Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Kaputt said:

Jeg hadde drukket mengder av vin jeg også hvis min mann hadde gjort samme fadese. Mengder. 

Men frua er jo av samme ulla som mannen. Men ja, hadde jeg vært i deres sko, så hadde jeg nok helt nedpå noen flasker istedet for et glass rødvin. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (3 minutter siden):

Jeg vet det var drøyt, selv om det var en spøk. (Er jo ganske åpenlyst at jeg ikke faktisk seriøst mener han bør kastreres - men måten brukeren før meg stilte spørsmålet på gjorde det bare for fristende å komme med en spøk!)

Uansett - det er fortsatt ikke drøyere enn det de selv klarer å lire av seg i SoMe! Snakk om å med viten og vilje dra sitt eget navn ned i gjørma gang etter gang….

Vi kaller det bare svart humor. Da kan man bare le av det og synes at man er sikkelig morsom!! 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for personangrep, avsporing, latterliggjøring, brukerangrep, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg drukket vin så ofte, hadde jeg neimen ikke turt å legge det ut på SoMe... 🙄

Endret av Snødronninga
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (15 minutter siden):

Prøver meg på et sammendrag:

Natt til søndag, på beksvarte fjellveier, dundrer Herr Eriksen inn i en hest i 80km/t, med sin volvo med en sponset campinghenger på slep. Det går bra med Herr Eriksen, ikke så bra med bilen og svært dårlig for hesten. Han dokumenterer hendelsen på IG.

Etter en dårlig natt, illustrert av et trist bilde av seg selv med den sponsede (dog ikke merkede) hengeren, bruker han påfølgende morgen til løping og tigging etter skyss til Sarpsborg for seg og henger. Utrolig nok får han skyss. Han dokumenterer dette på IG

Vel hjemme oppdager han rester av den døde hesten på den sponsede campinghengeren til XCamp. Hengeren, som er skapt for rå natur og ubegrensede naturopplevelser (leverandørens slagord) er nå bokstavlig talt dekket av rå natur (hestekjøtt). Herr Eriksen dokumenterer dette på IG.

Et ukjent antall mennesker, undertegnede inkludert, sender skjermdump til XCAMP. En time(?) senere fjerner Herr Eriksen det groteske bildet. Om det skyldes press fra oppdragsgiver, vites ikke. Det som er faktum er at reklamen ikke er merket, noe XCAMP sikkert setter pris på.

Mandag formiddag, nærmere et døgn etter at han fjernet det groteske bildet, og etter utallige kritiske kommentarer (slettet fortløpende), velger Herr Eriksen å "beklage" bildet. Han innrømmer at bildet var for drøyt og skryter av at han selv forsto det. 

Mandag ettermiddag poster han en melding om at flere mennesker er forarget over at han fjernet bildet, enn at han la det ut i første omgang. Men han hevder å være fornøyd med avgjørelsen, for han liker ikke sort humor.

Samtidig svarer han en kritikker at han burde dratt den svarte humoren mye lenger. Publisert av kritikeren.

Senere skriver han et sammendrag av hendelsen, samt kritikken han har blitt utsatt for i ettertid. Han kaller hestekjøttbildet "litt ufølsomt". Han publiserer også kritiske meldinger han har mottatt (helt saklige meldinger) og svarer med en merkelig oppdiktet sms-kommunikasjon med sin frue. Ganske surrealistisk.

Samtidig klager han på standarden på den splitter nye skodaen han har fått som leiebil, kaller kritikerne "lada familier", før han innrømmer at fruen har sendt han en sms og opplyst han om at det vil medføre kritikk. Det hadde hun ikke trengt, for det hevder Herr Eriksen at han skjønte helt selv.

Så avslutter han dagen med å eksponere sitt syklende barn.

Minner igjen om at dette er en svært erfaren SoMe-aktør...

Takk for sammendraget! Men det du skildrer er jammen meg triste greier.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Og midt oppi alt dette drikker CBE rødvin og tar fotbad ...

de har mistet bakkekontakten fullstendig :( 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen medier som fanger opp/blir tipset om dette? 
Hadde andre kjente influencere bare  gjort i nærheten av dette hadde det jo vært store oppslag. 
Pilotfrue fikk førstesiden på vg ifjor pga dyr julekalender til sønnen, dette er da mye verre!! Føler de skånes veldig av media? Men de legger jo opp til all «drit» selv. For en arrogant og ekkel oppførsel! 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Felis skrev (1 time siden):

Prøver meg på et sammendrag:

Natt til søndag, på beksvarte fjellveier, dundrer Herr Eriksen inn i en hest i 80km/t, med sin volvo med en sponset campinghenger på slep. Det går bra med Herr Eriksen, ikke så bra med bilen og svært dårlig for hesten. Han dokumenterer hendelsen på IG.

Etter en dårlig natt, illustrert av et trist bilde av seg selv med den sponsede (dog ikke merkede) hengeren, bruker han påfølgende morgen til løping og tigging etter skyss til Sarpsborg for seg og henger. Utrolig nok får han skyss. Han dokumenterer dette på IG

Vel hjemme oppdager han rester av den døde hesten på den sponsede campinghengeren til XCamp. Hengeren, som er skapt for rå natur og ubegrensede naturopplevelser (leverandørens slagord) er nå bokstavlig talt dekket av rå natur (hestekjøtt). Herr Eriksen dokumenterer dette på IG.

Et ukjent antall mennesker, undertegnede inkludert, sender skjermdump til XCAMP. En time(?) senere fjerner Herr Eriksen det groteske bildet. Om det skyldes press fra oppdragsgiver, vites ikke. Det som er faktum er at reklamen ikke er merket, noe XCAMP sikkert setter pris på.

Mandag formiddag, nærmere et døgn etter at han fjernet det groteske bildet, og etter utallige kritiske kommentarer (slettet fortløpende), velger Herr Eriksen å "beklage" bildet. Han innrømmer at bildet var for drøyt og skryter av at han selv forsto det. 

Mandag ettermiddag poster han en melding om at flere mennesker er forarget over at han fjernet bildet, enn at han la det ut i første omgang. Men han hevder å være fornøyd med avgjørelsen, for han liker ikke sort humor.

Samtidig svarer han en kritikker at han burde dratt den svarte humoren mye lenger. Publisert av kritikeren.

Senere skriver han et sammendrag av hendelsen, samt kritikken han har blitt utsatt for i ettertid. Han kaller hestekjøttbildet "litt ufølsomt". Han publiserer også kritiske meldinger han har mottatt (helt saklige meldinger) og svarer med en merkelig oppdiktet sms-kommunikasjon med sin frue. Ganske surrealistisk.

Samtidig klager han på standarden på den splitter nye skodaen han har fått som leiebil, kaller kritikerne "lada familier", før han innrømmer at fruen har sendt han en sms og opplyst han om at det vil medføre kritikk. Det hadde hun ikke trengt, for det hevder Herr Eriksen at han skjønte helt selv.

Så avslutter han dagen med å eksponere sitt syklende barn.

Minner igjen om at dette er en svært erfaren SoMe-aktør...

☺️👏🏻 Det verste er at dette er fakta, ikke manuset til en episode av Bloggerne;  Kill Buljo-versjonen.  

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at søsteren min vurderte å bruke CBE som reklame for firmaet sitt en gang for 6-ish år siden. Jeg spurte henne om hun fremdeles hadde samme tanken, men svaret var: NEI, ER DU GAL!!! (med veldig høy stemme!)

Ingen som kontakter VG, forresten?? 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere kunne jeg se statistikken for CBE og LKE på Socialblade, men nå må jeg opprette en bruker. Er det noe nytt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (12 minutter siden):

Tidligere kunne jeg se statistikken for CBE og LKE på Socialblade, men nå må jeg opprette en bruker. Er det noe nytt? 

Siste måned

Kilde: socialblade.com

E9793754-4582-4C8D-B9C2-8F258DF0E172.png

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...