Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

odipodis skrev (6 timer siden):

Screenshot_20210909-121803_Instagram.thumb.jpg.85ec3ca335ee30a03acbc140f9b02258.jpg

"Glad stuss"
Høres ut som en som forsøker å gjøre kroppen fornøyd: Såkalt slave for egen kropp. Hvilket vil forklare besettelse over trening. 
Slave for egen kropp kommer i flere varianter, og er i noen tilfeller helsefarlig. 

Endret av gjestvest
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Var innom netfit.no en tur på IG, fortsatt ikke skjedd noe i forhold til app? Har de skrevet noe mer om det? 
Ser at det er lagt ut en ny treningsvideo med cbe og jeg må si at det er utrolig liten fremgang å spore til å trene så mye som hun i alle fall skriver at hun gjør. Fortsatt ustø, vinglete og lite kraft. Hvem skal dette motivere? Og hvem skal betale for dette når det ikke vises noen fremgang på et år? Hele opplegget er fortsatt merkelig og gir ingen mening. 

Jeg er enig. Ser ut som følgertallene synker. Øvelsene vises vinglete og uten kraft. Men målet er vel lav fettprosent og ikke sterk og smidig kropp.

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen pute eller innlegg her, og *bom* den såkalte stussen er langt mindre enn det frua har forsøkt å overbevise leserne sine om. 
Hun se forøvrig ikke ut som seg selv i ansiktet. Merkelig hvordan ingenting av kroppen har endret seg. Ever. 🙄

5BC7A47E-B059-448C-B1B7-8865ADE99091.jpeg

EA212C35-F6C2-4836-8309-46174804A303.jpeg

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Aquarius04 said:

Ingen pute eller innlegg her, og *bom* den såkalte stussen er langt mindre enn det frua har forsøkt å overbevise leserne sine om. 
Hun se forøvrig ikke ut som seg selv i ansiktet. Merkelig hvordan ingenting av kroppen har endret seg. Ever. 🙄

5BC7A47E-B059-448C-B1B7-8865ADE99091.jpeg

EA212C35-F6C2-4836-8309-46174804A303.jpeg

Jeg måtte se denne flere ganger da jeg ikke skjønte hvem det var.  Ansiktet er helt annerledes.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (1 time siden):

Jeg er enig. Ser ut som følgertallene synker. Øvelsene vises vinglete og uten kraft. Men målet er vel lav fettprosent og ikke sterk og smidig kropp.

Hun har innrømmet i kommentarfeltet på bloggen at det ikke finnes noen app, bare en IG konto, men husker under hvilket innlegg 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Swan1998 said:

Hun har innrømmet i kommentarfeltet på bloggen at det ikke finnes noen app, bare en IG konto, men husker under hvilket innlegg 

Så disse treningsinnleggene er ikke hun (håper å) tjener penger på. Men deler for kun trenings-inspo?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MoKath skrev (28 minutter siden):

Så disse treningsinnleggene er ikke hun (håper å) tjener penger på. Men deler for kun trenings-inspo?

Fant svaret i kommentarfeltet. I tilegg til et annet svar om Netflit. Må være Betaversjon nr 100?

FC6AF47B-67DD-4CE8-962D-B2AEE57CC464.jpeg

01D7DF67-22F9-4FE1-990B-E2DE29A3FCCD.jpeg

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Ice-91 said:

Fant svaret i kommentarfeltet. I tilegg til et annet svar om Netflit. Må være Betaversjon nr 100?

FC6AF47B-67DD-4CE8-962D-B2AEE57CC464.jpeg

01D7DF67-22F9-4FE1-990B-E2DE29A3FCCD.jpeg

Da jeg har hatt mye venner som driver med koding etc og lager et program i løpet av en helg (game jams) er jeg ikke veldig imponert over at denne appen har tatt 2-3 år....

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MoKath skrev (8 minutter siden):

Da jeg har hatt mye venner som driver med koding etc og lager et program i løpet av en helg (game jams) er jeg ikke veldig imponert over at denne appen har tatt 2-3 år....

De startet å skrive om netfit i 2017. Utviklingen er inne i sitt femte år nå altså. Det er forresten ikke CBE og LKE sin skyld at andre gründere har fått til internasjonale konsern fortere enn de har klart å stable denne appen på beina altså, for CBE og LKE har nemlig støtt på feil samarbeidspartnere 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (6 timer siden):

Tja. Hva skal man si? Jeg er litt eldre enn henne, men det KAN da ikke være vanlig å være så inni hampen kroppsfiksert? Selv om dette skulle være en spøk, så er det altså kroppkroppkropp i monitor hele føkkings tiden. Da hun viste rompa på Det Nye var det også humor, liksom. 

Fint at hun dropper å ha med ungene på alt hun gjør - men det har dessverre vært en hel masse unger i monitor i det siste også - akkurat slik det pleier. 

OG jeg har liksom aldri tenkt over om stussen min er glad eller ikke. burde jeg det?

:Knegg:

Kjenn etter, kanskje derfor du ikke er så kroppsfiksert, kanskje stussen din er skikkelig blid en dag og vil vise seg frem men du har ikke kjent godt nok etter? 🤣🙈 

Fra spøk til alvor, når det er det man tror man har å "selge", så er det salg ganske ofte... dessverre, men jeg gir henne uansett kred for å ikke suge inn og strutte ut. Sier ikke ja til mer, men om jeg må velge foretrekker jeg denne dårlige formen for humor..

Endret av MacBeth
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruas vinsug slo til i kveld også, og det måtte dokumenteres. (Instastory) 🙄Viktig med balanse som hun sier. Tar meg heller en sjokoladebit, jeg. Tror jeg dropper å dokumentere det på SoMe. 😅

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (10 minutter siden):

Fruas vinsug slo til i kveld også, og det måtte dokumenteres. (Instastory) 🙄Viktig med balanse som hun sier. Tar meg heller en sjokoladebit, jeg. Tror jeg dropper å dokumentere det på SoMe. 😅

De har også fått en hel eske med potetgull så jeg, og da skal ikke kjøpe noe av det merket for å si det sånn 😛

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det all løpingen som må balanseres med vin? Det er et farlig signal. Hos meg er en treningsfri dag på sofaen det jeg tenker på som balanse, helt uten vin. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (4 timer siden):

Sikkert gøy å stå nede i bomberommet alene og digge seg sjøl. Noe så fjernt. Innimellom lovbruddene. 

det er fortsatt fantastisk sommer vær på Østlandet så hvorfor trene inne i den mørke kjelleren? 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snødronninga skrev (56 minutter siden):

Og det måtte filmes av barna i dag også

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Master bedroom bad" inspirasjon jaktes nå ja. Hvit marmor og sorte vegger holdt i 3 år. Skal skjenk/vask nr 3 på 4 år byttes? Får se om badekaret overlever 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...