Rev. Revenge Skrevet 12. november 2021 #52501 Del Skrevet 12. november 2021 (endret) Pust skrev (1 time siden): Dette er ikke en annonse som viser at den er jobbet med, det er et blurry og mørkt snapshot av en sittegruppe i en resepsjon og forteller ingen ting om kvalitet, tilbud eller beliggenhet. Jeg håper virkelig at annonsørene ikke betaler mye for det de kjøper av annonseplass hos CBE, for de fleste annonsene er på story og blir borte etter et døgn, i tillegg til at de ikke sier så mye. Konklusjonen er at det er spons, altså kun verdt den peilingen hun får utført. De dyre annonsene ligger vel i instafeeden eller på bloggen. Kan det være at det bare merkes som reklame slik at det fremstår som jobb og kan skrives av i regnskapet på noen måte? Faktureres slik som bursdagskaker? Er det lov? Jeg syns dette er begredelig markedsføring av en lokal hudpleiesalong om salongen betaler for et lugubre bilde og ikke resultatet av behandlingen med før- og etter-bilder, den profesjonelle behandleren, selve behandlingen in action eller *putt inn det som passer å betale annonseplass for*. Endret 12. november 2021 av Revenge o'Cavatina 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pustogpes Skrevet 12. november 2021 #52502 Del Skrevet 12. november 2021 Solaire skrev (26 minutter siden): Ja dette var mørkt og back stage-aktig, med masse rot på den ene benken. Men for all del, annonsørene er tydeligvis fornøyde med hva som helst 😊 Balion har jo til og med forsvart henne når hun har fremvist Balions elendige passform og når hun koplet Balion med stygge gnag/brannsår. Det bør kanskje nevnes at hun som driver salongen er «venn» med CBE, de spiller i alle fall teater sammen 🥴 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. november 2021 #52503 Del Skrevet 12. november 2021 Pustogpes skrev (2 timer siden): Det bør kanskje nevnes at hun som driver salongen er «venn» med CBE, de spiller i alle fall teater sammen 🥴 Det er en seriøs klinikk, men jeg synes uskyldige peelinger osv som spons blir misvisende når åpenbart det jevnlig sverges til tyngre behandlinger. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 12. november 2021 #52504 Del Skrevet 12. november 2021 Men altså... Kaffe i dusjen...?! 😳 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 12. november 2021 Populært innlegg #52505 Del Skrevet 12. november 2021 Med egne barn i hus får man stadig påminnelser om hvor vanvittig den eksponeringen deres er. Jeg har hatt samme bakgrunnsbilde på telefonen i flere år, det er et blinkskudd av den gang treåring, nå niåring, som sitter og ser ettertenksomt inn i kamera. Kun bilde av hodet. I dag ba hun meg slette bildet, det var flaut hvis noen av vennene så ‘babybildet’ på mamma sin telefon. Tenk da om hun skulle oppdage at det ligger tusenvis, faktisk hundretusenvis, av bilder fra hele livet hennes åpent ute for alle å se? Det er en så vanvittig skremmende tanke at jeg blir helt kvalm av å tenke på det. De bryter på daglig basis personvern, etikk og respekt for egne barn. 89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. november 2021 #52506 Del Skrevet 12. november 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 12. november 2021 #52507 Del Skrevet 12. november 2021 Da vet vi at beta versjonen er kommet, blir spennende om den kommer i 2022-2023 eller 20XX 😂 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 12. november 2021 #52508 Del Skrevet 12. november 2021 Den kom i september 2020, den. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 12. november 2021 #52509 Del Skrevet 12. november 2021 (endret) Snødronninga skrev (18 timer siden): Her reklamerer hun for denne klinikken, men jeg savner info om selve behandlingen. Hva går det ut på, hvordan føltes det, kanskje noen bilder osv. Når hun merker en instastory med reklame, så har hun vel fått sponset behandlingen? nå vet jeg i det minste hvilken klinikk jeg ALDRI skal bruke… Endret 13. november 2021 av Pusern3 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 13. november 2021 #52510 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Det er garantert mange der ute som er sykelig opptatt av både CBE og barna. Jeg kjenner flere offentlige personer som er langt mer private enn influenserne, og de tiltrekker seg stalkere og andre forstyrrede personer. Det er dessverre baksiden av å være litt kjent og "allemannseie". Det er derfor jeg sliter veldig med å forstå hvorfor noen influensere velger å være så private og invitere til "venninneeffekt". Særlig når man er voksen og har barn. Og å dra barna inn i det er hinsides. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg. Endret 13. november 2021 av Måne Rampelyset 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 13. november 2021 #52511 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Embla82 skrev (1 time siden): Det er garantert mange der ute som er sykelig opptatt av både CBE og barna. Jeg kjenner flere offentlige personer som er langt mer private enn influenserne, og de tiltrekker seg stalkere og andre forstyrrede personer. Det er dessverre baksiden av å være litt kjent og "allemannseie". Det er derfor jeg sliter veldig med å forstå hvorfor noen influensere velger å være så private og invitere til "venninneeffekt". Særlig når man er voksen og har barn. Og å dra barna inn i det er hinsides. Ja CBE har jo fortalt at når førstefødte var nyfødt så ringte fans på døra hjemme hos dem og mente at det var helt naturlig at de fikk se babyen. At de etter dette har valgt å publisere titusenvis av bilder av barna på åpent internett, da gjerne vakkert pyntede og retusjerte barn, informasjon om alt fra soverom og hobbyer til sykkelrute og skole er mer enn jeg kan fatte. Supporterfrue fortalte også at hun syns det var ekkelt når fremmede kom bort og forsvant med hodet oppi barnevognen hennes, men hun tok til fornuft og skjønte at dette var jo noe hun selv inviterte til når hun delte så mye informasjon om barnet sitt på åpent internett. Mammatilmichelle har også fortalt om at datteren mislikte uønsket oppmerksomhet og synted det var skremmende, og at hun derfor vurderte privatskole for å øke sikkerheten rundt henne. CBE og LKE derimot, bare fortsetter med utleveringen av barna sine. Selv hadde jeg vært livredd. Spesielt siden bildene er sauset sammen med seksualiserte bilder av mammaen. Det tiltrekker seg jo et spesielt publikum. Endret 13. november 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 13. november 2021 #52512 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Når interiøret i stua reflekterer livet ditt så til de grader - ikke småbarnsfamilie i tidsklemma men venterommet på en beauty-salon 😅 Ufrivillig glimt av hvor liten verdenen til CBE.no er der altså. Er det det som er idealet altså? Mangler bare et par magasiner på bordet og en assistent som spør om vi vil ha kaffe mens vi venter. Living the dream 😅 Og jaggu kommer det en kaffekopp på story også. 😅 Endret 13. november 2021 av Snøsøta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. november 2021 #52513 Del Skrevet 13. november 2021 Snøsøta skrev (3 minutter siden): Når interiøret i stua reflekterer livet ditt så til de grader - ikke småbarnsfamilie i tidsklemma men venterommet på en beauty-salon 😅 Ufrivillig glimt av hvor liten verdenen til CBE.no er der altså. Er det det som er idealet altså? Mangler bare et par magasiner på bordet og en assistent som spør om vi vil ha kaffe mens vi venter. Living the dream 😅 Veldig enig. Uten personlighet, uten liv, uten ekthet. Bare en kopi av andre. ps C.Pihl har omtrent denne stilen, men nailer den på en helt annen måte. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 13. november 2021 #52514 Del Skrevet 13. november 2021 Kiosk skrev (10 timer siden): Det er en deltaker i denne tråden som er sykelig opphengt i CBE. Og barna. Men da får du skrive det, og utdype litt mer, fremfor å be om link og deretter svare at det er "stalker ish". Om en bruker eller flere er "sykelig opphengt i CBE. Og barna", så får vel det stå på dems kappe? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. november 2021 #52515 Del Skrevet 13. november 2021 Minner om at brukerdebatt ikke er lov. Fint om moderatorene kan ta seg en tur innom her. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 13. november 2021 #52516 Del Skrevet 13. november 2021 Solaire skrev (4 timer siden): Ja CBE har jo fortalt at når førstefødte var nyfødt så ringte fans på døra hjemme hos dem og mente at det var helt naturlig at de fikk se babyen. Det var blank løgn for å høste sympati. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 13. november 2021 #52517 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (På 13.11.2021 den 0.10): Den kom i september 2020, den. Er det Benchmark Performance, nyoppstartet i slutten av 2019, som utvikler app’en til netfit? Firmaet omtalte appen på omtrent samme tidspunkt som AP. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. november 2021 #52518 Del Skrevet 13. november 2021 Fufu skrev (1 time siden): Solaire skrev (6 timer siden): Ja CBE har jo fortalt at når førstefødte var nyfødt så ringte fans på døra hjemme hos dem og mente at det var helt naturlig at de fikk se babyen. Det var blank løgn for å høste sympati. Jeg mener denne episoden ble brukt for å rettferdiggjøre at det beste var å vise barnet offentlig, nettopp for å unngå at stalkere kom på døra for å se. CBE var jo STOR på den tiden, med enormt mange følgere, så kanskje ikke helt usannsynlig at det har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 13. november 2021 #52519 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Mrs Bella skrev (På 13.11.2021 den 15.39): Er det Benchmark Performance, nyoppstartet i slutten av 2019, som utvikler app’en til netfit? Firmaet omtalte appen på omtrent samme tidspunkt som AP. Produktet ikke levert etter et langt samarbeid. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 13. november 2021 Populært innlegg #52520 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Mrs Bella skrev (20 minutter siden): Er det Benchmark Performance, nyoppstartet i slutten av 2019, som utvikler app’en til netfit? Firmaet omtalte appen på omtrent samme tidspunkt som AP. Vet ikke, men CBE har uttalt at forsinkelsene skyldes dårlig kvalitet på samarbeidspartnere. Om det er Benchmark Performance som ikke kunne jobben sin vites ikke, for CBE er veldig ullen i bortforklaringen. Igjen kaster de samarbeidspartnere under bussen, for å slippe og ta ansvar selv. Jeg kan ikke fatte at noen tør å assosieres med CBE og mannen, det eneste man oppnår er å trekke merkenavnet sitt ned i søla, og er de ekstra uheldige blir de uthengt for 300 000 mennesker. Jeg har veldig vondt av firmaet som bygget badene på Kulås. Frua kan under ingen omstendighet innrømme at det er noe galt med valg av interiør. Nei, det er entreprenør som har gjort så dårlig arbeid at huset blir skadet og det kan gi avkortning på forsikringen. Men å bruke reklamasjonsrett, vil de ikke. Ei heller reparere det de har, nei de skal ha helt ny stil. Og så er det visst ikke verre enn at det kan vente, mens de pusser opp andre ting først. Det er jo åpenbart løgn, for å slippe å ta ansvaret selv, men utad ser det ut som om firmaet de har benyttet er totalt inkompetente. Endret 13. november 2021 av Felis 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå