Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når bildenes budskap ikke matcher den medfølgende teksten er det bildene som snakker: se på kroppen min!!

Og det er ikke tilfeldig. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Skrottefar said:

CBE ville aldri oppfordret til det dersom det ikke hadde vært spons

Hun gjør aldri noe for hverken miljøet eller noe som er nyttig for andre enn henne selv, så lenge hun ikke får betalt for det.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (Akkurat nå):

Hun gjør aldri noe for hverken miljøet eller noe som er nyttig for andre enn henne selv, så lenge hun ikke får betalt for det.

Det har man skjønt for lengst, bare så synd de som sponser henne ikke skjønner det......men men, er ikke mine kroner......eller jo, er jo mine kroner når Coop kaster bort noe av det som er "litt mitt" på dette fesjået der 😜

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solaire skrev (2 timer siden):

Greia er jo at en lettkledt CBE åpenbart har fraktet med seg tørr og ren søppel fra sitt eget hjem og at fokuset nok en gang er på rumpa hennes og den nakne magen hennes fremfor å gjøre folk obs på forsøplingsproblematikken. Kommentarer under er f eks  "flott dame" og "flott kropp". Hva har dette med strandrydding å gjøre egentlig? 

Hun oppfordrer til å plukke søppel, gjør oppmerksom på Coop sin aksjon og forteller hvordan man kan gå frem. Dette har da alt med strandrydding å gjøre. Man kan forskjellige meninger om hvilke virkemidler som brukes i reklamen, men er ikke det viktigste tross alt at flere får vite om kampanjen og at det kanskje ryddes mer søppel?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 time siden):

Men hun gjør jo ikke det! Hun oppfordrer til å beundre kroppen hennes. Ja, hun har med seg en pose fra Coop og noe søppel hun hadde hjemme, og bildene er tatt ved sjøen, men budskapet er åpenbart: Se på meg!

Og hvis du leser kommentarene, så ser du at folk ikke lot seg avlede av søppelet og hanskene. "Flott dame", "For en flott kropp". Disse menneskene forsto det egentlige budskapet, de beundrer Carolines mage og rumpe.

Selvfølgelig oppfordrer hun til å plukke søppel. Under bildet på insta står følgende: «Stikk innom en av butikkene deres for å hente gratis ryddeutstyr og bli med på dugnaden!» 

Jeg klarer fint å se på bildene og registrere at hun ser slank og trent ut SAMTIDIG som jeg får med meg informasjonen om ryddeaksjonen og blir inspirert til å delta. Tipper det gjelder flere enn meg. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipanpiken skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig oppfordrer hun til å plukke søppel. Under bildet på insta står følgende: «Stikk innom en av butikkene deres for å hente gratis ryddeutstyr og bli med på dugnaden!» 

Jeg klarer fint å se på bildene og registrere at hun ser slank og trent ut SAMTIDIG som jeg får med meg informasjonen om ryddeaksjonen og blir inspirert til å delta. Tipper det gjelder flere enn meg. 

Hun er mest opptatt av å vise seg frem, og hvis hun kan få betalt for å late som at hun bryr seg og får betalt for det, ja, selvfølgelig så gjør hun det......men er hun oppriktig? nei, det er hun ikke, det er HUN som er i fokus, i monitor, og blir man inspirert av det? Tja, noen blir sikkert det, men ikke jeg

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tarantulla

CBE og hennes like (influencere eller ei) kan plukke søppel i vannkanten hver dag uten at det vil gjøre noe for å balansere mot forbruket de har. Det er virtue signaling på sitt beste. Det åpenbart at bærekraft er et fremmedord i The CBE Residence, jeg er usikker på om noe av betydning klarer å trenge inn i den rosa plastboblen de lever i. 

Som journalist (...) ville det være naturlig at man fanget opp og interesserte seg litt i saker utenfor stuedøren. Heve blikket fra navleområdet og se hva som skjer i verden. Engasjere seg bittelitt, være litt selvgående og oppdatert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (7 timer siden):

CBE får kritikk uansett hva hun gjør her inne. Damned if you do damned if you do don’t. Det er da mye bedre å oppfordre folk til å plukke søppel enn å ikke gjøre det. 

Men plukker hun søppel selv ? Man bør gå foran som et forbilde da, vet du.  

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hut skrev (9 timer siden):

Å oppfordre til å plukke søppel er vitterlig en god sak. 

Å plukke søppel ja, men her er det nok cbe som har fått pengene, eller tror du cbe har betaalt Coop for å være med? 
hadde de gitt pengene til en god sak hadde de i alle fall gitt pengene til en influenser som plukket søppel og man trodde på det. Ikke ei dame som har med seg litt søppel hjemme fra, putter i en pose, tar opp en engngsgrill og eller poserer rundt på stranda. Det blir jo bare veldig rart.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tarantulla skrev (12 timer siden):

Fantastisk. Dette er reinspikka bullshit fra dronningen av bruk-og-kast.

Endret av Marsh
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...