neon_sun Skrevet 21. februar 2022 #57821 Skrevet 21. februar 2022 123Frustrert skrev (4 minutter siden): Når poseringene begynner å gå litt over alle støvleskaft. Nå begynner det å se helt jævlig ut, ser de ikke selv at det har gått litt for langt? Hva sier foreldre og venner? Skjønner ikke at to voksne folk holder på sånn. Denne posituren ser både vondt og idiotisk ut. Dette er et vindu, lurer veldig om det er folk innenfor og hva de eventuelt tenker 😂 27 4
Gjest SnowBells Skrevet 21. februar 2022 #57822 Skrevet 21. februar 2022 (endret) 123Frustrert skrev (5 timer siden): Hastverksposering. Ser ut som om hun er i ferd med å sette seg ned på muren bak seg, men hun skyver bare rumpa kraftig bakover for å se tynnere ut. Den sedvanlige sixpacken har forresten forsvunnet som dugg for solen, og godt er det! Legg fra deg telefonen og TA FERIE CBE 😉 Endret 21. februar 2022 av SnowBells
Frøkenfryden Skrevet 21. februar 2022 #57823 Skrevet 21. februar 2022 Det bildet… jeg vil egentlig til sola jeg også. Men får mye mer lyst av å se folk i billig litt slarken sommerkjole i en solstol med vin og krimbok og bassenghår.. 25
Snødronninga Skrevet 21. februar 2022 #57824 Skrevet 21. februar 2022 Hut skrev (2 timer siden): Jeg tenker det er helt uproblematisk å ta ut et barn av skolen for en ukes ferie tidlig på barneskolen. Du synes ikke det er greit. Andre synes det er helt greit. Sånn er det bare. Tja, hva om alle hadde gjort det samme? Da hadde det plutselig blitt et stort problem. 21 3
Sugar&Spice Skrevet 21. februar 2022 #57825 Skrevet 21. februar 2022 tingi85 skrev (1 time siden): Hun skrev for litt siden navnet på skolen der barnet går. På skolens hjemmeside står det at det er vinterferie denne uka. Ja, men de skal være borte i 17 dager. Og neste uke er det -ikke- vinterferie. Derfor snakkes det om å ta barn ut av skole. 20 3
Velinda Skrevet 21. februar 2022 #57826 Skrevet 21. februar 2022 123Frustrert skrev (31 minutter siden): Når poseringene begynner å gå litt over alle støvleskaft. Nå begynner det å se helt jævlig ut, ser de ikke selv at det har gått litt for langt? Hva sier foreldre og venner? Skjønner ikke at to voksne folk holder på sånn. Denne posituren ser både vondt og idiotisk ut. 😂😂 10
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 21. februar 2022 #57827 Skrevet 21. februar 2022 FruRosa skrev (4 timer siden): Etterpå var det "rett opp på rommet for å gjøre nettfit.no" (sitat CBE). Og så "jobbe litt på terrassen før vi skal ut i sola". For en ferie! Gjøre netfit, høres så himla dumt ut
Torden Skrevet 21. februar 2022 #57828 Skrevet 21. februar 2022 123Frustrert skrev (7 timer siden): Disse bildene/filmene av klær.. ræl av billig klær og det blir rett og slett jævlig når mor er mer opptatt av å vise kropp en klær. Dette feks. Heeeelt sykt! Jeg fikk en pupp i fleisen da jeg så den storyen 🤦♀️ 9
Gjest Sunfl0wer Skrevet 21. februar 2022 #57829 Skrevet 21. februar 2022 Snødronninga skrev (25 minutter siden): Tja, hva om alle hadde gjort det samme? Da hadde det plutselig blitt et stort problem. Men alle gjør ikke det,så man trenger ikke å snakke om noe som ikke er realistisk🙂
Frøkenfryden Skrevet 21. februar 2022 #57830 Skrevet 21. februar 2022 Torden skrev (3 minutter siden): Jeg fikk en pupp i fleisen da jeg så den storyen 🤦♀️ Og hva ER kokosnøttemojigreia. 😂 look at my two juicy coconuts?🤪 19
Hut Skrevet 21. februar 2022 #57831 Skrevet 21. februar 2022 Snødronninga skrev (26 minutter siden): Tja, hva om alle hadde gjort det samme? Da hadde det plutselig blitt et stort problem. Ikke i det hele tatt. I vår digitale verden er det fullt mulig å la barna gjøre arbeidsoppgaver digitalt og foreldre har ansvar for å følge opp i den korte tiden barnet er fraværende. Vi snakker om et barn i begynnelsen av barneskolen her. Utrolig firkantet å mene at dette er et stort problem Nå er det dessuten vinterferie. 4
Gjest SnowBells Skrevet 21. februar 2022 #57832 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Hut skrev (10 minutter siden): Ikke i det hele tatt. I vår digitale verden er det fullt mulig å la barna gjøre arbeidsoppgaver digitalt og foreldre har ansvar for å følge opp i den korte tiden barnet er fraværende. Vi snakker om et barn i begynnelsen av barneskolen her. Utrolig firkantet å mene at dette er et stort problem Nå er det dessuten vinterferie. Nå har jo CBE selv uttalt at en av dem var fullstendig fastlåst med barnet fra kl 08-14 hver dag de hadde hjemmeskole i coronatiden, og da var det snakk om førsteklassepensum. De fremstår altså ikke som en familie som burde ta barn ut av skolen, for å si det mildt. Endret 21. februar 2022 av SnowBells
Snødronninga Skrevet 21. februar 2022 #57833 Skrevet 21. februar 2022 Hut skrev (3 minutter siden): Ikke i det hele tatt. I vår digitale verden er det fullt mulig å la barna gjøre arbeidsoppgaver digitalt og foreldre har ansvar for å følge opp i den korte tiden barnet er fraværende. Vi snakker om et barn i begynnelsen av barneskolen her. Utrolig firkantet å mene at dette er et stort problem Nå er det dessuten vinterferie. Det finnes andre ting som er mer verdt å kritisere. Likevel mener jeg at om dette hadde blitt en vanlig ting å gjøre, så hadde det blitt mye surr og rot i undervisningen og hatt en uheldig effekt. Er fullt klar over at det er vinterferie. 10
Hut Skrevet 21. februar 2022 #57834 Skrevet 21. februar 2022 Snødronninga skrev (1 minutt siden): Det finnes andre ting som er mer verdt å kritisere. Likevel mener jeg at om dette hadde blitt en vanlig ting å gjøre, så hadde det blitt mye surr og rot i undervisningen og hatt en uheldig effekt. Er fullt klar over at det er vinterferie. Helt uenig med deg i at dette hadde skapt store problemer. Noen er imidlertid mer problemorientert enn andre og ser noe kritikkverdig med absolutt alt CBE foretar seg. Uansett. 4
Snødronninga Skrevet 21. februar 2022 #57835 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Hut skrev (3 timer siden): Helt uenig med deg i at dette hadde skapt store problemer. Noen er imidlertid mer problemorientert enn andre og ser noe kritikkverdig med absolutt alt CBE foretar seg. Uansett. Og noen ser ikke noe galt i noe hun gjør, som jeg mener er problematisk. Så da får vi bare være enige om å være uenige. Endret 21. februar 2022 av Snødronninga 30 2
Populært innlegg Inocybe Skrevet 21. februar 2022 Populært innlegg #57836 Skrevet 21. februar 2022 Å ta barna ut av skolen for å avspise dem iPad foran tredemølla er hvert fall helt tåpelig. Vet det er vinterferie i dag, men så ha ferie da! Dropp å prioritere kaloriforbrenningen over alt annet. Ser mange har veldig liten forståelse for hva som faktisk foregår på skolen. Kontinuitet er viktig både for enkeltbarn og som gruppe. 49 9
SKE87 Skrevet 21. februar 2022 #57837 Skrevet 21. februar 2022 (endret) pøbelsara skrev (4 timer siden): Det er bare nitrist det som deler i kanalene nå. Og nei, jeg synes ikke de ungene er heldige i det hele tatt. På vinterferie på Gran Canaria, og så sitter man inne med iPad når det er nydelig vær ute? Attpåtil dokumenterer foreldrene det, så en haug ukjente ser og kommenterer det. dette er bare trist og ugreit. At man faktisk kan tjene til livets opphold på denne måten, er nitrist. Ja, og når de endelig skal på stranda er været dårlig og de drar ikke likevel. Tenk om man kunne satt barnas gleder først, så kunne hun trent i kjellern der i det dårlige været som kom på ettermiddagen🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Endret 21. februar 2022 av SKE87 38 3
hippyskippy Skrevet 21. februar 2022 #57838 Skrevet 21. februar 2022 For et trist, trist liv de lever. Fanget i sitt eget nett. 31
Aquarius04 Skrevet 21. februar 2022 #57839 Skrevet 21. februar 2022 Altså. Det er på grensen til det parodiske. Greit nok om det er slik hun ønsker å se ut, men det er ikke slik hun faktisk ser ut. Det er så dumt at ord blir fattige. Kilde: instastory hos Caroline Berg Eriksen 43 4
MacBeth Skrevet 21. februar 2022 #57840 Skrevet 21. februar 2022 (endret) tingi85 skrev (3 timer siden): Hun skrev for litt siden navnet på skolen der barnet går. På skolens hjemmeside står det at det er vinterferie denne uka. Det er vinterferie i halve landet nå, og de er borte i 17 dager.. Edit:never mind så du hadde fått svar Endret 21. februar 2022 av MacBeth 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå