Tulipanpiken Skrevet 26. august 2022 #67601 Del Skrevet 26. august 2022 Gameon skrev (6 timer siden): Ser poenget ditt, men det er et tema da hun er et skremmende "forbilde" og provoserer i sin arroganse. Dårlig unnskyldning for å sitte å rakke ned på utseendet til et annet menneske. Skjerp deg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. august 2022 #67602 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) skruf skrev (14 minutter siden): Selvfølgelig har det med CBE å gjøre; det hun kler seg i kalles spons, ergo det CBE lever av og som de skal påvirke oss til å kjøpe. CBE er en påvirker. Så det har alt med det å gjøre, trodde du skjønte det. CBE lager reklamevideoer av klær som hun får betalt for å promotere. Jeg som forbruker velger å ikke kjøpe tacky og kvalitetsmessig dårlige klær. Hadde hun derimot vært sponset og kledd seg i klær av bedre kvalitet og som har sett fine ut på henne så kan det være ar jeg hadde blitt inspirert og valgt å benytte meg av det hun reklamerer for, siden det da hadde appellert til meg som forbtuker/potensiell kunde. Det igjen ville ha kommet CBE til gode, og det ville ha kommet oppdragsgiver til gode. Absolutt. Det jeg ikke forstår er hva din personlige mening om utringning og diverse har med saken å gjøre. Likte du det ikke , uavhengig av spons eller ikke- så ikke kjøp det da. Endret 26. august 2022 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 26. august 2022 #67603 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) Twinkle~ skrev (På 24.8.2022 den 17.15): Jeg er utrolig glad for at hun viste magen sammen med denne posen med bakevarer nå, for jeg hadde helt glemt at hun er slank😍 Tror ikke jeg er alene om det heller! Hun dama klarer ikke å ta bilde uten bar mage,bruker ikke antrekk som ikke viser bar mage. Klarer ikke å ta bilder uten å suge inn magen. Klarer ikke å ha samvittighet til slurve unna trening uansett ferie,bryllup whatever. 2 økter skal inn hverdag. Skulle tro hun skal delta i OL😂 Sist men ikke minst Må gapskratte til seg selv i speilet🙉🙈 Hele Norge utenom henne og mannen syns de er dritkleine. Endret 26. august 2022 av Urwa 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 26. august 2022 #67604 Del Skrevet 26. august 2022 Pusern3 skrev (48 minutter siden): Dette virker jo totalt krampaktig. For hvert år somgår, kler hun seg stadig mer utfordrende (alla tenåringer). Totalt uten klasse og stil egnet for en 2 barns mamma midt i 30 årene Hun makter ikke å gå i klær som ikke viser magen hennes stakkar. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 26. august 2022 #67605 Del Skrevet 26. august 2022 Urwa skrev (2 minutter siden): Hele Norge utenom henne og mannen syns de er dritkleine. Nja, er vel andre influensere som gir henne hjerter, blomster og likes, uvisst hvorfor, men kanskje de ikke vil få LKE sin vrede over seg, eller noe sånt 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. august 2022 #67606 Del Skrevet 26. august 2022 Klink skrev (38 minutter siden): Absolutt. Det jeg ikke forstår er hva din personlige mening om utringning og diverse har med saken å gjøre. Likte du det ikke , uavhengig av spons eller ikke- så ikke kjøp det da. Jeg skrev ikke at det er min personlige mening, les på nytt hvis det var vanskelig å forstå.. Det jeg nevnte er generelle råd om bekledning som har eksistert i lange tider Men, jeg orker av erfaring ikke flere detalj-runder med deg 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. august 2022 #67607 Del Skrevet 26. august 2022 skruf skrev (4 minutter siden): Jeg skrev ikke at det er min personlige mening, les på nytt hvis det var vanskelig å forstå.. Det jeg nevnte er generelle råd om bekledning som har eksistert i lange tider Men, jeg orker av erfaring ikke flere detalj-runder med deg Som ingen er pålagt å følge i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 26. august 2022 #67608 Del Skrevet 26. august 2022 Skrottefar skrev (48 minutter siden): Nja, er vel andre influensere som gir henne hjerter, blomster og likes, uvisst hvorfor, men kanskje de ikke vil få LKE sin vrede over seg, eller noe sånt 😂 Kanskje fordi de får det samme tilbake? Influenser backer influenser og det genererer mer kommentarer Er jo påfallende at CBE plutselig har begynt å svare ut alle kommentarer. Makes you think 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 26. august 2022 #67609 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) I dag filmer hun et av barna med en katt. Barnet pirker og peller katten på nesen, før hun trykker fingeren inn i nesen dens så den trekker hodet bakover, tydelig ikke komfortabel med det. nei, det er ikke koselig. Og nei, katten er ikke en baby. Hva er det de ikke forstår? Det er så langt fra søtt som det kan bli! Endret 26. august 2022 av Bulsara Lagt til bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 26. august 2022 #67610 Del Skrevet 26. august 2022 Reklame fra Britannia hotel i Trondheim. Vil de virkelig assosieres med cbe/lke? Uff. Da kommer jeg aldri til å bo der igjen iallfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 26. august 2022 #67611 Del Skrevet 26. august 2022 @Klink - Så lenge man kan finne noe å ta CBE på, så er det greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 26. august 2022 #67612 Del Skrevet 26. august 2022 Blinkie skrev (29 minutter siden): Reklame fra Britannia hotel i Trondheim. Vil de virkelig assosieres med cbe/lke? Uff. Da kommer jeg aldri til å bo der igjen iallfall ! Det gjør du nok helt sikkert.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 26. august 2022 #67613 Del Skrevet 26. august 2022 3 hours ago, Aquarius04 said: Helt enig! Men her har det vært profesjonelle stylister på banen, noe hun ikke har på hjemmebane - og det synes! Her: classy, chic og laidback. Hjemme: tacky, housewife-aktig og krampaktig. Merkelig at hun ikke ser det selv. Less is more burde virkelig prøves der i gården. Less is more? Nå tror jeg du bærer ved til CBE’s bål (hvis de velger å misforstå)😅 («less» klær, «less» fett osv…) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 26. august 2022 #67614 Del Skrevet 26. august 2022 skruf skrev (8 timer siden): Jeg har ei datter på 19, og hverken hun eller venninnene går kledd med så mye naken hud som Caroline på snart 40 år. De går gjerne i magetopper, men da bruker de vide highwaist-bukser til. Har de på seg hullete og trange jeans så bruker de gjerne store, bagge overdeler til (skjorter, hoodies, strikkegensere) Nøyaktig samme med mine på 14 og 16 og alle venninnene deres i tillegg. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. august 2022 #67615 Del Skrevet 26. august 2022 Fotballfluen skrev (13 timer siden): Artig at hun sier at toppene i akkurat det merket er lang nok på ermene. De andre toppene er ikke for korte på ermene, de er for små i størrelsen generelt. CBE ser mye bedre ut i casual jeans og t-skjorte, samt den litt mer voksne stilen. http://www.citybag.no/caroline-berg-eriksen-for-adax/ På denne linken ser hun fantastisk ut! Kul stil uten dyp utringing og bar mage. Det er bare henne og mannen hennes som er opptatt av å se magen hennes, jeg tviler sterkt på at andre voksne power-women annet enn evt andre influencere blir inspirert av magetopper i grelle farger. CBE var den største. Hun hadde SÅ mye potensiale som hun har kastet bort etter hun fikk barn. Det var da dette sykelige magefokuset virkelig eskalerte. Hun kunne gjort så mye bra og vært et godt forbilde. Nå framstår hun som en ortorektisk hjemmefrue i 30-årene som prøver å framstå som ung og kul uten å lykkes. Fallet fra den høye hesten har vært brutalt... Og med et utseende som stadig endres i negativ retning - lepper, bryst, innsigs mage etc etc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. august 2022 #67616 Del Skrevet 26. august 2022 Gameon skrev (9 timer siden): Ser poenget ditt, men det er et tema da hun er et skremmende "forbilde" og provoserer i sin arroganse. Når man selv velger å ha så mye fokus på nærmest avklede kropp og utseende får man tåle at denne diskuteres i forhold til godt/dårlig forbilde etc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 27. august 2022 #67617 Del Skrevet 27. august 2022 Sozzen skrev (1 time siden): Det gjør du nok helt sikkert.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 27. august 2022 #67618 Del Skrevet 27. august 2022 Det er fornøyelig. «Jeg filmer bare helt tilfeldig inn på badet her - men se - ET SPEIL - heeeeeeiiiiiii» Og ja, det er bloggeren jeg ler av. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 27. august 2022 #67619 Del Skrevet 27. august 2022 Andrea59 skrev (7 timer siden): Less is more? Nå tror jeg du bærer ved til CBE’s bål (hvis de velger å misforstå)😅 («less» klær, «less» fett osv…) Ooops, my bad. Det kan kanskje ikke bli mer less uten at klærne faller. 🤷🏻♀️ Synes bare det er merkelig at hun ønsker å fremstå langt eldre enn hun er i ansiktet, fordi filtre og sminke gjør at hun ser markant eldre ut, og at hun ønsker å fremstå så tacky i klesveien. Det er ingen ting som oser hverken delikat eller klasse over de klærne hun viser frem. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 27. august 2022 Populært innlegg #67620 Del Skrevet 27. august 2022 Kyllingmonk skrev (7 timer siden): Nøyaktig samme med mine på 14 og 16 og alle venninnene deres i tillegg. Sier jo sitt når tenåringsjenter har mere innsikt i å kle seg enn et firma der firmaets ansikt utad krampeaktig må vise frem mage, pupper og sideboobs, og i tillegg mest mulig knokler og utstående sener for å fremheve lav fettprosent Ser enkelte her med vilje misforstår bare for å ha noe å ta meg på, og prøver å vri det jeg skrev over til at jeg liksom skal bestemme hva C skal gå kledd i. Noe jeg ikke skrev. Gjeddene i siver ligger alltid der å lurker, klare til å gripe hvert minste halmstrå for å få det til å fremstå som noe helt annet. Som jeg tidligere skrev så tror jeg CBE ville hanket inn samarbeid med mere kjente og kvalitetsmessig bedre klesmerker hadde hun hatt en mere klassisk og fin stil. Firmaet ville fremstått mye mere seriøst hadde hun feks vært sponset av ByTiMo, By Malina (hun selger en del kjoler fra By Malina på Tise, og jeg synes å huske at det tidligere var et samarbeid der) og flere andre kjente klesdesignere. Camilla Pihl f.eks. For endel år siden så reklamerte hun for Villoid, en nettbutikk med kvalitetsklær/merker. Hun ville kledd de fleste plagg Og nå går det i Chiquelle…..samme som Sophie Elise reklamerer for. Det er ikke til å komme unna at fallhøyden til CBE har vært stor de siste årene. Tidligere så var det Slettvoll, Getinspired, Villoid, Stokke, Ving, hun hadde veskekolleksjon i samarbeid med Adax, sko-kolleksjon med Bianco, reklamerte for en dyr hudpleieserie som jeg ikke husker navnet på akkurat nå, Ole Henriksen, Green gate, Nike, egen kleskolleksjon for gravide da hun gikk gravid med eldste, Sportsmaster……..og mye mere Nå er det billigmerker/fast fashion som Chiquelle og Zara, My muse, Cubus, Ellos…..samme som de fleste reklamerer for. For å ikke glemme duftspray til underlivet med kokosduft🙃 Lke uttalte engang at Isabella Lôvengrip/blondinbella var bare gråstein mens C oste av klasse……..vet nå ikke akkurat det da, kan ikke si meg enig i allefall. Det oser ikke akkurat klasse av det CBE reklamerer for, ei heller stilen hennes. Jada, vet hun får kle seg i det hun vil, men som forbruker som hun skal selge produktene til så er der også min rettighet å si hva jeg mener om det som jeg liksom skal bli inspirert til å kjøpe/bli påvirket av. Det var f.eks CBE som i sin tid gjorde meg obs på merket Green Gate og som gjorde at jeg også begynte å samle på det. Likedan ble jeg også påvirket til å kjøpe samme tredemølle som hun hadde fra Sportsmaster (den er virkelig superbra, har hatt den i mange år og den er brukt mye både av mannen min og jeg. Men som tidligere skrevet; selv om jeg ikke er så mye eldre enn henne så har jeg vokst fra henne. Og det hun reklamerer for nå appellerer ikke til meg lengre. Hun appellerer heller ikke til de unge, til det er hun for gammel (og før visse personer popper opp her og beskylder meg for å kalle henne gammel; nei, hun er ikke gammel. Men for de i slutten av tenårene så er en som nærmer seg 40 gammel i deres øyne) Så hun er i ett slags limboland der hun krampeaktig prøver å fremstå ungdommelig og fresh i sine korte magetopper og fokus på kropp. 62 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå