MorUgle Skrevet 17. juni 2022 #63841 Del Skrevet 17. juni 2022 (endret) Twinkle~ skrev (5 timer siden): At Senneset kaller påstandende om «pro ana» som lavt sier bare alt om hvor langt ute hun selv er for tiden. Det er helt umulig å ikke se. CBE prøver å etterligne damene i Selling Sunset (Netflix serie) Men de har klasse og stil. De kler seg ikke i chiquell klær. Endret 17. juni 2022 av MorUgle 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 17. juni 2022 #63842 Del Skrevet 17. juni 2022 1 hour ago, MorUgle said: CBE prøver å etterligne damene i Selling Sunset (Netflix serie) Men de har klasse og stil. De kler seg ikke i chiquell klær. Jeg skjønner ikke at ikke følgerne blir dritalei av å se henne i det samme utsnittet dag ut og inn, makan til slapp innholdsskapning. Føler aldri at jeg går glipp av noe lenger ved å ikke klikke meg inn. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 17. juni 2022 #63843 Del Skrevet 17. juni 2022 Twinkle~ skrev (7 timer siden): At Senneset kaller påstandende om «pro ana» som lavt sier bare alt om hvor langt ute hun selv er for tiden. Det er helt umulig å ikke se. 1. juli kan dette rapporteres videre til Forbrukerrådet da hvis hun ikke merker med filterbruk? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 17. juni 2022 #63844 Del Skrevet 17. juni 2022 Surikatt skrev (15 minutter siden): 1. juli kan dette rapporteres videre til Forbrukerrådet da hvis hun ikke merker med filterbruk? Reklame for coverbrands igjen ja, jaja, det går jo i enten det, chiquelle eller IcanIWill.......lurer på hvor lang tid det tar før også de skjønner at å bruke CBE som reklamekanal ikke er god reklame 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. juni 2022 #63845 Del Skrevet 17. juni 2022 Aricia skrev (6 timer siden): Hvor har Senneset gjort det? Var det ikke at noen diagnostiserte CBE som "anorektisk" hun reagerte på? Det er ikke det samme. Å kritisere noen for å fronte pro ana er å si noe om innhold og form (inkl posering, kameravinkler, filter etc) i en influencers SoMe-kanaler. Å kalle noen anorektisk er derimot å spekulere i faktiske diagnoser til privatpersonen bak influenceren. Det første er legitimt (gitt at det gjøres på en skikkelig måte), det andre er utilbørlig. Jeg er ganske så sikker på at vedkommende skrev at hun CBE frontet anoreksi. Ikke at hun hadde det. Men nå er jo alt borte så.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. juni 2022 #63846 Del Skrevet 17. juni 2022 loffen skrev (12 minutter siden): Jeg er ganske så sikker på at vedkommende skrev at hun CBE frontet anoreksi. Ikke at hun hadde det. Men nå er jo alt borte så.. Er jo ikke bra for sekkeprpdusenten heller å la det bli stående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 17. juni 2022 #63847 Del Skrevet 17. juni 2022 Lill skrev (4 timer siden): Jeg var innom Caroline Berg Eriksen sin IG, og det var et helt annerledes skue enn hva som har vært normalen hittil. Ingen thighgap, ikke en mage på display, og sist men ikke minst så er det ingen barn å se. Well played Berg Eriksen, la oss se hvor lenge dette holder. Det holdt vel bare til hun kom hjem fra Oslo før hun reklamerer for noen ekle selvbruningskremer. Jeg skjønner hvorfor hun er så travel når det må snøres med 3 ulike kremer helt unødvendig å bruke tid og penger på. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. juni 2022 #63848 Del Skrevet 17. juni 2022 loffen skrev (1 time siden): Jeg er ganske så sikker på at vedkommende skrev at hun CBE frontet anoreksi. Ikke at hun hadde det. Men nå er jo alt borte så.. Ok, godt mulig! Jeg har ikke screenshot av de slettede kommentarene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 17. juni 2022 #63849 Del Skrevet 17. juni 2022 Det var dessverre én eller to fullstendig uakseptable kommentarer om påstander om anoreksi. Pluss at ektemannen også i veldig stor grad bidro til å forslumme debatten. Det er fryktelig synd, for diskusjonen var ellers overveiende veldig god, med mange interessante synspunkter og poenger, som virkelig hadde fortjent å bli løftet fram i media. Heldigvis har Sarah Sørheim tatt opp dette i "Aftenpodden". Håper flere stemmer slenger seg med. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 17. juni 2022 #63850 Del Skrevet 17. juni 2022 MorUgle skrev (17 timer siden): Du kan høre den her: Hører bare et kort sammendrag som sier lite 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. juni 2022 #63851 Del Skrevet 17. juni 2022 tullerikke skrev (9 timer siden): Så fjollete hun oppfører seg når hun viser fram klær. Opp med beinet og vifter helt febrilsk med armene. Alder ala 10 År 🤣🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 17. juni 2022 #63852 Del Skrevet 17. juni 2022 tullerikke skrev (9 timer siden): Så fjollete hun oppfører seg når hun viser fram klær. Opp med beinet og vifter helt febrilsk med armene. Nok eksempel på særdeles saklig kritikk av bedriften Treasures AS 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. juni 2022 #63853 Del Skrevet 17. juni 2022 Hut skrev (5 minutter siden): Nok eksempel på særdeles saklig kritikk av bedriften Treasures AS Kan du ikke bare rapportere istedet for å drive metadebatt? 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 17. juni 2022 #63854 Del Skrevet 17. juni 2022 pøbelsara skrev (2 minutter siden): Kan du ikke bare rapportere istedet for å drive metadebatt? Kan ikke du bare la være å kommentere når noen skriver noe du ikke liker 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. juni 2022 #63855 Del Skrevet 17. juni 2022 Hut skrev (1 minutt siden): Kan ikke du bare la være å kommentere når noen skriver noe du ikke liker Jeg har etterspurt svar angående CBEs eksponering av barn ol.. fint om du kan svare meg. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 17. juni 2022 #63856 Del Skrevet 17. juni 2022 Hut skrev (8 minutter siden): Nok eksempel på særdeles saklig kritikk av bedriften Treasures AS Vel, skal hun reklamere for klær så burde det gjøres med litt mer finesse og eleganse, ikke sånn hoppsann-sa jalla-opplegg som CBE holder på med.....blir bare latterlig og lite produktivt reklamemessig 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. juni 2022 #63857 Del Skrevet 17. juni 2022 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Vel, skal hun reklamere for klær så burde det gjøres med litt mer finesse og eleganse, ikke sånn hoppsann-sa jalla-opplegg som CBE holder på med.....blir bare latterlig og lite produktivt reklamemessig Ja, det burde vært litt mer eleganse om virksomhetens målgruppe er kvinner med høyere utdanning.. Virksomheten er milevis i fra å nå den målgruppen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 17. juni 2022 Populært innlegg #63858 Del Skrevet 17. juni 2022 Hut skrev (7 minutter siden): Kan ikke du bare la være å kommentere når noen skriver noe du ikke liker Vet du hva - du kommer bare innom her for å påpeke de innleggete som er usaklige - du nevner ikke med et ord den helt berettigede kritikken herr og fru har fått for sin ekstremeksponering. Du nevner ikke Sarah Solheims aldeles velformulerte og krystallklare uttalelser i aftenpodden med et eneste ord, men du sutrer over at noen er ufine. Det er ikke lov å være ufin, så du kan jo bare rapportere slik mange andre gjør - så blir regelbruddene fjernet av moderator. Sånn du holder på er jo bare patetisk - du bare slenger innom her for å kjefte og deltar aldri i debatten. Du er hjertelig velkommen til å dele dine synspunkter på det vi diskuterer. For å kjefte - not so much, egentlig. Du vet det er regler for innlegg i forumet? Jeg diskuterer dette mer enn gjerne - men diskuter sak, da! 57 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 17. juni 2022 #63859 Del Skrevet 17. juni 2022 (endret) Hut skrev (1 time siden): Nok eksempel på særdeles saklig kritikk av bedriften Treasures AS Nok en idiotisk og meningsløs kommentar fra deg, så forutsigbart. Hva med all den saklige kritikken som har vært her inne i det siste, den sier du ingenting om? Endret 17. juni 2022 av Snødronninga 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 18. juni 2022 #63860 Del Skrevet 18. juni 2022 Surikatt skrev (10 timer siden): 1. juli kan dette rapporteres videre til Forbrukerrådet da hvis hun ikke merker med filterbruk? Legger også merke til hvit tekst «reklame» rett over hvit shorts.. kan knapt ses! Blir så utrolig TEIT!! 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå