Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Heisann1234 skrev (12 timer siden):

Så forferdelig stygge klær (etter min mening) 😳 Hadde aldri turt å gå med de klærne offentlig. Ser ut som de er tatt fra tenåringsavdelingen? Synes CBE kledde seg mer classy før, hva skjer nå? 

mer vel kun GT og liknende firmaer som ønsker bruke henne nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pusern3 skrev (10 minutter siden):

mer vel kun GT og liknende firmaer som ønsker bruke henne nå 

Og hvorfor i all verden skal disse firmaene ønske å bruke henne? Ser de ikke at hun ikke skaper positiv og kommersiell interesse?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Er det vanlig å løpe med hendene så stive og «plasserte?» Ser ut som en barbiedukke. Sjelden det kommer noe naturlig fra den kanten, så jeg burde ikke være overrasket. 

https://www.instagram.com/p/CeeToVbjo8r/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

E00063EE-6EF7-42A7-BF27-024FBE763F71.jpeg

Jammen kreativ med ‘lys og skygge’ denne fotografen 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd noen med spiseforstyrrelse men har selvsagt fått det med meg på tv og ellers. Noen sier hun driver med pro-ana og det ser jammen skremmende ut med alle de rare poseringene … 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (13 timer siden):

Filter. Og hvorfor står hun så med beina fra hverandre på filmen med rosa bukse?

B4CFCA0A-E19C-4FBB-8C6F-0F9FCAF45B70.jpeg

CBA3AAF2-22A8-4FBD-915B-25D776788277.jpeg

912E0D80-9E11-49EA-9F6B-26A96AE335FF.jpeg

jeg synes hun ser fjern og merkelig ut i ansiktet på disse bildene… og mye eldre enn hun er..

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusern3 skrev (7 timer siden):

jeg synes hun ser fjern og merkelig ut i ansiktet på disse bildene… og mye eldre enn hun er..

Skulle tro dete ble brukt panoramafoto, siden dama blir lang i fjeset. Hele hodet likner et hestefjes. Noe galt gjør han med redigeringen iallefall!

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (2 timer siden):

Skulle tro dete ble brukt panoramafoto, siden dama blir lang i fjeset. Hele hodet likner et hestefjes. Noe galt gjør han med redigeringen iallefall!

Det hele ser veldig rart ut ja, og som flere påpeker så ser hun mye eldre ut enn hun faktisk er.... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (13 timer siden):

Og hvorfor i all verden skal disse firmaene ønske å bruke henne? Ser de ikke at hun ikke skaper positiv og kommersiell interesse?

tydeligvis ikke. Og det virker som de firmaene ser hvilket elendig forbilde og rollefigur bedriftslederen er. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (3 timer siden):

Og det uttrykket hun har 🙄 ikke normalt 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til høsten er det gamle deltakere som skal konkurrere i skal vi danse,noen som tror Cbe er med i casten?det tror jeg💃

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (15 timer siden):

Er det vanlig å løpe med hendene så stive og «plasserte?» Ser ut som en barbiedukke. Sjelden det kommer noe naturlig fra den kanten, så jeg burde ikke være overrasket. 

https://www.instagram.com/p/CeeToVbjo8r/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

E00063EE-6EF7-42A7-BF27-024FBE763F71.jpeg

Jeg må faktisk si at jeg tar meg selv i å ha stive flate hender når jeg løper trappeløp selv, som om det skal hjelpe meg med å "løfte meg gjennom lufta" 🤦‍♀️.. men jeg er dog litt mer sammenkrøket og fremoverlent enn fruen her. Vet ikke om det er normalt, vet ikke om det finnes en normal engang, så akkurat dét skal jeg ikke kritisere henne på ;)  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (3 minutter siden):

"Jeg får ofte spørsmål om hvordan treningsuken min ser ut" 😂

Sure!

Åpenbart. Etter tre-fire timer hadde hun langt under 100 likes på det bildet, og deretter ble antall likes gjemt. Stor oppslutning rundt (det psykelige) treningsregimet hennes, ja 🥱

Endret av Ellie77
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ellie77 said:

Åpenbart. Etter tre-fire timer hadde hun langt under 100 likes på det bildet, og deretter ble antall likes gjemt. Stor oppslutning rundt treningsregimet hennes, ja 🥱

Men en fin måte å få skrytt litt av sin egen innsats da.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nutz skrev (6 minutter siden):

"Jeg får ofte spørsmål om hvordan treningsuken min ser ut" 😂

Sure!

"Mange spør om…" 

Føler meg hensatt til 2010 da blogg-konseptet var nytt og fresht. :hjerter_rundt::skratte:

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-venter- skrev (14 timer siden):

Jeg syntes det verste med hele greia dr at i et intervju for mange år siden fortalte hun at hun hadd svært lagt inn en fang for spiseforstyrrelser, men det var tilbakelagt kapittel. 
Alle som har vært syke vet at det trollet lurer alltid. Og at de nærmeste da ikke vokter henne som en hauk og prøver å veilede i rett retning, men i stede ser vi ektemann for pusher på med trening, fettklype og et språk som ikke hører hjemme i en heim med spiseforstyrret kvinne. Skikkelig trist. 

Hvor kommer disse kommentarene om fettklype fra egentlig?? Vært i en video, på bilde? 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er spesielt å fortelle på instagram under en skamløs selfie fra bilen, at hun har levert hunden til dyrlegen, og at hunden var stresset/redd/nervøs etc. og at hun synes det var fælt/stressende å levere fra seg hunden (det er slik jeg tolker emojiene CBE bruker her, men er ikke enkelt å vite når hun bytter ut tekst med emojier). 
Jeg, personlig, hadde syntes det var grusomt selv, men jeg hadde IKKE tatt en selfie hvor jeg leker deilig for å formidle dette. 

Det er jo langt ifra det verste som foregår i kanalene der, men dette er nok et eksempel som viser en atferd som jeg ikke kjenner igjen noen annen plass enn hos CBE.

• Liker 39
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...