og mat, men utviklingen her går jo i feil retning, og jeg tror det er mye av grunnen til hun får kritikk for det du kaller "bagateller", som egentlig er hovedtrekkene i den negative utviklingen..

Endret av MacBeth
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (3 minutter siden):

Nei, de er jo ikke pålagt å følge dem. 

Hadde CBE lagt seg selv i sjangeren som sophie Elise og isabel raad så hadde dette vært daglig innhold more or less og man hadde ikke brydd seg, men hun ønsker å fremstå så sofistikert, så ordentlig, og at hun har "alt på stell". Dette kræsjer jo helt med det faktiske inntrykket hun gir. Dersom hun ønsker å inspirere "med å være seg selv", bør dette følge utviklingen i tiden, hvor kvinner skal fremmes for brain not beauty. 

Hun har jo et foretak, som hun driver selv (siste årene med mannen), som faktisk er noe hun burde fremmes for, hun har vist seg tidligere å inspirere med klær og mat, men utviklingen her går jo i feil retning, og jeg tror det er mye av grunnen til hun får kritikk for det du kaller "bagateller", som egentlig er hovedtrekkene i den negative utviklingen..

cbe er ikke populær  lenger. Det går i sirkel, ikke like populær, samarbeidene blir med mindre populære merker som igjen gir færre følgere og dårligere innhold. 

Endret av Klink
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (21 minutter siden):

Og unnskyld meg, barnet plaget virkelig ikke katten og var forsiktig. Storyen sluttet når katten trakk til seg hodet, tipper katten stakk av eller barnet fikk beskjed om å at pusen ikke ville bli strøket slik. Stor overdrivelse at det ble stukket noen finger inn i nesa på den. Altså! 

Jo, hun plaget katten. Dyttet den i nesa så den rygget unna. Et barn på 9-10 år burde vite bedre, annerledes om det var en toåring.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun strøk den på nesa og katten likte det ikke! 

Lopploella skrev (1 minutt siden):

Jo, hun plaget katten. Dyttet den i nesa så den rygget unna. Et barn på 9-10 år burde vite bedre, annerledes om det var en toåring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (13 minutter siden):

cbe er ikke populær  lenger. Det går i sirkel, ikke like populær, samarbeidene blir med mindre populære merker som igjen gir færre følgere og dårligere innhold. 

Helt enig! Så kan man jo stille seg spørsmålet hvorfor hun ikke er så populær lengre 🤷‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (11 minutter siden):

Hun strøk den på nesa og katten likte det ikke! 

Måtte inn og se. Jeg ser det samme som deg. Men, om barnet fikk beskjed om å gå bort, vet vi jo ikke. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...