Snødronninga Skrevet 8. september 2021 #50421 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Gikk inn på Chiquelle for å titte, og de har masse klær kun i onesize. 🙄 Endret 8. september 2021 av Snødronninga 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swan1998 Skrevet 8. september 2021 #50422 Del Skrevet 8. september 2021 Emma Marie skrev (2 timer siden): Under innlegget om laksegryta (med stjålet oppskrift), er det kun godkjent 8 kommentarer, og her er 3 av de..Hva skjer i hodet på dette kvinnemennesket? kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/01/laksegryte-med-rod-pesto/ Det er så dumt så dumt. Fikk vel ikke sponsepenger av Lerøy… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8. september 2021 #50423 Del Skrevet 8. september 2021 LilleSnupp skrev (2 timer siden): Er det en ting jeg har lært, så er det at når cbe.no legger ut en oppskrift så er det bare å google ingrediensene.. og vips så dukker det opp en svært lik rett. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/08/en-skikkelig-spro-og-god-quinoasalat/ https://bojongourmet.com/quinoa-cucumber-salad-feta-dill-mint/ Bildene er fra ovenfornevnte linker DEL 2 https://www.carolinebergeriksen.no/2021/08/25/gronn-omelett-fylt-med-soltorkede-tomater-og-fetaost/ https://www.mygreatrecipes.com/recipe/super-green-omelette https://www.carolinebergeriksen.no/2021/08/18/krabbepasta/ https://kitchenfunwithmy3sons.com/crab-fettuccine-alfredo/ https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/19/verdens-beste-pastasalat-med-tunfisk/ https://healthyfitnessmeals.com/tuna-pasta-salad/#recipe 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 9. september 2021 #50424 Del Skrevet 9. september 2021 8 hours ago, Hedy Lamarr said: For en kvalitetsforskjell på bildene! Originalen ( nederste bilde) var fristende, CBE’s matbilde var skikkelig udelikat. [...] Kanskje det er ment å se udelikat ut, typ "agurk- og quinoa-salat i dag, feit i morra" 🤷♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. september 2021 #50425 Del Skrevet 9. september 2021 litt off topic; Jeg tok en rask titt på følgerne CBE.no har på IG. Et påfallende stort antall er jo "Bots" (fake kontoer) Ingen følgere, ingen innlegg, merkelige navn, random bilde og følger noen hundre kontoer. Forstår ikke at annonsører lar seg blende av følgertall, det er jo ikke reellt i hele tatt. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. september 2021 #50426 Del Skrevet 9. september 2021 Pusern3 skrev (8 timer siden): tragisk. Hva med å gjøre noe for samfunnet - smått eller stort. Tid har de jo og kanskje hadde de blitt lykkeligere også De mener nok at de gjør noe nyttigt i sin kraft av å være påvirkere…men hele greia har bare blitt en enorm farse av svada og meningsløshet. Jeg leste en over her som fulgte med på CBE fordi det var latterlig og underholdende og jeg merker jeg gjør det samme selv. Det er egentlig ganske trist,dette er jo en familie vi sitter å ler av..og det tragiske er barna oppi alt det her som de velger å eksponere for spons og likes. Blir til tider litt kvalm over all kritikken de får,selv om mye av det er betinget og nå kjenner jeg at jeg skal logge av,gå på jobb, dra hjem og lese en bok i stedet.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullhår1 Skrevet 9. september 2021 #50427 Del Skrevet 9. september 2021 Isild skrev (41 minutter siden): litt off topic; Jeg tok en rask titt på følgerne CBE.no har på IG. Et påfallende stort antall er jo "Bots" (fake kontoer) Ingen følgere, ingen innlegg, merkelige navn, random bilde og følger noen hundre kontoer. Forstår ikke at annonsører lar seg blende av følgertall, det er jo ikke reellt i hele tatt. 🐒😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 9. september 2021 #50428 Del Skrevet 9. september 2021 På stories for en stund siden hadde CBE fått skappel gensere til seg og ungene. Jeg husker at Dorthe Skappel var en av de som var veldig kristiske til LKE den gangen han hadde skrevet kommentarer under falsk navn. Har hennes omgang med SE, og det at CBE likner mer og mer på henne gjort henne mer vennlig innstilt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 9. september 2021 #50429 Del Skrevet 9. september 2021 Kosemose skrev (15 timer siden): Det der syns jeg bare er slemt og usaklig. Han kan da være en ypperlig foreldrekontakt/klassekontakt for alt noen her vet, og uansett ikke relevant! Han velger å legge det ut, og har sikkert forutsett at det vil skape debatt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FromRussiaWithLove Skrevet 9. september 2021 Populært innlegg #50430 Del Skrevet 9. september 2021 Noen kommenterte på bloggen at cbe var så flink til å komponere retter, under innlegg med laks med pesto. Jeg kommenterte at dette er Lerøys oppskrift med link dit. Kommentar selvfølgelig ikke godkjent. Jeg blir så sinna. Det er så uredelig av dem å ta æren for noe de ikke har gjort/kan. Er de liksom kokketalenter nå også? De villeder folk rett og slett! 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 9. september 2021 #50431 Del Skrevet 9. september 2021 (endret) FromRussiaWithLove skrev (1 time siden): Noen kommenterte på bloggen at cbe var så flink til å komponere retter, under innlegg med laks med pesto. Jeg kommenterte at dette er Lerøys oppskrift med link dit. Kommentar selvfølgelig ikke godkjent. Jeg blir så sinna. Det er så uredelig av dem å ta æren for noe de ikke har gjort/kan. Er de liksom kokketalenter nå også? De villeder folk rett og slett! Trøsten er at hun er nødt til å lese at hun er avslørt, selv om det ikke blir lagt ut på bloggen. Det som er merkelig, er at hun ikke ser ut til å bry seg om at folk ser på henne som «juksemaker». Også med tanke på alle de falske følgerne hun har på IG. Endret 9. september 2021 av Pust 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. september 2021 #50432 Del Skrevet 9. september 2021 FromRussiaWithLove skrev (1 time siden): Noen kommenterte på bloggen at cbe var så flink til å komponere retter, under innlegg med laks med pesto. Jeg kommenterte at dette er Lerøys oppskrift med link dit. Kommentar selvfølgelig ikke godkjent. Jeg blir så sinna. Det er så uredelig av dem å ta æren for noe de ikke har gjort/kan. Er de liksom kokketalenter nå også? De villeder folk rett og slett! Argumentet deres er jo at det ikke er påbudt. Jeg er enig i at det er uredelig, men de bryr seg jo ikke om at lesere, og i noen tilfeller også de matbloggere de lar seg inspirere/kopierer fra, mener at de bør gjøre det. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 9. september 2021 Populært innlegg #50433 Del Skrevet 9. september 2021 Minner om at dette er personer som syns det er helt på sin plass å plukke blomster som er plantet ut i byens parker … 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg odipodis Skrevet 9. september 2021 Populært innlegg #50434 Del Skrevet 9. september 2021 Wtf?? 🤦🏼♀️ 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 9. september 2021 #50435 Del Skrevet 9. september 2021 odipodis skrev (3 minutter siden): Wtf?? 🤦🏼♀️ Elsker å provosere. Tror litt dette er ment som en liten spøk/forsøk på å være morsom, men siden følgerene hennes aldri har sett denne siden noe nevneverdig, blir det litt failure... 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. september 2021 #50436 Del Skrevet 9. september 2021 odipodis skrev (22 minutter siden): Wtf?? 🤦🏼♀️ Svar: Nei. Har min egen. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 9. september 2021 #50437 Del Skrevet 9. september 2021 Stuss 😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 9. september 2021 #50438 Del Skrevet 9. september 2021 odipodis skrev (29 minutter siden): Wtf?? 🤦🏼♀️ Jeg blir så flau😳😳 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 9. september 2021 Populært innlegg #50439 Del Skrevet 9. september 2021 41 minutter siden, odipodis said: Wtf?? 🤦🏼♀️ Snakk om at desperasjonen etter oppmerksomhet har slått ut i full blomst 😂 De aller fleste ler av dette, for det er så innmari desperat og idiotisk å fremstille seg selv så komplett hjernedød. Det som er trist, er at hun er mor til to jenter som skal vokse opp med dette sykelige opplegget. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 9. september 2021 #50440 Del Skrevet 9. september 2021 Blir verken flau eller beklemt. Tenker bare «Hvor mye padding er det brukt her, mon tro?» 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå