LessMiserable Skrevet 17. juli 2022 #65901 Del Skrevet 17. juli 2022 Caroline Berg Eriksen er penest og blir derfor alltid mest kritisert. Rommet er for ryddig og nå er rommet for uryddig. Caroline Berg Eriksen poster aldri barna i sårbare situasjoner. En viss annen influencer bruker bilde av seg selv og barnet bakfra, navngir barnet og forteller at forholdet er slutt. Hun kritiseres aldri på kvinneguiden. Man kan kritisere Caroline Berg Eriksen for å retusjere bildene litt, men hun eksponerer ikke barna i sårbare situasjoner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. juli 2022 #65902 Del Skrevet 17. juli 2022 Minnie Mus skrev (30 minutter siden): Ånei og neeei, frua må visst luke i hagen..... Det er visst heeeelt "bah" i følge instastory. Hun som er så sprek burde vel se på hagearbeid som god trening, men det tar seg kanskje ikke så godt ut på insta med jord under de kunstige neglene? Sånn går det når man kjøper en eiendom der man forplikter seg til å holde orden i hager, plen og uteområde De har det skikkelig tungt. Rydde lekerom (burde barna gjort sammen med de voksne, helt uten at noen visste om det og luking av hage. For noen konstruerte i-lands-problemer! Jeg skjønner at det skal være «morsomt» content, men at de gidder fremstå så himla teite? 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 17. juli 2022 #65903 Del Skrevet 17. juli 2022 LessMiserable skrev (22 minutter siden): Caroline Berg Eriksen er penest og blir derfor alltid mest kritisert. Rommet er for ryddig og nå er rommet for uryddig. Caroline Berg Eriksen poster aldri barna i sårbare situasjoner. En viss annen influencer bruker bilde av seg selv og barnet bakfra, navngir barnet og forteller at forholdet er slutt. Hun kritiseres aldri på kvinneguiden. Man kan kritisere Caroline Berg Eriksen for å retusjere bildene litt, men hun eksponerer ikke barna i sårbare situasjoner. Jeg tror du må skrive at Du synes cbe er penest. I mine øyne er hun helt ordinær i utseende. Men ar du synes hun er penest er så klart greit, men det jeg er fullstendig uenig i er din definisjon på sårbar. Oppveksten i seg selv er sårbar, og bør på ingen måte være på some. Så jo, jeg mener cbe viser barna i en sårbar situasjon, men de gråter ikke eller er lei seg når vi ser bilder av de, om det er det du mener er sårbart. Jeg er uenig at det kun er når man er lei seg man er sårbar. 37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blekkulfina Skrevet 17. juli 2022 Populært innlegg #65904 Del Skrevet 17. juli 2022 Så kjipt gjort av Cbe å poste bilde av jentene sitt lekerom når det var SÅ bomba. Det ville neppe mine barn likt, og jeg kan jo bare dra parallell til eget liv også- hvor kjipt JEG hadde syntes det var om noen posta et bilde av kjøkkenet mitt når det så som verst ut, slik at gud og hvermannsen kunne se på det og tenke sitt… Og attpåtil så gjør hun dette bare for å justere eget image og booste sin egen bedrift, så langt fra barnas beste tankegang som det er mulig å komme😵 56 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 17. juli 2022 #65905 Del Skrevet 17. juli 2022 Aquarius04 skrev (4 timer siden): Jamfør siste treningsvideo for Netfit på stories: Jeg er ikke noen ekspert, men vet at rumpa ikke skal løftes når man tar armhevinger. Kaller ikke ektemannen seg treningscoach? Burde han ikke rette på det? Har ikke sett denne videoen men har sett det før at rumpa står rett ut når hun tar armhevinger. Trodde man skulle være mest mulig rett i hele kroppen. Hun gjør det feil. Er ikke sterk nok til å holde seg rett. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 18. juli 2022 #65906 Del Skrevet 18. juli 2022 Kollontaj skrev (10 timer siden): De har det skikkelig tungt. Rydde lekerom (burde barna gjort sammen med de voksne, helt uten at noen visste om det og luking av hage. For noen konstruerte i-lands-problemer! Jeg skjønner at det skal være «morsomt» content, men at de gidder fremstå så himla teite? De kan nok ikke være annet enn hva de er. De har begrenset med kunnskap, ingen (godkjent) utdannelse, og er alt, alt for opptatt av eget speilbilde. Da blir man dessverre litt teit i andres øyne. Bortsett fra de som er på samme nivå, selvfølgelig, de syns alt det tanketomme fjaset er 🔥❤️🥰. 30 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 18. juli 2022 #65907 Del Skrevet 18. juli 2022 11 hours ago, Surikatt said: Har ikke sett denne videoen men har sett det før at rumpa står rett ut når hun tar armhevinger. Trodde man skulle være mest mulig rett i hele kroppen. Hun gjør det feil. Er ikke sterk nok til å holde seg rett. Er den videoen borte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 18. juli 2022 #65908 Del Skrevet 18. juli 2022 2 minutter siden, hvalstad45 said: Er den videoen borte nå? Aha, så den på hennes ig-story. Tøyingen hun viste var også helt latterlig, fokus på å være deilig og null annet. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 18. juli 2022 #65909 Del Skrevet 18. juli 2022 (endret) Den videoen av cbe på walking pad, altså hva skal man si? Det er så redigert den videoen.. Og kan hun ikke slutte å holde inne magen når lke tar bilder av henne?! Hun lurer ingen, selv om hun tror det selv 😅 Endret 18. juli 2022 av Blinkie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 18. juli 2022 #65910 Del Skrevet 18. juli 2022 Blinkie skrev (1 time siden): Den videoen av cbe på walking pad, altså hva skal man si? Det er så redigert den videoen.. Og kan hun ikke slutte å holde inne magen når lke tar bilder av henne. Hun lurer ingen, selv om hun troe det selv 😅 Kan jo begynne med å sende inn til Forbrukerrådet for manglende merking av redigerte bilder 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LessMiserable Skrevet 18. juli 2022 #65911 Del Skrevet 18. juli 2022 Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian har vært gift i over 10 år. De ser veldig lykkelige ut og det er tydelig at de er lojale mot hverandre. Jeg blir alltid litt misunnelig på alt Caroline får til. Hun bryr seg virkelig ikke om janteloven. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 18. juli 2022 #65912 Del Skrevet 18. juli 2022 LessMiserable skrev (1 time siden): Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian har vært gift i over 10 år. De ser veldig lykkelige ut og det er tydelig at de er lojale mot hverandre. Jeg blir alltid litt misunnelig på alt Caroline får til. Hun bryr seg virkelig ikke om janteloven. Hun bryr seg generelt ikke om noe annet enn seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. juli 2022 #65913 Del Skrevet 18. juli 2022 LessMiserable skrev (1 time siden): Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian har vært gift i over 10 år. De ser veldig lykkelige ut og det er tydelig at de er lojale mot hverandre. Jeg blir alltid litt misunnelig på alt Caroline får til. Hun bryr seg virkelig ikke om janteloven. Herregud! Du gir deg ikke du. Lurer på hva du mener med alt hun får til? Er vel ikke då mye på den lista.. Er det forøvrig en bragd at ektepar er lojale mot hverandre? Forøvrig vanskelig å se om de er lykkelig når hvert eneste sekund de er sammen er det han som filmer henne som løper, spiser, poserer etc. eller omvendt. Mer stress enn lykke å spore der. Men du er vel kanskje tilstede og ser det. 21 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juli 2022 #65914 Del Skrevet 18. juli 2022 LessMiserable skrev (1 time siden): Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian har vært gift i over 10 år. De ser veldig lykkelige ut og det er tydelig at de er lojale mot hverandre. Jeg blir alltid litt misunnelig på alt Caroline får til. Hun bryr seg virkelig ikke om janteloven. Men... har hun egentlig fått til noe? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonyv Skrevet 18. juli 2022 #65915 Del Skrevet 18. juli 2022 tullerikke skrev (33 minutter siden): Hun bryr seg generelt ikke om noe annet enn seg selv. Kan jeg spørre hvordan du vet det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 18. juli 2022 #65916 Del Skrevet 18. juli 2022 Stargaze skrev (30 minutter siden): Herregud! Du gir deg ikke du. Lurer på hva du mener med alt hun får til? Er vel ikke då mye på den lista.. Er det forøvrig en bragd at ektepar er lojale mot hverandre? Forøvrig vanskelig å se om de er lykkelig når hvert eneste sekund de er sammen er det han som filmer henne som løper, spiser, poserer etc. eller omvendt. Mer stress enn lykke å spore der. Men du er vel kanskje tilstede og ser det. For nevnte bruker så er det nok en bragd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. juli 2022 #65917 Del Skrevet 18. juli 2022 Natron skrev (På 17.7.2022 den 10.34): Sant?😂 Det er sant ja. Kjenner noen som var på samme sted. Frua kommanderte og han gjorde alt som hun sa. Folk bare lo av dem slik de holdt på for å få de rette bildene. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. juli 2022 #65918 Del Skrevet 18. juli 2022 LessMiserable skrev (4 timer siden): Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian har vært gift i over 10 år. De ser veldig lykkelige ut og det er tydelig at de er lojale mot hverandre. Jeg blir alltid litt misunnelig på alt Caroline får til. Hun bryr seg virkelig ikke om janteloven. De er observert på ferie. Og det var ikke mye idyll å spore da. Frua kommanderte og mannen tuslet bak og gjorde alt hun ba om. De brukte timesvis på hver photoshoot og hadde forskjellige klesbytter underveis. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. juli 2022 #65919 Del Skrevet 18. juli 2022 skruf skrev (På 17.7.2022 den 17.59): Når vi har hatt besøk, så har jentene våre alltid vært opptatt av at døren inn til rommene deres skulle være lukket (man må forbi jenterommene for å komme til badet) nettopp av den grunn at de ville ikke at andre skulle få se rommene deres uten at de ønsket det selv. Nettopp pga det var deres rom og deres privateliv. Jeg hadde heller ikke likt at alle og enhver skulle ha gått inn på soverommet mitt. Venner, naboer, familie, kollegaer, mannen sine venner…..ikke at jeg har noe å skjule, det er bare privat Innredning, pynt, bøker, bilder på veggene, ting som ligger på skrivepulten, senga…..det viser hvem de er og hvilke interesser de har. Deres trygge plass der de selv har full råderett og hvor de trekker seg tilbake når de vil slappe av og være alene. Yngste jenta vår hadde bamser og dukker ganske lenge, noe hun syntes var flaut. Og noe som var hemmeligheten hennes. Før planlagte vennebesøk så ryddet hun ut dukkene og bamsene inn på et annet rom for å ikke bli mobbet for å være barnslig. Fikk hun uplanlagt besøk så lukket hun døra på rommet sitt og de stakk ut eller gamet på tvstua. For å beskytte seg selv Eksponerte blogger-barn og deres barnerom/lekerom er ikke privat. Pga mor sin jobb så kan alle på skolen få vite at Ida på 11 år fortsatt liker å leke med dukker. At hun fortsatt har seng med prinssse-krone og tyll-himmel. At hun fortsatt har bilder av skyer og enhjørninger på veggene. Veien til mobbing er kort; barn er nådeløse mot hverandre. Jeg fatter ikke at Influencere ikke ser dette selv? At de ikke evner å tenke tilbake til den tiden da de selv var i brytningsfasen barn/ungdom. Eller sommeren før første klasse da man gikk å grugledet seg til å begynner på skolen og å gå fra å være eldst i barnehagen til plutselig å bli minst igjen. Til å håpe å få venner og å finne sin plass i klassen. Alle de andre starter med blanke ark, minus eksponerte blogger-barn der lærerne kanskje er forutinntatte og medelevene har fått fortalt hjemmefra hvem de skal gå i klasse med Anna Rasmussen (mammatilmichelle) husker jeg skrev et innlegg vedrørende datterens skolestart. Datteren var allerede en liten kjendis, alle visste hvem hun var og kom bort til henne. Hun skrev også at datteren var redd for fremmede som følte at de kjente henne, altså voksne mennesker. De vurderte bl.a privatskole. De var også i møte med skolen i forkant av skoleoppstart der de bl.a tok opp sikkerhetshensyn. Alt dette pga moren bygde opp sin egen millionbedrift rundt datteren. Er det verdt det? Å indirekte leve på sine mindreårige barn i stedet for å ta utdanning og få seg en jobb? Så lenge de kan leve av det så føles det kanskje slik? Og de har jo levd av det så lenge at jeg skjønner at det er lite fristende med mer utdannelse. Snart må de vel finne på noe annet for å tjene penger, om det går så dårlig som antydet i tråden her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 19. juli 2022 #65920 Del Skrevet 19. juli 2022 LessMiserable skrev (5 timer siden): Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian har vært gift i over 10 år. De ser veldig lykkelige ut og det er tydelig at de er lojale mot hverandre. Jeg blir alltid litt misunnelig på alt Caroline får til. Hun bryr seg virkelig ikke om janteloven. Hei Skybert😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå