Pusern3 Skrevet 29. juni 2022 #64621 Del Skrevet 29. juni 2022 Surikatt skrev (9 timer siden): De må nok jobbe i ferien sin for at mor skal skinne. Og få spons 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 29. juni 2022 #64622 Del Skrevet 29. juni 2022 Dette skriver Norsk Idrettsforbund om laktatmålinger. Jeg er sikker på at coach Eriksen har en god forklaring på hvorfor C sitt laktatnivå er på hvilenivå etter endt økt. Antagelig er hun så eksepsjonelt god form, at kroppen uten problemer transporterer oksygen på normalt vis, selv ved knallhard belastning. 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 29. juni 2022 #64623 Del Skrevet 29. juni 2022 Du lager sommerminner med døtrene dine, CBE? Så LEGG BORT DEN FORBANNA TELEFONEN og stopp eksponeringen! 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dåsen Skrevet 29. juni 2022 #64624 Del Skrevet 29. juni 2022 Dragonheart skrev (13 timer siden): Med polarhund skal man være forsiktig med trening og jobbing (Samojed er jo egentlig en brukshund), når temperaturen er over 15 grader. Men de tåler selvsagt korte turer også i varmen, om man, som du, holder seg i skyggen og tar andre forholdsregler. 20-40 minutter er for lenge å løpe ved temp over 15. Dette kan jeg skrive under på. Jeg har polarhund selv (Alaska Husky), og for han er det alt for varmt å løpe når temperaturen bikker over 15-16 grader. Han ligger for det meste å sløver i skyggen da. Jeg har sett at CBE har lagt ut story om at det er 19-20 grader, for så senere å poste at hun løper med hunden i steiksola. Har aldri sett at han har fått avkjøle seg i vann eller at han har vært våt heller forsåvidt. Men godt mulig hun lar han bade underveis selv om hun ikke har filmet det altså. Jeg håper egentlig det. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 29. juni 2022 #64625 Del Skrevet 29. juni 2022 FruJohansen skrev (3 minutter siden): Dette skriver Norsk Idrettsforbund om laktatmålinger. Jeg er sikker på at coach Eriksen har en god forklaring på hvorfor C sitt laktatnivå er på hvilenivå etter endt økt. Antagelig er hun så eksepsjonelt god form, at kroppen uten problemer transporterer oksygen på normalt vis, selv ved knallhard belastning. Da er hun i så fall en sensasjon og bør kanskje forskes på;-) 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isola2 Skrevet 29. juni 2022 Populært innlegg #64626 Del Skrevet 29. juni 2022 Stargaze skrev (1 time siden): Da er hun i så fall en sensasjon og bør kanskje forskes på;-) Hun har sikkert hatt samme laktatmåling siden før konfirmasjonen. 58 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 29. juni 2022 #64627 Del Skrevet 29. juni 2022 Er det mulig å lese kommentarer når man går inn på den pikuci.com profilen hennes? Jeg får det ikke til. Ser bare antall likes og hvor mange kommentarer. Hvordan - i tilfelle. (Er blokkert fra "vanlig" Og.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 29. juni 2022 #64628 Del Skrevet 29. juni 2022 Stargaze skrev (1 time siden): Da er hun i så fall en sensasjon og bør kanskje forskes på;-) Jepp👍 Men seriøst; jeg er vel ikke den eneste som ikke tror på at all treningen som legges frem på cbe.no egentlig skjer? Det er lenge siden jeg har sett hun trene styrke før jeg tittet inn for et par dager siden, og det er da nesten det samme? Vinglete og usikkert. Nei, tror ikke på det. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 29. juni 2022 #64629 Del Skrevet 29. juni 2022 Jobbermedbarn skrev (36 minutter siden): Jepp👍 Men seriøst; jeg er vel ikke den eneste som ikke tror på at all treningen som legges frem på cbe.no egentlig skjer? Det er lenge siden jeg har sett hun trene styrke før jeg tittet inn for et par dager siden, og det er da nesten det samme? Vinglete og usikkert. Nei, tror ikke på det. jeg gjetter fokuset hennes er mer på lite mat enn all treningen de presenterer for vekt kontroll. Men forbrennende trening er nok brukbart i fokus for å forsterke den kontrollene 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 29. juni 2022 #64630 Del Skrevet 29. juni 2022 Stargaze skrev (3 timer siden): Da er hun i så fall en sensasjon og bør kanskje forskes på;-) Jeg har en teori om at de innbiller seg at følgerne blir super imponert av dette. Litt sånn; wow! Tipper de er proffe med tanke på trening bla bla.. Det ansatte i virket ikke skjønner er at de dummer seg ut. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. juni 2022 #64631 Del Skrevet 29. juni 2022 Hallepalle2 skrev (16 timer siden): Men det er jo andre som lager enda mer oppstilte filmer. Klink skrev (14 timer siden): Å hvem da? For jeg har ikke sett lignende før. Jeg vet du var spydig, men jeg lurer oppriktig på hvem? For mtp barneeksponering er det flere som er like ille om ikke verre. Monica Nyhus feks. Jørgine eksponerer barna sine i egen serie på tv blant annet. Helene Drage også. Så hvem mener du at legger ut likt som i den videoen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 29. juni 2022 #64632 Del Skrevet 29. juni 2022 Minnie Mus skrev (14 timer siden): Gullkommentar 😂 Vel og merke hvis den kommentaren din var ment på den måten jeg tror Den var nok det 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. juni 2022 #64633 Del Skrevet 29. juni 2022 Klink skrev (1 time siden): Jeg vet du var spydig, men jeg lurer oppriktig på hvem? For mtp barneeksponering er det flere som er like ille om ikke verre. Monica Nyhus feks. Jørgine eksponerer barna sine i egen serie på tv blant annet. Helene Drage også. Så hvem mener du at legger ut likt som i den videoen? Tror ikke du helt tok ironiseringen. Det hender "en og annen" metakritiker her inne avfeier kritikk rettet mot DENNE influencerkontoen fordi "De og de gjør også det, til og med værre". 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. juni 2022 #64634 Del Skrevet 29. juni 2022 (endret) Isild skrev (2 timer siden): Tror ikke du helt tok ironiseringen. Det hender "en og annen" metakritiker her inne avfeier kritikk rettet mot DENNE influencerkontoen fordi "De og de gjør også det, til og med værre". Ja det tok jeg, men jeg har i det minste eksempler. Jeg skriver jo det st jeg skjønte kommentaren var spydig (eller ironisk da), fordi jeg har skrevet det noen ganger, men da har jeg eksempler. Uansett da var den vel BARE ekkel og ironisk , greit det. Endret 29. juni 2022 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. juni 2022 #64635 Del Skrevet 29. juni 2022 (endret) Klink skrev (13 timer siden): Ja det tok jeg, men jeg har i det minste eksempler. Jeg skriver jo det st jeg skjønte kommentaren var spydig (eller ironisk da), fordi jeg har skrevet det noen ganger, men da har jeg eksempler. Uansett da var den vel BARE ekkel og ironisk , greit det. Tror ikke det var ekkelt ment. Tror heller ikke eksempler på noen som er værre heller er relevant egentlig. Hele poenget her er nok at whatabaoutism ikke utdyper debattene om CBE.no. Endret 30. juni 2022 av Isild 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 29. juni 2022 Populært innlegg #64636 Del Skrevet 29. juni 2022 Isola2 skrev (På 28.6.2022 den 17.40): Selvskryt..det er SÅÅÅÅ tungt at det nesten ikke er til å holde ut,men CBE gjennomfører…hvilket mot,hvilken viljestyrke,hvilken JERNKVINNE!! Er det noen jeg ikke forbinder med jernkvinne, er det Caroline Berg Eriksen på vegne av Netfit.no. Ikke snakk om. Det jeg ser er en skjevtrent, vinglete og tydelig urutinert treningspersona, som vrøvler om trening og etter mange års vane er flink til å holde seg unna kjøleskapet. Skikkelig trist det der, å fremstå som kun flink i NM-disiplinen kalorier med tilløp og blodprøver hjemme. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. juni 2022 #64637 Del Skrevet 29. juni 2022 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Er det noen jeg ikke forbinder med jernkvinne, er det Caroline Berg Eriksen på vegne av Netfit.no. Ikke snakk om. Det jeg ser er en skjevtrent, vinglete og tydelig urutinert treningspersona, som vrøvler om trening og etter mange års vane er flink til å holde seg unna kjøleskapet. Skikkelig trist det der, å fremstå som kun flink i NM-disiplinen kalorier med tilløp og blodprøver hjemme. Hun trener beviselig mye så disiplinert når det gjelder trening mener jeg at hun er. Om det er riktig trening , for mye trening, for lite variert er en annen sak, men hun trener! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 29. juni 2022 #64638 Del Skrevet 29. juni 2022 Vi, som ikke kjenner Caroline Berg Eriksen, vet ikke hvor mye hun trener. Noen tolker hennes framtoning i øvelser som feiltrening, feil holdning etc. Det ser sånn ut, i hvert fall. Det finnes ingen dokumentasjon på at hun trener mye. Det vi ser er små glimt og snutter. Ofte etter trening. Eller påstått trening. Jeg vet ikke om det er mulig å manipulere STRAVA. Vi har sånn sett ikke noe med om hun trener, eller bare poserer i treningslignende positurer. Hun vil framstå som en som trener mye. Det vet vi ut fra det hun skriver om treningsøktene sine. At noen i dette forumet, som kan mye om trening, kan avsløre at hun gjør øvelser feil, at hun belaster feil, at laktatmåling etter hennes løpetrening er som om man hviler etc. - det er det som gjør alt hun framstiller kritikkverdig i treningssammenheng. Hun vil inspirere, men det er ikke inspirerende å se noen ha trent, eller gjort hoppeøvelser. Eller forsøker å framstille at man har trent masse. Når det er så avslørende at hun ikke har gjort det. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. juni 2022 #64639 Del Skrevet 29. juni 2022 Hun løper vel en del, men om hun trener mye styrke virker uklart. Har ikke sett noe annet enn de klippene på Netfit, men det kan jo skyldes at det ikke er delikat nok å vise mer. Historikk med bløff tatt i betrakting, er det vanskelig å tro på det som skrives. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. juni 2022 #64640 Del Skrevet 29. juni 2022 Nå skal jeg gjøre noe skikkelig ufint og forferdelig: Sammenligne kanaler som viser frem salgsvare i form av treningsresultater i kropp. Særlig balanse og styrke i overkropp. Treningsfrue, Funkygine og Fitfocus vs. Netfit. Jeg vet hvem jeg kjøper. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå