Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (1 minutt siden):

Ja en kan avfølge og slutte å oppsøke bedriftens sosiale media. Beste virkemiddelet. Pluss å boikotte de som velger å bruke bedriften til å reklamere for seg. 

Denne tråden omhandler CBE.no.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (Akkurat nå):

Nei, men hun lever jo enda av det så da er det greit. De har til mat på bordet. 

Hvordan vet du det? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (2 minutter siden):

Er det noen som har sagt det er noe å reise flagget for? Poenget er at hun fortsatt  selger annonser på sin konto. 

Virket reklamerer ikke for kvalitetsvarer… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er bra at folk viser at de vil ha noe annet enn det CBE.no deler i sosiale medier. Folk er blitt mer bevisst på barns rettigheter og hvorfor en ikke skal dele bilder av mindreårige på internet. Mange er også opptatt av skjult reklame og lovverket rundt publisering av reklame. Ansatte i CBE bedriver også med pro-ana.

Folk liker ikke slike negative påvirkere og bruker derfor sin forbrukermakt. 

Hvem er folk egentlig? Brukerne her inne i denne tråden? Dersom ingen annonsører  hadde ment  de kunne tjene på å betale henne for å reklamere for deres produkter så hadde hun ikke fortsatt kunne levd av være influencer. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (Akkurat nå):

Hvem er folk egentlig? Brukerne her inne i denne tråden? Dersom ingen annonsører  hadde ment  de kunne tjene på å betale henne for å reklamere for deres produkter så hadde hun ikke fortsatt kunne levd av være influencer. 

Forbrukere er folk.. Hvor godt eller dårlig butikken i Sarpsborg går, vet vi ikke. En god pekepinn er faktisk produktene hun reklamerer for.. Det er ingen kvalitet over de varene hun reklamerer for.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (12 timer siden):

Som jeg skrev tidligere så får vi vente og se. Nei, de er ikke på topp lenger, men tror hun fortsatt klarer seg godt som influencer en stund fremover også. Mye penger i den bransjen der. Og verken du eller jeg vet hvordan de styrer økonomien sin. Kanskje de har investert i noe? Hvem vet🤷‍♀️

Håper for deres skyld det denne gang er bedre investeringer enn Netfit og Dubai Real Development Holding as som de mistet penger på.🤞

Kilde fra 2019: https://www.dn.no/medier/caroline-berg-eriksen/lars-kristian-eriksen/influenser/caroline-berg-eriksens-omsetning-falt-med-15-millioner-kroner/2-1-627850

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (3 timer siden):

CBE.no er nok dessverre ikke så relevant lenger.. 

fortsatt veldig relevant her inne da. Ser ut som at hun har flere reklameoppdrag den siste tiden etter at hun gikk ut å sa sin mening om mobben etter Beckmann reklamen. Fikk god mediaomtale og selv om saken er negativ, så satte det et positivt lys på henne. Bransjen er i forandring hele tiden, og 300 000 følgere gir penger i kasse. Vel fortjent! 

Endret av Levina
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (25 minutter siden):

fortsatt veldig relevant her inne da. Ser ut som at hun har flere reklameoppdrag den siste tiden etter at hun gikk ut å sa sin mening om mobben etter Beckmann reklamen. Fikk god mediaomtale og selv om saken er negativ, så satte det et positivt lys på henne. Bransjen er i forandring hele tiden, og 300 000 følgere gir penger i kasse. Vel fortjent! 

Mobben? 
CBE eksponerer egne barn for klikk og salg. Virksomhetens ansatte evner ikke å stå for valgene sine.. LKE ranter i kommentarfeltene og er godt kjent blant mange. 
Ansatte fortjener å bli gått i sømmene og fratatt modemet. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 timer siden):

Men er flesteparten av kontoene fake? 

Med tanke på hvor få likes og kommentarer hun får kan vi anta følgende; mange av kontoene er bots og mange av følgerne hennes er ikke interessert i henne og har "glemt" at de følger henne. Evt alternativ 3, som jeg selv har opplevd, at jeg plutselig fulgte henne uten å ha trykket på følger selv. Det har skjedd meg flere ganger, selv etter at jeg har trykket på avfølg. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Hut jeg registrerer atter en gang at du slenger ut kommentarer på ting andre skriver, men blir mistenkelig stille når du får konstruktive svar og kritiske spørsmål tilbake. 

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

@Hut jeg registrerer atter en gang at du slenger ut kommentarer på ting andre skriver, men blir mistenkelig stille når du får konstruktive svar og kritiske spørsmål tilbake. 

Hva er det du babler om nå? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Dragonheart skrev (5 timer siden):

Silje heter hun og på insta heter hun siljestreningoghelse, bare så vi vet hvem vi snakker om.

Takk skal du ha, jeg har endret det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Levina skrev (1 time siden):

Hvis det stemmer CBE har flere reklameoppdrag nå etter Beckmann så er det neppe på grunn av medieomtalen. Reklamesamarbeid  tar litt tid å få på plass og Beckmann-skandalen var jo "i går".

Enig i det nok er bra for CBE med medieomtale men må føles utrolig kjipt for henne at det så godt som alltid er negativ omtale. Evner hun ikke å gjøre gode ting som er verdt å skrive om? Siste jeg kan komme på er Omvendt Julenisse som jo var et bra tiltak men elendig gjennomført og dessverre bare holdt koken et enkelt år. Alle store mediesakene handler om CBEs løgner og (mannens) etterfølgende krangling.

300 k følgere høres flott ut og så lenge CBEs samarbeidspartnere ikke følger med så fungerer det for CBEs del. Et enkelt scroll gjennom viser at store andeler av følgerne er type østeuropeiske puppe-kontoer som neppe kjøper Beckmannsekker til førsteklassingene sine 🤣. Antall likes er et annet hint som en samarbeidspartner burde sjekke men dem har CBE behendig nok skjult - kremt Juks. 

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (1 time siden):

Eveline Karlsen har ikke management og gjør hele jobben selv. Likevel omsatte for 15,2 millioner og gikk med 13,8 millioner i overskudd. Og det helt uten å selge hele privatlivet sitt eller andres. Hun gjør det som suksessfulle influencere gjør nå; lanserer produkter som selges. CBE lever kun av promotering, ikke produkter. Om du klarer å utvikle produkter som selger godt genereres det passiv inntekt man kan leve på i tillegg til evt reklamepromotering. Selv ikke når CBE lanserte kolleksjon med Adax tjente hun i nærheten av så mye som Karlsen. Se på Sophie Elise, Isabel Raad osv, de tjener hovedinntekten sin på produktsalg, ikke reklame. 

https://www.vg.no/rampelys/i/OrKawV/rekordresultat-for-eveline-karlsen-gikk-138-millioner-i-overskudd-i-fjor

Managementet til CBE må være tidenes mest udugelige management og burde fått sparken for lenge siden. Paret står oppi storm etter storm, driter seg ut og håndterer det ekstremt dårlig. Spesielt LKE burde fått grei beskjed av managementet om å holde seg unna alt av debatter, kommentarfelt osv, fordi han gjør en særdeles dårlig figur som reflekterer negativt på bedriften de lever av. Mtp de ekstremt lange arbeidsdagene de påstår at de har, burde han ikke hatt tid til å rante rundt på nettet i det hele tatt. 

Eveline Karlsen, Sophie Elise, Funky og Isabell Raad tjener penger… men ikke frua.. 

Det er for at de tenker på andre ting enn å selge ungene sine til høystbydende, ta bilder av kaffe, mage, rumpe + manisk trening. 

Endret av MorUgle
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (1 time siden):

Hva er det du babler om nå? 

Dette babler jeg om⬇️

Hallepalle2 skrev (4 timer siden):

Ja? Jeg skrev ikke at ingen vet hvem hun er. Kanskje lese litt grundigere før du kaster deg over tastaturet for å arrestere noen?

Jeg er enig i at hun så flott ut på festen, så det var heller ikke det jeg skrev. Min mote, som skriver om, og viser, kjendiser og deres klesvalg valgte å ikke innlemme henne i de mange bildene fra rød løper. Av det konkluderer jeg med at hun ikke er særlig relevant, men du har kanskje et annet synspunkt på det valget? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Levina skrev (1 time siden):

Har du noe grunnlag for å si at saken satte et positivt lys på henne? Det er vel din synsing? Jeg vil tro at de fleste som leste saken og ikke har bakgrunnsinfo tenkte «blogger sutrer igjen». Jeg mener derfor at all PR ikke er god PR. Tallene hennes på socialblade er dessuten bløff, håper annonsører har sett det. Hun har ikke 302 kommentarer i snitt og over 4000 likes. 
https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (2 minutter siden):

Dette babler jeg om⬇️

Aha. Så det du henviser til og hevder er konstruktive svar og tilbakemeldinger er det du selv skriver🤣Hvorvidt CBE fortsatt er relevant kommer sikkert an på hvem du spør. Hun har 300 000 følgere. Hun selger fortsatt annonser, flere i det siste har jeg lagt merke til. Jeg vet ikke hvorfor min mote ikke valgte å innlemme henne, jeg jobber ikke der så det blir ren spekulasjon.  Jeg så henne på flere bilder i forbindelse med den festen og det var ikke fra hennes egen konto iallefall så noen la ut bildet av henne. Men så bra vi er enige om at hun så helt fantastisk ut den kvelden!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (23 minutter siden):

Aha. Så det du henviser til og hevder er konstruktive svar og tilbakemeldinger er det du selv skriver🤣Hvorvidt CBE fortsatt er relevant kommer sikkert an på hvem du spør. Hun har 300 000 følgere. Hun selger fortsatt annonser, flere i det siste har jeg lagt merke til. Jeg vet ikke hvorfor min mote ikke valgte å innlemme henne, jeg jobber ikke der så det blir ren spekulasjon.  Jeg så henne på flere bilder i forbindelse med den festen og det var ikke fra hennes egen konto iallefall så noen la ut bildet av henne. Men så bra vi er enige om at hun så helt fantastisk ut den kvelden!

Selvsagt. Jeg skriver da ikke noe jeg ikke syns er konstruktivt? 

Jeg jobber heller ikke hos Min mote, men jeg finner ingen annen grunn til at de ikke hadde bilde av henne enn at de ikke finner henne relevant. Jeg så henne kun på hennes egen plattform og Elle sin, men jeg følger ikke noen influensere så det kan godt være at hun dukket opp hos andre. «Klør du min rygg, så klør jeg din»  

Jeg syns hun så flott ut, ja, men helt fantstisk var heller ikke mine ord. Du har litt vansker med å forholde deg til hva andre skriver? 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (13 minutter siden):

Selvsagt. Jeg skriver da ikke noe jeg ikke syns er konstruktivt? 

Jeg jobber heller ikke hos Min mote, men jeg finner ingen annen grunn til at de ikke hadde bilde av henne enn at de ikke finner henne relevant. Jeg så henne kun på hennes egen plattform og Elle sin, men jeg følger ikke noen influensere så det kan godt være at hun dukket opp hos andre. «Klør du min rygg, så klør jeg din»  

Jeg syns hun så flott ut, ja, men helt fantstisk var heller ikke mine ord. Du har litt vansker med å forholde deg til hva andre skriver? 

Så flott at du selv tenker at det du skriver er konstruktivt! Jeg er dog ikke enig med deg i det. Du har åpenbart problemer med å takle at brukere her inne har et annet ståsted enn ditt og har en egen evne til stråmannsargumentasjon. Men igjen vil jeg fremheve at det er flott at du synes CBE så (merk mine ord) flott ut. Så utrolig leit at jeg feilaktig skrev at du synes hun så fantastisk ut. Det er jo en enorm forskjell på flott og fantastisk så skjønner at det var vanskelig for deg å la det stå uimotsagt

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...