Smugleseren Skrevet 12. september 2021 #50641 Del Skrevet 12. september 2021 Snødronninga skrev (1 minutt siden): Altså hva skal man si? 🤷🏻♀️ Hun er kvalmende barnslig men så må jeg også le. Siste på story er denne merkelige poseringen. Hun skal ha for ny posering 😅 men fy søren så snålt det ser ut. Kunne sagt mye om stillingen men velger å la det ligge. 🤣 HELT greit, bare jeg slipper å se navlen hennes! Syns det er rart at hun som driver å fikser på alt mulig, og er SÅ kroppsfiksert ikke ser at denne ikke trenger å publiseres.... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 12. september 2021 #50642 Del Skrevet 12. september 2021 Ventet bare på at forsvarerne skulle dukke opp nå ja, og jeg fikk rett. Sier det igjen, overse dem. Agendaen er jo å få tråden stengt, det skjer hver eneste gang. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 12. september 2021 #50643 Del Skrevet 12. september 2021 Nebel86 skrev (43 minutter siden): Bra av Coop! ❤️ Og om det hadde vært "litt mitt" så er jeg glad for at pengene går til en viktig sak. Cbe er da vitterlig ingen god sak.. kanskje du mente godsak? Deg om det 😅men det er nok det hun selv mener. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 12. september 2021 #50644 Del Skrevet 12. september 2021 123Frustrert skrev (3 minutter siden): Cbe er da vitterlig ingen god sak.. kanskje du mente godsak? Deg om det 😅men det er nok det hun selv mener. Å oppfordre til å plukke søppel er vitterlig en god sak. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 12. september 2021 #50645 Del Skrevet 12. september 2021 Snødronninga skrev (23 minutter siden): Altså hva skal man si? 🤷🏻♀️ Hun er kvalmende barnslig men så må jeg også le. Siste på story er denne merkelige poseringen. Hun skal ha for ny posering 😅 men fy søren så snålt det ser ut. Kunne sagt mye om stillingen men velger å la det ligge. 🤣 Minner meg om reversed hypers. Jeg ligger også slik (men helt ned med brystet) når jeg kjører den øvelsen. Veldig god øvelse forresten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50646 Del Skrevet 12. september 2021 Hut skrev (Akkurat nå): Å oppfordre til å plukke søppel er vitterlig en god sak. Men hun gjør jo ikke det! Hun oppfordrer til å beundre kroppen hennes. Ja, hun har med seg en pose fra Coop og noe søppel hun hadde hjemme, og bildene er tatt ved sjøen, men budskapet er åpenbart: Se på meg! Og hvis du leser kommentarene, så ser du at folk ikke lot seg avlede av søppelet og hanskene. "Flott dame", "For en flott kropp". Disse menneskene forsto det egentlige budskapet, de beundrer Carolines mage og rumpe. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 12. september 2021 #50647 Del Skrevet 12. september 2021 miss summers skrev (3 minutter siden): Minner meg om reversed hypers. Jeg ligger også slik (men helt ned med brystet) når jeg kjører den øvelsen. Veldig god øvelse forresten. Og da ligger man sånn og skrever? For meg ser det ut som er merkelig posering, ikke at hun er midt i en treningsøkt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 12. september 2021 #50648 Del Skrevet 12. september 2021 Felis skrev (2 minutter siden): Men hun gjør jo ikke det! Hun oppfordrer til å beundre kroppen hennes. Ja, hun har med seg en pose fra Coop og noe søppel hun hadde hjemme, og bildene er tatt ved sjøen, men budskapet er åpenbart: Se på meg! Og hvis du leser kommentarene, så ser du at folk ikke lot seg avlede av søppelet og hanskene. "Flott dame", "For en flott kropp". Disse menneskene forsto det egentlige budskapet, de beundrer Carolines mage og rumpe. Jo CBE oppfordrer til å plukke søppel. Om du ikke liker måten det er gjort på er din personlige oppfatning. Uansett et godt formål. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 12. september 2021 #50649 Del Skrevet 12. september 2021 Felis skrev (7 minutter siden): Men hun gjør jo ikke det! Hun oppfordrer til å beundre kroppen hennes. Ja, hun har med seg en pose fra Coop og noe søppel hun hadde hjemme, og bildene er tatt ved sjøen, men budskapet er åpenbart: Se på meg! Og hvis du leser kommentarene, så ser du at folk ikke lot seg avlede av søppelet og hanskene. "Flott dame", "For en flott kropp". Disse menneskene forsto det egentlige budskapet, de beundrer Carolines mage og rumpe. Helt enig, men ingen vits i å diskutere med denne brukeren. Det er samme forsvarsteknikk hver eneste gang. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 12. september 2021 #50650 Del Skrevet 12. september 2021 Hoppetau skrev (1 time siden): Var inne og så på instsgrammen til ryddborge og det er ganske morsomt å se på søppelsekkene til de andre der. De er fulle av småting, tydelig bløtt og skittent. Jeg har samlet mye søppel, og ting blir myke og fuktige bare etter ei natt ute særlig på denne årstiden. Fukt og vekt samler seg i bunn av posen. Det CBE har samlet er så tydelig ikke søppel fra en strand!! Tørre, hele esker og reine plastposer.... bare totalt teit og falskt. At det går an 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 12. september 2021 #50651 Del Skrevet 12. september 2021 Følger dere hu enda? 😲🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 12. september 2021 #50652 Del Skrevet 12. september 2021 Snødronninga skrev (6 minutter siden): Og da ligger man sånn og skrever? For meg ser det ut som er merkelig posering, ikke at hun er midt i en treningsøkt. Ja, det kan fint se ut som mye ulikt, også at man skrever. Litt av poenget er vel muskelkontakt. Og beina rett bakover blir ubehagelig for knærne. Bruker man ball ser det enda mer «skrevete» ut. Hvordan trening ser ut for deg trenger ikke bety at det verken er merkelig eller teit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 12. september 2021 #50653 Del Skrevet 12. september 2021 Snødronninga skrev (41 minutter siden): Altså hva skal man si? 🤷🏻♀️ Hun er kvalmende barnslig men så må jeg også le. Siste på story er denne merkelige poseringen. Hun skal ha for ny posering 😅 men fy søren så snålt det ser ut. Kunne sagt mye om stillingen men velger å la det ligge. 🤣 Med mobilen klistra i hånda som vanlig. Lader opp til styrke😂. Så utrolig selvopptatt. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 12. september 2021 #50654 Del Skrevet 12. september 2021 miss summers skrev (9 minutter siden): Ja, det kan fint se ut som mye ulikt, også at man skrever. Litt av poenget er vel muskelkontakt. Og beina rett bakover blir ubehagelig for knærne. Bruker man ball ser det enda mer «skrevete» ut. Hvordan trening ser ut for deg trenger ikke bety at det verken er merkelig eller teit. Det er ikke trening jeg er vitne til her, det er at hun tar nok en selfie i speilet. Det er det som blir teit. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 12. september 2021 #50655 Del Skrevet 12. september 2021 Snødronninga skrev (Akkurat nå): Det er ikke trening jeg er vitne til her, det er at hun tar nok en selfie i speilet. Det er det som blir teit. Nei, men du lo av posituren og jeg forsøkte å forklare den (dersom det er hypers hun utfører). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 12. september 2021 #50656 Del Skrevet 12. september 2021 Skrev denne kommentaren i dag. Den avventer fortsatt moderasjon, men blir nok neppe publisert. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 12. september 2021 #50657 Del Skrevet 12. september 2021 Kan det bli verre nå? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50658 Del Skrevet 12. september 2021 29 minutter siden, Hut said: Å oppfordre til å plukke søppel er vitterlig en god sak. Derom strides ingen. Men i CBEs tilfelle, er det faktisk dobbeltmoralsk, inkonsekvent, og følgelig fullstendig blottet for troverdighet. Denne selverklærte Blekkulf-forkjemperen har hatt hele to oppfordringer til søppelsanking på like mange år. To oppfordringer på to år. Sett det opp mot antall oppfordringer til å løp og kjøp, løp og kjøp, løp og kjøp, og se hvilken vei vektskåla tipper. Hva har vært viktigst for bedriftskanalen CBE? Miljø eller shopping? CBEs påståtte miljøengasjement sitter ikke dypt. Det sitter ikke overhodet. Det er simpelthen ikke-eksisterende. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 12. september 2021 #50659 Del Skrevet 12. september 2021 miss summers skrev (12 minutter siden): Nei, men du lo av posituren og jeg forsøkte å forklare den (dersom det er hypers hun utfører). Jeg kan prøve på nytt. Jeg lo av positur + oppstilt selfie i speil. Noe vi ser fra henne hele tiden. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 12. september 2021 #50660 Del Skrevet 12. september 2021 Hunter7 skrev (9 minutter siden): Derom strides ingen. Men i CBEs tilfelle, er det faktisk dobbeltmoralsk, inkonsekvent, og følgelig fullstendig blottet for troverdighet. Denne selverklærte Blekkulf-forkjemperen har hatt hele to oppfordringer til søppelsanking på like mange år. To oppfordringer på to år. Sett det opp mot antall oppfordringer til å løp og kjøp, løp og kjøp, løp og kjøp, og se hvilken vei vektskåla tipper. Hva har vært viktigst for bedriftskanalen CBE? Miljø eller shopping? CBEs påståtte miljøengasjement sitter ikke dypt. Det sitter ikke overhodet. Det er simpelthen ikke-eksisterende. CBE får kritikk uansett hva hun gjør her inne. Damned if you do damned if you do don’t. Det er da mye bedre å oppfordre folk til å plukke søppel enn å ikke gjøre det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå