Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Siste måned

Kilde: socialblade.com

E9793754-4582-4C8D-B9C2-8F258DF0E172.png

Takk! Må du logge inn for å se det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (4 minutter siden):

Takk! Må du logge inn for å se det? 

Ja. 

Merk at da følgerne sank til under 309 000, skjedde det noe. På EN dag. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tydelig at noe skjedde da de rykket ned til 308 000 følgere. Plutselig var det 270 nye følgere på en dag, mens trenden ellers i løpet av en måned er at de jevnt mister følgere. Ca 1000 pr mnd. 

Med denne utviklingen kan "nedgradert"  fort bli permanent ser jeg. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smugleseren skrev (10 timer siden):

Vet at søsteren min vurderte å bruke CBE som reklame for firmaet sitt en gang for 6-ish år siden. Jeg spurte henne om hun fremdeles hadde samme tanken, men svaret var: NEI, ER DU GAL!!! (med veldig høy stemme!)

Ingen som kontakter VG, forresten?? 

Kan du forklare litt utdypende om hvorfor du mener dette er en sak for VG? Kan du bare få meg til og skjønne? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (9 timer siden):

Ja. 

Merk at da følgerne sank til under 309 000, skjedde det noe. På EN dag. 

Så selv om de mistet følgere, valgte LKE å rante videre på sin Coach Eriksen profil? Som forøvrig handlet mer om en verbal krig mot brukere på KG, enn treningsrelaterte innhold.

Endret av Lill :)
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det å kontakte media; jeg tror ikke disse menneskene er aktuelle nok til å få noen form for oppmerksomhet i tabloidene. Rett og slett. Folk flest har glemt hele fotballfrue-greia og det er begrenset hvor mange som ser bloggerne osv. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (10 timer siden):

Siste måned

Kilde: socialblade.com

E9793754-4582-4C8D-B9C2-8F258DF0E172.png

Hva skjedde 11.august, med et hopp i følgertall på nesten 300? Eller 7.august, hvor drøyt 200 avfølger samtidig?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (Akkurat nå):

Hva skjedde 11.august, med et hopp i følgertall på nesten 300? Eller 7.august, hvor drøyt 200 avfølger samtidig?

11. august tipper jeg at de kjøpte fake følgere. De har mange sånne. (Det er lett å se om man blar gjennom følgerlisten, det er mange med merkelige brukernavn, som nesten ikke har følgere selv, og som aldri har postet noe.)

Jeg sjekket for moro skyld tilfeldigvis et par andre med veldig mange følgere (Jenny Skavlan og Jan Thomas), og de har også mange som er fake. Så det er sannsynligvis ganske vanlig.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sophia_08 skrev (47 minutter siden):

Når man er en av de bedre stilte (økonomisk sett..)  i samfunnet og strengt tatt representerer en bedrift, (pluss er et forbilde for sine barn), bør en ikke unngå uttrykk som "Lada-familie"? I allefall offentlige kanaler.. er det greit å si høyt uten å bli stempla som "lett-krenkelig"?🤔  

Det er ved slike utsagn at de avslører at de ikke er vant til mye penger eller klasse. Folk som er født inn i det oppfører seg nemlig ikke sånn, i hvert fall ingen av mine nærmeste i nærmiljøet vårt.

De oppfører seg som nyrike russere.

Endret av Beneviento
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man scroller gjennom følgerne til CBE på insta er det bemerkelsesverdig mange med brukernavn av typen labt.v087x56hg, med 0 publiserte bilder, kontoen følger rundt 500 personer eller flere.

Nå skal jeg selvsagt ikke påstå at CBE kjøper følgere, men det ser litt... mistenkelig ut. Det gjør det. 🙂 Et plutselig hopp i følgertall på +300 på en dag etter jevn nedgang i ukevis er også litt spesielt. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (20 minutter siden):

Angående det å kontakte media; jeg tror ikke disse menneskene er aktuelle nok til å få noen form for oppmerksomhet i tabloidene. Rett og slett. Folk flest har glemt hele fotballfrue-greia og det er begrenset hvor mange som ser bloggerne osv. 

Jeg lurte egentlig på hvorfor dette er en VG sak... Hva har de gjort galt? Skjønner bilde aldri burde vært lagt ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniBaguette skrev (7 minutter siden):

Om man scroller gjennom følgerne til CBE på insta er det bemerkelsesverdig mange med brukernavn av typen labt.v087x56hg, med 0 publiserte bilder, kontoen følger rundt 500 personer eller flere.

Nå skal jeg selvsagt ikke påstå at CBE kjøper følgere, men det ser litt... mistenkelig ut. Det gjør det. 🙂 Et plutselig hopp i følgertall på +300 på en dag etter jevn nedgang i ukevis er også litt spesielt. 

Det er jo ganske gøy, for det er helt tydelig at de kjøper følgere, og samtidig gjør de narr av brukere som lager konto for å kommentere hos de. Blir ikke det to sider av samme sak?

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...