Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Det er ikke glanset magasin, det er barns liv til salgs. 

Stylet opp barn som gjør som instruert, derfor glanset magasin. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MacBeth skrev (11 minutter siden):

Is Dry Shampoo Bad for Your Hair? Benefits and Side Effects (healthline.com) hvor mye forskning trenger du? Fant ikke noe mer seriøse artikler enn denne, samt uttalelser fra frisører, men pytt sann, hva vet vel dem...  

Det står ikke noe spesifikt om Batiste her. Trodde du mente at Batiste spesielt kunne ødelegge håret. Det står ikke noe i artikkelen om at håret blir ødelagt av tørrshampo annet enn av overdreven bruk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kollontaj said:

Det er ikke glanset magasin, det er barns liv til salgs. 

Utvilsomt, men det er naturlig nok ikke den historien hun prøver å selge inn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (32 minutter siden):

Stylet opp barn som gjør som instruert, derfor glanset magasin. 

Ser du mange barn i glansede magasiner? 
Synes det er feil å bruke CBEs eget begrep på det som fremvises, bloggen er også ute av bildet (til nød kunne den bekreftet noe av konseptet «glanset magasin».)

Endret av Kollontaj
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flaks at hun reklamerer for tørrsjampo (som visstnok ikke er bra for håret) ved å IKKE vise håret, men kroppen.. Ingen som blir lurt til å kjøpe det produktet i hvert fall. Lurer på om produsenten er fornøyd med pengene brukt til markedsføring når markedsføringsbedriften(les CBE) misforsto oppgaven og trodde det var framvisning av hennes ribbein og lår som var oppgaven.

Endret av MFO
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swan1998 skrev (29 minutter siden):

Mens hun tror hun inspirerer til trening ved å skryte over hvor langt og lenge hun løper daglig. Siste nå er å referere til laktatmåling. Det er helt fucked hele opplegget.

Enig, og hva er inspirerende med at det fokuseres mest på hvor tungt og kjipt og hat det er?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swan1998 skrev (31 minutter siden):

Mens hun tror hun inspirerer til trening ved å skryte over hvor langt og lenge hun løper daglig. Siste nå er å referere til laktatmåling. Det er helt fucked hele opplegget.

Hun inspirerer bare seg selv med det skrytet. Det er nok det som får henne til å løpe. Lurer på om hun hadde giddet hvis hun ikke kunne filme seg selv, ta selfier og skryte av all treningen. Rett og slett trene uten å fortelle det til noen? Tviler. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crash skrev (32 minutter siden):

Enig, og hva er inspirerende med at det fokuseres mest på hvor tungt og kjipt og hat det er?

Det skal vel vise hvor proft opplegg de følger og at hun gjennomfører uansett. Ikke vet jeg hva målet med dette er. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (49 minutter siden):

Hun inspirerer bare seg selv med det skrytet. Det er nok det som får henne til å løpe. Lurer på om hun hadde giddet hvis hun ikke kunne filme seg selv, ta selfier og skryte av all treningen. Rett og slett trene uten å fortelle det til noen? Tviler. 

Kanskje det er reklame for den o store coach Eriksen? Er hun hans eneste kunde?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (2 timer siden):

Det står ikke noe spesifikt om Batiste her. Trodde du mente at Batiste spesielt kunne ødelegge håret. Det står ikke noe i artikkelen om at håret blir ødelagt av tørrshampo annet enn av overdreven bruk.

Du bad om "dokumentasjon", og du fikk en artikkel som kan lede deg i riktig retning. Rimelig sikker på at du finner en tråd her inne under mote og skjønnhet med mer dokumentasjon om du trenger. Fortsetter vi her, blir det enda mer avsporing, på en avsporing.

Endret av MacBeth
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MFO skrev (1 time siden):

Flaks at hun reklamerer for tørrsjampo (som visstnok ikke er bra for håret) ved å IKKE vise håret, men kroppen.. Ingen som blir lurt til å kjøpe det produktet i hvert fall. Lurer på om produsenten er fornøyd med pengene brukt til markedsføring når markedsføringsbedriften(les CBE) misforsto oppgaven og trodde det var framvisning av hennes ribbein og lår som var oppgaven.

Dette syns jeg er noe av den bedre reklamen hun har gjort i det siste. Man ser produktet, ingen snakking med eeeh mmmm, eeeh, fnis fnis. Settingen er såder, hun står I stua (kunne brukt bad/soverom hvor det kanskje er mer naturlig at man styler håret) men hun styler faktisk håret, og klær og sminke er klart for fest(ival) som stemmer med teksten, OG man får et nærbilde av håret/frisyren hun lager.

Ingen klasse over dette, men fremdeles vil jeg gi henne cred, da det er en forbedring! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama

Må si at siste dagers innhold på IG, med uheldig eksponering av barn i rosa bobla viser oss at Berg Eriksen er dårlig stilt. Hvorfor ellers selge barns barndomsminner? Skjønner at de ikke har noe annet å tilby, er ikke rakettforskning å være tynn, redigert og vise frem et polert liv på nettet. Må være det enkleste i verden, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg meg meg meg i en rosa særdeles umoden boble,.. oppfører seg som en  12-åringer ved kritikk (jfr sympati-stakkar-meg-innlegg). Det er ikke til å fatte overhodet!  Cbe-bedriften er rett og slett et produkt av hvordan hjerner blir vasket etter så mange år foran speilet/mobilen, og mister all innsikt, refleksjoner og kunnskap om samfunn, verden, ja alt utenom jeg og meg -og det ekte virker helt borte .  Og de tror oppriktig at det skal være slik. Men det er jo bare til å styre unna, er aldri innom sidene deres og følger ikke, blir bare irritert, så sluttet med det -men leser her av og til må jeg innrømme (guilty pleasure) 🙈 🤪 Influencer Funkygine har i helga forresten hatt samling med ekte treningsglede - for 1500 mennesker,  respekt!!  Hun er bl.a med i FAU, har av og til bustete hår, har kleshauger som skal legges sammen, og avklipte tights til shorts. 🤪🤪 Ja takk til EKTE mennesker!!! 

• Liker 43
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rinne skrev (2 timer siden):

975C3B67-F6D9-42B2-8ECB-BEB872C0D4F1.jpeg

Takk! :) 
Litt morsomt at du skrev 'svært uproblematisk' da. Men regner med de skjønte det. :ler: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke ta 3 uker ferie og logge av, please. Jeg får dæven døtte meg fruas rumpepute og silikonpupper kleist daglig opp i ansiktet og jeg ER så lei av denne oppstyla frua! Gå av internettet og gjør noe bedre enn dyrke deg selv! Lei!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...