Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

MacBeth skrev (51 minutter siden):

Is Dry Shampoo Bad for Your Hair? Benefits and Side Effects (healthline.com) hvor mye forskning trenger du? Fant ikke noe mer seriøse artikler enn denne, samt uttalelser fra frisører, men pytt sann, hva vet vel dem...  

blir avsporing til tråden, men.. står vel ikke at det direkte ødelegger håret her heller, og har ikke hørt frisører snakke imot tørrsjampo heller, så stiller meg forståelig til etterlysning av kilde her. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finngirl skrev (7 minutter siden):

blir avsporing til tråden, men.. står vel ikke at det direkte ødelegger håret her heller, og har ikke hørt frisører snakke imot tørrsjampo heller, så stiller meg forståelig til etterlysning av kilde her. 

https://www.kk.no/mote/sa-skadelig-er-torrsjampo-for-haret/75113813

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finngirl skrev (Akkurat nå):

Ja..? Overdreven bruk..? Som det aller meste, mao. 

Jepp, overdreven bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finngirl skrev (29 minutter siden):

Det er muligens dette det siktes til? Min frisør har advart meg om tørrsjampo i forkant av bleking. Billig tørrsjampo altså. Ikke frisør-tørrsjampo 😄 

https://www.minmote.no/nyheter/a/BlkqXe/advarte-mot-toerrsjampo-paa-facebook-ble-kontaktet-av-advokat

La til lenke fra frisør: 
https://www.facebook.com/Zhaardesignas/posts/767994753405512/

Og her er jammen lenke fra CBE for tre år siden, med kommentarfelt hvor en haug folk advarer mot tørrsjampoen hun reklamerer for. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/11/13/lifesaver-bra-har-festsesongen/

Endret av Vipser
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Var en reklame til også for EA det ikke står. Så hun har hatt samarbeid med de også- hvis hun ikke har feilmerket det, men rart om blivakker tolererer at hun ikke en gang nevner dem. 

33BA9F5D-90F3-4122-9D4E-6507F8D0D083.png

Det er ikke uvanlig at merkevarer betaler reklamen, i dette tilfelle EA, og at de ber om at det linkes til en butikk hvor produktene deres selges. For eksempel Bli Vakker.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bypass skrev (49 minutter siden):

Det er ikke uvanlig at merkevarer betaler reklamen, i dette tilfelle EA, og at de ber om at det linkes til en butikk hvor produktene deres selges. For eksempel Bli Vakker.  

Tror samarbeidet i dette tilfellet var med Bli Vakker, og at CBE valgte Elisabeth Arden sine produkter å fronte. Hun merker med reklame i innlegget, og tagger EA, men ikke et ord om Bli Vakker (annet enn i story, som blir borte etter noen timer) 

Var vel mer gjevt å nevne EA enn Bli Vakker kanskje. Så de "juksa" litt. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frisør å har sett hva Batiste tørrshampo gjør med håret,trenger ingen dokumentasjon,selføgelig skjer det ikke med alle som med alt annet men jeg hadde ikke tatt risken,hun har i tilegg farge/bleking så lykketil,se ut som om hun bruker frisørprodukter ellers så jeg syns faktisk det er rart hun bruker denne sprayen.....å nei dette skriver jeg IKKE for å ødelegge for fruen mer for å forhindre ødeleggelse(parykk er svindyrt)

Endret av Velinda
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observerer at følgerantallet hadde et lite oppsving etter den Beckmann saken. Etter dette begynte så smått følgere å falle av igjen, og i går forsvant hele 87 følgere. Det er tydeligvis en klar årsak/virkning effekt her, så antageligvis har ikke de siste dagers content truffet publikum.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Det er rart det i det hele tatt får stå om det var bli vakker reklame! 

Det er som ville vesten i influencervill 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (45 minutter siden):

Observerer at følgerantallet hadde et lite oppsving etter den Beckmann saken. Etter dette begynte så smått følgere å falle av igjen, og i går forsvant hele 87 følgere. Det er tydeligvis en klar årsak/virkning effekt her, så antageligvis har ikke de siste dagers content truffet publikum.

Kanskje noen har fått med seg at virksomhetens ansatte faktisk eksponerer barna i sosiale medier og bedriver med usunt fokus på kropp?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut video av yngste og far som kysser på munnen. Har de ingen sperrer for hva som skal deles? :(

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twinkle~ skrev (2 minutter siden):

Legger ut video av yngste og far som kysser på munnen. Har de ingen sperrer for hva som skal deles? :(

På samme tid skjønner ikke ansatte kritikken og hyler om mobbing 🤯

Endret av AnnePåLande
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Det er rart det i det hele tatt får stå om det var bli vakker reklame! 

Synes ikke det er rart i det hele tatt, sjelden har man vel sett en bransje med så liten yrkesstolthet. 

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (1 time siden):

Antall følgere som forsvinner kan skyldes at folk avfølger, men også at Instagram sletter falske profiler. Uansett er konklusjonen at Beckmann-gate ikke ga flere følgere. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kollontaj skrev (39 minutter siden):

Antall følgere som forsvinner kan skyldes at folk avfølger, men også at Instagram sletter falske profiler. Uansett er konklusjonen at Beckmann-gate ikke ga flere følgere. 

Har ikke tenkt over (eller visst)  at tallene inkluderer sletting av falske profiler. Det er uansett en bra ting at slike profiler fjernes.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Laia said:

Ser for meg at en del begynte å følge henne for å se om det dukket opp mer drama i stories. Nå er vi tilbake til glanset magasin, og som du sier, det treffer ikke.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (21 minutter siden):

Ser for meg at en del begynte å følge henne for å se om det dukket opp mer drama i stories. Nå er vi tilbake til glanset magasin, og som du sier, det treffer ikke.

Det er ikke glanset magasin, det er barns liv til salgs. 

• Liker 33
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...