Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Den reelen ga meg nesten en litt creepy følelse. Føles som begynnelsen av en amerikansk skrekkfilm hvor alt så idyllisk og så bæm..

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Curie skrev (9 timer siden):

Du ser ikke forskjellen? Er ikke overrasket.

Forklar gjerne, for nei, jeg ser ikke forskjellen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (3 timer siden):

Det blir litt som den parodien til Brungot og co. av visningsvideoen deres 😂

Ja, nå er det nesten som at hun parodierer seg selv 😆

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt så mye med på IG i de siste mnd, men var inne å så på St Hans innlegget nå og litt over 1000 likes og ingen kommentarer? Trist at barna eksponeres, men fint å se at engasjementet er så lite da jeg før har oppfattet at bruk av barna øker det. Kan vi håpe at flere reflekterer over dette med barns rettigheter og eksponering? 

Lagt til: Ser at det er godkjent noen kommentarer nå, men fortsatt utrolig lite engasjement. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (20 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt så mye med på IG i de siste mnd, men var inne å så på St Hans innlegget nå og litt over 1000 likes og ingen kommentarer? Trist at barna eksponeres, men fint å se at engasjementet er så lite da jeg før har oppfattet at bruk av barna øker det. Kan vi håpe at flere reflekterer over dette med barns rettigheter og eksponering? 

Jeg tror det er kanskje det også, men mer at cbe ikke har så mange aktive følgere lenger og at det striglete/perfekte ikke fenger lenger. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (15 timer siden):

@Hut og @Klink har dere noe å bidra med å denne tråden annet enn at dere er uenige i det som blir sagt? Jeg kan ikke se at dere bidrar til noe (positivt), annet enn å gi uttrykk for at dere er uenige. Kverulering, unødvendig vås og brukerdebatt, det er det nok av. Ja vi har skjønt dere er uenige, kom med mer enn det! At det er mulig å kommentere så ofte men likevel bidra med så lite. 

Og jo forresten hvem er det egentlig som driver med brukerdebatten om dagen? IKKE jeg i alle fall! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curie skrev (13 timer siden):

Et godt eksempel på problemet med denne tråden. 

"Var vel noe med...Min egentlig sammenfatning..." Altså ikke et svar på spørsmålet som ble stilt. Men det utløser likevel mange usaklige kommentarer! 

Dette har ingenting med saklig kritikk å gjøre! 

Det var et svar på noen som spurte hvorfor hun ikke skriver om krigen I Ukraina etc:

Er det noen som husker hva argumentene hennes har vært for å ikke skrive om krigen i Ukraina og lignende? Syns hun snakker mot seg selv når hun nå poster 2 stk storys vedrørende gårsdagens hendelse i Oslo.

Bare for å utdype: Jeg behøver IKKE kommentarer og spørsmål om det er feil at hun nå har postet dette. Det er ikke det jeg skriver, viser til eller mener noe om. Jeg spør enkelt og greit om noen husker hva «argumentene» hennes har vært tidligere, da jeg syns hun med dette er selvmotsigende.

So here we go, linker som underbygger min usaklige kommentar:

"Bloggen min er ikke en politisk arena hvor jeg tar opp alle humanitære katastrofer som skjer i verden." Kommentar hentet fra:https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/18/17-mai-2021/

https://www.carolinebergeriksen.no/2013/09/09/ukens-lesersporsmal-5/

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/10/06/en-liten-update-pa-oppussingen/

Var det noe mer du trengte?

Screenshot_20220626-121906_Chrome.jpg

Endret av MacBeth
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste bildet fra brygga på instastory. Opp på tærne, ut med rumpa og ser ut som ryggen skal knekke hvert øyeblikk. Ser helt helt feil ut! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg fruas silikonbryst vist oppi min facebook? Jeg følger henne ikke noen steder, men facebook pusher reels på min newsfeed, noe jeg ABSOLUTT ikke vil ha. Vil IKKE ha noe fra hennes fake liv på min facebook. Skal faktisk rapportere det til facebook. 😠😡

Endret av Xstrella
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (4 timer siden):

Hvorfor får jeg fruas silikonbryst vist oppi min facebook? Jeg følger henne ikke noen steder, men facebook pusher reels på min newsfeed, noe jeg ABSOLUTT ikke vil ha. Vil IKKE ha noe fra hennes fake liv på min facebook. Skal faktisk rapportere det til facebook. 😠😡

Kanskje du blir overvåket? Bildet fra St Hans i en rød og hvit kjole var hun ikke særlig heldig med, pupper som ser ut som de skal sprette ut av kjolen blandet med barn som fisker krabber på ei brygge. De fleste andre barn får være i fred mens de fisker men ikke disse barna. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (7 timer siden):

Siste bildet fra brygga på instastory. Opp på tærne, ut med rumpa og ser ut som ryggen skal knekke hvert øyeblikk. Ser helt helt feil ut! 

Jeg synes det ser ut som hun akkurat prompa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (21 timer siden):

Er det noen som husker hva argumentene hennes har vært for å ikke skrive om krigen i Ukraina og lignende? Syns hun snakker mot seg selv når hun nå poster 2 stk storys vedrørende gårsdagens hendelse i Oslo.

Bare for å utdype: Jeg behøver IKKE kommentarer og spørsmål om det er feil at hun nå har postet dette. Det er ikke det jeg skriver, viser til eller mener noe om. Jeg spør enkelt og greit om noen husker hva «argumentene» hennes har vært tidligere, da jeg syns hun med dette er selvmotsigende.

Som hun har sagt flere ganger på bloggen også, så er det ikke "slike ting" hun vil ha i sine kanaler, fordi hun vil at kanalene hennes skal representere "noe annet". Og at folk som er innom kanalene hennes skal få "koble ut" å se andre ting ish… Ganske enkelt skrevet hva hun selv har sagt flere ganger. 

Hun postet noe om Ukraina etterhvert, det var etter at folk reagerte på et innlegg hun la ut hvor hun skrev om at de så på stjerneskudd på ferie i Spania. (Ganske smakløst spør du meg). Så ja, er enig i at det er selvmotsigende - men for alt vi vet så ville hun legge ut nå, fordi hun har fått mye spm tidligere om hvorfor hun ikke sier noe om nettopp slike brutale situasjoner. But who know’s… 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Curie skrev (21 timer siden):

Det er jo synsing fra din side. Er det grunn til latterliggjøring?

Det er ikke synsing, når flertallet i denne tråden mener akkurat det samme. Da er det en felles oppfatning. At du ikke mener det samme er jo greit, men det går imot hva folk flest her inne og utenfor KG mener om bedriften. 

Curie skrev (21 timer siden):

CBE lever av å produsere innhold. Du bruker oppmerksomheten din akkurat hvor du vil, du velger å bruke den her...

Og hva gjør du? 🤨

Hvis du ikke har noe annet å gjøre enn å drive med brukerdebatt, stråmannsargumentasjon og personangrep. Da har du virkelig ingenting i denne tråden å gjøre. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (1 time siden):

Kanskje du blir overvåket? Bildet fra St Hans i en rød og hvit kjole var hun ikke særlig heldig med, pupper som ser ut som de skal sprette ut av kjolen blandet med barn som fisker krabber på ei brygge. De fleste andre barn får være i fred mens de fisker men ikke disse barna. 

Og hun er vel neppe kledd for et barne St hans med brygge fisking etc. en behagelig shorts med t-shirt eller en noe mer «diskret» behagelig sommerkjole hadde passet bedre synes jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra hun beholdt bloggen da. Hun var så lettet når avgjørelsen var tatt og hun "følte seg hel igjen". Ville bruke den når hun hadde litt mer/større ting å dele.

Vel, fasit er altså at hun har ingenting å dele. Trenger ikke blogg for å dele kaffekopp, løpetur og kleine positur. 

3 mnd siden siste innlegg på blogg.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonym90059005 skrev (11 minutter siden):

Bra hun beholdt bloggen da. Hun var så lettet når avgjørelsen var tatt og hun "følte seg hel igjen". Ville bruke den når hun hadde litt mer/større ting å dele.

Vel, fasit er altså at hun har ingenting å dele. Trenger ikke blogg for å dele kaffekopp, løpetur og kleine positur. 

3 mnd siden siste innlegg på blogg.

Men insta er jo veldig mye mer velegnet enn bloggen til å vise fram magen. Samme med kaffekoppen, for øvrig.

Det ville vært krevende å skulle lage blogginnlegg med tekst rundt mage og kaffekopp hver gang, mens på insta er det jo bare å poste bilder fortløpende, uten noe mer.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

framvisning av mage og kaffekopp ser jo ut til å være business-ideen deres akkurat nå. Så dermed er insta mer velegnet enn blogg.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har flere samarbeid da. Idyllfestivalen, Beckmann, tørrsjampo, chicuelle klær, icaniwill, Fotoknutsen, makeupmekka, elizabetharden, Zara(?). Så er ikke bare kaffekopp og mage. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (20 minutter siden):

Hun har flere samarbeid da. Idyllfestivalen, Beckmann, tørrsjampo, chicuelle klær, icaniwill, Fotoknutsen, makeupmekka, elizabetharden, Zara(?). Så er ikke bare kaffekopp og mage. 

Hun har aldri reklamemerket noe fra Zara. Men poenget er vel at hun selger mesteparten av det du nevner over ved hjelp av kaffekopp og mage?

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...