Torden Skrevet 9. juli 2022 #65501 Del Skrevet 9. juli 2022 (endret) BellaSwan skrev (6 timer siden): Oppfordrer alle som har tilgang til IG-kontoen hennes til å gå inn å se dagens løpetur på story. Vet jeg har kommentert "løpeteknikken" hennes her inne tidligere, men altså...... dette er next level Phoebe. Det er så man ikke tror sine egne øyne 😅 Må jo være en spøk. Min tanke er at hun må ha dårlig balanse. Jeg korrigerer slik med armene om det er veldig ulent terreng. Endret 9. juli 2022 av Torden 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 9. juli 2022 #65502 Del Skrevet 9. juli 2022 badeanden32 skrev (20 minutter siden): Okei, nå har jeg lest litt inne på denne tråden her, og dere bryr dere helt ekstremt mye om en influenser som det ikke virker som dere liker? Hvorfor følge med på instagrammen og analysere klesvalg på restarant og løpeteknikk til en influenser dere ikke liker? Analysere klesvalg??? Du høres ut som en fullstendig fjern person. Har du aldri hørt om kleskoder? Eller det å kle seg etter anledningen? Når du velger å gå på restaurant iført bikini, så er det faktisk et enormt normbrudd. Dette gjelder både i Norge og i Tyrkia. Og det er helt greit at du velger å bryte etablerte normer, men da forventer jo jeg og alle andre at det ligger en eller annen tanke eller filosofi (eller opprør, politisk handling, hva som helst), bak det. Det er ikke sånn her i verden at man bryter etablerte normer og mener at ingen skal legge merke til det eller kommentere det. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 9. juli 2022 #65503 Del Skrevet 9. juli 2022 (endret) Skrottefar skrev (23 minutter siden): Det betyr at det er en ny bruker Aha. Det første jeg skrev (før jeg omformulerte litt) var «Hvorfor har alle som forsvarer CBE en hånd på bildet sitt?» Så følte jeg det ble litt rart, og endret spørsmålet til hva det betyr med hånden. Men det er jo litt interessant hvis man ser på hva jeg egentlig skulle spørre om 😆 Da kan jo et naturlig oppfølgingsspørsmål være: Hvorfor er (nesten) alle som forsvarer CBE nye brukere? 🤓 Endret 9. juli 2022 av Heartland 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 9. juli 2022 #65504 Del Skrevet 9. juli 2022 Torden skrev (15 minutter siden): Min tanke er at hun må ha dårlig balanse. Jeg korrigerer slik med armene om det er veldig ulent terreng. Enig. Jeg kan også løpe sånn hvis jeg mister balansen. Men det er i o.5 % av en løpetur,ikke som hos henne hvor det er ofte og også på flat mark. Synes jo det er litt rart at coachen ikke har noe fokus på teknikk og økonomisk løping. Den flagringen bruker energi 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 9. juli 2022 #65505 Del Skrevet 9. juli 2022 Angående kleskoder https://www.nettavisen.no/nyheter/flere-og-flere-middelhavsbyer-hiver-seg-pa-trenden-gjor-du-dette-risikerer-du-500-euro-i-bot/s/5-95-565414?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0hMTeST1iGvU4Ea5HYeBc1JFAcb1d3jgYYCdgXaEg60SkPd57AwnQGuq4&fs=e&s=cl#Echobox=1657306455 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 9. juli 2022 #65506 Del Skrevet 9. juli 2022 Det skal ikke så mye informasjon til for å kunne gjøre mye skade på Internett. På tide å rulle inn med eksponering av mindreårige. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 9. juli 2022 #65507 Del Skrevet 9. juli 2022 2 hours ago, MacBeth said: Men har plasseringen av nipplene endret seg da? Alle bildene jeg har sett av henne I undertøy og uten bh er dem normalt plassert, men ja i reklamen der er de på vandring, det er jeg enig med deg i.. For å dra "debatten" tilbake på CBE, så er det mulig innleggene hennes har "ramla ned" (bottomed out) og dermed blir brystvortene stikkende unormalt høyt opp. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 9. juli 2022 #65508 Del Skrevet 9. juli 2022 Finnwife skrev (18 minutter siden): For å dra "debatten" tilbake på CBE, så er det mulig innleggene hennes har "ramla ned" (bottomed out) og dermed blir brystvortene stikkende unormalt høyt opp. Og for å fortsette CBE fokuse(takker for den:) ) jeg syns faktisk reklamen var ganske grei. Den viser før, hvordan og etter. Samma hvor niplene er plassert🤷♀️ 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 9. juli 2022 #65509 Del Skrevet 9. juli 2022 123Frustrert skrev (På 8.7.2022 den 18.09): Barna er ikke så store at de skjønner konsekvensene av å bli avbildet for så å bli lagt ut på snap så Gud-og-hver-mann kan se. De små barna kan på ingen måte få ansvaret for det foreldrene gjør her. Det er mye som er folkeskikk og å dra det inn i diskusjonen ang denne influenseren blir jo morsomt, når de på some overhodet ikke viser normal folkeskikk.. men det er nå så. Ja, hun får kritikk for kroppen sin, og det mener jeg er med rette. Fordi hun ønsker å påvirke, og bruker kroppen sin massivt til formålet. Hun har en kropp som er operert og redigert, og bruker den til å skulle påvirke andre. Jeg mener det er så kritikk verdig som det er mulig å få det. Etter mitt syn viser hun en ekstremt usunt fokus på kropp, noe som burde vært forbudt. Hun fremstiller kroppen sin som et produkt av trening og mager kost, men glemmer å nevne at hun operer seg, suger inn mage, bruker rumpe implantat i buksa og redigerer bilder. Sykt! @Levina mener du virkelig at barna må ta ansvar for det foreldrene legger ut på nett? Mener du virkelig det? siden du ikke svarer ,tenkte jeg å minne deg på det. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 9. juli 2022 #65510 Del Skrevet 9. juli 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 9. juli 2022 #65511 Del Skrevet 9. juli 2022 Chrisssi skrev (5 timer siden): Jeg tror rett og slett oppførselen til The Eriksens er en kombinasjon av en helt ekstrem selvdigging og manglende interesse for annet enn seg selv og sitt. Når man suller rundt i sin egen boble 24/7 blir det kanskje slik. De virker ikke å være spesielt kunnskapsrike, heller ganske "enkle". Og få - om noen - interesser eller engasjement i annet enn seg og sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 10. juli 2022 #65512 Del Skrevet 10. juli 2022 BellaSwan skrev (16 timer siden): Oppfordrer alle som har tilgang til IG-kontoen hennes til å gå inn å se dagens løpetur på story. Vet jeg har kommentert "løpeteknikken" hennes her inne tidligere, men altså...... dette er next level Phoebe. Det er så man ikke tror sine egne øyne 😅 Må jo være en spøk. Vet du.. Den løpestilen var så ille at jeg tok en tur innom KG og denne tråden kun for å se om det bare var jeg som reagerte.. Har ikke sett maken til dårlig løpestil + at hun spenner muskler i hender og armer samtidig som hun løper, why!? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 10. juli 2022 #65513 Del Skrevet 10. juli 2022 Heartland skrev (12 timer siden): Aha. Det første jeg skrev (før jeg omformulerte litt) var «Hvorfor har alle som forsvarer CBE en hånd på bildet sitt?» Så følte jeg det ble litt rart, og endret spørsmålet til hva det betyr med hånden. Men det er jo litt interessant hvis man ser på hva jeg egentlig skulle spørre om 😆 Da kan jo et naturlig oppfølgingsspørsmål være: Hvorfor er (nesten) alle som forsvarer CBE nye brukere? 🤓 Fordi Lars Kristian Eriksen er mange av de. Han leser her hele tiden og greier ikke la vær å forsvare CBE. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. juli 2022 #65514 Del Skrevet 10. juli 2022 Jeg tenker tenker mer hvorfor all denne løpingen i 30 + varmegrader må filmes, dag etter dag. Hvor lenge har hun holdt på, 14 dager ? For hva? Sånn jeg ser det, har hun utviklet et manisk forhold til kropp og trening som er skummelt å se på. Selv ikke i ferien kan hun logge av og slappe av fra sitt eget kroppshysteri. 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. juli 2022 #65515 Del Skrevet 10. juli 2022 Gameon skrev (15 minutter siden): Fordi Lars Kristian Eriksen er mange av de. Han leser her hele tiden og greier ikke la vær å forsvare CBE. For et liv de har. De kler hverandre, ihverfall. Like selvopptatte og verdensmestre i ingenting, begge to. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 10. juli 2022 #65516 Del Skrevet 10. juli 2022 De har tydeligvis ingen ambisjoner om å være et glanset magasin for voksne, kjøpesterke kvinner lenger. Det går kun i bilder og film av løping, kropp og barn. Det er overhodet ikke noe innhold. Hun/de har sluttet med tekst og kontekst - og kontakten med publikum blir da borte. Man sitter igjen med random bilder av en rumpe i merkelig positur på bassengkanten, og noe slags "klatring" med den samme rumpa i fokus på en film. Mye av det handler om å provosere/svare et slarveforum på nettet. Veldig givende for kjøpesterke damer som ser etter inspirasjon og noe delikat og lettlest å ta en pause med. Synd de måtte "jobbe" også nå i ferien. Men fint for alle de som har etterspurt nipplecovers at de tok seg tid til å lage den reklamen. 36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. juli 2022 #65517 Del Skrevet 10. juli 2022 Isild skrev (12 minutter siden): De har tydeligvis ingen ambisjoner om å være et glanset magasin for voksne, kjøpesterke kvinner lenger. Det går kun i bilder og film av løping, kropp og barn. Det er overhodet ikke noe innhold. Hun/de har sluttet med tekst og kontekst - og kontakten med publikum blir da borte. Man sitter igjen med random bilder av en rumpe i merkelig positur på bassengkanten, og noe slags "klatring" med den samme rumpa i fokus på en film. Mye av det handler om å provosere/svare et slarveforum på nettet. Veldig givende for kjøpesterke damer som ser etter inspirasjon og noe delikat og lettlest å ta en pause med. Synd de måtte "jobbe" også nå i ferien. Men fint for alle de som har etterspurt nipplecovers at de tok seg tid til å lage den reklamen. Enig, det er ingenting positivt med det kroppsfokuset og mangelen på respekt for barnas privatliv. Hun kaller seg påvirker, kaller det en jobb. Som alle andre jobber medfølger den også et ansvar og retningslinjer man skal følge. Men ikke for Caroline Berg Eriksen. Håper bare ikke at sårbare følgere som ser dette tror at dette er normalt. For det er det ikke. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 10. juli 2022 #65518 Del Skrevet 10. juli 2022 Isild skrev (10 minutter siden): De har tydeligvis ingen ambisjoner om å være et glanset magasin for voksne, kjøpesterke kvinner lenger. Det går kun i bilder og film av løping, kropp og barn. Det er overhodet ikke noe innhold. Hun/de har sluttet med tekst og kontekst - og kontakten med publikum blir da borte. Man sitter igjen med random bilder av en rumpe i merkelig positur på bassengkanten, og noe slags "klatring" med den samme rumpa i fokus på en film. Mye av det handler om å provosere/svare et slarveforum på nettet. Veldig givende for kjøpesterke damer som ser etter inspirasjon og noe delikat og lettlest å ta en pause med. Synd de måtte "jobbe" også nå i ferien. Men fint for alle de som har etterspurt nipplecovers at de tok seg tid til å lage den reklamen. Vel, hun skrev jo nylig i en Q&A at hun delte så mange løpevideoer for å motivere andre til å trene ettersom hun selv blir det av å se slike videoer. Hun tror dermed at et ikke-ubetydelig antall følgere blir inspirert av å simpelthen se henne trene.. Det finnes mange ulike måter å inspirere på, jeg syns bare at det er noe ved hennes variant som ikke akkurat skinner treningsglede. Når en såkalt inspirasjonskilde skal få deg opp av sofaen ved å gi deg et stikk av dårlig samvittighet er ikke det noe jeg anser som sunt, iallefall ikke når hovedtyngden av treningsinnholdet hun deler er videoer med nettopp slike formål. Hun var mye flinkere til å dele mer info rundt trening før. Dette her virker egentlig mest som innhold forkledd som inspirasjon til folket, men som egentlig bare er til henne selv. 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny_her Skrevet 10. juli 2022 #65519 Del Skrevet 10. juli 2022 Heartland skrev (13 timer siden): Aha. Det første jeg skrev (før jeg omformulerte litt) var «Hvorfor har alle som forsvarer CBE en hånd på bildet sitt?» Så følte jeg det ble litt rart, og endret spørsmålet til hva det betyr med hånden. Men det er jo litt interessant hvis man ser på hva jeg egentlig skulle spørre om 😆 Da kan jo et naturlig oppfølgingsspørsmål være: Hvorfor er (nesten) alle som forsvarer CBE nye brukere? 🤓 Jeg har lest jevnlig i flere måneder, muligens år, her i denne tråden. Har ikke deltatt i debatten i denne perioden. Jeg har for moroskyld laget en helt ny bruker kun for dette spørsmålet fordi jeg er nysgjerrig på hvordan enkelte her inne tenker at man kan delta i debatten, og kanskje forsvare cbe, om man ikke har deltatt tidligere, eller hatt en bruker? En gang må jo være den første? Og det må være mulighet til å forsvare henne uten at man skal bli uglesett og i en del tilfeller bli beskyldt for å være Lars Kristian. Jeg ønsker ikke brukerdebatt, men er oppriktig nysgjerrig på dette. Jeg kan også tilføye at jeg er enig i enkelte deler av kritikken av virksomheten, mens jeg andre ganger er noe uenig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 10. juli 2022 #65520 Del Skrevet 10. juli 2022 Ny_her skrev (2 minutter siden): Jeg har lest jevnlig i flere måneder, muligens år, her i denne tråden. Har ikke deltatt i debatten i denne perioden. Jeg har for moroskyld laget en helt ny bruker kun for dette spørsmålet fordi jeg er nysgjerrig på hvordan enkelte her inne tenker at man kan delta i debatten, og kanskje forsvare cbe, om man ikke har deltatt tidligere, eller hatt en bruker? En gang må jo være den første? Og det må være mulighet til å forsvare henne uten at man skal bli uglesett og i en del tilfeller bli beskyldt for å være Lars Kristian. Jeg ønsker ikke brukerdebatt, men er oppriktig nysgjerrig på dette. Jeg kan også tilføye at jeg er enig i enkelte deler av kritikken av virksomheten, mens jeg andre ganger er noe uenig. Jeg ønsker svært gjerne å diskutere for og i mot rollen bloggere har, men til nå har jeg ikke sett et eneste godt motargumenter på hvorfor man skal publisere bilder av barna sine? Bortsett fra at foreldrene mener de bestemmer selv. jeg har heller aldri sett et god argument for thininspo. Bortsett fra argumentet sjalusi. jeg har heller aldri gått et godt argument for redigering av bilder? Bortsett fra at alle Ander er sjalu.. jeg har heller aldri fått et godt motargument på det ekstreme overforbruket.. bortsett fra sjalusi her også.. jeg har heller aldri fått noe gode svar på hvorfor fremme operer kropp som om det er et produkt av trening.. sjalusi her også. Alle motargumentene på hvordan man forsvarer cbe blir borte i sjalusi og vi bestemmer selv, rett og slett. Litt som en 5 åring.. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå