Minnie Mus Skrevet 31. august 2021 #49821 Del Skrevet 31. august 2021 1 hour ago, Medici said: Det er kanskje et villet ønske, å bli misforstått/feiltolket? Hvis det generer sårt tiltrengt engasjement og trafikk? Vanskelig å forstå at noen vil ha den type negativ oppmerksomhet slik oppførsel fører med seg, men... Det er kanskje lite annet å gå på? Er det jeg tenker også, at det er gjort med viten og vilje for å få sårt tiltrengt oppmerksomhet. At voksne småbarnsforeldre i det hele tatt vil fremstille seg selv sånn, er en annen sak. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 31. august 2021 #49822 Del Skrevet 31. august 2021 MacBeth skrev (8 timer siden): Hun antar at alle leser ALT hun legger ut, hele tiden. Men blogg med kommentarfelt og instagram sammen med IG Story er ikke som en bok hvor man leser fra perm til perm, man kikker innom nå og da, og blar igjennom for å se om det er noe som fenger( et glossy magasin der altså ). Derfor bør hun gjenta seg selv, nettopp for å unngå unødig kritikk. Det tar kortere tid å slenge på en: "vi var så heldige å få tillatelse til å campe der av grunneier", enn å risikere og diskutere opp og ned i mente, og ikke minst, hun unngår å fremstille seg selv i dårlig lys. Jeg visste ikke at dem fikk tillatelse til å campe der 🤷♀️ hun MÅ svare mye tydeligere og gjerne gjenta ja. Hun er ikke god på det (heller) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 31. august 2021 #49823 Del Skrevet 31. august 2021 MacBeth skrev (7 timer siden): Bildene på IG er nok allerede bearbeidet, og ved å legge disse inn i et blogginnlegg sparer dem tid (=penger) Samtidig så har dem kontroll på bildene som blir delt offentlig, siden det er de samme, og dem som ikke følger henne på IG får samme opplevelse og motsatt. Det vil jo minke trafikken til bloggen eller instagram, da følgere etterhvert skjønner at man får samme innhold på begge plattformer så forstår ikke helt logikken utenom at det er enklere i en travlere hverdag og man får tid til å bruke parfyme.... (ref EA/blivakker reklamen). ja, det er ikke noe poeng i titte inn begge steder. Følge gjør jeg ikke av prinsipp. Det eneste du får extra på blogg er grønne omeletter og noen extra kopper kaffe 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 31. august 2021 #49824 Del Skrevet 31. august 2021 Ser noen spør ang camperen under siste blogginnlegg, og at vedkommende savner info om andre ting enn sminking og koking av kaffe.. Frua svarer at hun har vist alt på insta.... eh nei, ikke mye som ble vist av camperen der gitt. Husker hun ikke hva hun har publisert? Takk for informasjon. Dette savnet jeg i de reklamemerkede innleggene av vognen. Man lurer jo fort på om det er mulig å bruke kjøkkenet til mer enn å koke kaffe og sminke seg 😉 Hvordan var oppbevaringsmulighetene for klær og annen bagasje? CAROLINE BERG ERIKSEN 21 MINUTTERSIDEN Jeg har vist frem alt på IG 🙂 Det er litt skapplass inne i vognen, men bagasje må være i bilen 🙂 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 31. august 2021 #49825 Del Skrevet 31. august 2021 Minnie Mus skrev (12 minutter siden): Ser noen spør ang camperen under siste blogginnlegg, og at vedkommende savner info om andre ting enn sminking og koking av kaffe.. Frua svarer at hun har vist alt på insta.... eh nei, ikke mye som ble vist av camperen der gitt. Husker hun ikke hva hun har publisert? Takk for informasjon. Dette savnet jeg i de reklamemerkede innleggene av vognen. Man lurer jo fort på om det er mulig å bruke kjøkkenet til mer enn å koke kaffe og sminke seg 😉 Hvordan var oppbevaringsmulighetene for klær og annen bagasje? CAROLINE BERG ERIKSEN 21 MINUTTERSIDEN Jeg har vist frem alt på IG 🙂 Det er litt skapplass inne i vognen, men bagasje må være i bilen 🙂 Alt? Her definerer vi ordet «alt» på ulik måte. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 31. august 2021 #49826 Del Skrevet 31. august 2021 Minnie Mus skrev (14 minutter siden): Ser noen spør ang camperen under siste blogginnlegg, og at vedkommende savner info om andre ting enn sminking og koking av kaffe.. Frua svarer at hun har vist alt på insta.... eh nei, ikke mye som ble vist av camperen der gitt. Husker hun ikke hva hun har publisert? Takk for informasjon. Dette savnet jeg i de reklamemerkede innleggene av vognen. Man lurer jo fort på om det er mulig å bruke kjøkkenet til mer enn å koke kaffe og sminke seg 😉 Hvordan var oppbevaringsmulighetene for klær og annen bagasje? CAROLINE BERG ERIKSEN 21 MINUTTERSIDEN Jeg har vist frem alt på IG 🙂 Det er litt skapplass inne i vognen, men bagasje må være i bilen 🙂 Dette er CBE i et nøtteskall. Det er naturligvis leserens feil, fordi leseren ikke har oppfattet CBEs reklame på riktig måte 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. august 2021 #49827 Del Skrevet 31. august 2021 Godt at yngre folk enn meg har begynt å huske litt dårlig. 🙁 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 31. august 2021 #49828 Del Skrevet 31. august 2021 Minnie Mus skrev (28 minutter siden): Ser noen spør ang camperen under siste blogginnlegg, og at vedkommende savner info om andre ting enn sminking og koking av kaffe.. Frua svarer at hun har vist alt på insta.... eh nei, ikke mye som ble vist av camperen der gitt. Husker hun ikke hva hun har publisert? Takk for informasjon. Dette savnet jeg i de reklamemerkede innleggene av vognen. Man lurer jo fort på om det er mulig å bruke kjøkkenet til mer enn å koke kaffe og sminke seg 😉 Hvordan var oppbevaringsmulighetene for klær og annen bagasje? CAROLINE BERG ERIKSEN 21 MINUTTERSIDEN Jeg har vist frem alt på IG 🙂 Det er litt skapplass inne i vognen, men bagasje må være i bilen 🙂 Hun har jo vist frem "alt" på IG 🤪 Det eneste som mangler er bilde helt uten undertøy, men mye av det som er vist frem er såpass gjennomsiktig at jeg støtter henne i at hun har vist frem alt.. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Swan1998 Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg #49829 Del Skrevet 31. august 2021 Medici skrev (6 minutter siden): Hun har jo vist frem "alt" på IG 🤪 Det eneste som mangler er bilde helt uten undertøy, men mye av det som er vist frem er såpass gjennomsiktig at jeg støtter henne i at hun har vist frem alt.. Reklame på IG story er sikkert det billigste. Kjempereklame med andre ord. Og når hun nå nevner denne camperen i blogginnlegget har det jo ingen verdi for HENNE, ergo merkes det ikke. Til alle annonsører: dropp denne mildt idiotiske influensermarkedsføringen og bruk pengene deres på ordentlig, høykvalitets reklame. Det er en grunn til at det er et eget fag. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 31. august 2021 #49830 Del Skrevet 31. august 2021 CBE sine Stories ligger hos x-camp. 7 stories der to viser naturen rundt camperen. Da gjenstår fem. To av dem er inne i camperen, der du ser sofa (?) som i neste story er en seng. Er en TV (?) også. En story viser hvordan man slår ut takteltet. De to siste viser en kaffekjele som koker, der det ikke vises kokeenheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg #49831 Del Skrevet 31. august 2021 Det eneste jeg forbinder med den camperen er hestekjøtt. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 31. august 2021 Populært innlegg #49832 Del Skrevet 31. august 2021 Minnie Mus skrev (21 minutter siden): Det eneste jeg forbinder med den camperen er hestekjøtt. Hestekjøtt og arrogant kundebehandling 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullhår1 Skrevet 31. august 2021 #49833 Del Skrevet 31. august 2021 Har lest litt i tråden, jeg leste bloggen for kanskje 10 år siden så kjenner ikke til alt, men syns hun får ufortjent mye negativt på seg, syns hennes mann er litt vanskeligere å like, han virker som han går rett på personangrep, husker det var i media at han latet som han var lege og personlig trener på bloggkommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 31. august 2021 #49834 Del Skrevet 31. august 2021 40 minutter siden, Gullhår1 said: Har lest litt i tråden, jeg leste bloggen for kanskje 10 år siden så kjenner ikke til alt, men syns hun får ufortjent mye negativt på seg, syns hennes mann er litt vanskeligere å like, han virker som han går rett på personangrep, husker det var i media at han latet som han var lege og personlig trener på bloggkommentarer De to der er nok av samme ulla. CBE prøver bare å fremstille familien/paret/seg selv som så søt og uskyldig, der alt er rosa enhjørninger. Men når man begynner å lese i diverse kommentarfelt, så ser man jo hvor ufint og surt hun svarer følgerne sine, hvis dem kommenterer noe annet enn "fine du" osv. Hun takler ikke kritiske spørsmål, eller spørsmål som krever litt substans i svaret, utenom hvor ting er kjøpt og sånne overfladiske ting. Når evt spørsmål eller diskusjon krever litt mer enn å svare på enkle spørsmål, så trår herr Eriksen til, da gjerne med masse oppgulp og håning av både de som spør og andre som ikke er enige med paret. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 31. august 2021 #49835 Del Skrevet 31. august 2021 Minnie Mus skrev (10 minutter siden): De to der er nok av samme ulla. CBE prøver bare å fremstille familien/paret/seg selv som så søt og uskyldig, der alt er rosa enhjørninger. Men når man begynner å lese i diverse kommentarfelt, så ser man jo hvor ufint og surt hun svarer følgerne sine, hvis dem kommenterer noe annet enn "fine du" osv. Hun takler ikke kritiske spørsmål, eller spørsmål som krever litt substans i svaret, utenom hvor ting er kjøpt og sånne overfladiske ting. Når evt spørsmål eller diskusjon krever litt mer enn å svare på enkle spørsmål, så trår herr Eriksen til, da gjerne med masse oppgulp og håning av både de som spør og andre som ikke er enige med paret. De fremstiller seg selv som veldig overfladiske og opptatt av fasade. Sånt appellerer ikke til folk i 2021. Overforbruk og kroppspress er ikke noe man trenger for å leve et godt liv. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullhår1 Skrevet 31. august 2021 #49836 Del Skrevet 31. august 2021 Minnie Mus skrev (11 minutter siden): De to der er nok av samme ulla. CBE prøver bare å fremstille familien/paret/seg selv som så søt og uskyldig, der alt er rosa enhjørninger. Men når man begynner å lese i diverse kommentarfelt, så ser man jo hvor ufint og surt hun svarer følgerne sine, hvis dem kommenterer noe annet enn "fine du" osv. Hun takler ikke kritiske spørsmål, eller spørsmål som krever litt substans i svaret, utenom hvor ting er kjøpt og sånne overfladiske ting. Når evt spørsmål eller diskusjon krever litt mer enn å svare på enkle spørsmål, så trår herr Eriksen til, da gjerne med masse oppgulp og håning av både de som spør og andre som ikke er enige med paret. Skjønner, men har som nevnt ikke lest bloggen hennes på flere år, men ja han virker verre enn verst, men hun er vel ikke bedre om hun gjemmer seg bak han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 31. august 2021 #49837 Del Skrevet 31. august 2021 Surikatt skrev (1 time siden): De fremstiller seg selv som veldig overfladiske og opptatt av fasade. Sånt appellerer ikke til folk i 2021. Overforbruk og kroppspress er ikke noe man trenger for å leve et godt liv. deres fokus har gått ut på dato. Hva folk har som fokus og interesser i dag er ganske ulikt fra hva som var «in» å dele/følge for 10 år siden 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 31. august 2021 #49838 Del Skrevet 31. august 2021 Har dere sett at Caroline har fikset så kun hun ser hvor mange som har trykket liker på et par av bildene på IG lagt ut de siste par dagene? Er det fordi få gjør det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 31. august 2021 #49839 Del Skrevet 31. august 2021 Pusern3 skrev (12 minutter siden): Har dere sett at Caroline har fikset så kun hun ser hvor mange som har trykket liker på et par av bildene på IG lagt ut de siste par dagene? Er det fordi få gjør det? Man kan jo bare trykke på «andre» og se hvem som har likt bildet. Og telle, om man gidder. Det ser ut som om det er de bildene med dårlig respons som ikke har synlige likerklikk, stemmer det? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. august 2021 #49840 Del Skrevet 31. august 2021 Pusern3 skrev (24 minutter siden): deres fokus har gått ut på dato. Hva folk har som fokus og interesser i dag er ganske ulikt fra hva som var «in» å dele/følge for 10 år siden Ja, er en grunn til at feks Eveline Karlsen tjente rett under 7 mill i 2020, i et år der CBE.no fikk inntekten omtrent halvert. Det har med forretningsteft og hva som treffer i markedet å gjøre. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå