Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (6 timer siden):

Vill ide’: Betal ferien selv og dropp eksponering og utnyttelse av ungene, i alt av reklameoppdrag og ellers i deres ferie og fritid. 

ja skill mellom ferie og fritid og mer jobb relaterte ting. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (5 timer siden):

Vet dere hva som hadde vært inspirerende fra CBE?

Å vise at hun henter i barnehagen usminket, iført utvasket t-skjorte og jeans. Gjerne ikke-kroppsnære plagg.

yes - DA hadde hun vist seg som en god rollemodell og vist at man kan vise seg offentlig uten å være stashet. Dette lyseblå barbie utstyret hun hadde i dag understreker det motsatte og slik jeg ser det var det patetisk. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (5 timer siden):

Det kan jeg garanter 110 % aldri kommer til å skje.  Men ja, det hadde vært mye mer befriende om hun hadde vist seg som en vanlig småbarnsmamma i full jobb. Vært mye bedre enn det der sinnsyke opplegget de driver med nå. Jeg lurer oppriktig på hva barnehagepersonell og foreldrene til de andre barna tenker og sier om denne fremtoningen som dette paret er???

Selv på flere trenings sentre er det ikke lov å trene i slike bare topper som hun hadde på i dag. Og så går hun i barnehage/skole med denne typen topp…

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel også overrasket at de ikke kommer med noe nytt nå som høst semesteret er i gang. De trenger åpenbart fornyelse og endring, og nå burde det være en gylden anledning til å presentere  nytt stoff og fokus. 
jeg vil strekke det såpass langt at dette er påkrevet nå om de skal overleve som influensere 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrifts-onsdag er vel gått ut på dato for flere år siden eller? Tar man et par års pause fra denne bloggen, så går man ikke glipp av noe skjønner jeg...

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (55 minutter siden):

Her går det fremdeles på repeat med trening, kaffe, selfies og barn. Tenk for en gylden mulighet de hadde til å lage innlegg med substans i sommer. 

Hvordan reise på ferie med hund.

Hvordan gå fra hunden på en trygg måte.

Hvordan campe med barn.

Hvordan pakke til campingtur.

Hvordan pakke til løpetur i fjellet (jeg er fremdeles litt månebedotten over at all den styrke- og løpetreningen gjennom vinteren så hun skulle være bedre rustet til å løpe i fjell kun resulterte i en eneste tur på 3-4 timer)

Det er jo nesten så de ikke gidder å skrive når de først har sjansen til å komme bort fra møllen i kjelleren. 

Veldig enig i dette, de har så mange muligheter, men velger å kjøre det samme gamle. (Som stort sett er helt meningsløse ting)

Pusern3 skrev (12 minutter siden):

Jeg er vel også overrasket at de ikke kommer med noe nytt nå som høst semesteret er i gang. De trenger åpenbart fornyelse og endring, og nå burde det være en gylden anledning til å presentere  nytt stoff og fokus. 
jeg vil strekke det såpass langt at dette er påkrevet nå om de skal overleve som influensere 

De gjør det veldig sårt, men ser de det selv? Spørs om de er kapable og har ønske om det, men mener som deg, at det er nødvendig om de skal klare seg videre fremover.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie

Jeg/Vi kommer aldri til å dra til Brimi sæter, eller bruke visit Jotunheimen. Jeg/Vi kommer heller ikke til å kjøpe noe som cbe og lke reklamerer for. Det kommer vel snart et tåredryppende innlegg på bloggen om at hun slutter å blogge. Jeg leser aldri bloggen hennes. 

Endret av Blinkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (18 minutter siden):

De trenger samfunnsnyttig jobb. Hva skal de oppfordre døtrene til å studere? Utdanning er viktig. Å gå slik å digge seg selv hele dagen og prakke på folk kjøp, kjøp. Blir ikke folk lei av dette her? Skjønner ikke fasinasjonen. De trenger å komme seg ned på jorden og få seg en skikkelig jobb, vekk fra speil og kameralinser.

Endret av Xstrella
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (2 timer siden):

klart de leser her…. Ofte også….

KG har jo avslørt flere skandaler om disse to tidligere. Klart de må følge med i tilfelle det smeller igjen...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (8 minutter siden):

De trenger samfunnsnyttig jobb. Hva skal de oppfordre døtrene til å studere? Utdanning er viktig. Å gå slik å digge seg selv hele dagen og prakke på folk kjøp, kjøp. Blir ikke folk lei av dette her? Skjønner ikke fasinasjonen. De trenger å komme seg ned på jorden og få seg en skikkelig jobb, vekk fra speil og kameralinser.

Ja, klart utdanning er viktig og status for dem bare de slipper å ta den selv. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (6 timer siden):

Oppskrifts-onsdag er vel gått ut på dato for flere år siden eller? Tar man et par års pause fra denne bloggen, så går man ikke glipp av noe skjønner jeg...

Samme som å følge en såpeopera på TV ;)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
Pusern3 skrev (7 timer siden):

Jeg tror rett og slett at paret ikke klarer å fokusere på annet enn trening, vekt, matinntak og utseende. De har alltid fremstått som veldig utseendefikserte og etter at de lanserte netfit i 2018 så har kroppsfokuset økt og økt enda mer og skjøvet vekk alt annet innhold. Nå går det i slurvete reklamesamarbeid, en døende blogg, glorifisering av lav fettprosent, filming av ungenes dagligliv og så mange løpeturer daglig at andre nærmest mister tellingen. Før kunne det være artig å se gjennomførte og gode innlegg, men CBE har rett og slett ikke lenger tid til annet enn å ta beundrende selfies i sportsbh'en. Jeg skjønner godt at de legger ned bloggen for der er det vel ingen lesere igjen. Men det overrasker meg at ikke følgermassen på instagram synker fortere. 

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det noen som fikk respons fra Xcamp etter å ha sendt skjermdumper fra helgens fadese by the infamous Skoda-Åge? 😓

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Corinne said:

Var det noen som fikk respons fra Xcamp etter å ha sendt skjermdumper fra helgens fadese by the infamous Skoda-Åge? 😓

Skoda-Åge 😂

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er  jo et eksempel på at de muliggens ikke leser her inne. fruen trener netfit som tydeligvis er en ny treningsform bestående av airsquats og hopp og sprett. Jeg synes det er ufattelig trist at følgere blir påvirket til å bruke tid på trening som ikke gir noe. Klart, sitter du kun i sofaen til vanlig vil dette være litt trening. Men man kommer ingen vei uten progresjon, belastning og intensitet. Målet er tydeligvis å bli klar for en dusj etterpå. Og brenne kalorier. Oppforder til å følge treningsprofiler som faktisk har kunnskap i bakhånd. F.eks Inger in dubai. 

fruen.jpeg

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (8 timer siden):

same…same…. Fikk samme følelsen selv når jeg gikk inn på den nylig etter flere års pause…

på IG er det også stort sett same…same… kaffekopper, trening (nytt er mengdevis med løping), negler, barn etc 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (8 timer siden):

såååå enig :) på alle nivåer er dette bare uinteressant og trist nå..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (1 time siden):

Jeg tror rett og slett at paret ikke klarer å fokusere på annet enn trening, vekt, matinntak og utseende. De har alltid fremstått som veldig utseendefikserte og etter at de lanserte netfit i 2018 så har kroppsfokuset økt og økt enda mer og skjøvet vekk alt annet innhold. Nå går det i slurvete reklamesamarbeid, en døende blogg, glorifisering av lav fettprosent, filming av ungenes dagligliv og så mange løpeturer daglig at andre nærmest mister tellingen. Før kunne det være artig å se gjennomførte og gode innlegg, men CBE har rett og slett ikke lenger tid til annet enn å ta beundrende selfies i sportsbh'en. Jeg skjønner godt at de legger ned bloggen for der er det vel ingen lesere igjen. Men det overrasker meg at ikke følgermassen på instagram synker fortere. 

så enig med deg :) mulig mange på IG fortsatt har solbrillene på

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...