FruRosa Skrevet 10. juli 2022 #65581 Del Skrevet 10. juli 2022 Hun kommer spankulerende som en kongelig, mens tilfeldige ukjente mennesker blir stående som statister å bivåne fesjået. Det ser bare idiotisk ut! 30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 10. juli 2022 #65582 Del Skrevet 10. juli 2022 Heartland skrev (1 time siden): Godt poeng, og det er akkurat slik paret fremstiller det i måten hun går på. «Her kommer dronningen spankulerende». Det har vært mange slike videoklipp denne ferien, og det må se helt tussete ut når hun vandrer tilgjort med nesen i sky, mens han lusker hakk i hel og filmer henne. Dette med kleskode og kutyme har hun ikke helt funnet ut av. Langt ifra. Det finnes en del uskrevne regler som man følger hvis man vil fremstå elegant og smakfullt. Har du splitt helt opp til hofta eller veldig kort kjole, så har du kanskje lange ermer og du dropper kanskje kløft. Har du dristig utringning så har du kjole ned til knærne eller gjerne lenger. Har du nakne armer og utringing har du fotsid kjole. For å synliggjøre hva jeg mener har jeg for moro skyld satt sammen 3 utvalgte bilder fra årets Elle-fest, som viser at damene har skjønt det. De deler noe, og dekker til noe annet. Så har vi 3 bilder av CBE slik hun har en tendens til å dukke opp. Med både lårkort, utringning og nakne armer. Det blir i mine øyne både vulgært, tacky og slutty, og milevis fra elegant! Kilde: elle.no og carolinebergeriksen.no Bildet med den røde kjolen😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. juli 2022 #65583 Del Skrevet 10. juli 2022 (endret) Donpedro skrev (1 time siden): Ja, man sover jo ofte lenge med små barn på ferie. Hoho. Og deretter går midt på dagen «alene» med nystelt tørt krøllehår for å spise frokost (ikke lunsj eller brunsj). Hohoho! Etter man har jogget (og dusjet?), vel og merke. (Har du vært på ferie med barn i den alderen….?) Kanskje barna fikk mat og så spiste de felles frokost senere? Vi gjør det noen ganger. Endret 10. juli 2022 av Klink 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NathalieP Skrevet 10. juli 2022 #65584 Del Skrevet 10. juli 2022 Kollontaj skrev (5 minutter siden): De voksne spiser vel ikke frokost før løping, for dem blir lunsjen frokost og for barna blir det lunsj, siden de allerede har spist frokost (får vi håpe). Ungene er tydeligvis stort sett parkert hos svigers, med tanke på alle filmene som CBE og LKE lager av henne når de er ute sammen på den daglige løpingen eller date på kvelden. Det skal de ha, de er sjukt heldige med hyppig barnevakt fra besteforeldre på begge sider. Jeg er enig med @Heartland og stusser ofte over de merkelige antrekkene. Bildet nedenfor av dyp utringing og gjennomsiktig korsett er fra en familiemiddag sammen med CBEs foreldre og barn 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 10. juli 2022 #65585 Del Skrevet 10. juli 2022 Surikatt skrev (8 timer siden): Man passer ikke str xs i bukser fra Gina og Bik Bok hvis man har svai rygg og ikke helt flat rumpe. Hun har ikke svai rygg og rumpa er helt flat. Det er blank løgn hun farer med. Helt forskrudd kroppsbilde hvor hun må jukse og lyve for å bli helt fornøyd med seg selv. Du får komme deg til Specsavers hvis du mener rumpa til CBE er flat og at hun ikke har svai i ryggen.. mer er det vel egentlig ikke å si om den saken, annet enn forskrudd forhold til sannheten hvis man ikke har dårlig syn..😏 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 10. juli 2022 #65586 Del Skrevet 10. juli 2022 Juridisk sett så bestemmer faktisk ikke foreldrene hva de kan legge ut av sine egne barn på internett. Ikke når barnas privatliv er truet. Denne masteroppgaven forklarer det veldig bra 😊 https://bora.uib.no/bora-xmlui/handle/11250/2738082 21 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. juli 2022 #65587 Del Skrevet 10. juli 2022 Klink skrev (9 minutter siden): Kanskje barna fikk mat og så spiste de felles frokost senere? Vi gjør det noen ganger. Jeg betviler da ikke at ikke de som ønsker har fått mat?! I dag spiste jeg mitt første måltid kl 14.30, grillmat i et selskap. Jeg regner det som middag, ikke frokost. Poenget mitt var narrativet. Ikke om folk spiser eller ei. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. juli 2022 #65588 Del Skrevet 10. juli 2022 Donpedro skrev (Akkurat nå): Jeg betviler da ikke at ikke de som ønsker har fått mat?! I dag spiste jeg mitt første måltid kl 14.30, grillmat i et selskap. Jeg regner det som middag, ikke frokost. Poenget mitt var narrativet. Ikke om folk spiser eller ei. Nei, men det kan ha vært sen frokost-narrativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. juli 2022 #65589 Del Skrevet 10. juli 2022 Aquarius04 skrev (1 time siden): Finner det ikke på Instastory? På kontoen til Larskristianeriksen, ikke coachEriksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NathalieP Skrevet 10. juli 2022 #65590 Del Skrevet 10. juli 2022 (endret) Levina skrev (18 minutter siden): Du får komme deg til Specsavers hvis du mener rumpa til CBE er flat og at hun ikke har svai i ryggen.. mer er det vel egentlig ikke å si om den saken, annet enn forskrudd forhold til sannheten hvis man ikke har dårlig syn..😏 CBE hadde helt vanlig ryggstilling og normalt flat/vanlig rumpe for noen få år siden. Så denne skjevstillingen med ekstremsvai korsrygg og spretten rumpe er noe hun har pådratt seg de siste par årene og stort sett så har begge deler vært tydelig iscenesatt med krampaktig og pinnestiv posering. (Men begge albuer dratt ca 30 cm bakenfor resten av overkroppen var imidlertid på plass allerede her). https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 10. juli 2022 av NathalieP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10. juli 2022 #65591 Del Skrevet 10. juli 2022 NathalieP skrev (10 minutter siden): CBE hadde helt vanlig ryggstilling og normalt flat/vanlig rumpe for noen få år siden. Så denne skjevstillingen med ekstremsvai korsrygg og spretten rumpe er noe hun har pådratt seg de siste par årene og stort sett så har begge deler vært tydelig iscenesatt med krampaktig og pinnestiv posering. (Men begge albuer dratt ca 30 cm bakenfor resten av overkroppen var imidlertid på plass allerede her). https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Er så teit med slike poseringer. Åh. Jeg får helt makk! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. juli 2022 #65592 Del Skrevet 10. juli 2022 NathalieP skrev (15 minutter siden): CBE hadde helt vanlig ryggstilling og normalt flat/vanlig rumpe for noen få år siden. Så denne skjevstillingen med ekstremsvai korsrygg og spretten rumpe er noe hun har pådratt seg de siste par årene og stort sett så har begge deler vært tydelig iscenesatt med krampaktig og pinnestiv posering. (Men begge albuer dratt ca 30 cm bakenfor resten av overkroppen var imidlertid på plass allerede her). https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Så fin sånn shortshgreie ho har på seg. Hva heter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 10. juli 2022 #65593 Del Skrevet 10. juli 2022 Levina skrev (48 minutter siden): Du får komme deg til Specsavers hvis du mener rumpa til CBE er flat og at hun ikke har svai i ryggen.. mer er det vel egentlig ikke å si om den saken, annet enn forskrudd forhold til sannheten hvis man ikke har dårlig syn..😏 Hun er svai når hun velger å svaie. Når det ikke ekstrem-poseres er ryggen nøytral og rumpen en helt normal løperumpe. Og ikke noe galt i noen av delene! Det er poseringer som gir disse voldsomme utslagene. Det er hverken medfødt eller virkelig og hvorvidt det er pent og sexy en smakssak. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NathalieP Skrevet 10. juli 2022 #65594 Del Skrevet 10. juli 2022 Klink skrev (11 minutter siden): Så fin sånn shortshgreie ho har på seg. Hva heter det? Det kalles både playsuit og jumpsuit i butikker, men det korrekte navnet er vel playsuit når den er kort. Praktisk med shorts og topp i ett. Hvis du skal kjøpe så anbefaler jeg å kjøpe fra et bærekraftig merke av god kvalitet. Jeg har hatt mine i mange år. Viktig å tenke på miljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 10. juli 2022 #65595 Del Skrevet 10. juli 2022 NathalieP skrev (10 minutter siden): Det kalles både playsuit og jumpsuit i butikker, men det korrekte navnet er vel playsuit når den er kort. Praktisk med shorts og topp i ett. Hvis du skal kjøpe så anbefaler jeg å kjøpe fra et bærekraftig merke av god kvalitet. Jeg har hatt mine i mange år. Viktig å tenke på miljøet. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 10. juli 2022 #65596 Del Skrevet 10. juli 2022 CBE på mannens story kontra bedriftens story. Kilder: Instastory @larskristianeriksen og @carolinebergeriksenno 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NathalieP Skrevet 10. juli 2022 #65597 Del Skrevet 10. juli 2022 ssophie skrev (8 minutter siden): CBE på mannens story kontra bedriftens story. Kilder: Instastory @larskristianeriksen og @carolinebergeriksenno Jammen rart hvordan både inhul mage, supersvai rygg og sprettrumpe forsvinner når hovedpersonen fokuserer på noe annet enn pinnestiv posering 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 10. juli 2022 #65598 Del Skrevet 10. juli 2022 1 minutt siden, NathalieP said: Jammen rart hvordan både inhul mage, supersvai rygg og sprettrumpe forsvinner når hovedpersonen fokuserer på noe annet enn pinnestiv posering 😬 Ja. Godt å se at bedriftseieren klarer å være litt mer avslappet enn den versjonen som presenteres til publikum, men desto mer skummelt at de faktisk velger den fremstillingen de gjør. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 10. juli 2022 #65599 Del Skrevet 10. juli 2022 NathalieP skrev (1 time siden): Ungene er tydeligvis stort sett parkert hos svigers, med tanke på alle filmene som CBE og LKE lager av henne når de er ute sammen på den daglige løpingen eller date på kvelden. Det skal de ha, de er sjukt heldige med hyppig barnevakt fra besteforeldre på begge sider. Jeg er enig med @Heartland og stusser ofte over de merkelige antrekkene. Bildet nedenfor av dyp utringing og gjennomsiktig korsett er fra en familiemiddag sammen med CBEs foreldre og barn 😆 Herlighet - ikke et egnet antrekk. Lurer på hva svigerforeldrene tenker.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. juli 2022 #65600 Del Skrevet 10. juli 2022 Jeg forstår ikke. Hun har en fin kropp for alderen og etter å ha født to barn. Hvorfor alt dette rare med spesielle posteringer for å få ut rumpa og suge inn magen og gjøre seg annerledes enn hun er? For ikke å snakke om rumpeputen og stå på høyden på kjøkkenet og alt det der merkelige. Hun er jo mer en fin som naturlig? Er hun ikke fornøyd? Hun ser ut som en vanlig dame i trettiårene som er trent og fin, hvorfor alt fokuset på å endre på bildene for å gjøre seg enda «bedre» i hennes øyne? Fatter ikke … 38 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå