Finngirl Skrevet 27. juni 2022 #64541 Del Skrevet 27. juni 2022 MacBeth skrev (51 minutter siden): Is Dry Shampoo Bad for Your Hair? Benefits and Side Effects (healthline.com) hvor mye forskning trenger du? Fant ikke noe mer seriøse artikler enn denne, samt uttalelser fra frisører, men pytt sann, hva vet vel dem... blir avsporing til tråden, men.. står vel ikke at det direkte ødelegger håret her heller, og har ikke hørt frisører snakke imot tørrsjampo heller, så stiller meg forståelig til etterlysning av kilde her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. juni 2022 #64542 Del Skrevet 27. juni 2022 Finngirl skrev (7 minutter siden): blir avsporing til tråden, men.. står vel ikke at det direkte ødelegger håret her heller, og har ikke hørt frisører snakke imot tørrsjampo heller, så stiller meg forståelig til etterlysning av kilde her. https://www.kk.no/mote/sa-skadelig-er-torrsjampo-for-haret/75113813 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finngirl Skrevet 27. juni 2022 #64543 Del Skrevet 27. juni 2022 AnnePåLande skrev (6 minutter siden): https://www.kk.no/mote/sa-skadelig-er-torrsjampo-for-haret/75113813 Ja..? Overdreven bruk..? Som det aller meste, mao. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. juni 2022 #64544 Del Skrevet 27. juni 2022 Finngirl skrev (Akkurat nå): Ja..? Overdreven bruk..? Som det aller meste, mao. Jepp, overdreven bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 27. juni 2022 #64545 Del Skrevet 27. juni 2022 (endret) Finngirl skrev (29 minutter siden): blir avsporing til tråden, men.. står vel ikke at det direkte ødelegger håret her heller, og har ikke hørt frisører snakke imot tørrsjampo heller, så stiller meg forståelig til etterlysning av kilde her. Det er muligens dette det siktes til? Min frisør har advart meg om tørrsjampo i forkant av bleking. Billig tørrsjampo altså. Ikke frisør-tørrsjampo 😄 https://www.minmote.no/nyheter/a/BlkqXe/advarte-mot-toerrsjampo-paa-facebook-ble-kontaktet-av-advokat La til lenke fra frisør: https://www.facebook.com/Zhaardesignas/posts/767994753405512/ Og her er jammen lenke fra CBE for tre år siden, med kommentarfelt hvor en haug folk advarer mot tørrsjampoen hun reklamerer for. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/13/lifesaver-bra-har-festsesongen/ Endret 27. juni 2022 av Vipser 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 27. juni 2022 #64546 Del Skrevet 27. juni 2022 Klink skrev (2 timer siden): Var en reklame til også for EA det ikke står. Så hun har hatt samarbeid med de også- hvis hun ikke har feilmerket det, men rart om blivakker tolererer at hun ikke en gang nevner dem. Det er ikke uvanlig at merkevarer betaler reklamen, i dette tilfelle EA, og at de ber om at det linkes til en butikk hvor produktene deres selges. For eksempel Bli Vakker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 27. juni 2022 #64547 Del Skrevet 27. juni 2022 Bypass skrev (49 minutter siden): Det er ikke uvanlig at merkevarer betaler reklamen, i dette tilfelle EA, og at de ber om at det linkes til en butikk hvor produktene deres selges. For eksempel Bli Vakker. Tror samarbeidet i dette tilfellet var med Bli Vakker, og at CBE valgte Elisabeth Arden sine produkter å fronte. Hun merker med reklame i innlegget, og tagger EA, men ikke et ord om Bli Vakker (annet enn i story, som blir borte etter noen timer) Var vel mer gjevt å nevne EA enn Bli Vakker kanskje. Så de "juksa" litt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. juni 2022 #64548 Del Skrevet 27. juni 2022 Det er rart det i det hele tatt får stå om det var bli vakker reklame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 27. juni 2022 #64549 Del Skrevet 27. juni 2022 (endret) Jeg er frisør å har sett hva Batiste tørrshampo gjør med håret,trenger ingen dokumentasjon,selføgelig skjer det ikke med alle som med alt annet men jeg hadde ikke tatt risken,hun har i tilegg farge/bleking så lykketil,se ut som om hun bruker frisørprodukter ellers så jeg syns faktisk det er rart hun bruker denne sprayen.....å nei dette skriver jeg IKKE for å ødelegge for fruen mer for å forhindre ødeleggelse(parykk er svindyrt) Endret 27. juni 2022 av Velinda 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 27. juni 2022 #64550 Del Skrevet 27. juni 2022 Observerer at følgerantallet hadde et lite oppsving etter den Beckmann saken. Etter dette begynte så smått følgere å falle av igjen, og i går forsvant hele 87 følgere. Det er tydeligvis en klar årsak/virkning effekt her, så antageligvis har ikke de siste dagers content truffet publikum. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. juni 2022 #64551 Del Skrevet 27. juni 2022 Klink skrev (1 time siden): Det er rart det i det hele tatt får stå om det var bli vakker reklame! Det er som ville vesten i influencervill 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. juni 2022 #64552 Del Skrevet 27. juni 2022 Laia skrev (45 minutter siden): Observerer at følgerantallet hadde et lite oppsving etter den Beckmann saken. Etter dette begynte så smått følgere å falle av igjen, og i går forsvant hele 87 følgere. Det er tydeligvis en klar årsak/virkning effekt her, så antageligvis har ikke de siste dagers content truffet publikum. Kanskje noen har fått med seg at virksomhetens ansatte faktisk eksponerer barna i sosiale medier og bedriver med usunt fokus på kropp? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 27. juni 2022 #64553 Del Skrevet 27. juni 2022 Legger ut video av yngste og far som kysser på munnen. Har de ingen sperrer for hva som skal deles? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. juni 2022 #64554 Del Skrevet 27. juni 2022 (endret) Twinkle~ skrev (2 minutter siden): Legger ut video av yngste og far som kysser på munnen. Har de ingen sperrer for hva som skal deles? På samme tid skjønner ikke ansatte kritikken og hyler om mobbing 🤯 Endret 27. juni 2022 av AnnePåLande 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 27. juni 2022 #64555 Del Skrevet 27. juni 2022 Klink skrev (1 time siden): Det er rart det i det hele tatt får stå om det var bli vakker reklame! Synes ikke det er rart i det hele tatt, sjelden har man vel sett en bransje med så liten yrkesstolthet. 21 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. juni 2022 #64556 Del Skrevet 27. juni 2022 Laia skrev (1 time siden): Observerer at følgerantallet hadde et lite oppsving etter den Beckmann saken. Etter dette begynte så smått følgere å falle av igjen, og i går forsvant hele 87 følgere. Det er tydeligvis en klar årsak/virkning effekt her, så antageligvis har ikke de siste dagers content truffet publikum. Antall følgere som forsvinner kan skyldes at folk avfølger, men også at Instagram sletter falske profiler. Uansett er konklusjonen at Beckmann-gate ikke ga flere følgere. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 27. juni 2022 #64557 Del Skrevet 27. juni 2022 Kollontaj skrev (39 minutter siden): Antall følgere som forsvinner kan skyldes at folk avfølger, men også at Instagram sletter falske profiler. Uansett er konklusjonen at Beckmann-gate ikke ga flere følgere. Har ikke tenkt over (eller visst) at tallene inkluderer sletting av falske profiler. Det er uansett en bra ting at slike profiler fjernes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 27. juni 2022 #64558 Del Skrevet 27. juni 2022 2 hours ago, Laia said: Observerer at følgerantallet hadde et lite oppsving etter den Beckmann saken. Etter dette begynte så smått følgere å falle av igjen, og i går forsvant hele 87 følgere. Det er tydeligvis en klar årsak/virkning effekt her, så antageligvis har ikke de siste dagers content truffet publikum. Ser for meg at en del begynte å følge henne for å se om det dukket opp mer drama i stories. Nå er vi tilbake til glanset magasin, og som du sier, det treffer ikke. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 27. juni 2022 Populært innlegg #64559 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg er sjokkert over hva de velger å poste av innhold med sine mindreårige. Enda mer en vanlig. Dette er jo rett og slett uvettig. 44 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. juni 2022 #64560 Del Skrevet 27. juni 2022 17.11 skrev (21 minutter siden): Ser for meg at en del begynte å følge henne for å se om det dukket opp mer drama i stories. Nå er vi tilbake til glanset magasin, og som du sier, det treffer ikke. Det er ikke glanset magasin, det er barns liv til salgs. 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå