Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest queen's_gambit

Etter å ha lest alle innleggene her inne er jeg rimelig sjokkert over hvordan bedriften opererer: det er manipulasjon og svindel på høyt og «elegant» nivå dette! Det er jo nesten blitt en ren business i løgn og bedrag! Må gå med MYE tid på å skjule spor, dementere usannheter, ikke-godkjenne kritiske kommentarer, kjøpe seg følgerskare på IG, kopiere oppskrifter, styre på med spons-ikke-spons av Brimi/Visit Jotunheimen, drikke litt vin også glemme hvilken løgn man landet på…

Både LK og CBE virker å ha dette overstyrende behovet for kontroll. Ikke så rart når livsløgnen deres holder på å slå sprekker.. Jeg er bombesikker på at de følger med i kulissene på alt som blir sagt og gjort og diskutert om seg selv, blant annet her inne! Noen reagerte sterkt på mitt innlegg om selvbilde, selvhevdelse, oppvekstvilkår osv. Det var et innlegg som drøfter teorier på et mer generelt plan. Alle som leser det innlegget vil også kunne se det. Men det var en kommentar på det innlegget som fikk meg til å tenke på at her har bedriften opprettet egne kontoer og svarer de av oss som de mener trenger en pekefinger eller irettesettelse. Og de responderer når de ikke lenger greier å tie, når instinktene tar over, når det ikke fins selvkontroll og viljestyrke til å holde kjeft/overse. 

Endret av queen's_gambit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Pasha said:

verden brenner..  og Caroline bidrar til mer ved til bålet ved å kjøpe skopar nr 256 med høye hæler

Ser de aller fleste oppegående "kjendiser" skrive noen ord om det som skjer rundt oss. Men ikke frua i Særp. Aldri et eneste ord om noe som helst, utenom det som dreier seg om henne selv. Dette paret har det sikkert godt med seg selv, der de suller rundt i sin egen boble som består av trening, egenpleie og forbruk. De få gangene de har prøvd å late som om de bryr seg om andre enn seg selv, har det slått så innmari feil ut.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (48 minutter siden):

Ser de aller fleste oppegående "kjendiser" skrive noen ord om det som skjer rundt oss. Men ikke frua i Særp. Aldri et eneste ord om noe som helst, utenom det som dreier seg om henne selv. Dette paret har det sikkert godt med seg selv, der de suller rundt i sin egen boble som består av trening, egenpleie og forbruk. De få gangene de har prøvd å late som om de bryr seg om andre enn seg selv, har det slått så innmari feil ut.

Nei, ærlig talt, hun har da fått betalt for å bry seg om andre maaaange ganger hun…?! 👀:sarkasme:

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporing, bilder med opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleSnupp skrev (8 timer siden):

Altså disse lagde jeg på barneskolen på 90 tallet, med rosiner, uten noen oppskrift men sammen med bestemor så en "oppskrift"med tre ingredienser tror jeg ikke går under kategorien "plagiat" eller etterligning.. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (På 9.9.2021 den 23.45):

"Master bedroom bad" inspirasjon jaktes nå ja. Hvit marmor og sorte vegger holdt i 3 år. Skal skjenk/vask nr 3 på 4 år byttes? Får se om badekaret overlever 

Det er ett ord for dette: forkastelig. For en jækli dårlig influencer. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (35 minutter siden):

Det er helt utrolig at de skal rive et bad etter 3 år. Et bad er ment å vare i mange år. Man kan skifte puter i sofaen av og til men ikke dette. Sånn sett er jeg så fornøyd med sofaputene mine har jeg har de og i mer enn 3 år. At ikke de synes dette er pinlig engang ??  Var det at de ikke likte fargene? Hva er egentlig galt med det nyoppussede badet de har? De går for mye rundt hjemme og suller. 

Jeg lurer egentlig på hvordan de har råd til å rive ned og pusse opp 2 relativt nye og moderne bad ++? Blir de sponsa? Var det ikke slik at inntektene deres hadde stupt? Eller prøver de å late som om alt er perfekt slik at folk ikke skal tro at det går dårlig med virksomheten? 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann1234 skrev (27 minutter siden):

Jeg lurer egentlig på hvordan de har råd til å rive ned og pusse opp 2 relativt nye og moderne bad ++? Blir de sponsa? Var det ikke slik at inntektene deres hadde stupt? Eller prøver de å late som om alt er perfekt slik at folk ikke skal tro at det går dårlig med virksomheten? 

Skal de pusse opp igjen?? 🤯 Den forrige oppussingen var jo sponset og det er sikkert denne også. Det er jo helt tragisk å pusse opp nyoppussede rom. Jeg kan fremdeles få en deilig ny-følelse i mitt 3 år gamle hus, men nå tasser ikke jeg og mannen min rundt hjemme døgnet rundt da... Jeg klarer rett og slett ikke å fatte hvordan det er mulig for profesjonelle påvirkere å åpenlyst drite så sinnsykt i miljøet, samtidig som de har valgt å sette barn til verden. De fremstiller jo seg selv som idioter, som ikke engang ønsker en trygg fremtid for sine egne barn. Det burde ringe ganske mange bjeller med alle varmerekordene som settes rundt omkring i verden, f eks 28.6 grader i Drammen nå på onsdag (den 8. september 😳).

Og gratulerer til CBE med nok et par upraktiske og superjålete stiletthæler. Jeg husker fremdeles skrytebildene hennes fra Siljan hvor hun viste frem nærmere 200 par med høyhælte sko. For et ekstremt overforbruk den dama har.

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (16 minutter siden):

Skal de pusse opp igjen?? 🤯 Den forrige oppussingen var jo sponset og det er sikkert denne også. Det er jo helt tragisk å pusse opp nyoppussede rom. Jeg kan fremdeles få en deilig ny-følelse i mitt 3 år gamle hus, men nå tasser ikke jeg og mannen min rundt hjemme døgnet rundt da... Jeg klarer rett og slett ikke å fatte hvordan det er mulig for profesjonelle påvirkere å åpenlyst drite så sinnsykt i miljøet, samtidig som de har valgt å sette barn til verden. De fremstiller jo seg selv som idioter, som ikke engang ønsker en trygg fremtid for sine egne barn. Det burde ringe ganske mange bjeller med alle varmerekordene som settes rundt omkring i verden, f eks 28.6 grader i Drammen nå på onsdag (den 8. september 😳).

Og gratulerer til CBE med nok et par upraktiske og superjålete stiletthæler. Jeg husker fremdeles skrytebildene hennes fra Siljan hvor hun viste frem nærmere 200 par med høyhælte sko. For et ekstremt overforbruk den dama har.

De sender heller ikke gode signaler til sine barn med dette bruk og kast livet og ihvertfall ikke med å pusse opp hele to bad som er nyoppusset og bytte ut møbler i rekordfart. Om andre betaler eller ikke er irrelevant. De eier ikke smak og det beviser de så godt selv med at de er misfornøyde med alt som var sååååå fint for kort tid siden. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (8 minutter siden):

De sender heller ikke gode signaler til sine barn med dette bruk og kast livet og ihvertfall ikke med å pusse opp hele to bad som er nyoppusset og bytte ut møbler i rekordfart. Om andre betaler eller ikke er irrelevant. De eier ikke smak og det beviser de så godt selv med at de er misfornøyde med alt som var sååååå fint for kort tid siden. 

De er vel også på sitt tredje sett med helt nye spisestuemøbler siden de flyttet inn for fire år siden, ut i fra hva jeg har lest her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snøsøta
123Frustrert skrev (4 minutter siden):

Nå må vi jo huske at dette badet blir brukt mer en alle andre bad. Tiden fruen bruker foran speilet daglig er i   betydelig mer enn hva jeg bruker på en uke, sannsynligvis en måned. Kanskje speilet rett og slett har blitt utslitt av blitzen når det blir tatt selfies? 🤷‍♀️🤷‍♀️ Gudene vet hvordan er speil reagerer på det.. 

Et bad som på pusset opp etter tre år er jo helt spesielt, men de skal jo pusse opp mer av huset også. Tyder på enten sikkelig dårlig håndtverk eller sikkelig dårlig smak.. i denne sammenheng tror jeg faktisk det er en kombinasjon av begge deler.

Skikkelig dårlig håndtverk, skikkelig dårlig smak, skikkelig dårlig teft og skikkelig dårlig prosjektledelse (netfit) og skikkelig dårlig gjennomføringsevne.

Ikke rart de blir influencere når alt annet ser ut til å være umulig å få til for dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man går lei av både vegger og møbler når man - i motsetning til de fleste andre på deres alder - tråkker hjemme 24/7.

Dessuten blir vel det meste av bilder til deres kanaler blir tatt innenfor husets fire vegger, hjemmet er dermed “oppbrukt” som kulisse. De trenger vel også noe å fylle tiden med, og å ha stoff til SoMe. Helt ufattelig at TO mennesker har sitt levebrød av dette tullet.

Husker prospektet da de hadde kjøpt huset. Helt nydelig og gjennomført, i stil og farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Surikatt skrev (4 timer siden):

Det er helt utrolig at de skal rive et bad etter 3 år. Et bad er ment å vare i mange år. Man kan skifte puter i sofaen av og til men ikke dette. Sånn sett er jeg så fornøyd med sofaputene mine har jeg har de og i mer enn 3 år. At ikke de synes dette er pinlig engang ??  Var det at de ikke likte fargene? Hva er egentlig galt med det nyoppussede badet de har? De går for mye rundt hjemme og suller. 

Forklaringen er at det er gjort feil med begge badene slik at de må gjøres på nytt. 

Da de viste frem badene var det mange i kommentarfeltet som ikke syntes de var fine, spesielt reagerte mange på fargevalget. Dette ble selvfølgelig kontant avvist, de var superfornøyde. 

Så da er vi der igjen, mistenker jeg. De kan ikke innrømme at valgene de gjorde var dårlige (og dermed gi kritikere rett) så da må man konstruerere en ny grunn. Og best av alt: det er noen andres feil. 

Som flere sier: beviset på at det handler om konstruksjonsfeil og ikke misnøye får vi hvis de velger samme farger på nytt. 

Alternativt er det fordi de har solgt seg inn til annonsører og at oppussingen genererer penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så provosert av at de ikke kan vente til hunden er gammel nok før de tar den med på joggetur. Attpåtil på asfalt! De VET jo at man bør vente til hunden et minimum 12mnd, så hvorfor klarer de ikke gjøre det som er best for bikkja? Jeg blir rett og slett irritert. Deres behov for å vise frem løping med hunden trumfer hundens velferd. 

Bilde fra CBE sin instagramstory.

C994895A-C73E-4E57-9477-54C8F2B661CB.png

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

halvehimmelen skrev (5 minutter siden):

Jeg blir så provosert av at de ikke kan vente til hunden er gammel nok før de tar den med på joggetur. Attpåtil på asfalt! De VET jo at man bør vente til hunden et minimum 12mnd, så hvorfor klarer de ikke gjøre det som er best for bikkja? Jeg blir rett og slett irritert. Deres behov for å vise frem løping med hunden trumfer hundens velferd. 

Bilde fra CBE sin instagramstory.

C994895A-C73E-4E57-9477-54C8F2B661CB.png

Jeg syns det er et langt større problem at CBE åpenbart ikke engang kan ta med seg bikkja ut for at den skal få gjort fra seg uten å dokumentere det på internett. Hun er verre enn svigermora mi på Facebook.

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...