Tripptrapp1 Skrevet 13. juli 2022 #65701 Del Skrevet 13. juli 2022 Sparkel skrev (2 timer siden): Økonomiske vinnere ville jeg kanskje ikke kalt the Eriksens for. Frua kjøper/ reklamerer kun for klær fra billige klesmerker og hadde hun vært relevant og attraktiv ville kjeder/ merker som Høyer, Norøna, Hoka, osv, stått i kø for å dra i land samarbeid med henne. De bor i ett hus i en prisklasse de fleste hus ligger på i dag. De drar på vanlig ferie til Tyrkia som alle andre og de gjør lite annet som tilsier at de svømmer i penger. Se påstanden min i kontekst av resten av innlegget mitt. Jeg vet ingenting om hva lønnslippen til the Eriksens viser, men å være en økonomisk en vinner betyr ikke nødvendigvis at man tjener 10x en vanlig husholdning. Det var ment som at i forhold til innsatsen som legges ned i f.eks i denne tråden - hvor deltagerne står igjen med 0kr og enda mindre fritid - så er det fotballfrue og gjengen som høster gevinsten i form av oppmerksomhet, klikk og inntjening nok til å brødfø (minst) 2 personer. Det verste man kan gjøre mot den bedriften er sannsynligvis å legge hele tråden brakk og ignorere eksistensen deres. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. juli 2022 #65702 Del Skrevet 13. juli 2022 Tripptrapp1 skrev (3 timer siden): Joda. Denne tråden på KG gagner nok bedriften, selv om det stort sett er kritikk og negative forhold som påpekes her inne. Jeg tipper at denne tråden genererer en hel del klikk i alle kanalene til the Eriksens siden det stadig vekk refereres til innhold på kanalene deres. Klikk er klikk uavhengig av om motivasjonen bak er heltedyrkelse eller håning. Og flere klikk betyr økt trafikk/rekkevidde, som igjen betyr at the Eriksens stiller med bedre forhandlingskort og holder seg attraktive blant annonsører/sponsorer, som til syvende og sist monner ut i mer penger i kassen slik at de kan opprettholde livsstilen KG elsker å hate. Og det er nettopp denne bakenforliggende mekanismen som gjør at alle de kristiske trådene om influencere her på KG er et stort paradoks. Jeg tror du tar feil, bla fordi denne tråden faktisk har gjort at flere forbrukere bruker sin forbrukermakt og sier fra om hva de mener om influencerers bruk og eksponering av egne barn i sine kommersielle kanaler til produsenter og forhandlere. Ref beckmann, cubus og kremmerhuset. All pr er definitivt ikke god pr. 43 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkel Skrevet 13. juli 2022 #65703 Del Skrevet 13. juli 2022 Tripptrapp1 skrev (33 minutter siden): Se påstanden min i kontekst av resten av innlegget mitt. Jeg vet ingenting om hva lønnslippen til the Eriksens viser, men å være en økonomisk en vinner betyr ikke nødvendigvis at man tjener 10x en vanlig husholdning. Det var ment som at i forhold til innsatsen som legges ned i f.eks i denne tråden - hvor deltagerne står igjen med 0kr og enda mindre fritid - så er det fotballfrue og gjengen som høster gevinsten i form av oppmerksomhet, klikk og inntjening nok til å brødfø (minst) 2 personer. Det verste man kan gjøre mot den bedriften er sannsynligvis å legge hele tråden brakk og ignorere eksistensen deres. Hvis tråden gagner CBE bør det jo jubles over at tråden består og at «gjengen» ofrer fritiden sin med null egen inntjening på aktiviteten her. Men er stygt redd for at «gjengen» klarer å sjonglere karriere, familie, samfunnsengasjement og noen minutter daglig/ av og til på kg uten å ha det nevneverdig travelt og miste særlig mye fritid. 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 13. juli 2022 #65704 Del Skrevet 13. juli 2022 Om det er denne tråden som holder butikken åpen står det virkelig dårlig til med virket.. 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 13. juli 2022 #65705 Del Skrevet 13. juli 2022 Sparkel skrev (3 timer siden): Økonomiske vinnere ville jeg kanskje ikke kalt the Eriksens for. Frua kjøper/ reklamerer kun for klær fra billige klesmerker og hadde hun vært relevant og attraktiv ville kjeder/ merker som Høyer, Norøna, Hoka, osv, stått i kø for å dra i land samarbeid med henne. De bor i ett hus i en prisklasse de fleste hus ligger på i dag. De drar på vanlig ferie til Tyrkia som alle andre og de gjør lite annet som tilsier at de svømmer i penger. og dette har endret seg i negativ retning de siste 3-4 årene… tidligere var de på mer luksuriøse ferier og også hyppigere. Og på stadige weekend opphold i Oslo på dyre sponsede hotell rom etc. helt åpenbart får de ikke samme grad av spons lengre. Virker som det skjer mye mindre i/med huset også. Tror rett og slett det går nedover med dem. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 13. juli 2022 #65706 Del Skrevet 13. juli 2022 AnnePåLande skrev (3 timer siden): Dette er bare pinlig lesning : https://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400 ja, det var en pinlig greie… og ikke eneste gangen han skrev på bloggen under skjult navn og dessuten benektet de retusjering etc flere ganger. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 13. juli 2022 #65707 Del Skrevet 13. juli 2022 123Frustrert skrev (3 timer siden): Nå har det vel tatt helt av..? ekstremt innsug av meg og ikke merket som reklame. Herregud 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 13. juli 2022 #65708 Del Skrevet 13. juli 2022 Surikatt skrev (1 time siden): Eller skylde på alle andre og kalle dem mobbere. Det er slik de håndterer kritikk. Skylde på alle andre. Selv gjør hun ingenting galt. skylder på alle andre og påkaller medlidenhet samtidig. For en suppe av et liv og en bedrift 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 13. juli 2022 #65709 Del Skrevet 13. juli 2022 Pusern3 skrev (4 minutter siden): ja, det var en pinlig greie… og ikke eneste gangen han skrev på bloggen under skjult navn og dessuten benektet de retusjering etc flere ganger. Det var alle de andre sin feil at alt dette skjedde.. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. juli 2022 #65710 Del Skrevet 13. juli 2022 Og så skal de ha ny sofagruppe i stua igjen. Hva feiler det disse folkene som må bytte ut møbler i ett? Noe så pinlig egentlig, at hun aldri blir fornøyd. Sofa er noe som er ment for å vare i mange år, akkurat som baderom. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 13. juli 2022 #65711 Del Skrevet 13. juli 2022 Tripptrapp1 skrev (5 timer siden): Tenker at det heller er du som overvurderer kvinneguidens påvirkningskraft i samfunnet dersom du tror at det utgjør noen faktisk forskjell at det sitter en gjeng her inne og er kritiske til influenceres væremåte. Selv om mye av kritikken som fremkommer både i denne tråden og i lignende tråder for all del er både riktig og relevant. Influencere lever som jeg skrev i forrige innlegg av oppmerksomhet og klikk. Det spiller ingen rolle om du klikker inn på Instaen i Caroline fordi du digger henne, fordi du vil le av løpestilen eller for å få nye eksempler på eksponering av barn i offentligheten slik at du kan være kritisk til det her inne. Klikk er klikk uansett, og tilbake står the Eriksens som økonomiske vinnere. Man kan fint følge med på instaen hennes uten at det genererer klikk til henne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 13. juli 2022 #65712 Del Skrevet 13. juli 2022 (endret) Om de ikke merker reklame som er ulovlig,så er de pr def kriminell....bare venter på at de ska på hytta å jage måker,er det ikke sesong for det snart også??man kan faktisk forutse hva de gjør hele året for alt går jo på repeat...ny sofa til stua i år også,samme bildene hver sommer,jul,påske for ikke å glemme midtsommer feiringen,dønn likt alt...rart de ikke evner å fornye seg når man tenker at dette er jobben deres🙈 Endret 13. juli 2022 av Velinda 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LessMiserable Skrevet 13. juli 2022 #65713 Del Skrevet 13. juli 2022 Med den kroppen som Caroline Berg Eriksen har, så er det ikke rart hun klarer å holde på mannen sin. De virker fortsatt nyforelsket i hverandre. Jeg blir alltid så misunnelig når jeg er inne på bloggen hennes. Forstår ikke hvordan hun klarer det 24/7. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. juli 2022 #65714 Del Skrevet 13. juli 2022 Skjer det noe på bloggen, altså? Trodde den var helt død. 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 13. juli 2022 #65715 Del Skrevet 13. juli 2022 LessMiserable skrev (7 minutter siden): Med den kroppen som Caroline Berg Eriksen har, så er det ikke rart hun klarer å holde på mannen sin. De virker fortsatt nyforelsket i hverandre. Jeg blir alltid så misunnelig når jeg er inne på bloggen hennes. Forstår ikke hvordan hun klarer det 24/7. Vil tro det er kroppen ja.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Villroses hage Skrevet 13. juli 2022 Populært innlegg #65716 Del Skrevet 13. juli 2022 10 minutter siden, LessMiserable said: Med den kroppen som Caroline Berg Eriksen har, så er det ikke rart hun klarer å holde på mannen sin Holde på mannen sin? Hun forsørger ham jo. Med kroppen sin. 59 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LessMiserable Skrevet 13. juli 2022 #65717 Del Skrevet 13. juli 2022 Velinda skrev (1 minutt siden): Vil tro det er kroppen ja.... Jeg tror det jeg også. Se på Kristin Gjelsvik som gikk opp i vekt i jula og beholdt vekten helt til mars/april. Dennis sluttet å like bildene hennes i mai/juni og det er tydelig at Kristin Gjelsvik ikke klarer å holde på mannen sin. Ps: Jeg er ikke noen skjønnhet selv så jeg burde ikke uttale meg om andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. juli 2022 #65718 Del Skrevet 13. juli 2022 LessMiserable skrev (11 minutter siden): Med den kroppen som Caroline Berg Eriksen har, så er det ikke rart hun klarer å holde på mannen sin. De virker fortsatt nyforelsket i hverandre. Jeg blir alltid så misunnelig når jeg er inne på bloggen hennes. Forstår ikke hvordan hun klarer det 24/7. Tror du 100 prosent på alt som legges ut i sosiale medier? Det er jo en fasade de pusser iherdig på. Hun klarer ikke noe mer enn de fleste andre om hun hadde en normal jobb som går ut på å ikke digge seg sjøl 24/7. Det er en fasade. 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 13. juli 2022 #65719 Del Skrevet 13. juli 2022 LessMiserable skrev (3 minutter siden): Jeg tror det jeg også. Se på Kristin Gjelsvik som gikk opp i vekt i jula og beholdt vekten helt til mars/april. Dennis sluttet å like bildene hennes i mai/juni og det er tydelig at Kristin Gjelsvik ikke klarer å holde på mannen sin. Ps: Jeg er ikke noen skjønnhet selv så jeg burde ikke uttale meg om andre. Der ser du....tror virkelig at om det er kroppen din som gjør at mannen din er glad i deg så bør du finne en som verdsetter deg på en annen måte...enig? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 13. juli 2022 Populært innlegg #65720 Del Skrevet 13. juli 2022 … nye brukere som er ute for å avspore… 52 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå