Klaraku78 Skrevet 13. juli 2022 #65741 Del Skrevet 13. juli 2022 Skal ikke cbe ha ferie i sommer? Ettersom instagram er jobben, så jobber hun vel hver gang hun legger ut noe. Foreløpig i år, så har hun vel ikke hatt en eneste dag fri. Men så klart når man kaller hobby/fritid for jobb, så har man vel ikke behov for fri. Tenkte kanskje noen fridager kunne hjulpet på inspirasjonen til å finne noe nytt å dele, ikke bare kropp og barn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 13. juli 2022 #65742 Del Skrevet 13. juli 2022 Pusern3 skrev (9 timer siden): og dette har endret seg i negativ retning de siste 3-4 årene… tidligere var de på mer luksuriøse ferier og også hyppigere. Og på stadige weekend opphold i Oslo på dyre sponsede hotell rom etc. helt åpenbart får de ikke samme grad av spons lengre. Virker som det skjer mye mindre i/med huset også. Tror rett og slett det går nedover med dem. Det er vel derfor hun har antydet at de vurderer å flytte. Det er jo "bloggmat" og kanskje et resultat av endring i økonomisk situasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 13. juli 2022 #65743 Del Skrevet 13. juli 2022 Klaraku78 skrev (9 minutter siden): Skal ikke cbe ha ferie i sommer? Ettersom instagram er jobben, så jobber hun vel hver gang hun legger ut noe. Foreløpig i år, så har hun vel ikke hatt en eneste dag fri. Men så klart når man kaller hobby/fritid for jobb, så har man vel ikke behov for fri. Tenkte kanskje noen fridager kunne hjulpet på inspirasjonen til å finne noe nytt å dele, ikke bare kropp og barn. Vet du hvorfor? Det er fordi det å kline ut et bilde på instagram med tre setninger tekst (nå overdriver jeg, det er tre ord, eventuelt emojies) tar fem minutter, inkludert filtervalg: Løping før frokost+kaffekopp = 5 minutter. Fikser håret = 5 minutter. Frokostbilde = 5 minutter. Deilige paparazzilookalikebilder med mannen på slep = 5 minutter. Samle alle bilder som skal tas til flatterende belysning-prosjekt til soloppgang/solnedgang=30 minutter. Eksponere ikke-samtykkekompetente = 5 minutter og to hele digitale identiteter. Det blir 60 minutters arbeid for Instagram-posting herved kalt fire årsverk, hvorav to ikke har samtykkekompetanse. Resten av tiden er ferie. Og ikke-samtykkekompetentes privatliv. 35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 13. juli 2022 #65744 Del Skrevet 13. juli 2022 MinniMusa skrev (22 minutter siden): Det er vel derfor hun har antydet at de vurderer å flytte. Det er jo "bloggmat" og kanskje et resultat av endring i økonomisk situasjon. Har hun antydet flytt? Når? Og hvorfor? Og hvor til? det er vel ikke så lenge til fjorårets regnskap er ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 13. juli 2022 #65745 Del Skrevet 13. juli 2022 6 minutter siden, Bulsara said: Har hun antydet flytt? Når? Og hvorfor? Og hvor til? det er vel ikke så lenge til fjorårets regnskap er ute? Var vel noe snakk om interesse for tomt og bygging en gang…men om det var reelt eller bare tankespinn…. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 14. juli 2022 #65746 Del Skrevet 14. juli 2022 (endret) Bulsara skrev (1 time siden): Har hun antydet flytt? Når? Og hvorfor? Og hvor til? det er vel ikke så lenge til fjorårets regnskap er ute? Regnskapet kommer vel etter hvert nå utover. Håper for deres del det går bedre enn året før da daglig leder tok ut 243.000 i lønn og de fleste piler pekte nedover … https://www.regnskapstall.no/informasjon-om-treasures-as-103984696S0 Endret 14. juli 2022 av Justlooking La til noen presiseringer 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 14. juli 2022 #65747 Del Skrevet 14. juli 2022 LessMiserable skrev (13 timer siden): Med den kroppen som Caroline Berg Eriksen har, så er det ikke rart hun klarer å holde på mannen sin. De virker fortsatt nyforelsket i hverandre. Jeg blir alltid så misunnelig når jeg er inne på bloggen hennes. Forstår ikke hvordan hun klarer det 24/7. Nei, det er jeg enig i for jeg tror begge er så skrinne i hodet at det er kroppen de går etter også. Personligheten kan ingen av de gå etter i alle fall. Jeg er glad jeg og mannen min har litt andre ting å tilby for hverandre en fettklype, lav fettprosent, innsugdmage, silikonpupper og mørke bilder. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LessMiserable Skrevet 14. juli 2022 #65748 Del Skrevet 14. juli 2022 Jeg vet ikke om kroppen til CBE er sunn, men stålkontroll på kroppen sin det har hun. Dette misunner jeg så inderlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 14. juli 2022 #65749 Del Skrevet 14. juli 2022 LessMiserable skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke om kroppen til CBE er sunn, men stålkontroll på kroppen sin det har hun. Dette misunner jeg så inderlig. Hjelpes. 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. juli 2022 #65750 Del Skrevet 14. juli 2022 https://www.vg.no/rampelys/i/nWpJpL/eveline-karlsen-ut-mot-fordommene-sitter-ikke-bare-hjemme-og-sminker-meg Det går an å gjøre det godt som influencer med eget firma. Står respekt av den dama der. Gjort gode valg! 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 14. juli 2022 #65751 Del Skrevet 14. juli 2022 Selv om det virker som det er noen troll som har kommet frem fra steinen, og skriver for provokasjon eller for å få tråden stengt, gir det meg noen tanker.. Det er nok mange i ulike aldre som tenker sånn, at de er misunnelige, eller lei seg for at dem ikke klarer å oppnå det samme som henne. Ser man på bildene, uten noen form for dypere forståelse for at det hele er oppstilt og tilrettelagt, og langt i fra en virkelighet kan det virke demotiverende og destruerende. Man ser en pen, tynn dame som lever det gode liv med bare smilende barn, en kjekk mann, og fint hus. Fasaden er uten tvil vakker og idyllisk. Nettopp derfor er det så uendelig viktig å få frem at det vi ser på IG av slike kontoer som CBE er kanskje bare 10%av hverdagen til en influenser og svært lite av det er ekte, at det er oppstilt og tilrettelagt. At bak kameraet er det kanskje rot, tårer og diskusjoner som i en hver familie. Itillegg er det filter, retusjering og posering. Etter hva CBE selv har sagt tidligere, så er hun veldig ryddig av seg, og når man går hjemme hele dagen med barn på skolen/barnehage så tror jeg hver og en av oss kunne holdt hjemmet strøkent om det var ønskelig. Itillegg har hun all verdens tid til å dill dalle rundt i hjemmet, med pynt og blomster, stryke klær og forberede hva nå enn vi andre kun har ti minutter til rådighet å gjøre før man haster videre mellom jobb og levering og henting og handling. For å ikke glemme trening. Hun har så mye tid i hverdagen og når alt hun lever av er å vise frem kroppen sin, må denne vedlikeholdes, noe hun har masse tid til. Vi skal ikke undervurdere den sterke påvirkningen hun har, til folk som kanskje er litt usikre og mindre opplyste på hva IG faktisk har blitt... en uvirkelig fremstilling av virkeligheten... 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 14. juli 2022 #65752 Del Skrevet 14. juli 2022 Caroline Berg Eriksen bruker Instagram for å dokumentere og skryte av egen trening. Tenker hun at dette skal motivere andre så har hun bomma totalt for her handler det bare om meg, meg og atter meg. Har de aldri tenkt tanken at det er grunnen til at de mister følgere, kombinert med eksponering av uvitende mindreårige. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 14. juli 2022 #65753 Del Skrevet 14. juli 2022 Det fremstår relativt tydelig at det teateret de var på, som de brukte ørten stories på - er reklame. Som skulle vært merket. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 14. juli 2022 #65754 Del Skrevet 14. juli 2022 Ute og løper med hunden i altfor høye temperaturer igjen at de aldri lærer å ta hensyn… 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 14. juli 2022 #65755 Del Skrevet 14. juli 2022 Sugar&Spice skrev (45 minutter siden): Ute og løper med hunden i altfor høye temperaturer igjen at de aldri lærer å ta hensyn… Det er ikke så varmt i kommunen ved siden av Sarpsborg nå 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 14. juli 2022 #65756 Del Skrevet 14. juli 2022 (endret) Stor underholdning i tråden idag. En konsekvens av en gørr kjedelig ferie kan fort utarte til stor humor for andre. Det setter jeg pris på Endret 14. juli 2022 av Revenge o'Cavatina 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 14. juli 2022 #65757 Del Skrevet 14. juli 2022 CMHuser skrev (14 minutter siden): Det er ikke så varmt i kommunen ved siden av Sarpsborg nå 🤷🏻♀️ Alt over 12 grader er for varmt for en polarhund å løpe i. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 14. juli 2022 #65758 Del Skrevet 14. juli 2022 CMHuser skrev (2 timer siden): Det er ikke så varmt i kommunen ved siden av Sarpsborg nå 🤷🏻♀️ Nei, nesten kaldt 17 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 14. juli 2022 #65759 Del Skrevet 14. juli 2022 (endret) Enda en avsporing men en veldig bra en: hvis noen vil ha feriedestinasjononspirasjon og tips og råd så følg med på Linnéa Myhre sin story på instagram hvor hun lager reiseblogg av turen sin New York - Los Angeles (Hollywood?)😊 Dette som en liten motpol til mangelen på ovennevnte fra ferien tiL CBE Bare å rapportere meg✌🏻 Endret 14. juli 2022 av Caroline1986 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. juli 2022 #65760 Del Skrevet 14. juli 2022 Keikolina skrev (3 timer siden): De har vel hushjelp også da De hadde i allefall vaskehjelp, men mulig vaskehjelpen sa opp etter at arbeidsgiver/LKE hang henne ut offentlig på firmaets konto da hun hadde glemt å kaste søpla og husets herre selv måtte gå ned til søppeldunken, Dokumentert med bilde og tekst («man burde forvente at vaskepersonell tar med søpla ut» var det som ble skrever og et bilde der han sto med posen i hånden) Jeg hadde ikke orket å jobbe for sånne folk der jeg hadde risikert offentlig shaming 40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå