Fufu Skrevet 13. november 2021 #52501 Del Skrevet 13. november 2021 Finlay skrev (54 minutter siden): Jeg mener denne episoden ble brukt for å rettferdiggjøre at det beste var å vise barnet offentlig, nettopp for å unngå at stalkere kom på døra for å se. CBE var jo STOR på den tiden, med enormt mange følgere, så kanskje ikke helt usannsynlig at det har skjedd. Det var løgn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. november 2021 #52502 Del Skrevet 13. november 2021 Finlay skrev (1 time siden): Jeg mener denne episoden ble brukt for å rettferdiggjøre at det beste var å vise barnet offentlig, nettopp for å unngå at stalkere kom på døra for å se. CBE var jo STOR på den tiden, med enormt mange følgere, så kanskje ikke helt usannsynlig at det har skjedd. Her skrives det om eksponeringen: https://www.carolinebergeriksen.no/2014/03/15/var-nelia/ Lesere kom på døra, noen stjal bilder fra privat FB osv .Best å begynne å eksponere selv… 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. november 2021 #52503 Del Skrevet 13. november 2021 Kollontaj skrev (29 minutter siden): Her skrives det om eksponeringen: https://www.carolinebergeriksen.no/2014/03/15/var-nelia/ Lesere kom på døra, noen stjal bilder fra privat FB osv .Best å begynne å eksponere selv… Så merkelig å lese den bloggposten! Og 915 kommentarer da! Ikke bare fra en annen tid, men fra en annen galakse😂 (Både på den ene og andre måten.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. november 2021 #52504 Del Skrevet 13. november 2021 Det er så man nesten ikke tror det man leser! 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 13. november 2021 #52505 Del Skrevet 13. november 2021 Gleder meg til tips! Jeg sliter med at håret ikke vokser! 🥳🥳🙄 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 13. november 2021 Populært innlegg #52506 Del Skrevet 13. november 2021 Du vet brønnen er knusktørr når du lager innlegg om at håret vokser! Det finnes virkelig ikke ord for dette... Men som en over her nevnte, det er nok opptakten til reklame for noe tull som liksom skal få hår til å vokse fortere. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. november 2021 #52507 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Fufu skrev (5 timer siden): Det var blank løgn for å høste sympati. Fufu skrev (2 timer siden): Det var løgn. Har du dokumentasjon på at det var løgn? Endret 13. november 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 13. november 2021 #52508 Del Skrevet 13. november 2021 Fufu skrev (5 timer siden): Det var blank løgn for å høste sympati. Hvordan vet du det? Kjenner du CBE? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 13. november 2021 #52509 Del Skrevet 13. november 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep, krenkelser og svar til dette. Måne, admin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Dolce Skrevet 13. november 2021 Populært innlegg #52510 Del Skrevet 13. november 2021 Håret hennes vokser, og flere lurer på hvordan.... Er bunnen nådd nå? 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Basilika Skrevet 13. november 2021 #52511 Del Skrevet 13. november 2021 Er det bare meg eller ønsker CBE at barna skal bli som henne? Jeg tenker på sang/teater, perfeksjonisme og ideal kropp. Jeg refererer til siste stories av datteren som står foran alle andre. Det ser nesten ut som om hun lever gjennom barna i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 13. november 2021 Populært innlegg #52512 Del Skrevet 13. november 2021 FruRosa skrev (1 time siden): Det er så man nesten ikke tror det man leser! Dette er jo årets thriller! Etter frisørbesøket uttalte hun at hun håpet at luggen ikke vokste noe særlig. Men resten av håret vokser som gress... Dette er jo omtrent like sannsynlig som hun punktsvetter og kun legger på seg på strategiske områder. Men jeg er sikker på at det går an i Blogglandia. Særlig om det ligger an til reklameinntekter på hårvitaminer. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. november 2021 #52513 Del Skrevet 13. november 2021 Gjeeesp... Kommer tilbake når CBE blir eldre, og skriver om endringer i forekomsten av terminalhår - den dagen håret dukker opp som økt nesehår, ørehår, for ikke å snakke om rundt munnen og på haken. Da blir det mer interessant. For den dagen kommer, også for CBE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. november 2021 #52514 Del Skrevet 13. november 2021 Kommentarfeltet her kan leses som et slag i ansiktet på enkelte som eksponeres på dagens story hos CBE, spesielt CBEs egne svar. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/24/en-ny-uke-starter-na/ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 13. november 2021 #52515 Del Skrevet 13. november 2021 Dolce skrev (29 minutter siden): Håret hennes vokser, og flere lurer på hvordan.... Er bunnen nådd nå? Åpenbart ikke. Vi har nemlig ikke blitt informert om veksten av dåsehår. Du vet, sånt hår som vokser på steder man må dåsespraye etter bru...eh...trening. Jeg finner døren selv, takk. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. november 2021 #52516 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Annonsetørken fortsetter og dette fører til at mindreårige må betale prisen, gjennom økt og stadig mer overtramp av deres rett til privatliv (ref dagens instastory). Endret 13. november 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 13. november 2021 Populært innlegg #52517 Del Skrevet 13. november 2021 FruRosa skrev (2 timer siden): Det er så man nesten ikke tror det man leser! Hvis du leser dette Caroline og alle andre som måtte lure (Sikkert veeeldig mange): Håret vokser ved at cellene i nedre del av hårsekken deler seg og skyver de eldre cellene utover, samtidig som cellene gjennomgår en forhorningsprosess som fører til at de blir helt fylt av keratin og gjennomgår en programmert celledød (apoptose). Den delen av håret som stikker opp av huden, er derfor et dødt materiale. Keratinproteinener er bundet sammen til en bestemt struktur ved hjelp av bindinger mellom svovelatomer (disulfidbindinger). Kilde: Store medisinske leksikon Dagens vits av en story 👏 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 13. november 2021 #52518 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Nei absolutt ingen lurer på hvordan hår vokser. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Hår Men at det groomes til reklame for luriumpiller som på magisk vis overtrumfer vitenskapen og øker hårvekst, det skjønner vi. Bare den på hodet vel og merke og ikke i nesten, ørene eller tærne. Endret 13. november 2021 av Inocybe 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 13. november 2021 Populært innlegg #52519 Del Skrevet 13. november 2021 Basilika skrev (54 minutter siden): Er det bare meg eller ønsker CBE at barna skal bli som henne? Jeg tenker på sang/teater, perfeksjonisme og ideal kropp. Jeg refererer til siste stories av datteren som står foran alle andre. Det ser nesten ut som om hun lever gjennom barna i blant. Jeg reagerer på alle filmene av barna på instastory det siste døgnet. Hun fremstiller dem som i en slags Astrid Lindgren verden hvor klær og hår er nøye planlagt og åpenbart brukt mye tid på. La dem nå slippe å fremstå som to skuespillere i mors sosiale medier. Men hun lever jo gjennom mobilskjermen sin. Ute og går? Film barnet uvitende bakfra og rett ut på instastory. Det er sykt og det er mors behov for oppmerksomhet som er i fokus. For hva i h…. har to barn i sosiale medier ellers å gjøre ?? 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 13. november 2021 #52520 Del Skrevet 13. november 2021 Inocybe skrev (14 minutter siden): Nei absolutt ingen lurer på hvordan hår vokser. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Hår Men at det groomes til reklame for luriumpiller som på magisk vis overtrumfer vitenskapen og øker hårvekst, det skjønner vi. Bare den på hodet vel og merke og ikke i nesten, ørene eller tærne. Dette skjønner vi selvfølgelig. Tar vi piller og sånt for økt hårvekst, skjønner pillene selvfølgelig at de kun skal konsentrere seg om håret på hodet. Vi får selvfølgelig ikke økt hårvekst på leggene, i nesa, "der nede" eller andre udelikate steder. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå