EmilieH Skrevet 27. august 2022 #67621 Del Skrevet 27. august 2022 Blinkie skrev (10 timer siden): Reklame fra Britannia hotel i Trondheim. Vil de virkelig assosieres med cbe/lke? Uff. Da kommer jeg aldri til å bo der igjen iallfall ! Tenkte akkurat det samme. Aldri et hotell jeg skal sette mine føtter på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 27. august 2022 #67622 Del Skrevet 27. august 2022 Mulig Caroline ikke har hørt om Google..? Eller er hun ute å fisker? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 27. august 2022 #67623 Del Skrevet 27. august 2022 Snødronninga skrev (21 timer siden): Noen nevnte Isabel Raad i går, så jeg sjekka ut hva hun hadde å by på. «Den lille sorte» var mye finere og elegant enn den CBE viste. Caroline bruker nesten utelukkende klær som viser magen. Det er noe med uttrykket og lyset Caroline bruker som gjør disse haul’ene blir unaturlige. Kort oppsummert: Stivt, tilgjort og selvdiggende. Ble overraska over at Raad faktisk var mer naturlig og likandes. En annen ting, er det mulig at hun bruker et filter som gjør huden glattere? Da kan det i såfall rapporteres til Forbruketilsynet. Nå handler ikke denne tråden om IR, men jeg klarer ikke la være å kommentere dette bildet. Leggene og føttene på det bildet ser ut som om de hører til et annet menneske enn IR. Uheldig redigering, eller hva skjer her? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 27. august 2022 #67624 Del Skrevet 27. august 2022 Sophia_08 skrev (50 minutter siden): Mulig Caroline ikke har hørt om Google..? Eller er hun ute å fisker? Hun driter i spørsmålet, det finner hun lett ut eller vet fra før. Dette er bare en unnskyldning for å legge ut et bilde som ikke har noen sammenheng, men hun så seg selv i speilet og slukte seg med blikket og måtte vise hvor deilig hun synes hun er og tror vi andre synes..... ryggraden min vrir seg.....😝😂😂 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 27. august 2022 Populært innlegg #67625 Del Skrevet 27. august 2022 Bulsara skrev (11 timer siden): I dag filmer hun et av barna med en katt. Barnet pirker og peller katten på nesen, før hun trykker fingeren inn i nesen dens så den trekker hodet bakover, tydelig ikke komfortabel med det. nei, det er ikke koselig. Og nei, katten er ikke en baby. Hva er det de ikke forstår? Det er så langt fra søtt som det kan bli! Altså hva er det med CBE og det å legge ut stories av dyr som små-plages og beskrive det som søtt og nusselig?!? Legg ned den jævla mobilen og forklar barnet at katten helt tydelig forteller at nå er det nok. Kattespråk kan være vanskelig for personer som ikke er kjent med det, men her er den faktisk tydelig med ører, ansiktsuttrykk, trekker seg unna og kroppen som spenner seg. I tillegg burde det være normalt å vite at ingen dyr, eller mennesker, liker når fremmede piller dem i nesen. Flaks at katten er så høflig den ikke svarer med klør, eller kanskje uflaks for barnet lærer jo intet av det her ut over at dyrs grenser bare kan overskrides når det passer slik foreldrene støtt og stadig gjør med hunden deres. CBEs forhold til dyr har overrasket meg i sterk negativ retning siste årene. Helt fra stories av gammel hund som tydelig hadde vondt bli dratt med på tur etter halsbåndet. Valp som sovner av utmattelse etter overanstrengelse, blir utsatt for alt for tøff trening alt for tidlig, overopphetet og flere eksempler på katter som får sine grenser tråkket på. De fleste av disse beskrives av CBE som søtt med hjerter. Hest som drepes som etterfølgende beskrives med latterliggjøring. Hvor skal barna lære empati og godt dyrehold når foreldrene er slik? 68 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 27. august 2022 #67626 Del Skrevet 27. august 2022 Emma Marie skrev (På 26.8.2022 den 10.50): «Det begynner å bli høst, da skjer det masse ting, middager og kanskje fester» OMG, hun er så ukomfortabel og usikker foran kamera😯 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= WOW for noen høst-vibber disse klærne gir.. Tenkte høst var tiden for strikkede gensere og myke sokker, men neida. Neon-rosa bukse og BH + kjole som viser mest mulig hud. BRR-- fryser bare av synet.. 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 27. august 2022 Populært innlegg #67627 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Noen moteopptatte influensere bruker høst-innledningen til å reise til de ulike nordiske moteukene. Mens andre selvopptatte influensere bruker høst-innledningen til å posere i billige Barbieklær hjemme i sin egen stue. Hver sin lyst, for all del. Men det begynner å bli mange år siden CBE produserte innhold som "oste av kvalitet". Endret 27. august 2022 av Rastebenk 55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. august 2022 #67628 Del Skrevet 27. august 2022 Rastebenk skrev (25 minutter siden): Noen moteopptatte influensere bruker høst-innledningen til å reise til de ulike nordiske moteukene. Mens andre selvopptatte influensere bruker høst-innledningen til å posere i billige Barbieklær hjemme i sin egen stue. Hver sin lyst, for all del. Men det begynner å bli mange år siden CBE produserte innhold som "oste av kvalitet". Oser mest panikk. 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 27. august 2022 Populært innlegg #67629 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Kollontaj skrev (4 timer siden): Oser mest panikk. CBE var elegant og damete i klesstilen helt til LKE gikk all in i firmaet og silikonpuppene kom på plass. Nå deler CBE klesstil med 10 år yngre, single og barnløse influensere som Isabel Raad og Sophie Elise. Helt greit det, men CBE appellerer overhodet ikke til sin egen aldersgruppe lenger. Ikke appellerer hun til yngre aldersgrupper heller. Hun er nærmere 40 enn 30, har to skoleunger og feiret nylig 12 års bryllupsdag. Men det er jo ikke noen tvil om at det er disse pinnestive "antrekksbildene" med innsugd mage og bekkenknekk som motiverer CBE til 2 daglige treningsøkter. Jeg tror rett og slett at CBE ikke orker mer enn mobilselfies og filming av ungene. Hun går i konstant kaloriunderskudd og arbeidstiden går med til to daglige treningsøkter for å opprettholde en kvinnekropp som mannen kan leve med (for lår som møtes er maskulint, må vite). Moteuker kommer og går og hun står fremdeles i stua og gapesmiler i trange plastbukser. For all del, det er ikke ulovlig, men det er kjipt at en godt voksen influenser/"profesjonell" påvirker bruker synligheten sin på å fronte fullstendig bevisstløse saker som thinspo, utlevering av barn og overforbruk. Og påvirkeren relaterer som sagt ikke til sin egen aldersgruppe heller. De aller færreste kvinner i midten av 30-årene leter etter barbierosa plastikkbukser med matchende rød trenings-bh. Endret 27. august 2022 av Rastebenk 64 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 27. august 2022 #67630 Del Skrevet 27. august 2022 Katten89 skrev (5 timer siden): WOW for noen høst-vibber disse klærne gir.. Tenkte høst var tiden for strikkede gensere og myke sokker, men neida. Neon-rosa bukse og BH + kjole som viser mest mulig hud. BRR-- fryser bare av synet.. På bildet til venstre har hun fiksa på ansiktet med filter. Var det ikke det man ikke kunne gjøre i reklameinnlegg etter 1. juli? Har hun tungt for det?? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 27. august 2022 #67631 Del Skrevet 27. august 2022 Klink skrev (20 timer siden): Som ingen er pålagt å følge i det hele tatt. Vi som mennesker er heller ikke pålagt å være høflige, snille, gode, vennlige eller vise nestekjærlighet, men jeg tror de aller fleste av oss lever etter disse uskrevne "reglene", eller oppfordringer om du vil. Ser du poenget mitt eller må jeg utdype noe mer? 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. august 2022 #67632 Del Skrevet 27. august 2022 MacBeth skrev (10 minutter siden): Vi som mennesker er heller ikke pålagt å være høflige, snille, gode, vennlige eller vise nestekjærlighet, men jeg tror de aller fleste av oss lever etter disse uskrevne "reglene", eller oppfordringer om du vil. Ser du poenget mitt eller må jeg utdype noe mer? Det er vi ikke, og syns jeg regler rundt klesvalg og utringning er bagateller. Bare noe nytt rart å ta bedriften på. Akkurat som brystvortene hennes og nærbilde av cameltoen. (Og forresten finnes det noen brukere her som ikke akkurat følger disse uskrevne reglene du ramser opp. De er hverken høflige eller vennlige. Så skal ikke lete lenge , spesielt ikke på internett.) 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 27. august 2022 #67633 Del Skrevet 27. august 2022 Rastebenk skrev (5 timer siden): Noen moteopptatte influensere bruker høst-innledningen til å reise til de ulike nordiske moteukene. Mens andre selvopptatte influensere bruker høst-innledningen til å posere i billige Barbieklær hjemme i sin egen stue. Hver sin lyst, for all del. Men det begynner å bli mange år siden CBE produserte innhold som "oste av kvalitet". er vel ingen som kjøper noe hun derr reklamerer for lenger,lenge siden det oste noe som helst,om man ser bort fra kokos duften fra"hønepøne" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. august 2022 #67634 Del Skrevet 27. august 2022 Og unnskyld meg, barnet plaget virkelig ikke katten og var forsiktig. Storyen sluttet når katten trakk til seg hodet, tipper katten stakk av eller barnet fikk beskjed om å at pusen ikke ville bli strøket slik. Stor overdrivelse at det ble stukket noen finger inn i nesa på den. Altså! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 27. august 2022 #67635 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Klink skrev (22 minutter siden): Det er vi ikke, og syns jeg regler rundt klesvalg og utringning er bagateller. Bare noe nytt rart å ta bedriften på. Akkurat som brystvortene hennes og nærbilde av cameltoen. (Og forresten finnes det noen brukere her som ikke akkurat følger disse uskrevne reglene du ramser opp. De er hverken høflige eller vennlige. Så skal ikke lete lenge , spesielt ikke på internett.) (Nei, de er jo ikke pålagt å følge dem.) Hadde CBE lagt seg selv i sjangeren som sophie Elise og isabel raad så hadde dette vært daglig innhold more or less og man hadde ikke brydd seg, men hun ønsker å fremstå så sofistikert, så ordentlig, og at hun har "alt på stell". Dette kræsjer jo helt med det faktiske inntrykket hun gir. Dersom hun ønsker å inspirere "med å være seg selv", bør dette følge utviklingen i tiden, hvor kvinner skal fremmes for brain not beauty. Hun har jo et foretak, som hun driver selv (siste årene med mannen), som faktisk er noe hun burde fremmes for, hun har vist seg tidligere å inspirere med klær og mat, men utviklingen her går jo i feil retning, og jeg tror det er mye av grunnen til hun får kritikk for det du kaller "bagateller", som egentlig er hovedtrekkene i den negative utviklingen.. Endret 27. august 2022 av MacBeth 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. august 2022 #67636 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) MacBeth skrev (3 minutter siden): Nei, de er jo ikke pålagt å følge dem. Hadde CBE lagt seg selv i sjangeren som sophie Elise og isabel raad så hadde dette vært daglig innhold more or less og man hadde ikke brydd seg, men hun ønsker å fremstå så sofistikert, så ordentlig, og at hun har "alt på stell". Dette kræsjer jo helt med det faktiske inntrykket hun gir. Dersom hun ønsker å inspirere "med å være seg selv", bør dette følge utviklingen i tiden, hvor kvinner skal fremmes for brain not beauty. Hun har jo et foretak, som hun driver selv (siste årene med mannen), som faktisk er noe hun burde fremmes for, hun har vist seg tidligere å inspirere med klær og mat, men utviklingen her går jo i feil retning, og jeg tror det er mye av grunnen til hun får kritikk for det du kaller "bagateller", som egentlig er hovedtrekkene i den negative utviklingen.. cbe er ikke populær lenger. Det går i sirkel, ikke like populær, samarbeidene blir med mindre populære merker som igjen gir færre følgere og dårligere innhold. Endret 27. august 2022 av Klink 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 27. august 2022 #67637 Del Skrevet 27. august 2022 Klink skrev (21 minutter siden): Og unnskyld meg, barnet plaget virkelig ikke katten og var forsiktig. Storyen sluttet når katten trakk til seg hodet, tipper katten stakk av eller barnet fikk beskjed om å at pusen ikke ville bli strøket slik. Stor overdrivelse at det ble stukket noen finger inn i nesa på den. Altså! Jo, hun plaget katten. Dyttet den i nesa så den rygget unna. Et barn på 9-10 år burde vite bedre, annerledes om det var en toåring. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. august 2022 #67638 Del Skrevet 27. august 2022 Hun strøk den på nesa og katten likte det ikke! Lopploella skrev (1 minutt siden): Jo, hun plaget katten. Dyttet den i nesa så den rygget unna. Et barn på 9-10 år burde vite bedre, annerledes om det var en toåring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 27. august 2022 #67639 Del Skrevet 27. august 2022 Klink skrev (13 minutter siden): cbe er ikke populær lenger. Det går i sirkel, ikke like populær, samarbeidene blir med mindre populære merker som igjen gir færre følgere og dårligere innhold. Helt enig! Så kan man jo stille seg spørsmålet hvorfor hun ikke er så populær lengre 🤷♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. august 2022 #67640 Del Skrevet 27. august 2022 Klink skrev (11 minutter siden): Hun strøk den på nesa og katten likte det ikke! Måtte inn og se. Jeg ser det samme som deg. Men, om barnet fikk beskjed om å gå bort, vet vi jo ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå