Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

På besøk skrev (1 time siden):

(Sorry, får ikke fjerna sitat...) 

Fikk oppriktig vondt i magen av siste story. Mamma maser om high five, men når ungen ser opp er oppmerksomheten borte og kamera på hunden. Ungen maser flere ganger "se på meg, se på meg"... Også legges det ut?! 

Virksomhetens ansatte har ikke filter.. De utviser ingen respekt for mindreårige. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aquarius04 skrev (5 timer siden):

Er det en økende trend hos CBE å hate all form for trening/løpetrening for tiden?

Alt er jo grusomt/slitsomt/tungt/hat? Skal det være inspirerende? Eller er det et forsøk på å være mer folkelig? 

Hvis det er så fælt, anbefaler jeg å ta en pause. Ellers så er det for å fremstå som at hun trener så veldig hardt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (10 minutter siden):

Synes det ser ut som de stort sett løper tidlig på morgningen eller svært korte turer. Følger LK på Strava og er kun 20-40 min turer med hunden. Løper med min egen så lenge det ikke er over 20 grader. Løper i skyggen i skogen, bader hunden underveis og har med drikke til den.

Håper virkelig det! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (6 timer siden):

Du oppfatter det som svært uproblematisk at døtrene blir eksponert? 😂

Det er kommentert lengre opp. En åpenbar skrivefeil, og jeg tror og håper mottaker forstod det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (1 time siden):

Synes det ser ut som de stort sett løper tidlig på morgningen eller svært korte turer. Følger LK på Strava og er kun 20-40 min turer med hunden. Løper med min egen så lenge det ikke er over 20 grader. Løper i skyggen i skogen, bader hunden underveis og har med drikke til den.

Med polarhund skal man være forsiktig med trening og jobbing (Samojed er jo egentlig en brukshund), når temperaturen er over 15 grader. Men de tåler selvsagt korte turer også i varmen, om man, som du, holder seg i skyggen og tar andre forholdsregler. 20-40 minutter er for lenge å løpe ved temp over 15.

Endret av Dragonheart
La til siste setning
  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk skrev (2 timer siden):

(Sorry, får ikke fjerna sitat...) 

Fikk oppriktig vondt i magen av siste story. Mamma maser om high five, men når ungen ser opp er oppmerksomheten borte og kamera på hunden. Ungen maser flere ganger "se på meg, se på meg"... Også legges det ut?! 

Det er bare veldig, veldig trist 😢

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den bursdagsfilmen til far Eriksen var veldig oppstilt og unaturlig så fikk nesten  gåsehud. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Syns den bursdagsfilmen til far Eriksen var veldig oppstilt og unaturlig så fikk nesten  gåsehud. 

De er godt inni boblen sin med sukkerspinn og kose-mose.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (5 minutter siden):

Ok.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 minutter siden):

Men det er jo andre som lager enda mer oppstilte filmer. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (51 minutter siden):

Caroline Berg Eriksen sier hun lager sommerminner med jentene sine. Altså. Hvis hun synes det er sommerminner å forfølge de barna med kamera og spre det på nettet så burde hun snart ta et oppgjør med seg selv. De skal på ferie. Hvis den består i å løpe rundt med mobilen og ikke la dem være i fred på ferie, da tenker jeg at hun har null respekt for barna sitt privatliv. De sitter vel og planlegger eksponeringen før avreise. Gjenstår å se om de klarer å reise på ferie og logge av. Det ser ikke lovende ut slik hun har holdt på de siste dagene.  Det blir vel ferie på insta, igjen. Trist 

veldg trist om det blir slik i år også. Husker med gru fjorårets ferie. Og selv da sååå mye fokus på løping og annen trening. Hva med litt fri fra det også. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir vel noe ala:

Masse løping, noen bikini-poses, stivpyntet mor og matchende barn. Vinglass og is. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Minner om at "andre" ikke diskuteres i denne tråden... så hvor vil du med kommentaren? For et argument var det ikke...

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Å hvem da? 
For jeg har ikke sett lignende før. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hallepalle2 said:

Gullkommentar 😂 Vel og merke hvis den kommentaren din var ment på den måten jeg tror

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (1 time siden):

Håper de stakkars barna slipper å være med i treningsrommet denne ferien! 

De må nok jobbe i ferien sin for at mor skal skinne. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (19 timer siden):

Er det en økende trend hos CBE å hate all form for trening/løpetrening for tiden?

Alt er jo grusomt/slitsomt/tungt/hat? Skal det være inspirerende? Eller er det et forsøk på å være mer folkelig? 

Ikke rart hun blir lei av så ensidig trening.

Med laktat på 1 etter 4 intervalldrag tyder det på at hun er så lei at hun bare daffer avgårde på mølla.

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...