Isola2 Skrevet 13. juli 2022 #65721 Del Skrevet 13. juli 2022 Surikatt skrev (1 time siden): Og så skal de ha ny sofagruppe i stua igjen. Hva feiler det disse folkene som må bytte ut møbler i ett? Noe så pinlig egentlig, at hun aldri blir fornøyd. Sofa er noe som er ment for å vare i mange år, akkurat som baderom. Hun skal vel bruke sin enorme påvirkningskraft som influencer da og inspirere og influere til kjøp av (nok en) hvit delikat sofa..? Helt sykt forkastelig bruk og kast-mentalitet.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LessMiserable Skrevet 13. juli 2022 #65722 Del Skrevet 13. juli 2022 Velinda skrev (9 minutter siden): Der ser du....tror virkelig at om det er kroppen din som gjør at mannen din er glad i deg så bør du finne en som verdsetter deg på en annen måte...enig? Jeg er som sagt ikke noe skjønnhet så mannen min er nødt til å ha valgt meg av andre grunner. Jeg synes CBE er litt for tynn, men på meg virker det som det er sånn mannen ønsker henne. Han virker veldig stolt av kroppen hennes. Jeg kunne ønske jeg hadde en kropp mannen min var stolt av. Jeg vet at hun retusjerer bilder, men for å ha en sånn kropp må man ha stålfokus. Det beundrer jeg CBE for. Jeg tror utseendet betyr alt i (influencer) verden. Det er de peneste som tjener mest penger. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 13. juli 2022 #65723 Del Skrevet 13. juli 2022 LessMiserable skrev (2 minutter siden): Jeg er som sagt ikke noe skjønnhet så mannen min er nødt til å ha valgt meg av andre grunner. Jeg synes CBE er litt for tynn, men på meg virker det som det er sånn mannen ønsker henne. Han virker veldig stolt av kroppen hennes. Jeg kunne ønske jeg hadde en kropp mannen min var stolt av. Jeg vet at hun retusjerer bilder, men for å ha en sånn kropp må man ha stålfokus. Det beundrer jeg CBE for. Jeg tror utseendet betyr alt i (influencer) verden. Det er de peneste som tjener mest penger. Du beundrer henne for å ha stålfokus på kroppen sin og å opprettholde lav fettprosent? Jada, dét var jo også noe å beundre noen for… 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. juli 2022 #65724 Del Skrevet 13. juli 2022 (endret) LessMiserable skrev (38 minutter siden): Med den kroppen som Caroline Berg Eriksen har, så er det ikke rart hun klarer å holde på mannen sin. De virker fortsatt nyforelsket i hverandre. Jeg blir alltid så misunnelig når jeg er inne på bloggen hennes. Forstår ikke hvordan hun klarer det 24/7. LessMiserable skrev (26 minutter siden): Jeg tror det jeg også. Se på Kristin Gjelsvik som gikk opp i vekt i jula og beholdt vekten helt til mars/april. Dennis sluttet å like bildene hennes i mai/juni og det er tydelig at Kristin Gjelsvik ikke klarer å holde på mannen sin. Ps: Jeg er ikke noen skjønnhet selv så jeg burde ikke uttale meg om andre. Altså.. Takk, you made my day. Endret 13. juli 2022 av loffen 33 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blondinbolla Skrevet 13. juli 2022 Populært innlegg #65725 Del Skrevet 13. juli 2022 LessMiserable skrev (2 minutter siden): Jeg er som sagt ikke noe skjønnhet så mannen min er nødt til å ha valgt meg av andre grunner. Altså, hva er dette for uttalelse?! Jeg håper da inderlig at min mann ikke valgte meg utelukkende på bakgrunn av utseende😳 Du bør være sjeleglad for det samme. Utseendet er (for de fleste) medfødt, ingenting man har «fortjent», og en foreldet patriarkalsk og kapitalistisk valuta. La oss ikke redusere kvinner til utseende og vekt, det er så fordummende for debatten. 48 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaSimon Skrevet 13. juli 2022 #65726 Del Skrevet 13. juli 2022 (endret) LessMiserable skrev (På 13.7.2022 den 19.09): Jeg er som sagt ikke noe skjønnhet så mannen min er nødt til å ha valgt meg av andre grunner. Jeg synes CBE er litt for tynn, men på meg virker det som det er sånn mannen ønsker henne. Han virker veldig stolt av kroppen hennes. Jeg kunne ønske jeg hadde en kropp mannen min var stolt av. Jeg vet at hun retusjerer bilder, men for å ha en sånn kropp må man ha stålfokus. Det beundrer jeg CBE for. Jeg tror utseendet betyr alt i (influencer) verden. Det er de peneste som tjener p Endret 15. august 2022 av SagaSimon 37 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NathalieP Skrevet 13. juli 2022 #65727 Del Skrevet 13. juli 2022 LessMiserable skrev (59 minutter siden): Med den kroppen som Caroline Berg Eriksen har, så er det ikke rart hun klarer å holde på mannen sin. De virker fortsatt nyforelsket i hverandre. Jeg blir alltid så misunnelig når jeg er inne på bloggen hennes. Forstår ikke hvordan hun klarer det 24/7. Ja det er jammen bra at CBE la seg på operasjonsbordet og opererte inn silikonimplantater slik at mannen ikke forlot henne 😆 Han hadde forresten sikkert hatt en innmari fruktbar jobbkarriere uten henne 😂 Du er forresten rapportert for usaklig avsporing og ja, jeg skal rapportere mitt eget innlegg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 13. juli 2022 #65728 Del Skrevet 13. juli 2022 (endret) LessMiserable skrev (1 time siden): Med den kroppen som Caroline Berg Eriksen har, så er det ikke rart hun klarer å holde på mannen sin. De virker fortsatt nyforelsket i hverandre. Jeg blir alltid så misunnelig når jeg er inne på bloggen hennes. Forstår ikke hvordan hun klarer det 24/7. slettet Endret 13. juli 2022 av Rosatoast 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 13. juli 2022 #65729 Del Skrevet 13. juli 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Skjer det noe på bloggen, altså? Trodde den var helt død. Påskeferie fortsatt den. Trengte den når hun hadde større ting å dele/vise, men det er tydeligvis ingenting. Tydelig at den selverklærte lidenskapen for å skrive har forsvunnet i takt med den generelle arbeidsmoralen. Litt trist med 2 friske, voksne mennesker midt i 30-åra som går rundt dag ut og dag inn tilnærmet uten å jobbe, innholdsløst liv. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 13. juli 2022 #65730 Del Skrevet 13. juli 2022 LessMiserable skrev (2 timer siden): Med den kroppen som Caroline Berg Eriksen har, så er det ikke rart hun klarer å holde på mannen sin. De virker fortsatt nyforelsket i hverandre. Jeg blir alltid så misunnelig når jeg er inne på bloggen hennes. Forstår ikke hvordan hun klarer det 24/7. Det er en grunn til at man er bekymret for CBE sin påvirkning, noe som diskuteres ofte her, så la meg være med på leken din. Tror du oppriktig at mannen hennes har valgt henne for kroppen hennes, giftet seg med henne og fått to barn med henne, for kroppen hennes? Og at det det er pga kroppen hennes de fremdeles er nyforelsket? Og det er vel IG kontoen hennes du mener, bloggen har vært død siden påska... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 13. juli 2022 #65731 Del Skrevet 13. juli 2022 123Frustrert skrev (9 timer siden): Nå har det vel tatt helt av..? ekstremt innsug av meg og ikke merket som reklame. Det har vel tatt av ganske lenge 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 13. juli 2022 Populært innlegg #65732 Del Skrevet 13. juli 2022 Alt jeg ser er en tom mage som har "hoppet over måltider for å spare kalorier slik at man kan spise sosialt på ferie" ref. ferietips om kosthold fra Netfit AS, et foretak som kjendis-PT'en Adrian Paul er daglig leder og går god for. Legg til hard innsuging og eventuell redigering på en annonsekonto der klærne er et reklameoppdrag for Chiquelle AB blant 47 annonsører, hvorav Carolinebergeriksenno / Treasures AS har hatt minst 7 oppdrag av de 47, nylig har fått påpakk fra Forbrukertilsynet vedrørende ansvarliggjøring av at påvirkerne de bruker i markedsføringen merker reklame korrekt. Begge deler skulle vært merket for annonse og for redigert bilde. Jævlig mye å se opp til, denne triggerhappy veteranbloggeren som har fått maksimalt med veiledning om korrekt merking av reklame gjennom årene. Etikk og ansvar er et fremmedord for Treasures AS. Kropp og unger først! https://www.forbrukertilsynet.no/47-annonsorer-brot-forbudet-mot-skjult-reklame 40 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 13. juli 2022 #65733 Del Skrevet 13. juli 2022 (endret) LessMiserable skrev (3 timer siden): Med den kroppen som Caroline Berg Eriksen har, så er det ikke rart hun klarer å holde på mannen sin. De virker fortsatt nyforelsket i hverandre. Jeg blir alltid så misunnelig når jeg er inne på bloggen hennes. Forstår ikke hvordan hun klarer det 24/7. Jeg er glad det ikke er kroppen min som gjør at jeg klarer å «holde på» samboeren min. Jeg er fornøyd med kroppen min jeg (samboeren min også forøvrig), men hvis det var det eneste som gjorde at han var sammen med meg hadde jeg stukket av fort som bare det. Jeg håper virkelig ikke du mener det du skriver, det er bare fryktelig, fryktelig trist. Jeg (og Caroline og alle andre kvinner) er så mye mer enn bare en kropp, og det gjør meg trist at hun og mannen har sett seg blind på det, men det gjør meg enda tristere at andre voksne folk tror og mener at KROPP er det som holder ektepar sammen. Endret 13. juli 2022 av NurseRatched 33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. juli 2022 #65734 Del Skrevet 13. juli 2022 SagaSimon skrev (3 timer siden): Du kan få en kropp som CBE hvis du trener 5 ganger i uka og spiser restriktivt. De fleste velger derimot å fôre tiden, sjela, livet og selvfølelsen med noe annet - og det er mye mer attraktivt og givende enn å ha en kropp i toppform året rundt. Nettopp, mer givende å ha en å ha interessante samtaler med, enn en pyntegjenstand. Blir kjedelig i lengden, og pyntegjenstanden blir gammel til slutt den også. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. juli 2022 #65735 Del Skrevet 13. juli 2022 123Frustrert skrev (10 timer siden): Nå har det vel tatt helt av..? ekstremt innsug av meg og ikke merket som reklame. Ikke fullt så mye innsug på bilde nr.3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 13. juli 2022 #65736 Del Skrevet 13. juli 2022 Rart CBE aldri er gjest på noen podcaster? Er hun glemt? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 13. juli 2022 #65737 Del Skrevet 13. juli 2022 HerKommerMummi skrev (2 minutter siden): Rart CBE aldri er gjest på noen podcaster? Er hun glemt? Hun var med i den til hun sexologen jeg ikke husker navnet på akkurat nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 13. juli 2022 #65738 Del Skrevet 13. juli 2022 CMHuser skrev (Akkurat nå): Hun var med i den til hun sexologen jeg ikke husker navnet på akkurat nå 😊 Åh! Det visste jeg ikke 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. juli 2022 #65739 Del Skrevet 13. juli 2022 (endret) LessMiserable skrev (5 timer siden): Med den kroppen som Caroline Berg Eriksen har, så er det ikke rart hun klarer å holde på mannen sin. De virker fortsatt nyforelsket i hverandre. Jeg blir alltid så misunnelig når jeg er inne på bloggen hennes. Forstår ikke hvordan hun klarer det 24/7. Dummeste jeg har hørt. Ingenting å være misunnelig på. Innvdndig skjønnhet har du for livet, og er av substans. Motsatt av utvendig skjønnhet . Endret 13. juli 2022 av Stargaze 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 13. juli 2022 #65740 Del Skrevet 13. juli 2022 CMHuser skrev (33 minutter siden): Hun var med i den til hun sexologen jeg ikke husker navnet på akkurat nå 😊 Iselin Guttormsen. Hørte på episoden og syntes hun kom «greit» ut der. Delte noen intime detaljer om sex livet til bedriftens ansatte også. Vanskelig og si om hun var der som privatperson eller i regi bedriften. Så rørete med rolle sammenblanding. Synes dog IG tar vel mye plass selv når hun har gjester. Men det er for så vidt en avsporing og helt annen diskusjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå