Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Keikolina skrev (14 minutter siden):

Nei, men Lars Kristian mister penger han hvis de ikke selger barna sine på nett. Han er deleier i Caroline sitt firma. Uten det kan han ikke sitte i damas kjeller og ha sin fettklyipe tilgjengelig. Og Ine som forsvarer gir Caroline botox og fillers. Etter hennes inngripen viser ikke CBE sitt rette ansikt, kun fra siden med hånden som blokkerer resten + filtre 

Hun der Ine hadde jeg ikke stolt på til å sette botox og fillers,virker jo ikke helt i lodd...ikke at de 2 løpetrollene er noe bedre....flaut og atter flaut...Beckmann er ikke noe å ha på ryggen etter dette🙈

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justlooking skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke dette jeg. I mange år har Beckmann vært den absolutt mest populære skolesekken. Det er den alle de jeg kjenner har kjøpt gjennom mange år. Hva har skjedd, har de fått konkurrenter, har de mistet markedsandeler, eller hvorfor i all verden bruker de influencere? Det er jo bare negativt og mot sin hensikt.

Her er jeg enig. Alle barn i vår familie har alltid hatt beckman. Ikke pga reklame osv, men de har vært best i test, og man kan kjøpe pakke med Penal, drikkeflaske, matboks osv. Har ikke fått med meg om det finnes andre sekker heller. Så jeg forstår ikke at de må bruke influensere, det koster jo sikkert mer enn det smaker, og de risikerer slike hendelser som dette. Blir interessant å se hva beckman svarer imorgen. LKE roer seg kanskje i løpet av natten, kanskje han også sletter kommentarer. Bra det finnes screenshot 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texel skrev (5 timer siden):

forstår dere ikke at dette er en reaksjon på lengre tids mobbing fra dere? Dere har presset dem opp i et hjørne. Nå forsvarer han seg tappert mot alle kommentarene. Dette sinnet er bare å forvente akkurat nå.

😂😂😂 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor tro at CBE føler at alle er ute etter å "ta" henne, og det er nok derfor denne kampen under innlegget tas.

Det hun ikke evner å se, er at andre innen samme yrke utvikler seg. Hører på tilbakemeldinger, ser hva eksperter har å si og hva som rett og slett selger. Alt i fra eksponering av barn, hensyn til miljø og det å vise fram kroppen. Her fant hun sin oppskrift i 2009, og holder hardt på denne. Dette skaper reaksjoner, sånn er det. Kunden på SOME har utviklet seg, har funnet sin stemme, og influencere får ikke styre på sånn de gjorde.

Det er en risiko annonsørene tar når de hyrer inn en influencer, for det kan gå sykt bra, eller veldig dårlig. Og, dette gjelder ikke bare CBE. Jeg kan ennå ikke vurdere å kjøpe noe frå Gant eller Floyd takket være ABD 😅

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man blokkerer noen så kan de vel ikke se hva den personen skriver noe annet sted heller? Merkelig at de vil si fra seg kontrollen slik, da er det jo mye de går glipp av, nå på beckman sine sider. 

Jeg er blokkert fra alle deres kanaler, men fortsetter jo engasjementet og diskusjonen. Så eneste konsekvensen av blokkeringen er at de går glipp av hva jeg skriver. Ikke særlig smart, mao. 

• Liker 34
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liver skrev (1 time siden):

Jeg har stor tro at CBE føler at alle er ute etter å "ta" henne, og det er nok derfor denne kampen under innlegget tas.

Det hun ikke evner å se, er at andre innen samme yrke utvikler seg. Hører på tilbakemeldinger, ser hva eksperter har å si og hva som rett og slett selger. Alt i fra eksponering av barn, hensyn til miljø og det å vise fram kroppen. Her fant hun sin oppskrift i 2009, og holder hardt på denne. Dette skaper reaksjoner, sånn er det. Kunden på SOME har utviklet seg, har funnet sin stemme, og influencere får ikke styre på sånn de gjorde.

Det er en risiko annonsørene tar når de hyrer inn en influencer, for det kan gå sykt bra, eller veldig dårlig. Og, dette gjelder ikke bare CBE. Jeg kan ennå ikke vurdere å kjøpe noe frå Gant eller Floyd takket være ABD 😅

Ja, jeg tviler heller ikke på det første du sier der. Men når man har en sånn følelse så kan det tenkes at man må gå en runde med seg selv/i seg selv og tenke at kanskje det er noe i min egen framtoning jeg må endre på, og ikke alle andre det er noe galt med? Samtidig så tror jeg at det å gå hjemme og pusle med sitt har gitt henne så lite kontakt med omverden at det blir vanskelig. Det hadde gagnet både henne og Lars Kristian å være både mer ydmyke og trå litt varsommere i dørene. Men det skipet har nok seilt for lengst. 
Og jeg blir provosert av at alt blir kalt mobbing og hets i de kanalene. Mobbing er et reelt problem i samfunnet, og at en hårsår influenser føler seg mobbet på grunn av kritiske spørsmål må bli en sannhet med svært store modifikasjoner. 
Og så tenker jeg som du skriver, at det er veldig fint at influensere nå blir holdt ansvarlige - at forbrukere ikke lenger svelger alt rått.

• Liker 33
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han måtte bryte en 10 km fordi det regnet og han ble kald? Og fordi det var vind? Fikk melkesyre? 100 stk i klassen hans fullførte. 
Veldig rart at en som lever av trening ikke klarer å fullføre en helt kurant 10 km.

Det vitner om dårlige løpsforberedelser. Melkesyre = for lite restitusjon før løp?

Ville i hvert fall ikke brukt denne eksperten inn mot mine løp.

• Liker 47
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netthat, mobbing, trakassering… 

og igjen en Influenser som drar «jeg er bare et menneske med masse følelser som blir trakassert. Når skal dette ende?».

Det jeg lurer på skal ende er når influensere endelig skal bli holdt ansvarlig for det de driver med, og når alle(!) faktisk innser at de er bedrifter og ikke privatpersoner. For noe tull. 

1E4E68F6-C4B2-49FC-83FF-426E5DE7A27E.png

Endret av Scutum
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stum… Dette er en bedrift. At ikke disse store influenserene har PR folk som hjelper de å håndtere dette er for meg er mysterie.

E5E237E6-B92C-4EBF-BAD2-37C3990D9B15.png

• Liker 36
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scutum skrev (8 minutter siden):

Jeg blir stum… Dette er en bedrift. At ikke disse store influenserene har PR folk som hjelper de å håndtere dette er for meg er mysterie.

E5E237E6-B92C-4EBF-BAD2-37C3990D9B15.png

Ingen selvinnsikt eller kontakt med virkeligheten der. 
Daglig leder provoserer når hun drar offerkortet. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hedy Lamarr skrev (2 minutter siden):

Hun spør hvor netthatet skal ende. Det samme nettet som hun skamløst bretter ut ungene sine på. Det henger jo ikke på greip. 

Tenker det samme. Hun "orker ikke mer", netthatet må ta slutt osv. Men å legge ut barna sine på det samme nettet - det er helt ok. 

• Liker 44
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...