Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gikk inn på Chiquelle for å titte, og de har masse klær kun i onesize. 🙄

Endret av Snødronninga
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emma Marie skrev (2 timer siden):

Under innlegget om laksegryta (med stjålet oppskrift), er det kun godkjent 8 kommentarer, og her er 3 av de..Hva skjer i hodet på dette kvinnemennesket?

kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/01/laksegryte-med-rod-pesto/

69E75BEB-87B3-4315-BE26-FFE279B168B3.png

Det er så dumt så dumt. Fikk vel ikke sponsepenger av Lerøy…

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Hedy Lamarr said:

For en kvalitetsforskjell på bildene! Originalen ( nederste bilde) var fristende, CBE’s matbilde var skikkelig udelikat.

[...]

Kanskje det er ment å se udelikat ut, typ "agurk- og quinoa-salat i dag, feit i morra" 🤷‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic; 

Jeg tok en rask titt på følgerne CBE.no har på IG. Et påfallende stort antall er jo "Bots" (fake kontoer) Ingen følgere, ingen innlegg, merkelige navn, random bilde og følger noen hundre kontoer. 

Forstår ikke at annonsører lar seg blende av følgertall, det er jo ikke reellt i hele tatt. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (8 timer siden):

tragisk. Hva med å gjøre noe for samfunnet - smått eller stort. Tid har de jo og kanskje hadde de blitt lykkeligere også

De mener nok at de gjør noe nyttigt i sin kraft av å være påvirkere…men hele greia har bare blitt en enorm farse av svada og meningsløshet. Jeg leste en over her som fulgte med på CBE fordi det var latterlig og underholdende og jeg merker jeg gjør det samme selv. Det er egentlig ganske trist,dette er jo en familie vi sitter å ler av..og det tragiske er barna oppi alt det her som de velger å eksponere for spons og likes. Blir til tider litt kvalm over all kritikken de får,selv om mye av det er betinget og nå kjenner jeg at jeg skal logge av,gå på jobb, dra hjem og lese en bok i stedet..

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gullhår1
Isild skrev (41 minutter siden):

litt off topic; 

Jeg tok en rask titt på følgerne CBE.no har på IG. Et påfallende stort antall er jo "Bots" (fake kontoer) Ingen følgere, ingen innlegg, merkelige navn, random bilde og følger noen hundre kontoer. 

Forstår ikke at annonsører lar seg blende av følgertall, det er jo ikke reellt i hele tatt. 

🐒😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På stories for en stund siden hadde CBE fått skappel gensere til seg og ungene. Jeg husker at Dorthe Skappel var en av de som var veldig kristiske til LKE den gangen han hadde skrevet kommentarer under falsk navn. Har hennes omgang med SE, og det at CBE likner mer og mer på henne gjort henne mer vennlig innstilt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose skrev (15 timer siden):

Det der syns jeg bare er slemt og usaklig. Han kan da være en ypperlig foreldrekontakt/klassekontakt for alt noen her vet, og uansett ikke relevant!

Han velger å legge det ut, og har sikkert forutsett at det vil skape debatt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FromRussiaWithLove skrev (1 time siden):

Noen kommenterte på bloggen at cbe var så flink til å komponere retter, under innlegg med laks med pesto. Jeg kommenterte at dette er Lerøys oppskrift med link dit. Kommentar selvfølgelig ikke godkjent. 

Jeg blir så sinna. Det er så uredelig av dem å ta æren for noe de ikke har gjort/kan. Er de liksom kokketalenter nå også? De villeder folk rett og slett!

Trøsten er at hun er nødt til å lese at hun er avslørt, selv om det ikke blir lagt ut på bloggen. Det som er merkelig, er at hun ikke ser ut til å bry seg om at folk ser på henne som «juksemaker». Også med tanke på alle de falske følgerne hun har på IG.

Endret av Pust
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FromRussiaWithLove skrev (1 time siden):

Noen kommenterte på bloggen at cbe var så flink til å komponere retter, under innlegg med laks med pesto. Jeg kommenterte at dette er Lerøys oppskrift med link dit. Kommentar selvfølgelig ikke godkjent. 

Jeg blir så sinna. Det er så uredelig av dem å ta æren for noe de ikke har gjort/kan. Er de liksom kokketalenter nå også? De villeder folk rett og slett!

Argumentet deres er jo at det ikke er påbudt.  Jeg er enig i at det er uredelig, men de bryr seg jo ikke om at lesere, og i noen tilfeller også de matbloggere de lar seg inspirere/kopierer fra, mener at de bør gjøre det.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

odipodis skrev (3 minutter siden):

Wtf?? 🤦🏼‍♀️

Screenshot_20210909-121803_Instagram.thumb.jpg.85ec3ca335ee30a03acbc140f9b02258.jpg

Elsker å provosere. 

Tror litt dette er ment som en liten spøk/forsøk på å være morsom, men siden følgerene hennes aldri har sett denne siden noe nevneverdig, blir det litt failure... 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...