Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hvorfor får jeg ikke opp det første bildet under her på hennes IG? Det er ikke en del av de fire bildene på hennes første innlegg....🤷‍♀️

Der har hun helt andre klær... 

EDIT: noen mer oppmerksomme enn meg, så at det var fra 2019. Case closed and never mind!!

Screenshot_20210912-160654_Instagram.jpg

Screenshot_20210912-160724_Instagram.jpg

Endret av MacBeth
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MacBeth skrev (4 minutter siden):

Hvorfor får jeg ikke opp det første bildet under her på hennes IG? Det er ikke en del av de fire bildene på hennes første innlegg....🤷‍♀️

Screenshot_20210912-160654_Instagram.jpg

Screenshot_20210912-160724_Instagram.jpg

Det er fra 2019 :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (4 minutter siden):

Det er fra 2019 :)

Omg, god morgen🙈 takk!! 

Da vet vi at hun gjorde en bedre figur i 2019 enn 2021 🤣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (19 minutter siden):

Omg, god morgen🙈 takk!! 

Da vet vi at hun gjorde en bedre figur i 2019 enn 2021 🤣

Lett hendt 😁😂

Men mer kritikk og kommentarer som faktisk fikk stå i 2019. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla

Nå vet jeg ikke hva man finner av søppel på den siden av landet, men ettersom jeg plukker MYE søppel både ved havet og ellers kan jeg komme med mine tanker om "innsatsen" til CBE;

Her hvor jeg bor er det ofte mer søppel som har drevet i land enn det er etterlatenskaper fra piknik (som andre også har påpekt. Derfor er det ofte plasttau/trosser, isopor, gamle flasker, q-tipspinner, diverse uidentifisere småbiter, blant annet. Det jeg samler ved en ryddeøkt ved havet er myyye småplukk, og mye av det jeg plukker er bleket og avfarget etter vær og vind. Annet er også ganske møkkete etter å ha ligget kilt fast mellom steiner eller halvt nedgravd blant annet ilanddrevet søppel.

Jeg har også ryddet andre steder hvor man finner mer typisk "pikniksøppel" - plastflasker, innpakningsplast (typ Kvikklunsj), bokser etter drikke, en og annen gjenglemt smokk/hanske, m.m.  

Alle steder jeg rydder er det stor variasjon i søppelet. Jeg har aldri opplevd å finne en helt ren, tørr, fin kartong med adresselappen fremdeles på. Det er i det hele tatt lite av søppelet som fremdeles er like helt, rent og tørt som det CBE samlet.

Og som andre har nevnt; Hvor er "før"-bildene av søppelet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har en kjapp link for å klage på kjønnsdiskriminerende reklame til forbrukerrådet? Fant ikke noe selv

En reklame for noe helt urelatert til kropp skal ikke inneholde masse bilder av kropp. Når skal bloggere få påpakk for dette? Det gjelder også mange av SE sine reklamer, selv om det er for solbruning er reklamene overdrevent seksualisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (2 timer siden):

ikke Coop en gang 😛🤣🤣🤣

Haha, godt poeng! Men du vet, det spiller ingen rolle hvem de reklamerer for, det er CBE som skal være i fokus, uansett. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har nevnt det tidligere: Engasjement er flott, det er forståelig å være engasjert, men man må være klok.
Det er bedre å sende en god henvendelse enn mange forhastet. Mange blir overflødig og kjapt uinteressant. Man vil risikere å ikke blitt tatt seriøst. Det blir litt som personer som snakker om å ha sendt titalls av jobbsøknader. Send en, sørg for at den er uslåelig.

Bli enige om hvem som sender, send en henvendelse, til kommunikasjonsdirektør, med kopi til miljøvernministeren og media.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjestvest skrev (13 minutter siden):

Jeg har nevnt det tidligere: Engasjement er flott, det er forståelig å være engasjert, men man må være klok.
Det er bedre å sende en god henvendelse enn mange forhastet. Mange blir overflødig og kjapt uinteressant. Man vil risikere å ikke blitt tatt seriøst. Det blir litt som personer som snakker om å ha sendt titalls av jobbsøknader. Send en, sørg for at den er uslåelig.

Bli enige om hvem som sender, send en henvendelse, til kommunikasjonsdirektør, med kopi til miljøvernministeren og media.

Du kan jo kanskje sende den selv ?

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Riktig observert. Er vel ikke en kjeft som tar med seg postpakker i kartong på stranda. 

Nei, men når CBE plukker søppel er det jo så delikaaat

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (3 minutter siden):

Du kan jo kanskje sende den selv ?

Jeg er ikke på hennes kanaler. Jeg har ikke tilgang til alle kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...