Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Svar fra BliVakker:

Hei Loffen,

Det er ingen tvil om at influensere engasjerer på ulike måter. Noen kan vi assosiere oss med, andre ikke. Hvem vi samarbeider med og hvilke vurderinger som gjøres i hvert enkelt tilfelle kan jeg ikke svare på, men jeg kan videreformidle dine synspunkter internt hos oss.

Ønsker deg en fin dag!

Når det gjelder stussen min, så er den glad som slipper å vise seg frem offentlig både med og uten klær, så det så :ler: 

Endret av loffen
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

odipodis skrev (56 minutter siden):

Wtf?? 🤦🏼‍♀️

Screenshot_20210909-121803_Instagram.thumb.jpg.85ec3ca335ee30a03acbc140f9b02258.jpg

Skjønner ikke, er det en fin stuss? Eller hva er det hun fisker etter...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (1 time siden):

Wtf?? 🤦🏼‍♀️

Screenshot_20210909-121803_Instagram.thumb.jpg.85ec3ca335ee30a03acbc140f9b02258.jpg

Nye høyder. Eller skal vi si nye bølgedaler. Jeg hadde ikke trodd det dersom det ikke var bildebevis.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille humla skrev (7 minutter siden):

Skjønner ikke, er det en fin stuss? Eller hva er det hun fisker etter...

den er ikke fin, den er glad  :sarkasme:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (31 minutter siden):

Blir verken flau eller beklemt. Tenker bare «Hvor mye padding er det brukt her, mon tro?»

Det er så flaut. Er det mulig? Gud hvor de barna kommer til å være flaue om noen år. 
men denne glad-dansen hennes er heller et tegn på at denne gangen har hun ikke padding.. heeelt vanlig rumpe. Ikke så svai i ryggen heller.. merkelig.

6D3A05F6-1B86-4A46-BE86-DC76126CD76B.png

Endret av 123Frustrert
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

123Frustrert skrev (7 minutter siden):

Det er så flaut. Er det mulig? Gud hvor de barna kommer til å være flaue om noen år. 
men denne glad-dansen hennes er heller et tegn på at denne gangen har hun ikke padding.. heeelt vanlig rumpe. Ikke så svai i ryggen heller.. merkelig.

6D3A05F6-1B86-4A46-BE86-DC76126CD76B.png

Hun bruker jo ikke padding? Det gjør hun ikke her og ikke på turen til Dovre. :ironi:

Men jeg takker heller ja til flere slike "glad-danser" enn "poserer-til-krampa-tar-en-og-redigering-av-en-annen-verden" bilder. Det kan være så flaut det bare vil, men det er mer ekte, og ekte er bedre til tross for heavy bruk av filter ;)

image.png.b4efb9a1ee118483b7bf882694dad77c.png

Tour de Dovre - Caroline Berg Eriksen (2019)

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg det er mye unødvendig drit som kommer. Det legges ut en video som i noens øyne er flau/pinlig, men snu litt på det: Eksponeringen er kun av henne selv.  Det er ikke thinspo, ingen fremheving (ok da hun viser frem, men fremhever ikke), ingen anstrengt posering, ingen redigering (minus filter), og hun har klær på. 

Er ikke dette en bra ting? den har absolutt ingen markedsverdi men det er da strengt tatt ikke følgerene sitt problem...  

Lagt til: Men at det er en stusselig reklame for trening, DET kan jeg være enig i ;) 

Endret av MacBeth
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

“Lyst på like glad stuss som meg?”

Mener hun “som jeg har”, eller er det stussen som snakker? Hvis ikke - hvordan vet man egentlig at rumpa er glad?😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Finlay skrev (1 time siden):

“Lyst på like glad stuss som meg?”

Mener hun “som jeg har”, eller er det stussen som snakker? Hvis ikke - hvordan vet man egentlig at rumpa er glad?😂😂

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (3 timer siden):

Elsker å provosere. 

Tror litt dette er ment som en liten spøk/forsøk på å være morsom, men siden følgerene hennes aldri har sett denne siden noe nevneverdig, blir det litt failure... 

Her er du inne på noe. Når alt som publiseres alltid er så oppstilt, teatralsk, posert og polert - så faller et slik forsøk på løssluppen avslappet selvironisk video igjennom. Feiler fordi leseren ikke tror på at CBE kan være avslappet i egen kropp. Har tross alt ikke sett noe særlig til det før. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom netfit.no en tur på IG, fortsatt ikke skjedd noe i forhold til app? Har de skrevet noe mer om det? 
Ser at det er lagt ut en ny treningsvideo med cbe og jeg må si at det er utrolig liten fremgang å spore til å trene så mye som hun i alle fall skriver at hun gjør. Fortsatt ustø, vinglete og lite kraft. Hvem skal dette motivere? Og hvem skal betale for dette når det ikke vises noen fremgang på et år? Hele opplegget er fortsatt merkelig og gir ingen mening. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest CecilieX

Da jeg leste Ingeborg Senneset sin bok «Anorektisk» leste jeg også forordet til Finn Skårderud. Han poengterer at anoreksi ofte handler om kontroll og ikke nødvendigvis vekt. 

For meg forsterker denne kunnskapen det problematiske ved CBE sitt innhold i forhold til sårbare følgere. Det glansede magasinet flommer over av kontroll. Det formidles beinhard selvdisiplin i forhold til trening. Det er ikke snakk om å ikke orke, treningen må gjennomføres hver dag. Aller helst på et tidspunkt som også viser selvdisiplin i form av å stå opp tidlig for å gjennomføre. Rolig tur til skolen, nei, det løpes. Hver dag flere runder med trening. Jeg tenker med gru på de som finner inspirasjon i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (5 timer siden):

Wtf?? 🤦🏼‍♀️

Men ansiktet hennes på denne filmen… hadde det ikke vært i kjelleren hennes så hadde jeg trodd det var en annen dame.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torden skrev (2 minutter siden):

Men ansiktet hennes på denne filmen… hadde det ikke vært i kjelleren hennes så hadde jeg trodd det var en annen dame.

Som vanlig filter, så ikke så rart det ikke ligner

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...