Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kati skrev (49 minutter siden):

Har også reagert på dette. Det har de gjort på så og si alle barnebursdagene.

For ca 2 år siden, på eldtstejentas bursdag, ble skolebarna plassert på bittesmå «babystoler» i gangen. De ønsker kanskje ikke søl og rot i stuen(e) sine? Bursdager er jo rimelig kaos. 
Nå går vel eldste i 3-4 (?) klasse, jeg dauer om barna må sitte i gangen i år også. Når det er sagt, mulig fjorårets skolebursdag ble outsourcet til «trampolineland» eller noe.

De er nok livredde for sofa og tepper ++ Har ei jente på samme trinn som Caroline eldste. Ser for meg 3B i bursdag på de minste barnestolene 😂 Helt natta. 

Endret av Irja
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

123Frustrert skrev (1 time siden):

Altså, dette oliventre som hun har snakket så mye om er av plast!! Trodde det var et ekte oliventre jeg 😅

Er ingenting i huset der ekte? Alt fra kropp til planter er av plast?

Et ekte tre er vel ikke like "pent og perfekt" året rundt  ... 

Og nå viser det seg at plasttreet er for stort, og må returneres. 

Og NEI, det ser IKKE ekte ut!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (På 4.11.2021 den 13.36):

Ja endelig har oliventreet kommet! Herregud så lettet jeg og Caroline er, for da rekker det å stå der et sekund, før juletreet skal opp. Men under montering (for herregud, liksom, man drar da ikke EKTE planter inn i huset), så oppdager fruen at det er for bredt. Hun hadde bare tenkt på høyden, da hun bestilte. Jeg trodde alle skjønte at et oliventre var tilsvarende bredt i krona som høyt, men Caroline må ha trodd at hun hadde bestilt søyleoliven, eller noe. Så etter at bikkja har tygget på diverse kvister, skal de nå returnere det. Jakten på det perfekte plasttreet fortsetter. The struggle is real!

Går og tenner et lys for treet.

Endret av MarianneE
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal hun nå rekke å få opp dette oliventreet før juletreet skal opp? Hun som ikke har hatt tid til å sette opp treet de har nå pga travle dager med løping og sponsa bursdag. Hvordan skal dette gå🤷‍♀️

Endret av Luckie
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille
loffen skrev (1 time siden):

Lar hun hunden få sjokoladeshake? Sjokolade er veldig giftig for hunder. Vet hun ikke det? 

Det var sikkert bare «litt», ikke «ordentlig» sjokolade og LK har vokst opp med hund!!! Så da er det greit!!! 

Eller ikke… All den idiotien de viser frem… Hadde jeg vært oppdretter hadde jeg hentet den hunden tilbake for lenge siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 time siden):

Lar hun hunden få sjokoladeshake? Sjokolade er veldig giftig for hunder. Vet hun ikke det? 

Sjekket oppskriften på denne smoothien hennes og det er ikke kakao i den. Det er derimot kaffe i den og koffein er giftig for hunder, og kan være dødelig.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PistolStar skrev (17 minutter siden):

Sjekket oppskriften på denne smoothien hennes og det er ikke kakao i den. Det er derimot kaffe i den og koffein er giftig for hunder, og kan være dødelig.

Sikker på det ikke er denne? Som det både er sjokolade og kaffe i? :( 

https://www.instagram.com/reel/CPVQQc-AgT8/?utm_source=ig_web_copy_link

Verifisert

Min favoritt etter trening om dagen: proteiniskaffe 🍦🤤 Oppskrift 👇🏻

🍦 3-4 kaffeisbiter
🍦 2.5 dl. valgfri melk
🍦 2 ss. sjokoladeproteinpulver

Foretrekker absolutt oatly havremelk i denne, eventuelt alpro soya sin kokosmelk 🥥

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BK89 skrev (På 2.11.2021 den 10.36):

Misforstår ingenting. Se bare på modeller og andre kjendiser sin Instagram så ser du at hun ikke er unik😛

Det at andre gjør sånn og slik betyr ikke at det er greit.... 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (8 minutter siden):

Er vi heeelt sikre på at dette ikke er en parodikonto?

Nå har to voksne mennesker brukt deler av arbeidsdagen sin på å montere et plastikktre i stua. I prosessen har de avslørt at de ikke vet hvordan et oliventre faktisk ser ut. Og nå spør de på Ig om de skal beholde det, for det er en avgjørelse disse to voksne menneskene ikke klarer å ta alene. 

Jeg har et forslag: Behold treet, men ta av alle grenene som bikkja har tygget på. Da får treet den ønskede thuja-fasongen, bikkja slipper å få i seg plastikk ved uhell, og eventuelle nye eiere (for jeg antar det blir solgt på nytt ved retur) slipper å få et tre fullt av hundesikkel.

Treet kan jo også være en fin rekvisitt neste gang de har "gresk aften".

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
FruRosa skrev (2 minutter siden):

Treet kan jo også være en fin rekvisitt neste gang de har "gresk aften".

I stedet for å sette ekte planter i skitne utepotter rett på matbordet slik de gjorde sist de hadde gresk aften, mener du? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (3 minutter siden):

I stedet for å sette ekte planter i skitne utepotter rett på matbordet slik de gjorde sist de hadde gresk aften, mener du? 🙈

Noe sånt, ja 😁

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Irja skrev (4 timer siden):

De er nok livredde for sofa og tepper ++ Har ei jente på samme trinn som Caroline eldste. Ser for meg 3B i bursdag på de minste barnestolene 😂 Helt natta. 

De har vel kjøpt inn egne stoler og bord til barnebursdager…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Nå er det avstemming på IG om hun skal beholde plastikkoliventreet eller returnere det. 

Da jeg leste dette innlegget, trodde jeg det var tull, men så viser det seg at de faktisk hadde en sånn avstemning. Jeg ler meg skvatt i hjel. Jammen har de utfordringer i livet sitt :ler: 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte klikke meg inn for å se galskapen 😂 dæsken døtte, det var et stort oliventre da 😂 men, var ikke størrelsen angitt når de kjøpte det? 🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...