Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (30 minutter siden):

Når det gjelder annonseringsoppdraget for Gina Trikot etter en iscenesatt fremstilling av langvarig ekteskapelig kjærlighet og samhold mellom to voksne mennesker finner jeg det særs underlig av carolinebergeriksenno å fremstille seg selv som en fjortis på vei til siste skoledag før ferien med snørrogførti filterredigeringer og krampeaktig utspekulerte poseringsrutiner for justere en voksen kvinnekropp til en tilsynelatende underutviklet tolvåring på jobb for GT. Kvinnen bak delingen av disse thinspo-anstrengelsene er 35, og ser overhodet ikke slik ut i virkeligheten. Det finnes det nok av bilder på tatt av andre.

Hva er markedsføringsgrunnlaget bak denne fremstillingen? Er det avtalt mellom GT og Treasures AS at denne fremstillingen er korrekt ut fra den målgruppen GT ønsker å nå gjennom Treasures AS? Eller er det slik at cbe selv er blitt så heftig påvirket av TikTok til å tro at dette er den beste måten å utføre reklameoppdraget og nå ut til målgruppa på? Hvem ER målgruppa denne gangen, Thea og Emma på 14? Det er i alle fall ikke treningsglade Eirik (37) og eiendomsmegleren Linda (34).

Beklager, men dette ser ikke ut, er elendig utført og gir meg ikke lyst til å handle illesittende klær slik Berg Eriksen viser det. Den tidligere toppbloggeren har virkelig utviklet seg i negativ retning også når det gjelder stil, språk og arbeid. Etter engasjementsraten å dømme er det heller ikke særlig til rekkevidde på den delte thinspo'en, og godt er det. Folk vil ikke ha juks, falsk, eller kunstig.

Enig i alt du skriver. I tillegg: hvor mange bukser trenger hun? Hun bruker sjelden vanlige bukser, men har reklamert for utallige fra ulike billigmerker siste ukene. Det er ikke troverdig! 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

o1337 skrev (4 minutter siden):

Jeg har samojed som brukes aktivt i trekk og vi løper ikke når temperaturen er over 12-14 grader. Løping på asfalt i 22 grader er helt vanvittig!

Ja, her bruker både husky og labrador tiden på å dorske i skyggen og evt bade når det er så høye temperaturer. Trening legges til tidlig morgen eller sen kveld hvis det er ok temp da. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Minnie Mus said:

LK la ut video av at han løper med hunden på asfalt i solstek og 22 grader. Hvorfor gjør dem dette??? Alle med hund burde vite at man ikke utsetter hundene for sånt. Asfalt blir glovarm og hundene kan få brannskader på potene :( Går heller små turer i skogen eller ved sjøen med hunden min når det er varmt, og hun er ikke engang polarhund sånn som deres hund er....

Høyst relevant å kommentere, da dette dreier seg om folk hvis jobb er å PÅVIRKE andre folk. "Sunne verdier" og bla bla bla.
Hodeløst dyreplageri, dette. Hundeeiere med alminnelig folkevett,  tar  hensyn til hunden sin, og går ikke engang tur på asfalt midt på dagen i stekende solskinn.

Til LKE: Ikke gjør det, og ikke vis det!

Endret av Villroses hage
  • Liker 34
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man verken går eller løper tur med hunden på sommervarm asfalt. Jeg løp en tur med min hund kl 10 idag. Da løper vi rolig i skyggen iskogen, langsmed en bekk, skrår over til et vann, og så tar vi det med ro den siste km der vi ikke er i nærheten av en vannkilde hunden kan kjøle seg ned i. Hvis jeg skal løpe fort på denne tiden så kan ikke hunden være med, han har pels og for å kjøle seg ned må han pese med tunga og stå med potene sine i vann.

Endret av Summeer
  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kan jo ta på seg en pelskåpe og løpe 1 mil i 25 varmegrader. Den bikkja er en polarhund. Feil valg, etter min mening. 

• Liker 42
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (4 timer siden):

Filter. Og hvorfor står hun så med beina fra hverandre på filmen med rosa bukse?

B4CFCA0A-E19C-4FBB-8C6F-0F9FCAF45B70.jpeg

CBA3AAF2-22A8-4FBD-915B-25D776788277.jpeg

912E0D80-9E11-49EA-9F6B-26A96AE335FF.jpeg

Hun står som en and. Rumpa ut bak, brystet frem. Du ser det på krøllen buksa får der. Hun står ikke rett. 

• Liker 37
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (19 minutter siden):

Hun står som en and. Rumpa ut bak, brystet frem. Du ser det på krøllen buksa får der. Hun står ikke rett. 

Nei, men hvorfor drar hun ikke buksen litt ned så det ikke blir den folden. Slett reklamejobb.

Endret av Consita
Rettelse
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Consita skrev (15 minutter siden):

Nei, men hvorfor drar hun ikke buksen litt ned så det ikke blir den folden. Slett reklamejobb.

Ja, det er slett. Klærne får en merkelig passform når hun står så rart.
Ser også helt merkelig ut at hun liksom står og speiler seg og titter rett i veggen der det henger bilder. :huh: 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (1 time siden):

Jeg la merke til at det ene barnet deres i videoen på CBE sin instastory kaller faren «Lars». Er dette vanlig på Østlandet? Her jeg bor kaller de fleste (voksne og barn😅) faren sin for «pappa». 

Hva i all verden spiller det for slags rolle? Min erfaring er at det hender at unger har en liten fase hvor de kaller foreldrene sine ved fornavn. Det er jo på ingen måte unaturlig, for alle andre rundt dem gjør jo det.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1298374-regelpresiseringer-for-rampelyset/?tab=comments#comment-29859990

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner CBE å bli en parodi på seg sjæl på humorshow. 

Altså, den tippingen av bekkenet, brystene frem, armene bakover. Ut med ribbeina. Jeg kan også være klin lik henne i kroppen om jeg poserer på den måten. Skremmende hvor lik jeg blir. Men jeg vil jo selvsagt ikke gå rundt sånn. Så jeg sørger for å rette meg opp skikkelig så jeg ikke går som en and. 

Alt ser så ufattelig fake ut på hele henne. Jeg er ikke i NÆRHETEN av å ha lyst på noe av det hun viser frem. Enig i at kroppen hennes ikke burde vise frem klær, for den appellerer faktisk ikke til at jeg, som kjøpesterk kvinne med god økonomi har lyst å kjøpe det hun viser frem.

Hadde hun vist frem noe av kvalitet, ull, bomull, fair trade så hadde jeg tenkt andre tanker. Men alt det skvipet hun viser frem!?

Anbefaler en fysioterapeut som kan hjelpe med for stram muskulatur på forsiden og få hjelp til å rette opp bekkenet og lukke brystpartiet. Så blir holdningen bedre. Snakker av erfaring.

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns kanskje hun kunne reklamert bedre for klærne. Snudd seg rundt å vist klærne ordentlig. Hun står stivt rett frem og går mot kamera. Av å til får vi se fra siden. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det så fjollete at det har blitt trist. AB.Davidsen-nivå. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og bikinitoppen henslengt på bryggen med håndkle og vin - er det nå man skal spekulere i om hun drikker vin toppløs😂

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (13 timer siden):

Enig, tenåringsdøtrene mine handler hos GT.

Eller gjorde, nå blir det boikott. Når GT bruker et så dårlig kroppsideal, men så stor fokus på å være tynn. Suger til og med inn magen på «reklame» bildene. Og helt ærlig så ser det verre og verre ut for hver photoshoot. Snart ikke mer igjen av henne. Kan umulig være bra

Ja, nå er GT utelukket 100% her også. Kun tenåringsdøtre osv som har handlet der de siste årene men nå stopper (heldigvis) de også 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngende_grunn skrev (13 timer siden):

Akkurat det jeg også tenkte - hun har p.t. ikke en kropp som er egnet for å vise klær da den er så tynn nå at ingenting sitter godt på. 

Og farlig forbilde for alle de som (dessverre) ikke greier se hvordan IG’en til CBE har utviklet seg…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...