Porkupine Skrevet 24. august 2022 #67481 Del Skrevet 24. august 2022 Noen som vet om hun har reklamert for babyshop før? Jeg liker den butikken veldig godt og ble ordentlig skuffa. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 24. august 2022 #67482 Del Skrevet 24. august 2022 Porkupine skrev (2 timer siden): Noen som vet om hun har reklamert for babyshop før? Jeg liker den butikken veldig godt og ble ordentlig skuffa. Ja Babyshop har reklamert flere ganger hos CBE.no. Vogn og barnemøbler så vidt jeg husker. Mener også det første publiserte bilde av minstejenta var som en del av en reklame for Babyshop. Trekker ekstra interesse med første babybilde så da kan foreldrene selge til ekstra god pris 🤢. Babyshops uetiske forhold til bruk av navngitte barn i reklame er det altså ingen tvil om og med disse holdningene får de ikke meg tilbake som kunde! 28 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. august 2022 #67483 Del Skrevet 24. august 2022 Porkupine skrev (2 timer siden): Noen som vet om hun har reklamert for babyshop før? Jeg liker den butikken veldig godt og ble ordentlig skuffa. Bare å bruke forbrukermakten din. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porkupine Skrevet 24. august 2022 #67484 Del Skrevet 24. august 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): Bare å bruke forbrukermakten din. Ja, jeg har sendt e-post og fikk raskt svar. Jeg handler ikke der igjen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. august 2022 #67485 Del Skrevet 24. august 2022 Porkupine skrev (16 minutter siden): Ja, jeg har sendt e-post og fikk raskt svar. Jeg handler ikke der igjen. Hva svarte de? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 24. august 2022 #67486 Del Skrevet 24. august 2022 Emma Marie skrev (På 23.8.2022 den 10.50): Litt fixing med hestehale og stiv possitur på mårraskvisten der altså. Intet nytt under Sarpsborgsolen med andre ord. https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Det ser så dumt ut.. Den lille rumpa må presses ut. Dama er nesten 40 år gammel.😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. august 2022 #67487 Del Skrevet 24. august 2022 Det jeg lurer på er hvordan det kortet skjørtet ser ut eller rettere sagt hvor mye det glir opp om hun sitter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 24. august 2022 #67488 Del Skrevet 24. august 2022 Latterlig å filme magen hver gang hun har noe i henda som må vises fram. Generelt latterlig dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 24. august 2022 #67489 Del Skrevet 24. august 2022 tullerikke skrev (2 minutter siden): Latterlig å filme magen hver gang hun har noe i henda som må vises fram. Generelt latterlig dame. Ja det er skikkelig kleint.... det er flaut rett og slett. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 24. august 2022 #67490 Del Skrevet 24. august 2022 tullerikke skrev (47 minutter siden): Latterlig å filme magen hver gang hun har noe i henda som må vises fram. Generelt latterlig dame. Ikke bare er det latterlig, jeg tolker det som et enormt rop om oppmerksomhet og hjelp! Når jeg var 25 år kunne jeg funnet på å filme meg selv på den måten, hvorfor? Fordi jeg var svært usikker på utseendet mitt, trengte bekreftelse på utseendet mitt og var tydelig i et mønster preget av dårlig selvfølelse. At en fullvoksen kvinne føler seg berettiget til å legge ut slike ting, er én ting - men hun har også to små jenter, som hun lærer opp til at kropp er alt her i verden. Jeg ser på det som et rop om hjelp, men jeg tviler sterkt på at CBE har selvinnsikten eller ydmykheten - til å oppsøke både hjelp, og uttrykke at hun ikke er "fullkommen". Syntes det er trist og leit, at bedriftens ansatte slår så hardt ned på konstruktiv kritikk - slik som dette. En dag kommer fasaden til å slå sprekker, men det kommer nok ikke til å bli et pent syn. 32 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg GhostHug Skrevet 24. august 2022 Populært innlegg #67491 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg er utrolig glad for at hun viste magen sammen med denne posen med bakevarer nå, for jeg hadde helt glemt at hun er slank😍 Tror ikke jeg er alene om det heller! 53 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porkupine Skrevet 24. august 2022 #67492 Del Skrevet 24. august 2022 Orly skrev (2 timer siden): Hva svarte de? 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 24. august 2022 #67493 Del Skrevet 24. august 2022 Twinkle~ skrev (13 minutter siden): Jeg er utrolig glad for at hun viste magen sammen med denne posen med bakevarer nå, for jeg hadde helt glemt at hun er slank😍 Tror ikke jeg er alene om det heller! Klassisk CBE-kombinasjon av kropp og mat som i den trange boblen anses for ulovlig fråts. Et "bevis" for beinhard kontroll. Der det bommes er at dette behovet for kontroll på kroppen og behovet for å vise det til andre, nettopp er et tegn på at kontrollen, der det virkelig gjelder, er borte. Uansett er det potensielt skadelig innhold for dem som trigges med disse undertoner av spiseforstyrrelse og jævlig boring for alle andre. Et bilde som er til for å dekke CBEs behov uten tanke på følgenes. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 24. august 2022 #67494 Del Skrevet 24. august 2022 Porkupine skrev (7 minutter siden): "Vi har ikke lest mailen din" kunne det like gjerne stått... 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porkupine Skrevet 24. august 2022 #67495 Del Skrevet 24. august 2022 Isild skrev (11 minutter siden): "Vi har ikke lest mailen din" kunne det like gjerne stått... De gir jo åpenbart en lang faen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. august 2022 #67496 Del Skrevet 24. august 2022 Isild skrev (12 minutter siden): "Vi har ikke lest mailen din" kunne det like gjerne stått... Jepp, det er et standardsvar. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. august 2022 #67497 Del Skrevet 24. august 2022 Babyshop har fått kommentarer på IG. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 24. august 2022 #67498 Del Skrevet 24. august 2022 Porkupine skrev (Akkurat nå): De gir jo åpenbart en lang faen. Er ikke overrasket med Babyshops historie. Men takk for du sendte brev. Det er beste måten for oss forbrukere å vise vi ikke ønsker barns privatliv eksponert og misbrukt i reklame. Det er også det mest reelle over for butikken. Hvis ingen forteller dem hvorfor vi som kunder blir borte kan de forledes til å tro de må benytte enda mer barneeksponering for å få kunder. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 24. august 2022 Populært innlegg #67499 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg håper ingen går inn i noen semantikk med folk som "elsker å følge koselige influenserbarn" i kommentarfeltet til Babyshop. Det hadde vært interessant om alle bare skrev helt kort, "slutter å handle her" og/eller #stopsharenting. Hvis kommentarfeltet er 100% uten krangling, kan de ikke stenge det slik andre har gjort før dem. Alle vet hva debatten går i. Ingen grunn til å krangle med folk som av en eller annen grunn syns sharenting er innenfor. 84 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. august 2022 #67500 Del Skrevet 24. august 2022 FruJohansen skrev (11 minutter siden): Jeg håper ingen går inn i noen semantikk med folk som "elsker å følge koselige influenserbarn" i kommentarfeltet til Babyshop. Det hadde vært interessant om alle bare skrev helt kort, "slutter å handle her" og/eller #stopsharenting. Hvis kommentarfeltet er 100% uten krangling, kan de ikke stenge det slik andre har gjort før dem. Alle vet hva debatten går i. Ingen grunn til å krangle med folk som av en eller annen grunn syns sharenting er innenfor. Nettopp! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå