Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Var inne og så på instsgrammen til ryddborge og det er ganske morsomt å se på søppelsekkene til de andre der. De er fulle av småting, tydelig bløtt og skittent.

Jeg har samlet mye søppel, og ting blir myke og fuktige bare etter ei natt ute særlig på denne årstiden. Fukt og vekt samler seg i bunn av posen. Det CBE har samlet er så tydelig ikke søppel fra en strand!! Tørre, hele esker og reine plastposer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke, jeg skrev ikke sist. Forbrukermakt hjelper. Kanskje ikke med en gang, men det hjelper. 

Hva har CBE gjort denne gangen som provoserer så voldsomt? Plukket søppel? Er det galt også nå🤔

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (Akkurat nå):

Hva har CBE gjort denne gangen som provoserer så voldsomt? Plukket søppel? Er det galt også nå🤔

Les tråden du. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Les tråden du. 

Det har jeg gjort. Skjønner fortsatt ikke at en oppfordring til å plukke søppel som involverer reklamessmarbeid med Coop kan sette sinnene i kok. Oppfordre til å plukke søppel er da bra det. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (3 minutter siden):

Det har jeg gjort. Skjønner fortsatt ikke at en oppfordring til å plukke søppel som involverer reklamessmarbeid med Coop kan sette sinnene i kok. Oppfordre til å plukke søppel er da bra det. 

Dette forstår ikke jeg heller. CBE får stadig kritikk for ikke å bruke forbrukermakten sin til noe som betyr noe her i verden. Nå oppfordrer hun til å plukke søppel - og da blir det også feil. Forskjellige reklamer treffer forskjellige mennesker. Hvordan kan brukerne i denne tråden være skråsikre på at reklamen til CBE ikke får folk ut i strandkanten for å plukke? Jeg antar at dette er grunnen til raseriet, for hvis reklamen faktisk funker er det jo bare bra?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusern3 skrev (25 minutter siden):

tragisk - naive folk i Coop 

Nå har nok Coop et mediebyrå som styrer deres IG. Mailen mange her har sendt når nok ikke Coop før i morgen…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (50 minutter siden):

Gud som jeg ler. Hun har jo dratt opp genseren for å vise magen. Jeg skjønner det er for å provosere, men for meg virker det jo som hun er psyk. Stakkars,stakkars små jenter som vokser opp under slikt kroppspress. 

Den er ikke dratt opp… er en crop modell. Den er så kort..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hut said:

Nei, du vet... Det vanlige forsøket ved å sette kjepper i hjulene for enhver samarbeid/oppdrag med denne bloggeren. Selv om det er for en god sak, gjemt bak "forbrukermakten". Det er vel ikke en eneste bedrift som ikke har fått høre det/spammet ned fra deltakere i den tråden her om de våger å sponse/samarbeide med henne. Plukkingen av søppelet er gjort på ukorrekt måte må vite. Selvsagt må det kritiseres og Coop spammes ned fordi de har en kampanje som oppfordrer til gode gjerninger og for naturen. Personene i kampanjen kunne vært nakne for alt jeg hadde brydd meg. 

Bra av Coop! ❤️ Og om det hadde vært "litt mitt" så er jeg glad for at pengene går til en viktig sak. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipanpiken skrev (5 minutter siden):

Dette forstår ikke jeg heller. CBE får stadig kritikk for ikke å bruke forbrukermakten sin til noe som betyr noe her i verden. Nå oppfordrer hun til å plukke søppel - og da blir det også feil. Forskjellige reklamer treffer forskjellige mennesker. Hvordan kan brukerne i denne tråden være skråsikre på at reklamen til CBE ikke får folk ut i strandkanten for å plukke? Jeg antar at dette er grunnen til raseriet, for hvis reklamen faktisk funker er det jo bare bra?

Greia er jo at en lettkledt CBE åpenbart har fraktet med seg tørr og ren søppel fra sitt eget hjem og at fokuset nok en gang er på rumpa hennes og den nakne magen hennes fremfor å gjøre folk obs på forsøplingsproblematikken. Kommentarer under er f eks  "flott dame" og "flott kropp". Hva har dette med strandrydding å gjøre egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, gjestvest said:

Dette er også forbrukermakt. Antall og matematikken tilsier at bedriftens mange tusen forbrukere er de Coop vil lytte til. Det er en realitet. 

Bilde_2021-09-12_201118.png

Tja, en bedrift hun har samarbeidet med tidligere, en fitness coach som selger treningsopplegg ala Netfit, en felles blogger, ei som fikser negler (Caroline sine?)... 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenebu skrev (1 minutt siden):

Tja, en bedrift hun har samarbeidet med tidligere, en fitness coach som selger treningsopplegg ala Netfit, en felles blogger, ei som fikser negler (Caroline sine?)... 

Manageren hennes er en av dem.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Manageren hennes er en av dem.

Hun er jo programforpliktet til å hylle alt hva CBE gjør, er jo med på å betale lønna.....og for alt hva vi vet så er det hun som har solgt inn CBE til Coop som igjen har latt seg lure 🤢

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (2 timer siden):

Mye barn på Instagram stories idag og de er også med i reklame for fotobok..

Så topper hun med å legge ut bilde med filter og kroppsfokus igjen.. Altså, dama er 34 år gammel..

12ADF48A-B41B-44FB-A69E-C208135DA5FE.jpeg

Altså hva skal man si? 🤷🏻‍♀️ Hun er kvalmende barnslig men så må jeg også le. Siste på story er denne merkelige poseringen. Hun skal ha for ny posering 😅 men fy søren så snålt det ser ut. Kunne sagt mye om stillingen men velger å la det ligge. 🤣

D6B4B6ED-35F5-40F1-A9C2-A4A6EB355CED.jpeg

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølv_dugg skrev (25 minutter siden):

Jeg lurer på hva som gjør at enkelte brukere her støtter CBE i ett og alt, samtidig som de glatt hopper over kjernen i kritikken her. Supert at hun ”setter fokus” på å rydde strandsonen, men det hadde vært enda mer supert og ikke minst troverdig, om det ble gjort hele året, og ikke bare når det blir sponset. Toppen av kransekaken kommer når bildene viser at det er brukt 10-TI minutter på bildene, og bosset med stor sannsynlighet er tatt med hjemmefra, og dermed staget. Troverdigheten faller i grus, gang på gang på gang. Og når det er mer kropp enn boss i monitor, da er det noe forstyrrende med hele reklameoppdraget. 

Det mange i denne tråden ikke forstår er at man ikke alltid trenger å ha et «venninne» forhold til CBE eller tro at det hun legger ut er sant for å bli inspirert!

Dette er et godt eksempel!

Jeg skal på Coop i morgen å henge pose og hansker, og ut å plukke!

Tror jeg CBE plukket søppel? Nei!

Synes jeg hun gjorde en god jobb med innlegget? Nei!

Tror jeg hun bryr seg nevneverdig om miljøet? Nei!

Men Coop oppnådde de DE ville. De nådde ut til et stort publikum med info om sin kampanje, blant annet meg. 

Er det CBE som inspirerte meg? NEI!!!!! Men hun fungerte som informasjonskanal🤷‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...