Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 21. februar 2022 Populært innlegg #57821 Skrevet 21. februar 2022 Slik jeg ser det er ikke CBE på ferie, men på jobb. Jobben hennes er å dele bilder av seg selv og "livet" sitt for å skape et narrativ som kan selge annonseplass for annonsører som FotoKnudsen og ICIW. Nå er ungene tatt ut av skolen slik at CBE kan bytte ut hjemme-kulisser med ferie-kulisser mens hun annonserer for Chiquelle og rabattkoden sin, Netfit.no og hotellfasiliteter i samme område som flere andre som tilfeldigvis har samme type jobb. Det er ikke ferie. Det er å late som. 54
pøbelsara Skrevet 21. februar 2022 #57822 Skrevet 21. februar 2022 Hut skrev (6 minutter siden): Så du vet at de ikke har vært ute i sola hele dag altså. Dette vet du altså. Og tenk å ta dem en uke ut av skolen. Superkritikkverdig tidlig barneskolen altså🤣(Ironi for de som ikke skulle forstå det). Du får ringe barnevernet dersom du er så bekymret for hvor ille barna har det på en ferie på GC i februar. Hvis de har det, har hun ikke dokumentert det. Jeg kommenterer selvsagt ikke noe annet enn det hun - helt selv! - velger å dokumentere. Det er jo ikke lov å spekulere i forumet, så jeg kommenterer det som postes i åpne kanaler og dropper å spekulere i hva annet hun eventuelt kunne ha gjort. je vil tro at det ville blitt mye bedre fotografier utendørs enn inne i treningsrommet, men hva hun har tenkt, vet jeg ingenting om. Jeg synes ikke man skal ta unger ut av skolen for helt vanlig ferie. Norske barn har fri veldig mange dager i løpet av året, så det burde ikke akkurat være vanskelig å dra på tur når de likevel har fri. Særlig ikke for CBE og mannen som kan jobbe fra absolutt hvor som helst i verden hvor det er internett tilgjengelig. 42 2 5
NewStart87 Skrevet 21. februar 2022 #57823 Skrevet 21. februar 2022 SnowBells skrev (1 time siden): Det la jeg også merke til... drømmeferie i Syden... i kjelleren på et treningsstudio mens mor gjør seg deilig for vilt fremmede på internett. https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link Og her ser man rumpeputer er på plass igjen. Tenk å pakke med noe sånt til ferie. Tragisk. 25
Gjest CecilieX Skrevet 21. februar 2022 #57824 Skrevet 21. februar 2022 Breakeven skrev (8 minutter siden): De får gjøre hva de vil, men syns det er noe manisk over å måtte trene hver dag på ferie. Er vel masse fine områder man kan gå en tur feks om man vil være i bevegelse. Når man først er et sted med varmere vær hvorfor skal man absolutt trene i en kjeller og på hotellrommet? Jeg antar at det handler om at det å trene innendørs gjør det enklere å dokumentere det. Tilgang til speil for selfies er jo bedre…..På den annen side, kan man jo spørre seg hvorfor netfitøkta ikke ble dokumentert. Ellers er det jo gøy med fremvisningen av klærne. Hun snakker om at disse er perfekte for ferien, men i stedet for å ta dem med og vise dem frem på ferien og spre det litt utover, så lager hun denne haulen. For den observante følger bør man nå følge med på hvor mange av antrekkene som faktisk ble med til GC, og ikke ble returnert til annonsør. Første antrekk vist var i alle fall ikke noen av de hun viste frem. (For nye lesere: hvor mye av det som «elskes» elskes egentlig?) Ellers er det jo helt utrolig hvordan det er mulig å fortsette i samme spor og produsere samme innhold på ny destinasjon. Det er kaffekopp, treningsselfies, hatt foran sola, kartong med drikke og barn. Barn, barn, barn. Når det påpekes hvor mye det jobbes, så kunne man kanskje forvente noe annet enn det samme som vanlig.
loffen Skrevet 21. februar 2022 #57825 Skrevet 21. februar 2022 Endelig klar for stranda! Nei, først; vise frem kaloriforbruket i bikini, ræva ut, magen inn og en arm i været. Spennende greier. 30 1
Laia Skrevet 21. februar 2022 #57826 Skrevet 21. februar 2022 skruf skrev (2 timer siden): Stakkars unger! Reise på ferie for å stå opp tidlig, bli halset med til et treningsrom og sitte på gulvet med iPad for at foreldrene skal få fortsette med mani-treningen sin. For all del; både mannen min og meg trener på ferie, men vi står opp ekstra tidlig, før barna våkner, og trener hver vår gang. Jeg bruker å stå opp 5.30 (våkner alltid tidlig) og løper 5-8km. Når jeg kommer tilbake så er mannen våken og klar for en løpetur. På vei hjem så kjøper han med ferske rundstykker og brød, også spiser vi alle frokost sammen før vi starter dagen med barna. De er på familieferie, ikke bootcamp for foreldrene Mulig jeg tar feil her, men er det ikke vanlig at det er aldersgrense for tilgang til vektrom på gymer? (pga sikkerhet) 7 3
AntiBullshit Skrevet 21. februar 2022 #57827 Skrevet 21. februar 2022 Man skulle tro at noe av poenget med å dra på ferie er å gjøre noe helt annet enn i hverdagen. Jeg hadde aldri klart å leve det livet herr og fru fremstiller. Er målet å ha mest mulige rigide rutiner på mat og mosjon helt uavhengig av hvor i verden de befinner seg eller? For hver bidige dag er det den samme kaffen, joggingen, proteinmølja som vises frem. Det er så tvangspreget og usunt kontrollerende at jeg ikke kan se for meg noen mentalt friske mennesker finne glede i et sånt liv i lengden. 38
Hut Skrevet 21. februar 2022 #57828 Skrevet 21. februar 2022 (endret) pøbelsara skrev (39 minutter siden): Hvis de har det, har hun ikke dokumentert det. Jeg kommenterer selvsagt ikke noe annet enn det hun - helt selv! - velger å dokumentere. Det er jo ikke lov å spekulere i forumet, så jeg kommenterer det som postes i åpne kanaler og dropper å spekulere i hva annet hun eventuelt kunne ha gjort. je vil tro at det ville blitt mye bedre fotografier utendørs enn inne i treningsrommet, men hva hun har tenkt, vet jeg ingenting om. Jeg synes ikke man skal ta unger ut av skolen for helt vanlig ferie. Norske barn har fri veldig mange dager i løpet av året, så det burde ikke akkurat være vanskelig å dra på tur når de likevel har fri. Særlig ikke for CBE og mannen som kan jobbe fra absolutt hvor som helst i verden hvor det er internett tilgjengelig. Jeg tenker det er helt uproblematisk å ta ut et barn av skolen for en ukes ferie tidlig på barneskolen. Du synes ikke det er greit. Andre synes det er helt greit. Sånn er det bare. Endret 21. februar 2022 av Hut 7
Luckie Skrevet 21. februar 2022 #57829 Skrevet 21. februar 2022 Hut skrev (27 minutter siden): Jeg tenker det er helt uproblematisk å ta ut et barn av skolen for en ukes ferie tidlig på barneskolen. Du synes ikke det er greit. Andre synes det er helt greit. Sånn er det bare. Er vel ikke akkurat ferie for de dette her. Alt er helt likt som hjemme, bare at her er ikke barna i bhg eller på skole. Foreldrenes trening er mye viktigere enn noe annet. 27
Surikatt Skrevet 21. februar 2022 #57830 Skrevet 21. februar 2022 SnowBells skrev (2 timer siden): Det la jeg også merke til... drømmeferie i Syden... i kjelleren på et treningsstudio mens mor gjør seg deilig for vilt fremmede på internett. https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link Hva i all verden har hun brukt av filtre her??? Ser jo helt sykt ut 19
Populært innlegg Inocybe Skrevet 21. februar 2022 Populært innlegg #57831 Skrevet 21. februar 2022 For en nitrist ferie og nitrist liv. Barna har sikkert gledet seg til bading og andre typiske feriesysler men avspises med hotellrom, hotellgym og iPad store deler av dagen. De hadde sikkert hatt det hyggeligere hjemme med lekene sine. Mors jobb, fars midtlivskrise og begges spiseforstyrrelser tar over ferien. Neste gang det påstås jeg er misunnelig på dette paret skal jeg tenke på denne kjipe foreldreegoistiske ferien. Jeg liker å ha ferie _med_ barna mine. Ikke som vedheng som er i veien. 82 1 5
Xstrella Skrevet 21. februar 2022 #57832 Skrevet 21. februar 2022 Snødronninga skrev (1 time siden): En croppet versjon av dette bildet. Hva er det med den rumpa? Og hva er det med det «snerrete» uttrykket? Det er så dumt som det kan bli. Treningen er like manisk som hjemme, noe som er uforståelig for meg. Barna må henge med på slep i stedet for at de faktisk finner på ting sammen. Er det ikke FERIE? Tror heller ikke det er bra at barna vokser opp med at trening er viktigere enn noe annet. Hver eneste dag. Bilde: instastory Jeg ser en alvorlig psyk dame. Og de stakkars barna bak der i kroken. Noen bør varsle rette instanser. Dette har pågått altfor langt og for lenge. Og den puta i sykkeltightsen. Hvem tror hun at hun lurer???? 32 1
FruRosa Skrevet 21. februar 2022 #57833 Skrevet 21. februar 2022 loffen skrev (1 time siden): Endelig klar for stranda! Nei, først; vise frem kaloriforbruket i bikini, ræva ut, magen inn og en arm i været. Spennende greier. Og da de endelig var klar for stranda ble det dårlig vær, så da gikk de planene i vasken. 14
tingi85 Skrevet 21. februar 2022 #57834 Skrevet 21. februar 2022 Hun skrev for litt siden navnet på skolen der barnet går. På skolens hjemmeside står det at det er vinterferie denne uka. 3
Smugleseren Skrevet 21. februar 2022 #57835 Skrevet 21. februar 2022 Surikatt skrev (37 minutter siden): Hva i all verden har hun brukt av filtre her??? Ser jo helt sykt ut Det filteret der heter fersk Botox Venninna mi driver egen salong, så har god kjennskap til det! 23 2
Sol79 Skrevet 21. februar 2022 #57836 Skrevet 21. februar 2022 Å trene er vel jobben hennes. Usikker på hvem som betaler henne for det, men siden hun trener på ferie så kan hun fortsatt si at hun aldri har fri, fordi hun jobber 9-12 timers dager hver eneste dag året rundt. I alle andre hjem så er det normalt at foreldrene bytter på trening/shopping/alenetid etc. Så trist! 16
Pusern3 Skrevet 21. februar 2022 #57837 Skrevet 21. februar 2022 skruf skrev (3 timer siden): Stakkars unger! Reise på ferie for å stå opp tidlig, bli halset med til et treningsrom og sitte på gulvet med iPad for at foreldrene skal få fortsette med mani-treningen sin. For all del; både mannen min og meg trener på ferie, men vi står opp ekstra tidlig, før barna våkner, og trener hver vår gang. Jeg bruker å stå opp 5.30 (våkner alltid tidlig) og løper 5-8km. Når jeg kommer tilbake så er mannen våken og klar for en løpetur. På vei hjem så kjøper han med ferske rundstykker og brød, også spiser vi alle frokost sammen før vi starter dagen med barna. De er på familieferie, ikke bootcamp for foreldrene perfekt måte å løse det på 2
Pusern3 Skrevet 21. februar 2022 #57838 Skrevet 21. februar 2022 Hut skrev (3 timer siden): Synes de er heldige jeg. Både barn og foreldre setter sikkert stor pris på en deilig ferie i solen i februar. At de trener som vanlig er da noe de velger selv. selvsagt men det er trist når trening for dem er mye og ofte 3
Pusern3 Skrevet 21. februar 2022 #57839 Skrevet 21. februar 2022 SnowBells skrev (3 timer siden): Det la jeg også merke til... drømmeferie i Syden... i kjelleren på et treningsstudio mens mor gjør seg deilig for vilt fremmede på internett. https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link herregud - blir trist og lei meg på vegne av barna 5
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 21. februar 2022 Populært innlegg #57840 Skrevet 21. februar 2022 loffen skrev (1 time siden): Endelig klar for stranda! Nei, først; vise frem kaloriforbruket i bikini, ræva ut, magen inn og en arm i været. Spennende greier. Når poseringene begynner å gå litt over alle støvleskaft. Nå begynner det å se helt jævlig ut, ser de ikke selv at det har gått litt for langt? Hva sier foreldre og venner? Skjønner ikke at to voksne folk holder på sånn. Denne posituren ser både vondt og idiotisk ut. 59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå