Kollontaj Skrevet 12. september 2021 #50601 Del Skrevet 12. september 2021 CBE har offentlig profil på IG, man må ikke følge, jeg har aldri gjort det. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50602 Del Skrevet 12. september 2021 Jeg tror dessuten at antall klager faktisk teller. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 12. september 2021 #50603 Del Skrevet 12. september 2021 (endret) Kollontaj skrev (11 minutter siden): Jeg tror dessuten at antall klager faktisk teller. Det hjalp ikke sist såvidt jeg vet. CBE har "kg kjerringer" tilfestet seg. Sånn sett antall klager som vil automatisk være antatt å være kg kjerringene ikke hjelpe. Endret 12. september 2021 av gjestvest la til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruGlad Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50604 Del Skrevet 12. september 2021 «Jeg syns det er kjempefint at jeg kan få lov til å bidra å spre dette budskapet» Det er ingen som har nektet deg dette tidligere, Caroline. Jeg kan med glede «gi deg lov» til å spre så mye miljøvernbudskap du bare vil i fremtiden. Kan dessverre ikke betale deg for det, men du gjør det vel med glede uten andre baktanker enn kun for å ivareta miljøet? 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 12. september 2021 #50605 Del Skrevet 12. september 2021 20 minutter siden, Kollontaj said: Jeg tror dessuten at antall klager faktisk teller. Enig. Det har nok større innvirkning hvis flere skriver klage enn at bare en person gjør det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 12. september 2021 #50606 Del Skrevet 12. september 2021 (endret) Minnie Mus skrev (9 minutter siden): Enig. Det har nok større innvirkning hvis flere skriver klage enn at bare en person gjør det. Hjalp det sist? Dere sender 10 klager opp mot hennes flere tusen følgere. Matematikken tilsier slaget er tapt. Send en sterk henvendelse til rette personer. Endret 12. september 2021 av gjestvest la til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 12. september 2021 #50607 Del Skrevet 12. september 2021 lillebill skrev (3 timer siden): Nå gjorde jeg noe jeg ikke har gjort før - jeg sendte mail til coop og sa hva jeg mente om samarbeidet. Frem til nå har jeg protestert i det stille - ved å la være å handle hos enkelte butikker og bedrifter, men jeg synes dette har gått alt for langt! Tenk at det er mulig å tjene penger på dette her, det er helt ufattelig. Det er på tide at bedrifter som velger å samarbeide med denne bedriften forstår at de dermed også stiller seg bak enkelte verdivalg som tas, for eksempel med tanke på eksponering av mindreårige. Så enig!! Ikke ofte jeg kontakter selskapet direkte, men dette provoserte meg kraftig.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. september 2021 #50608 Del Skrevet 12. september 2021 gjestvest skrev (2 minutter siden): Hjalp det sist? Jeg vet ikke, jeg skrev ikke sist. Forbrukermakt hjelper. Kanskje ikke med en gang, men det hjelper. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 12. september 2021 #50609 Del Skrevet 12. september 2021 FruGlad skrev (19 minutter siden): Fantastisk. Dette er reinspikka bullshit fra dronningen av bruk-og-kast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 12. september 2021 #50610 Del Skrevet 12. september 2021 Mye barn på Instagram stories idag og de er også med i reklame for fotobok.. Så topper hun med å legge ut bilde med filter og kroppsfokus igjen.. Altså, dama er 34 år gammel.. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 12. september 2021 #50611 Del Skrevet 12. september 2021 Kollontaj skrev (10 minutter siden): Jeg vet ikke, jeg skrev ikke sist. Forbrukermakt hjelper. Kanskje ikke med en gang, men det hjelper. Dette er også forbrukermakt. Antall og matematikken tilsier at bedriftens mange tusen forbrukere er de Coop vil lytte til. Det er en realitet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 12. september 2021 #50612 Del Skrevet 12. september 2021 NewStart87 skrev (3 minutter siden): Mye barn på Instagram stories idag og de er også med i reklame for fotobok.. Så topper hun med å legge ut bilde med filter og kroppsfokus igjen.. Altså, dama er 34 år gammel.. OnlyFans neste. Åpenbart at det er neste karrierremål. SE må bare gjøre det først, og ta all støyen. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 12. september 2021 #50613 Del Skrevet 12. september 2021 Ingen legger jo ut sånne bilder når en er voksen. Snakker ikke om magen, men den tunga. Det er bare rart og skivebom. kleint. Men sånn er dte vel når en ikke trenger å ta hensyn til noen andre enn seg selv tilsynelatende. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 12. september 2021 Populært innlegg #50614 Del Skrevet 12. september 2021 NewStart87 skrev (37 minutter siden): Mye barn på Instagram stories idag og de er også med i reklame for fotobok.. Så topper hun med å legge ut bilde med filter og kroppsfokus igjen.. Altså, dama er 34 år gammel.. Gud som jeg ler. Hun har jo dratt opp genseren for å vise magen. Jeg skjønner det er for å provosere, men for meg virker det jo som hun er psyk. Stakkars,stakkars små jenter som vokser opp under slikt kroppspress. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 12. september 2021 #50615 Del Skrevet 12. september 2021 Lurer på hva det gjør med barn å vokse opp i et hjem med et slikt hinsides kropp- og utseendefokus. Ville hun oppført seg på samme måte med 2 sønner? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. september 2021 #50616 Del Skrevet 12. september 2021 Coop Norge svarer med hjerte på Instagram. Jeg for min del, ler meg ihjel av at dette tok 10 min. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 12. september 2021 #50617 Del Skrevet 12. september 2021 Donpedro skrev (1 minutt siden): Coop Norge svarer med hjerte på Instagram. Jeg for min del, ler meg ihjel av at dette tok 10 min. Herregud, de har virkelig ikke skjønt det...... 🙄 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 12. september 2021 #50618 Del Skrevet 12. september 2021 (endret) Donpedro skrev (9 minutter siden): Coop Norge svarer med hjerte på Instagram. Jeg for min del, ler meg ihjel av at dette tok 10 min. Er det mulig? Hva skjer med COOP? Er rimelig sjokkert.. Svarer med et hjerte! Stopp karusellen, jeg vil av... Endret 12. september 2021 av Marioposa 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 12. september 2021 #50619 Del Skrevet 12. september 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Mye barn på Instagram stories idag og de er også med i reklame for fotobok.. Så topper hun med å legge ut bilde med filter og kroppsfokus igjen.. Altså, dama er 34 år gammel.. dette bildet grenser jo mot komisk … 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 12. september 2021 #50620 Del Skrevet 12. september 2021 Donpedro skrev (13 minutter siden): Coop Norge svarer med hjerte på Instagram. Jeg for min del, ler meg ihjel av at dette tok 10 min. tragisk - naive folk i Coop 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå