Skrottefar Skrevet 12. juni 2022 #63201 Del Skrevet 12. juni 2022 Keikolina skrev (2 minutter siden): Er det sprøyte Ine? Det er det 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 12. juni 2022 #63202 Del Skrevet 12. juni 2022 Skrottefar skrev (2 minutter siden): Det er det Caroline har ikke turt å vise ansiktet ordentlig etter å ha vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 12. juni 2022 #63203 Del Skrevet 12. juni 2022 Vel. Jeg tror det er på tide å finne seg en jobb for dette ekteparet, jeg. Få dratt hodet ut av navlen, tjene penger, få litt sosial input og slutte å drite seg loddrett ut på SoMe. Kanskje kan de til og med lære litt om NOE. Kinderegg! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuvas Skrevet 12. juni 2022 #63204 Del Skrevet 12. juni 2022 Bare et spørsmål, hvorfor får ikke feks Funkygine samme kritikken på sine ting/samarbeid? Vet at hun ikke eksponerer barna i like stor grad, men de blir da i aller høyeste grad eksponert der også. Nå virkelig koker det rundt CBE, og hun får passet påskrevet, og det er bra det altså. Bare synes hun får veldig mye mere tyn enn andre. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 12. juni 2022 #63205 Del Skrevet 12. juni 2022 Tuvas skrev (3 minutter siden): Bare et spørsmål, hvorfor får ikke feks Funkygine samme kritikken på sine ting/samarbeid? Vet at hun ikke eksponerer barna i like stor grad, men de blir da i aller høyeste grad eksponert der også. Nå virkelig koker det rundt CBE, og hun får passet påskrevet, og det er bra det altså. Bare synes hun får veldig mye mere tyn enn andre. Fordi feks Funky fronter HELT andre idealer enn CBE gjør. Hun fronter et normalt liv, en kropp med skavanker, en hverdag periodevis med kaos og følelser. Barneeksponering kunne hun også holdt seg langt!! unna. Men det trigger likevel langt mindre fordi det ikke ses så mye usunt som kobles sammen med eksponeringen. Hos CBE er det verdiene som frontes, det perfeksjonistike fokuset, fokus på sexy kropp, og ikkje minst thinsp SAMMEN med barn som særlig provoserer. Andre bloggere har fått like mye kritikk (Anna Rasmussen, Anne Brit og Villa paprika feks, men de er mindre aktuelle pr i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 12. juni 2022 #63206 Del Skrevet 12. juni 2022 Tuvas skrev (9 minutter siden): Bare et spørsmål, hvorfor får ikke feks Funkygine samme kritikken på sine ting/samarbeid? Vet at hun ikke eksponerer barna i like stor grad, men de blir da i aller høyeste grad eksponert der også. Nå virkelig koker det rundt CBE, og hun får passet påskrevet, og det er bra det altså. Bare synes hun får veldig mye mere tyn enn andre. Som et eksempel, jeg kan ikke finne et sponset samarbeid hos Funky (de siste to årene i allefall), hvor hun får betalt for å eksponere barna. hos CBE derimot, får de oftere enn ikke, klingende mynt i kassa for å vise frem barna i SoMe. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 12. juni 2022 #63207 Del Skrevet 12. juni 2022 Alle som eksponerer sine barn er like "ille" i mine øyne, og jeg vet mange i denne tråden er enig. Men ja, cbe får mer kritikk for det. Jeg skiller ikke på hvem som gjør det, men mange gjør det. Jeg tror det er flere grunner; Blanding av seksualiserte bilder og barn på instagramkontoen Usunt kroppsfokus Usunt fokus på det perfekte familieliv Andre influensere har ikke dette. Der stiller cbe i særstilling. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. juni 2022 #63208 Del Skrevet 12. juni 2022 Aquarius04 skrev (1 time siden): Det er helt krise. Noen som får flashbacks til Balion-eieren? Ærlig talt - mobbing? Dette er ikke mobbing. Det er bevisste forbrukere som stiller spørsmål. Det er så flaut at jeg ikke har ord lenger. TV2 hjelper deg driver også mobbing skal vi følge hennes tankegang. De bare ødelegger😂 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuvas Skrevet 12. juni 2022 #63209 Del Skrevet 12. juni 2022 Hoppetau skrev (6 minutter siden): Fordi feks Funky fronter HELT andre idealer enn CBE gjør. Hun fronter et normalt liv, en kropp med skavanker, en hverdag periodevis med kaos og følelser. Barneeksponering kunne hun også holdt seg langt!! unna. Men det trigger likevel langt mindre fordi det ikke ses så mye usunt som kobles sammen med eksponeringen. Hos CBE er det verdiene som frontes, det perfeksjonistike fokuset, fokus på sexy kropp, og ikkje minst thinsp SAMMEN med barn som særlig provoserer. Andre bloggere har fått like mye kritikk (Anna Rasmussen, Anne Brit og Villa paprika feks, men de er mindre aktuelle pr i dag) Godt poeng. Veldig ugreie kombinasjoner, absolutt. Helt enig med deg. Men det er ikke helt bra det Funkygine deler av barna på sin konto heller. Scutum skrev (4 minutter siden): Som et eksempel, jeg kan ikke finne et sponset samarbeid hos Funky (de siste to årene i allefall), hvor hun får betalt for å eksponere barna. hos CBE derimot, får de oftere enn ikke, klingende mynt i kassa for å vise frem barna i SoMe. Det er bra av henne! Godt poeng, takk for svar😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuvas Skrevet 12. juni 2022 #63210 Del Skrevet 12. juni 2022 Oline12 skrev (13 minutter siden): Alle som eksponerer sine barn er like "ille" i mine øyne, og jeg vet mange i denne tråden er enig. Men ja, cbe får mer kritikk for det. Jeg skiller ikke på hvem som gjør det, men mange gjør det. Jeg tror det er flere grunner; Blanding av seksualiserte bilder og barn på instagramkontoen Usunt kroppsfokus Usunt fokus på det perfekte familieliv Andre influensere har ikke dette. Der stiller cbe i særstilling. Enig med deg i all eksponering er like ille. så har jeg fått bedre forståelse for kritikken, siden flere her nevner det samme som deg. Dette med alt det andre hun fronter. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. juni 2022 #63211 Del Skrevet 12. juni 2022 «Verdens beste mor» filmer ikke barna sine mens hun ler og sprer det på Internett. Hvis det betyr så mye for Caroline Berg Eriksen å bli kalt verdens beste mor, så slutter hun med dette umiddelbart. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Curie Skrevet 12. juni 2022 #63212 Del Skrevet 12. juni 2022 Dere faste deltakere og kritikere i denne tråden, hvorfor kommenterer dere ikke på Beckmanns innlegg? Tør dere ikke å vise hvem dere er? Kun anonym konto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 12. juni 2022 Populært innlegg #63213 Del Skrevet 12. juni 2022 Curie skrev (Akkurat nå): Dere faste deltakere og kritikere i denne tråden, hvorfor kommenterer dere ikke på Beckmanns innlegg? Tør dere ikke å vise hvem dere er? Kun anonym konto? Ehhhh, det later vel til at veldig mange av oss har kommentert der inne, derav blokkeringen? 58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 12. juni 2022 #63214 Del Skrevet 12. juni 2022 (endret) Curie skrev (2 minutter siden): Dere faste deltakere og kritikere i denne tråden, hvorfor kommenterer dere ikke på Beckmanns innlegg? Tør dere ikke å vise hvem dere er? Kun anonym konto? Jeg har flere kommentarer der jeg, med ikke-anonym konto. Det samme har Fru.Johansen blant annet. Hva er poenget ditt? Endret 12. juni 2022 av Scutum 39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 12. juni 2022 #63215 Del Skrevet 12. juni 2022 Det er ikke overraskende at CBE selger barna sine til reklamebruk. Det er like lite overraskende at CBE tolker kritikk av barneeksponeringen som mobbing og løgn eller at LKE eksploderer i kommentarfeltet godt hjulpet av en bråte av fake kontoer. Men det er overraskende at et stort velrennomert firma som Beckman ikke har fått med seg #stopsharenting og hvor utdatert bruk av navngitte barn i reklame er. Holder markedsføringsavdelingen seg ikke oppdatert? 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 12. juni 2022 Populært innlegg #63216 Del Skrevet 12. juni 2022 Curie skrev (1 minutt siden): Dere faste deltakere og kritikere i denne tråden, hvorfor kommenterer dere ikke på Beckmanns innlegg? Tør dere ikke å vise hvem dere er? Kun anonym konto? Det er flere kontoer som ikke er anonyme i det kommentarfeltet. Tenkte du de skulle signere med brukernavnet sitt på KG? 62 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 12. juni 2022 #63217 Del Skrevet 12. juni 2022 Curie skrev (3 minutter siden): Dere faste deltakere og kritikere i denne tråden, hvorfor kommenterer dere ikke på Beckmanns innlegg? Tør dere ikke å vise hvem dere er? Kun anonym konto? Er da mange som har skrevet ikke-anonymt der. Brorparten av anonyme kontoer er vel blant dem som forsvarer CBE 😅 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. juni 2022 #63218 Del Skrevet 12. juni 2022 Curie skrev (9 minutter siden): Dere faste deltakere og kritikere i denne tråden, hvorfor kommenterer dere ikke på Beckmanns innlegg? Tør dere ikke å vise hvem dere er? Kun anonym konto? Da bare ødelegger vi for Caroline, vet du. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 12. juni 2022 #63219 Del Skrevet 12. juni 2022 Curie skrev (10 minutter siden): Dere faste deltakere og kritikere i denne tråden, hvorfor kommenterer dere ikke på Beckmanns innlegg? Tør dere ikke å vise hvem dere er? Kun anonym konto? Det koker jo under innlegget på Beckmanns IG konto.. Hva snakker du om? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 12. juni 2022 #63220 Del Skrevet 12. juni 2022 Skulle gjerne vært flue på veggen i mandagsmøte hos beckmann i morgen 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå