Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inocybe skrev (2 timer siden):

Hvis det stemmer CBE har flere reklameoppdrag nå etter Beckmann så er det neppe på grunn av medieomtalen. Reklamesamarbeid  tar litt tid å få på plass og Beckmann-skandalen var jo "i går".

Enig i det nok er bra for CBE med medieomtale men må føles utrolig kjipt for henne at det så godt som alltid er negativ omtale. Evner hun ikke å gjøre gode ting som er verdt å skrive om? Siste jeg kan komme på er Omvendt Julenisse som jo var et bra tiltak men elendig gjennomført og dessverre bare holdt koken et enkelt år. Alle store mediesakene handler om CBEs løgner og (mannens) etterfølgende krangling.

300 k følgere høres flott ut og så lenge CBEs samarbeidspartnere ikke følger med så fungerer det for CBEs del. Et enkelt scroll gjennom viser at store andeler av følgerne er type østeuropeiske puppe-kontoer som neppe kjøper Beckmannsekker til førsteklassingene sine 🤣. Antall likes er et annet hint som en samarbeidspartner burde sjekke men dem har CBE behendig nok skjult - kremt Juks. 

Antall likes er lett å telle over hvis du klikker på «likt av».

Ikke flere enn at det går fort å telle.

Endret av Stargaze
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Stargaze said:

Antall likes er lett å telle over hvis du klikker på «likt av».

Ikke flere enn at det går fort å telle.

Når man har skjult likerklikkene vises bare et utvalg av de som har likt posten, maks sånn ca 100 stk, usikker på hvordan det virker om du har svært få likerklikk på en post da.

Ofte er det lettest å gjette seg fram til hva som er max før de viser likerklikkene ved å se de minst populære bildene med viste klikk.

Ikke at det heller er særlig imponerende lesing målt opp mot antall følgere. Det ble diskutert/nevnt for en tid tilbake at det kunstig høye følgertallet høyst sannsynlig gjør mer vondt enn godt ved at synligheten til kontoen senkes siden instagrams algoritmer pusher content som de tror at brukerne som følger deg eller lignende kontoer vil engasjere seg i. Når det konsekvent er ~1% av følgerne som engasjerer seg når aldri hennes content toppen av søkesider eller lignende og får da heller ingen ekstra fart ut i verden.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (2 timer siden):

Så flott at du selv tenker at det du skriver er konstruktivt! Jeg er dog ikke enig med deg i det. Du har åpenbart problemer med å takle at brukere her inne har et annet ståsted enn ditt og har en egen evne til stråmannsargumentasjon. Men igjen vil jeg fremheve at det er flott at du synes CBE så (merk mine ord) flott ut. Så utrolig leit at jeg feilaktig skrev at du synes hun så fantastisk ut. Det er jo en enorm forskjell på flott og fantastisk så skjønner at det var vanskelig for deg å la det stå uimotsagt

Det gleder deg så veldig at jeg syns Caroline Berg Eriksen så flott ut at du faktisk må gjenta det? Er ikke det noget spesielt? 

Endret av Hallepalle2
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Berg Eriksen kan se helt «fantastisk» ut, men mangel på yrkesstolthet, respekt for både dyr og barn er fraværende på flere områder. Heller integritet og god «personlighet» enn et oppkonstruert ytre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Curie
Hut skrev (3 timer siden):

Så flott at du selv tenker at det du skriver er konstruktivt! Jeg er dog ikke enig med deg i det. Du har åpenbart problemer med å takle at brukere her inne har et annet ståsted enn ditt og har en egen evne til stråmannsargumentasjon. Men igjen vil jeg fremheve at det er flott at du synes CBE så (merk mine ord) flott ut. Så utrolig leit at jeg feilaktig skrev at du synes hun så fantastisk ut. Det er jo en enorm forskjell på flott og fantastisk så skjønner at det var vanskelig for deg å la det stå uimotsagt

Noen skjønner ikke hva konstruktiv og kritikk betyr, er kun ute etter å kverulere. Fint at noen tar til motmæle👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som husker hva argumentene hennes har vært for å ikke skrive om krigen i Ukraina og lignende? Syns hun snakker mot seg selv når hun nå poster 2 stk storys vedrørende gårsdagens hendelse i Oslo.

Bare for å utdype: Jeg behøver IKKE kommentarer og spørsmål om det er feil at hun nå har postet dette. Det er ikke det jeg skriver, viser til eller mener noe om. Jeg spør enkelt og greit om noen husker hva «argumentene» hennes har vært tidligere, da jeg syns hun med dette er selvmotsigende.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Hut og @Klink har dere noe å bidra med å denne tråden annet enn at dere er uenige i det som blir sagt? Jeg kan ikke se at dere bidrar til noe (positivt), annet enn å gi uttrykk for at dere er uenige. Kverulering, unødvendig vås og brukerdebatt, det er det nok av. Ja vi har skjønt dere er uenige, kom med mer enn det! At det er mulig å kommentere så ofte men likevel bidra med så lite. 

• Liker 40
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Curie
Hereforthecomments skrev (7 minutter siden):

Er det noen som husker hva argumentene hennes har vært for å ikke skrive om krigen i Ukraina og lignende? Syns hun snakker mot seg selv når hun nå poster 2 stk storys vedrørende gårsdagens hendelse i Oslo.

Bare for å utdype: Jeg behøver IKKE kommentarer og spørsmål om det er feil at hun nå har postet dette. Det er ikke det jeg skriver, viser til eller mener noe om. Jeg spør enkelt og greit om noen husker hva «argumentene» hennes har vært tidligere, da jeg syns hun med dette er selvmotsigende.

Hvorfor er dette selvmotsigende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (4 minutter siden):

@Hut og @Klink har dere noe å bidra med å denne tråden annet enn at dere er uenige i det som blir sagt? Jeg kan ikke se at dere bidrar til noe (positivt), annet enn å gi uttrykk for at dere er uenige. Kverulering, unødvendig vås og brukerdebatt, det er det nok av. Ja vi har skjønt dere er uenige, kom med mer enn det! At det er mulig å kommentere så ofte men likevel bidra med så lite. 

Så flott at du tar på deg en selvutnevnt moderatorrolle! Jeg forholder meg til forumreglene. Du bør også forsøke det selvom du nå bedriver brukerdebatt og subjektiv synsing. Ha en fin kveld videre! 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (1 minutt siden):

Så flott at du tar på deg en selvutnevnt moderatorrolle! Jeg forholder meg til forumreglene. Du bør også forsøke det selvom du nå bedriver brukerdebatt og subjektiv synsing. Ha en fin kveld videre! 

Ang brukerdebatt, veldig klar over det. Bare rapporter. 😘

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (1 minutt siden):

Ang brukerdebatt, veldig klar over det. Bare rapporter. 😘

Selvsagt, det er allerede gjort😉

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 time siden):

Berg Eriksen kan se helt «fantastisk» ut, men mangel på yrkesstolthet, respekt for både dyr og barn er fraværende på flere områder. Heller integritet og god «personlighet» enn et oppkonstruert ytre. 

Hun ser helt vanlig ut når hun ikke har filtrert seg i hjel på bilder.  

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (51 minutter siden):

Hvorfor skal ting få stå uimotsagt? Skal en bare være enige i denne tråden? Er det ikke et debattforum? Jeg opplever egentlig at jeg skriver ting jeg mener om bedriften og bedriver lite brukerdebatt om dagen. Og jeg opplever at andre driver med brukerdebatt. Jeg ignorerer faktisk  det meste av brukerdebatt rundt brukeren min og skal fortsette med det. Etter dette. 

Eksempler på innlegg om bedriften skrevet av meg er innlegget mitt om armen, siden de ofte redigerer bilder,  men plutselig var det galt også? 
Eller et innlegg om hvorfor jeg tenkte at cbe ikke fenger siden alt oppleves for perfekt, med humoristisk beskrivelse av damekropp etter man har fått barn. Dette  ble tatt ille opp! 
Brukere svarer at jeg ikke bør være i tråden og jeg begynner å oppleve det som at man går sammen om å hate brukeren min uansett hva jeg skriver. Nesten alt blir tatt ille opp! Det brukes stråmannargumentasjon så plutselig er jeg i en diskusjon om noe som absolutt ikke var det jeg startet med eller mente i det hele tatt. Jeg har like mye rett på å være i tråden som deg. Brukere har tidligere spekulert i at jeg har en eller annen form for diagnose. Og resultatet var at jeg ble utestengt, mens brukeren får holde på som før. Og det er jo ingen steder å egentlig ta opp slikt med moderatorer så…. Jeg opplever at alt blir avfeid med at jeg kun kverulerer. 
Det er faktisk veldig ufint!

Endret av Klink
  • Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye videoen som er lagt ut er med hånden på hjertet første gangen jeg ser CBE med begge fotblad i bakken samtidig. Det rykket nok hardt i bloggerfoten 🤭🤭

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (43 minutter siden):

Er så tåpelig det der med å si "ha en fin kveld videre"..... Hersketeknikk og sarkastisk og patetisk forsøk på å avslutte "on top". 🤣

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Curie
Klink skrev (19 minutter siden):

Jeg opplever egentlig at jeg skriver ting jeg mener og bedriver lite brukerdebatt om dagen. Og at andre driver med brukerdebatt. Jeg ignorerer det meste av brukerdebatten om dagene og skal fortsette med det. 

Eksempler er innlegget mitt om armen, siden de ofte redigerer bilder,  men plutselig var det galt også? 
Eller et innlegg om hvorfor jeg tenkte at cbe ikke fenger siden alt oppleves for perfekt, med humoristisk beskrivelse av damekropp etter man har fått barn som ble tatt ille opp!
Brukere svarer at jeg ikke bør være i tråden og jeg begynner å oppleve det som at man går sammen om å hate brukeren min uansett hva jeg skriver. Nesten alt blir tatt ille opp! Det brukes stråmannargumentasjon så plutselig er jeg ei en diskusjon om noe som absolutt ikke var det jeg startet med i det hele tatt. Jeg har like mye rett på å være i tråden som deg. Brukere har tidligere spekulert i at jeg har en eller annen form for diagnose.  Eller alt blir avfeid med at jeg kun kverulerer. 
Det er faktisk veldig ufint!

Jeg er så enig med deg. Etter min mening er du den eneste pr nå som oppfyller HI. Du sier hva du mener, både positivt og negativt. Og det er vel poenget?

Det er mange som deltar i denne tråden som ikke bidrar i det hele tatt, de henger seg kun på andre som har skrevet noe fra før, i all hovedsak noe negativt. Det er mye latterliggjøring og bruk av negative karakteristikker, og det er tydeligvis lett å henge seg på. Noe som overhodet ikke bidrar til saklig kritikk av en influenser og/eller bransjen. 

Og det må bli slutt på emojis som 😅🤣😄😛

Endret av Curie
...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...