Populært innlegg Klokkereim Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49041 Del Skrevet 23. august 2021 Og om et par tre måneder ser vi paret stå med julepapir, gavebånd og saks med ei litta tåre i øyekroken. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49042 Del Skrevet 23. august 2021 Fufu skrev (8 minutter siden): Lada-familien og Cubus-barn. Man ser hvem som skaper disse holdningene hos barn. Viktig å printe inn klasseskiller tidlig hos barna vet du. Ref. tidligere uttalelser fra CBE om at det er viktig barna deres lærer de har mer enn andre. Hvordan skal ellers foreldrene føle seg bedre enn de andre om barna deres ikke bryr seg om det materielle? 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 23. august 2021 #49043 Del Skrevet 23. august 2021 Cezanne skrev (7 minutter siden): skjønner ikke hvordan husøkonomer ble dratt med i dette 😂😂 vet han hva det betyr? Neppe 😂 Husøkonom er en person som har lederoppgaver innen miljø-, drifts- og servicearbeid i private og offentlige institusjoner og bedrifter, både for gjester, kunder og de ansatte. Personen har blant annet ansvar for renhold og inneklima, hygiene, materialvalg og interiørplanlegging. Yrkestittelen er særlig vanlig i hotelldrift, og ble tidligere kalt oldfrue. https://snl.no/husøkonom 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49044 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Han kunne bare gjort det så enkelt at han bare hadde beklaget det han la ut, og samtidig sendt noen gode tanker til eier av hesten og ikke gjort noe mer utav det. Men istedet velger han å fortsette i kjent stil, med å henge ut andre, klage på leiebilen osv.... Innlegget er ryddet for personangrep. Endret 23. august 2021 av Måne Rampelyset 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frk.Fjas Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49045 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg har ikke vært inne på tråden på noen dager, og var mye å lese. Forsøkte å skumme litt, men har LKE virkelig kjørt på en hest og lagt ut bilder av restene???! 😱 og rakket ned på folk som kjører Skoda! Når man ikke trodde det kunne bli verre 😫 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 23. august 2021 #49046 Del Skrevet 23. august 2021 Kollontaj skrev (1 time siden): Hvis han fikk flere kritiske meldinger, valgte han iallfall ut den som fremstiller KG-folk (han refererer hit) som ganske dårlige til å formulere seg (omtrent på samme nivå som han selv). Beklager å si det, men.... ☺️ Jeg skal her formulere veldig tydelig at Lars Kristian Eriksen med arbeidsgiver fremstiller seg så genuint atale at jeg tror helt og fullt på denne fremstillingen. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frk.Fjas Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49047 Del Skrevet 23. august 2021 Ser det ble stilt spørsmål for en del sider om denne tråden påvirker tallene til CBE. Det vet jeg ikke, men den er en øye åpner for meg i alle fall! Jeg har sluttet å jage etter perfekte insta moments her hjemme. Før kunne jeg kle barna mine i søte matchende julenisseluer og forklær for å bake pepperkaker, i et ryddig julepyntet hus, og forevige det. Dog ikke poste det for andre enn venner og familie. Tok meg selv i å snikfilme et av barna mine, som fersket meg og lurte på hva jeg holdt på med. Denne tråden har virkelig fått meg til å tenke over mine SoMe vaner. Og jeg har ikke postet mye (kun en håndfull) og kun til de nærmeste. Jeg har sluttet helt å poste bilder og slettet det jeg har lagt ut før (vet det kanskje finnes i systemet et sted). Mitt eldste barn er mellom CBEs i alder (helt sykt at jeg i det hele tatt vet det, men jeg vet jo fødselsdatoen deres) og eldste barnet mitt er veldig i mot at jeg tar bilder og filmer. Ønsker ikke å bli snappet. 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 23. august 2021 #49048 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Jeg må innrømme at jeg forstår LKE litt også, jeg. Bildet med hestekjøtt var selvfølgelig helt usmaklig, noe han selv også forsto og beklaget. Det han har lagt ut i ettertid kan debatteres om det er strategisk lurt eller ikke for bedriften (det får tiden vise), men jeg forstår det også. Jeg ser ikke bort fra at han rett og slett blir lei all pirking, hakking og kritikk som de blir utsatt for uansett hva de legger ut. Da tenker jeg ikke nødvendigvis bare på denne tråden, men på alle de gangene folk har skrevet her at de har spurt kritisk spørsmål som ikke har blitt publisert - noe jeg forstår, siden det skinner så utrolig godt gjennom at mange av de "kritiske spørsmålene" mest er for å ha noe å ta dem på. Da kommer man til et punkt hvor man får nok og vil slå litt tilbake. Man kan kalle det barnslig, lite profesjonelt og hva som helst - men jeg skjønner det. Og synes faktisk også at han er litt morsom. Folk her inne tar jo helt av og gjør en fjær om til tjue høns. Hvis han får bare en tiendel av det som er her inne som tilbakemeldinger på sine SoMe, så er det velfortjent at han kan få harselere litt tilbake med alle de moraliserende og indignerte menneskene han (og CBE) må takle på daglig basis. Endret 23. august 2021 av Nudeldama 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Fufu Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49049 Del Skrevet 23. august 2021 Nudeldama skrev (3 minutter siden): Da kommer man til et punkt hvor man får nok og vil slå litt tilbake. Man kan kalle det barnslig, lite profesjonelt og hva som helst - men jeg skjønner det. Da er det sikkert helt ok at jeg skriver at du fortjener en kule i panna? For å gi et eksempel på reaksjoner på legitim kritikk fra flere år tilbake. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 23. august 2021 #49050 Del Skrevet 23. august 2021 Kaputt skrev (36 minutter siden): Har, som flere andre, tatt skjermdump av alle storyene. Har lyst til å sende dem videre, men vet ikke helt hvor/hvem. Har problemer med å forstå at noen kan være SÅ usmakelig. Tydelig støtt av KG også, siden vi nevnes. Send til Mads Hansen? De er vel "fredet", men kunne alltids gjort et forsøk. Han burde ikke holde på som han gjør nå, uten at det får konsekvenser. De rakker ned på alle som er på KG, men han/de kunne hatt godt av en aldri så liten sjelegransking! For en oppførsel av såkalte influencere. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissLucy Skrevet 23. august 2021 Forfatter Populært innlegg #49051 Del Skrevet 23. august 2021 Nudeldama skrev (9 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg forstår LKE litt også, jeg. Bildet med hestekjøtt var selvfølgelig helt usmaklig, noe han selv også forsto og beklaget. Det han har lagt ut i ettertid kan debatteres om det er strategisk lurt eller ikke for bedriften (det får tiden vise), men jeg forstår det også. Jeg ser ikke bort fra at han rett og slett blir lei all pirking, hakking og kritikk som de blir utsatt for uansett hva de legger ut. Da tenker jeg ikke nødvendigvis bare på denne tråden, men på alle de gangene folk har skrevet her at de har spurt kritisk spørsmål som ikke har blitt publisert - noe jeg forstår, siden det skinner så utrolig godt gjennom at mange av de "kritiske spørsmålene" mest er for å ha noe å ta dem på. Da kommer man til et punkt hvor man får nok og vil slå litt tilbake. Man kan kalle det barnslig, lite profesjonelt og hva som helst - men jeg skjønner det. Og synes faktisk også at han er litt morsom. Folk her inne tar jo helt av og gjør en fjær om til tjue høns. Hvis han får bare en tiendel av det som er her inne som tilbakemeldinger på sine SoMe, så er det velfortjent at han kan få harselere litt tilbake med alle de moraliserende og indignerte menneskene han (og CBE) må takle på daglig basis. Eller som vi andre må tåle å høre i arbeidslivet: Hvis du ikke tåler trafikken, får du komme deg opp på fortauet. Han er ikke er offer. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 23. august 2021 #49052 Del Skrevet 23. august 2021 Snødronninga skrev (3 minutter siden): Send til Mads Hansen? De er vel "fredet", men kunne alltids gjort et forsøk. Han burde ikke holde på som han gjør nå, uten at det får konsekvenser. De rakker ned på alle som er på KG, men han/de kunne hatt godt av en aldri så liten sjelegransking! For en oppførsel av såkalte influencere. Han sier aldri er vondt ord om dette bloggerparet. Bare alle andre. Skoda kanskje 😉 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 23. august 2021 #49053 Del Skrevet 23. august 2021 9 minutter siden, Nudeldama said: Jeg må innrømme at jeg forstår LKE litt også, jeg. Bildet med hestekjøtt var selvfølgelig helt usmaklig, noe han selv også forsto og beklaget. Det han har lagt ut i ettertid kan debatteres om det er strategisk lurt eller ikke for bedriften (det får tiden vise), men jeg forstår det også. Jeg ser ikke bort fra at han rett og slett blir lei all pirking, hakking og kritikk som de blir utsatt for uansett hva de legger ut. Da tenker jeg ikke nødvendigvis bare på denne tråden, men på alle de gangene folk har skrevet her at de har spurt kritisk spørsmål som ikke har blitt publisert - noe jeg forstår, siden det skinner så utrolig godt gjennom at mange av de "kritiske spørsmålene" mest er for å ha noe å ta dem på. Da kommer man til et punkt hvor man får nok og vil slå litt tilbake. Man kan kalle det barnslig, lite profesjonelt og hva som helst - men jeg skjønner det. Og synes faktisk også at han er litt morsom. Folk her inne tar jo helt av og gjør en fjær om til tjue høns. Hvis han får bare en tiendel av det som er her inne som tilbakemeldinger på sine SoMe, så er det velfortjent at han kan få harselere litt tilbake med alle de moraliserende og indignerte menneskene han (og CBE) må takle på daglig basis. Helt utrolig at noen, uansett hva den mannen/det paret gjør, så er det noen som forsvarer oppførselen deres. Helt utrolig. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49054 Del Skrevet 23. august 2021 Strengt tatt burde vel hestekjøttbildet vært merket som reklame, hvis det er camperen som er bakgrunn der 😬 Regner med xcamp.no er sjikkeli fornøyde med jobben cbe.no gjør for dem. Først ulovlig bruk av alkohol i reklamen for dem og nå... dette. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizziea Skrevet 23. august 2021 #49055 Del Skrevet 23. august 2021 Gud hjelpe meg. Nå er jeg flau over og bo i samme by som de. Vi er ikke sånn i sarp altså. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 23. august 2021 #49056 Del Skrevet 23. august 2021 Snødronninga skrev (14 minutter siden): Send til Mads Hansen? De er vel "fredet", men kunne alltids gjort et forsøk. Han burde ikke holde på som han gjør nå, uten at det får konsekvenser. De rakker ned på alle som er på KG, men han/de kunne hatt godt av en aldri så liten sjelegransking! For en oppførsel av såkalte influencere. Eller til IG-kontoen Badesken 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49057 Del Skrevet 23. august 2021 Både barn og dyr er ekstra sårbare individer som er prisgitt ansvarlige voksnes evne til omsorg, empati og ansvarsfølelse. Derfor bør det ikke overraske noen at det vekker ekstra harme når influencere tematiserer og avdekker egen tilsynelatende likegyldighet og uforstand mht slike problemstillinger. Når begge gruppers integritet trampes så ettertrykkelig på i tankeløse og dels hjerteløse SoMe-poster blir det dessuten vanskelig å ikke se et mønster - både hos influencerne som står med redaktøransvar for publiseringen, og hos lesere som bagatelliserer den. Men det er kanskje ikke like nøye for alle med barn og dyr og sånn. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. august 2021 #49058 Del Skrevet 23. august 2021 Kaputt skrev (13 minutter siden): Han sier aldri er vondt ord om dette bloggerparet. Bare alle andre. Skoda kanskje 😉 Den dagen Mads Hansen gjør noe omkring dette paret og som ikke stiller de i noe godt lys, ja, da fortjener han ros for det, men slik det er i dag så vil han nok ikke nærme seg de med noe kritisk blikk i det hele tatt, dessverre 🤬 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 23. august 2021 #49059 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Nudeldama skrev (2 timer siden): Jeg må innrømme at jeg forstår LKE litt også, jeg. Bildet med hestekjøtt var selvfølgelig helt usmaklig, noe han selv også forsto og beklaget. Det han har lagt ut i ettertid kan debatteres om det er strategisk lurt eller ikke for bedriften (det får tiden vise), men jeg forstår det også. Jeg ser ikke bort fra at han rett og slett blir lei all pirking, hakking og kritikk som de blir utsatt for uansett hva de legger ut. Da tenker jeg ikke nødvendigvis bare på denne tråden, men på alle de gangene folk har skrevet her at de har spurt kritisk spørsmål som ikke har blitt publisert - noe jeg forstår, siden det skinner så utrolig godt gjennom at mange av de "kritiske spørsmålene" mest er for å ha noe å ta dem på. Da kommer man til et punkt hvor man får nok og vil slå litt tilbake. Man kan kalle det barnslig, lite profesjonelt og hva som helst - men jeg skjønner det. Og synes faktisk også at han er litt morsom. Folk her inne tar jo helt av og gjør en fjær om til tjue høns. Hvis han får bare en tiendel av det som er her inne som tilbakemeldinger på sine SoMe, så er det velfortjent at han kan få harselere litt tilbake med alle de moraliserende og indignerte menneskene han (og CBE) må takle på daglig basis. Slå tilbake mot hvem? De som skriver på KG?. KG som de ikke leser, eller bryr seg om hva som skrives. Ved at han skal ta igjen, så betyr jo det bare at de leser her, og at de bryr seg om hva som skrives om dem. Da han skriver nedlatende om de som kjører Skoda, han har ikke tenkt over at kanskje noen av de som skriver hjerter og "fine deg", kjører Skoda... eller tror han at det bare er de på KG som kjører det. Det er litt sånn barnehageoppførsel på LK. Litt sånn at pappan min er sterkere enn pappan din. Min bil er finere enn din. Innlegget er ryddet for personangrep. Endret 23. august 2021 av Måne Rampelyset 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 23. august 2021 #49060 Del Skrevet 23. august 2021 Kaputt skrev (3 timer siden): Skulle gjerne sagt hva jeg mener selv, men trangen til å være en kikker når galskapen slår til vinner. Vil ikke bli slettet i noen kanaler. Tipper denne insta-brukeren blir blokkert om få strakser. Den var min. Skjønte at den ble slettet, det kan for alle del ikke få lov å stå en eneste kritisk kommentar i kommentarfeltet. Ble ikke blokkert da. 😂 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå