Pusern3 Skrevet 7. september 2021 #50321 Del Skrevet 7. september 2021 Era Vulgaris skrev (5 timer siden): Nettopp, de eier ikke teft for hva som fenger. Hvis jeg ønsker trenings/kostholdsinspirasjon, finner jeg det ikke hos CBE, hvert fall. Hun er kun opptatt av å vise bilder av seg selv, våt av svette, med gapende munn og armen i været. Hva skal det inspirere til? Da velger jeg heller fitfocus, funkygine eller feminin fysikk, for eksempel. Der er fokuset på trening, øvelser, og ikke minst, restitusjon. Et utovervendt fokus, laget for følgerne. Interiør? Jeg finner ikke noe inspirerende over noe av det hun legger ut. Halvhjertet og uinspirert. Hudpleie/skjønnhet? Med full sminke og filter på bildene, får man jo ikke noe inntrykk av hvordan produktene fungerer. Og når en vet at det er heftig redigering av bilder, silikon, restylane, og rare poseringer, blir det ikke troverdig heller. Sleng på dårlig/ingen merking av reklame, barneeksponering, lettkledde selfies på do eller i ovnsdøra, og et lemfeldig forhold til lover og regler, så blir kvaliteten på produktet mildt sagt dårlig. du oppsummerer så riktig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. september 2021 #50322 Del Skrevet 7. september 2021 Donpedro skrev (5 timer siden): Håper jeg treffer de en gang mens de løper, han med drone og styringskonsoll et stykke unna - eller hun med hånden i været mens hun filmer seg selv mens hun løper. Hysterisk festlig syn. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. september 2021 #50323 Del Skrevet 7. september 2021 Oppland skrev (3 timer siden): Jeg leste bloggen hennes til og med datter nr 2 ble født. Det du skriver løpe/svette osv var nøyaktig det samme jeg leste om de to årene jeg fulgte med på bloggen hennes. Jeg har ikke gått glipp av noe som helst forstår jeg om henne og livet rundt. litt det samme forløpet her og ja, du har ikke gått glipp av noe. Er same same…. synes faktisk innholdet er enda mer snevert og innholdsløst nå enn for noen år siden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. september 2021 #50324 Del Skrevet 7. september 2021 Pusern3 skrev (16 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ser for meg Tårnfrid. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haniel Skrevet 7. september 2021 #50325 Del Skrevet 7. september 2021 odipodis skrev (20 timer siden): Flaks han slapp å ta på seg et så slitsomt verv i den travle hverdagen sin! Flaks for skolen mener jeg 😂 Og skjønner ikke hvorfor de vil vise vilt fremmede folk hvor skolen til dattera ligger 🤯 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 7. september 2021 #50326 Del Skrevet 7. september 2021 Det eneste som har endret seg innenfor boblerammen etter flere år er at armen har endret retning. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. september 2021 #50327 Del Skrevet 7. september 2021 begynner nesten å tenke på at hun hadde utsatt ammingen lengst mulig for å få størst mulig pupper 😅 (jeg var også helt flat når jeg dro fra sykehuset og gikk rett inn i vanlige bukser etter fødselen, men sånne pupper (vel.. noe mindre) hadde jeg bare hvis ungene plutselig fant ut til at de skulle sove til en forandring 🙈) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blondinbolla Skrevet 7. september 2021 Populært innlegg #50328 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Kan vi snakke om Chiquelle-reklamen? Tidligere denne uken har bedriften reklamert for Blivakker.no under dekke å være reklame for Elizabeth Arden. Reklamen gir inntrykk av å forsøke å virke eksklusiv og sofistikert. Når de et par dager senere reklamerer for Nordens Ali Express, Chiquelle, faller jo det de forsøker å få frem i EA-reklamen helt i fisk. I ført syrevaskede jeans og en chunky strikket cardigan med 0% ull forsøker CBE å overbevise sine følgere om å handle fra nevnte nettbutikk. Innhold cardigan: 86% Akryl, 10% Polyamid, 4% Polyester (kilde: Chiquelle.se) Jeg blir mest provosert av at noen kan reklamere for klær masseprodusert i drittmaterialer, men jeg blir også sjokkert over hvor dårlig dømmekraft man har når man ikke ser at omdømmet forringes hver gang man tar disse valgene. De må jo være konsekvente i valg av eksklusive partnere om noen skal tro på narrativet! Har de gitt opp? Skaff CBE en spinndoktor! Endret 7. september 2021 av Blondinbolla 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. september 2021 #50329 Del Skrevet 7. september 2021 Kollontaj skrev (4 timer siden): Som noen påpekte: Må man løpe på mølla, er jo godt over 20 grader ute i dag. Må de ha kald salat, selv om strømmen er borte? De har vel ikke grill, nei? Det er liksom måte på å ha liksom-problemer. 😕 skape liksom-problemer for å få oppmerksomhet og kunne sutre litt. Utrolig at de har så mye tid og energi til så mye trening midt i en oppussings periode. Folk flest må bidra noe/mye selv og legger nok trening litt tilstede for en periode. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. september 2021 #50330 Del Skrevet 7. september 2021 123Frustrert skrev (4 timer siden): Min «motivasjon» for å se på cbe på insta er rett og slett for å le. Jeg vet det ikke er pent å le av andre, men når man til de grader utleverer seg selv og virker helt bevist på hva man gjør.. de storyene fra fjellet nå, der det ser ut som fruen må bæsje på vært eneste bildet, samtidig som hun snerrer med overleppen er jo veldig morsomt. Ikke bare når hun poserer med mann og barn, men til og med når det trenes 😅 og mannen med den påståelighet og arrogansen han har.. det er så gøy!! Når jeg ser på disse bildene og hvor opptatte av det materielle og kropp så tenker jeg bare at jeg er kjempe veldig som har at liv som tilsier at hvilken farge jeg har på tapeten eller str jeg har i klær har noe å si. ja, slik vurderer jeg det også. Heldige oss. Men som underholdning er det jo storslagent 🤣🤣🤣🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. september 2021 #50331 Del Skrevet 7. september 2021 MacBeth skrev (2 timer siden): Det har blitt nevnt tidligere at dette er informasjon perfekt til et innlegg, "vår tid med valp i hus" og hvilke utfordringer og gleder dette gir. Istedet er alt bare regnbuer og enhjørninger om hvir flink han er til å gå i bånd og hvor pen han er. Kanskje hun kunne lagt med noen gode linker, fått samarbeid med valpekurs etc. Jeg trodde influencere så markedsføring og penger i de fleste aspekter av livet, men da må man jo jobbe litt.. det skulle jo tatt seg ut.... blir for slitsomt 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 7. september 2021 #50332 Del Skrevet 7. september 2021 De klærne fra Chiquelle hun reklamerer for. Ikke så veldig fine akkurat. Nettsiden er totalt ukjent for meg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 7. september 2021 #50333 Del Skrevet 7. september 2021 Sol79 skrev (3 minutter siden): De klærne fra Chiquelle hun reklamerer for. Ikke så veldig fine akkurat. Nettsiden er totalt ukjent for meg. Akryl alt sammen. Med så mange 🔥 som damen ønsker seg vil den vel antenne ganske fort.. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølv_dugg Skrevet 7. september 2021 #50334 Del Skrevet 7. september 2021 Jeg hadde mistet nattesøvnen om jeg nærmet meg midten av 30-årene og det eneste jeg har å vise til siden jeg bikket 30 er pupper, hud og unger i skjønn forening. Dalende engasjement, dalende inntekter i et år hvor andre influensere har håvet inn millioner, og dalende interesse som reklameobjekter. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 7. september 2021 #50335 Del Skrevet 7. september 2021 Blondinbolla skrev (18 minutter siden): Innhold cardigan: 86% Akryl, 10% Polyamid, 4% Polyester (kilde: Chiquelle.se) det er jo en kjent sak at fruen elsker plastikk-klær! Hele my muse kolleksjonen var ren plastikk. Falsk silke-nattkjole til 800 kr! Luksus! 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Heartland Skrevet 7. september 2021 Populært innlegg #50336 Del Skrevet 7. september 2021 odipodis skrev (22 timer siden): At LKE kan lire utav seg en sånn uintelligent kommentar!! Hvem skriver sånt offentlig?? 😯 skruf skrev (13 timer siden): Synes forøvrig det er passe dust å legge ut på en offentlig konto at man er stolt over å ha sluppet unna vervet som foreldrerepresentant. Sikkert kjekt for de som endte opp med vervet å lese det…..ingen har jo noe særlig lyst til å være foreldrerepresentanter, men noen må jo være det. Alltid de samme som klarer å snike seg unna. Også går man ut offentlig og skryter av det, utrolig kvalmt. Dette!!! Forresten så lurer jeg på hva LKE bruker dagene på.. han tar bilder til bloggen hennes, men nå går det jo ofte mange dager mellom hvert blogginnlegg, og bildene frua legger ut ellers er jo stort sett bare selfies, så hva bruker egentlig HAN dagene på?? 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 7. september 2021 Populært innlegg #50337 Del Skrevet 7. september 2021 Jeg tenker alle i klassen skal være glade de unngikk Lars Kristian Eriksen som foreldrerepresentant. Han hadde neppe klart jobben, heller. 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 7. september 2021 #50338 Del Skrevet 7. september 2021 Heartland skrev (13 minutter siden): At LKE kan lire utav seg en sånn uintelligent kommentar!! Hvem skriver sånt offentlig?? 😯 Dette!!! Forresten så lurer jeg på hva LKE bruker dagene på.. han tar bilder til bloggen hennes, men nå går det jo ofte mange dager mellom hvert blogginnlegg, og bildene frua legger ut ellers er jo stort sett bare selfies, så hva bruker egentlig HAN dagene på?? Stort sett seg selv han også. Løper frem og tilbake til skolen og løper litt til mellom målingene av fettprosent. Han blir jo innmari mager av dette opplegget sitt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 7. september 2021 #50339 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) allie skrev (4 timer siden): Veldig synd å fjerne all egenart ved huset. Mulig jeg er veldig sær, men noen ganger ser jeg på boliger og tenker at der kan ikke jeg bor, for den stilen kler meg ikke. Jeg forstår jo selvfølgelig at man kan pusse opp, men noen steder fortjener å beholde sin opprinnelige stil. Så en annen ting: det heter ikke morninger! Familien Eriksen/Treasures eier ikke stil eller sjarm etter min mening. Burde kjøpt seg et nyere hus uten sjel😂 Endret 7. september 2021 av Kleenex Glemt noe vesentlig 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 7. september 2021 #50340 Del Skrevet 7. september 2021 Klementine skrev (32 minutter siden): Stort sett seg selv han også. Løper frem og tilbake til skolen og løper litt til mellom målingene av fettprosent. Han blir jo innmari mager av dette opplegget sitt. Leste på Coach - Eriksen at han hadde gått ned 8 kg for en kort stund siden. Mister mye muskler på akkurat den måten. Lite mat og mye trening, jeg vet ikke helt jeg hva jeg synes om opplegget deres egentlig. Mye trening hele dagen og hvordan påvirkes egentlig barn av slikt? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå