Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (54 minutter siden):

Jeg mener denne episoden ble brukt for å rettferdiggjøre at det beste var å vise barnet offentlig, nettopp for å unngå at stalkere kom på døra for å se.

CBE var jo STOR på den tiden, med enormt mange følgere, så kanskje ikke helt usannsynlig at det har skjedd. 

Det var løgn.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finlay skrev (1 time siden):

Jeg mener denne episoden ble brukt for å rettferdiggjøre at det beste var å vise barnet offentlig, nettopp for å unngå at stalkere kom på døra for å se.

CBE var jo STOR på den tiden, med enormt mange følgere, så kanskje ikke helt usannsynlig at det har skjedd. 

Her skrives det om eksponeringen:

https://www.carolinebergeriksen.no/2014/03/15/var-nelia/

Lesere kom på døra, noen stjal bilder fra privat FB osv .Best å begynne å eksponere selv…

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (29 minutter siden):

Her skrives det om eksponeringen:

https://www.carolinebergeriksen.no/2014/03/15/var-nelia/

Lesere kom på døra, noen stjal bilder fra privat FB osv .Best å begynne å eksponere selv…

Så merkelig å lese den bloggposten!

Og 915 kommentarer da! Ikke bare fra en annen tid, men fra en annen galakse😂

(Både på den ene og andre måten.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
Fufu skrev (5 timer siden):

Det var blank løgn for å høste sympati.

Fufu skrev (2 timer siden):

Det var løgn.

Har du dokumentasjon på at det var løgn?  

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basilika

Er det bare meg eller ønsker CBE at barna skal bli som henne? Jeg tenker på sang/teater, perfeksjonisme og ideal kropp. Jeg refererer til siste stories av datteren som står foran alle andre. Det ser nesten ut som om hun lever gjennom barna i blant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeeesp...

Kommer tilbake når CBE blir eldre, og skriver om endringer i forekomsten av terminalhår - den dagen håret dukker opp som økt nesehår, ørehår, for ikke å snakke om rundt munnen og på haken. Da blir det mer interessant.

For den dagen kommer, også for CBE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dolce skrev (29 minutter siden):

Håret hennes vokser, og flere lurer på hvordan....

Er bunnen nådd nå?  

Åpenbart ikke. Vi har nemlig ikke blitt informert om veksten av dåsehår. Du vet, sånt hår som vokser på steder man må dåsespraye etter bru...eh...trening.

Jeg finner døren selv, takk.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Annonsetørken fortsetter og dette fører til at mindreårige må betale prisen, gjennom økt og stadig mer overtramp av deres rett til privatliv (ref dagens instastory). 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei absolutt ingen lurer på hvordan hår vokser. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Hår

Men at det groomes til reklame for luriumpiller som på magisk vis overtrumfer vitenskapen og øker hårvekst, det skjønner vi. Bare den på hodet vel og merke og ikke i nesten, ørene eller tærne. 

Endret av Inocybe
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (14 minutter siden):

Nei absolutt ingen lurer på hvordan hår vokser. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Hår

Men at det groomes til reklame for luriumpiller som på magisk vis overtrumfer vitenskapen og øker hårvekst, det skjønner vi. Bare den på hodet vel og merke og ikke i nesten, ørene eller tærne. 

Dette skjønner vi selvfølgelig. Tar vi piller og sånt for økt hårvekst, skjønner pillene selvfølgelig at de kun skal konsentrere seg om håret på hodet. Vi får selvfølgelig ikke økt hårvekst på leggene, i nesa, "der nede" eller andre udelikate steder. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...