Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (2 timer siden):

De er observert på ferie. Og det var ikke mye idyll å spore da. Frua kommanderte og mannen tuslet bak og gjorde alt hun ba om. De brukte timesvis på hver photoshoot og hadde forskjellige klesbytter underveis.

For en stusselig "ferie"

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

image.png.7cb954e3f99d00d4a073870b197249c1.png

Når man ser hvor vakker Caroline Berg Eriksen er så forstår man hvorfor de er gift etter 10 år. 💞❤️

Det at denne kroppen har født to barn er helt utrolig for det kan man ikke se.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PerPusling
LessMiserable skrev (29 minutter siden):

Når man ser hvor vakker Caroline Berg Eriksen er så forstår man hvorfor de er gift etter 10 år. 💞❤️

Hahahah…….Klart man ikke kan se det med all redigeringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LessMiserable skrev (30 minutter siden):

Så det er utseendet som bestemmer om man forblir gift? 🤣 

• Liker 41
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har en venninne av CBE lagt ut et naturlig bilde av CBE uten filter og redigering på stories. Det er de vennene de pleier å være med. Vet ikke om det er lov å legge ut brukernavnet - siden det er en privatperson.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LessMiserable skrev (57 minutter siden):

Så utseendet er eneste valuta som betyr noe for en kvinne? Trist om du tror utseendet er det eneste som betyr noe i et ekteskap.

Ingen kan vite hvordan ekteskapet deres faktisk er, bare de to. Ingen vet hva som foregår blant lukkede dører til andre par.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PerPusling skrev (28 minutter siden):

Hahahah…….Klart man ikke kan se det med all redigeringen. 

Er ikke minst tre av fire bilder her FØR graviditet? 🤔 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (1 minutt siden):

Jeg savner fotodokumentasjon av influensere som lager content. 🤭

DET hadde vært en instakonto å følge, det 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LessMiserable skrev (1 time siden):

Jeg har vært lykkelig gift i over 17 år; ifg din teori så må det da bety at det er pga jeg er vakker??? 

Har selv født to barn, og kroppen min er like slank som før svangerskapene. De fleste kvinner går faktisk ned i vekt igjen etter fødsler (t.o.m uten redigering🙃). Ingen av mine venninner har blitt overvektige etter svangerskap/fødsel. Caroline er ikke ett unntak. Flere supermodeller og Victoria Secret-modeller har barn. 

Camilla Phil er gift, er vakker, har barn og er slank, og er mye mere suksessfull enn Caroline 

Pilotfrue er gift, er vakker, har barn, er slank og er mye mere suksessfull enn Caroline 

Du har en litt merkelig målestokk på hva som er viktige verdier her i livet vil jeg si 

• Liker 41
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært lykkelig gift i over 17 år; ifg din teori så må det da bety at det er pga jeg er vakker??? 

Har selv født to barn, og kroppen min er like slank som før svangerskapene. De fleste kvinner går faktisk ned i vekt igjen etter fødsler (t.o.m uten redigering🙃). Ingen av mine venninner har blitt overvektige etter svangerskap/fødsel. Caroline er ikke ett unntak. Flere supermodeller og Victoria Secret-modeller har barn. 

Camilla Phil er gift, er vakker, har barn og er slank, og er mye mere suksessfull enn Caroline 

Pilotfrue er gift, er vakker, har barn, er slank og er mye mere suksessfull enn Caroline 

Du har en litt merkelig målestokk på hva som er viktige verdier her i livet vil jeg si 

Hvorfor er pilotfrue mer suksessfull enn Caroline? Hun eksponerer i tillegg barna sine- hun også. Og er influenser- som Caroline. Og Caroline er jo en pen dame- hva har det med deg og ditt ekteskap å gjøre at LesMiserable syns ho er vakker? 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Nivået i denne tråden er vel på et historisk bunn-nivå nå. 

Jepp! Håpløs fra både den ene og den andre siden av meningsskalaen. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
Achr skrev (35 minutter siden):

Nå har en venninne av CBE lagt ut et naturlig bilde av CBE uten filter og redigering på stories. Det er de vennene de pleier å være med. Vet ikke om det er lov å legge ut brukernavnet - siden det er en privatperson.

Ser annerledes ut der ja uten styling og redigering. Naturlig og flott. 

Tips: Se hvem som kommenterte på bursdagsinnlegget til LEK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE skjermer ikke barna. En kort periode viste de få ansikter. Det sluttet de med. 

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (9 minutter siden):

Hvorfor er pilotfrue mer suksessfull enn Caroline? Hun eksponerer i tillegg barna sine- hun også. Og er influenser- som Caroline. Og Caroline er jo en pen dame- hva har det med deg og ditt ekteskap å gjøre at LesMiserable syns ho er vakker? 

LesMis måler vakkerhet ut i fra hvor lenge CBE har vært gift, ergo var jeg ironisk og nevnte mitt ekteskap som er lengre enn CBE, men den tok du tydeligvis ikke. Jeg orker ikke mate ironien inn med teskje 

LesMis måler også vellykkethet ut i fra ytre verdier (hvis du har lest hva brukeren har skrevet tidligere). Så ut i fra den skalaen er Pilotfrue mere vellykket. Hun og mannen kjøpte en ny bolig til over 22mill, de eier en luksusyacht til mange millioner. Pilotfrue har flere attraktive samarbeidsavtaler enn CBE, bla er hun ambassadør for bilmerket Hongqi (som koster flesk), i tillegg eier de også en annen kostbar bil. Pilotfrue er vakker, selv uten redigering og filter. Både hun og mannen kjøper kostbare merkeklær, uten å ha et shoppingbonanza

Caroline og mannen er egentlig et helt vanlig ektepar i en bolig som ikke er noe særlig ekstraordinær, de har en bil og drar på ferie til foreldrene sine feriesteder. Inntektsmessig så er de ifg skattelister lavtlønnet. De rigger til hverdagen sin for å fremstå perfekt. CBE fremmer også et enormt forbruk av klær i billigkjede-kategorien, noe som på sikt er lite bærekraftig. Hun har tatt et langt skritt ned fra LV, Slettvoll-møbler, dyrere klesmerker osv. Nå reklamerer hun for Cubus og Ellos. 

Ja, de begge viser frem barn. Men pilotfrue viser frem barna i en naturlig setting og en naturlig hverdag, kontra CBE som rigger til picture perfect der alt er et glanset magasin. Men, jeg skal ikke diskutere barn, da det ikke er lov. 

Ut i fra samarbeidspartnere så er det lett å se at Pilotfrue har mye større markedsverdi enn CBE. Ut i fra materielle ting som hus, båt, bil, klær osv så er det også lett å se at Pilotfrue er mere suksessfull enn CBE. De har begge vært gift lenge, de har begge to barn, de lever begge av utseendet og å selge produktet, og det er ikke vanskelig å se hvem som har oppnådd mest suksess. Selv om Pilotfrue ikke jobber like hardt for det som CBE så er det hun som kommer heldigst ut. 

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, cbe forteller bare offentlig om sexstillinger hun liker.. 🙈

😂😂

• Liker 35
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (12 minutter siden):

Nei, cbe forteller bare offentlig om sexstillinger hun liker.. 🙈

😂😂

Og bretter frem bar rumpe på forsiden av ett ukeblad. 

Endret av Sparkel
  • Liker 29
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...