Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

123Frustrert skrev (13 minutter siden):

Mer kvalmende går det vel ikke an å bli! 

85B202CE-E708-46BD-B78A-61BAD8FB5110.png

Niks - for en Dr……

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk å bli sett i en ny Skoda da gitt, det må jo være så flaut at Kulås-dronninga og kæillen neppe kan vise seg ute de neste 14 dagene. Blir nok maniske kaffekopper og mølle fremover. 😂

Sorry, klarte bare ikke dy meg 🙄

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 minutter siden):

Begynner å bli på høy tid for dette influencerparet å logge av litt. Reflektere litt  - offline. 

Det tror jeg egen grei konklusjon slik ståa er nå. Som en start kan de jo google svart humor. (Sjelden avsenderen av slik humor bruker 🤮om egne utsagn...😆)

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei2016 skrev (3 timer siden):

Det är situationer så som detta som är så svåra med dom två anställda i denna bedrift med deras tillhörande historik.

LK lägger ut en bild, får kritik, raderar bilden och ber sen om ursäkt. Kan man kräva mer? Nej, i normala fall inte. Det är ju så man vill att att det ska fungera. Gör du bort dig så be om ursäkt- gör om, gör rätt. Så enkelt.

Problemet är all historik med alla andra snedsteg, som tidigare har visat att ångern inte alls återspeglas på felet som är begått- det går på ångesten efter å ha blivit påkommen. Varför ska det nu plötsligt, efter alla dissa år med snedsteg och tillhörande försök på damage control, vara et genuint ursäkt? 

Min poäng? Trovärdigheten är förstörd och finns inte kvar. Kan den återbyggas? Jag vet ärlig talat inte. 

Helt enig, godt innlegg. Og den helt manglende troverdigheten går jo også utover samarbeidspartnere for min del. Jeg tenker at å samarbeide med denne bedriften gir lav troverdighet og jeg styrer unna. 
Jeg har også en arbeidssituasjon der troverdighet er viktig og ganske avgjørende for utførelsen av jobben. Jeg må si man blir ganske sjokkert over hva denne bedriften gjør, fortsetter å gjøre og at den aldri lærer. At det i det hele tatt er samarbeidspartnere igjen er jo helt utrolig egentlig. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (2 minutter siden):

Tenk å bli sett i en ny Skoda da gitt, det må jo være så flaut at Kulås-dronninga og kæillen neppe kan vise seg ute de neste 14 dagene. Blir nok maniske kaffekopper og mølle fremover. 😂

Sorry, klarte bare ikke dy meg 🙄

Akkurat hva jeg tenkte også når jeg leste det - så spot on synes jeg. 

og vel, kaffekopper og innsugd kropp på mølle er jo stort sett det de greier presentere uansett. I tillegg til bilder av barna som vi heist ikke vil se offentlig 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (2 minutter siden):

eller avslutte sin virksomhet i det offentlige rom. De har jo ikke noe positivt å bidra med lengre - tvert om. Og råd og kritikk tar de ikke til seg 

Enig! 

De burde gi seg mens "leken er god". Det blir mer og mer drøyt, kleint, parodisk og direkte upassende. Tidvis fremstår det også ganske desperat. 

Vi har sett influencere som før har dratt det for langt før de gir seg, - og endt i offentlig mageplask. 

Men som de andre, så har CBE.no kanskje også svært høye tanker om egen rolle og betydning. De ser ikke at lyset kan gå rimelig fort i en influencerboble. Beundret, populær og "superkjendis" den ene dagen, avslørt, alene og gjort til latter dagen etter. 

Så fort kan det snu, og så fort har det snudd for andre. 

Det virker som om de tror det er DE som styrer dette selv, det er det jo ikke. De er 100% avhengig av annonsører, følgere, lesere, fans, og å få forbli "fredet" i media (de har vel ikke møtt noe negativt i media etter kommenarfelt-gate?) 

Med nok "psykobitch", "hestekjøtt", arroganse, sletting, blokkering, thinspo, eksponering, repetering og selvgodhet, så kan det fort skje at de plutselig blir omtalt i media igjen, men som noe helt annet enn "glanset magasin som leses av ressurssterke kvinner". 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det kan være lurt å leve livet sitt basert på annet grunnlag enn 👍🏼eller 👎🏻på sosiale medier. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (4 timer siden):

Man skulle tro at det første man som hundeeier gjorde når ferien ble planlagt, var å sjekke om det var tillatt med hund på de aktuelle utfluktene. Og så enkelt og greit unngå steder som innebærer at en valp må ligge alene i bilen, sannsynligvis i flere timer. Spesielt i sommervarme, men ellers også. Har man ikke planlagt godt nok, og oppdager at her kan ikke valpen være med - vel, da dropper man den parken/gården eller hva det måtte være. 

Eller så kan en av foreldrene være på gården med barna og den andre med valpen!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo også et godt eksempel på flytende moral, at han styres/korrigeres/oppfører seg først og fremst på bakgrunn av tilbakemeldinger fra folk, og ikke ut fra en iboende moral av rett og galt. 

Edit: og om det kan man jo si mye forskjellig fordi det kan vise seg på veldig mange måter. Først og fremst er det grunnleggende umodent og vanligvis noe man vokser fra.

Endret av Marthos
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elina123 skrev (2 minutter siden):

Eller så kan en av foreldrene være på gården med barna og den andre med valpen!

Absolutt!

Poenget må være at valpen er et familiemedlem, og man lar ikke et familiemedlem sitte alene igjen i bilen. Kanskje i flere timer.

Da finner man andre løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
123Frustrert skrev (38 minutter siden):

Mer kvalmende går det vel ikke an å bli! 

85B202CE-E708-46BD-B78A-61BAD8FB5110.png

Leser det som en form for damage control. De som reagerer på at han tok det ned er jo de følgerne han hadde i tankene da han postet det. Dette er jo følgere som en viktige for ham i kraft av å være på hans nivå (lik humor feks) Så her vil han gjøre alle til lags. 

Slår beina under «skivebom»-kommentaren. Og resultatet er enda lavere troverdighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marioposa skrev (1 time siden):

Hva tenker du om dette @Nudeldama

Nye høyder på LKE sin kritikkverdige oppførsel? 

Jeg tenker at nå har denne tråden brukt veldig mange sider og veldig mange fargerike og usaklige karakteristikker av LKE på denne saken, så jeg kjenner jeg har lite behov for å bli enda en stemme i det hylekoret. Jeg tror poenget har kommet mer enn godt nok frem nå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sagt hva jeg mener selv, men trangen til å være en kikker når galskapen slår til vinner. Vil ikke bli slettet i noen kanaler. Tipper denne insta-brukeren blir blokkert om få strakser. 

Screenshot_20210823_164502.jpg

Endret av Kaputt
*edit* kommentaren er nå slettet på insta
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Solaire
Cissacissa skrev (1 time siden):

LKE bare fortsetter å gi og gi. På bildet av leiebilen skriver han «nedgradering i 14 dager». Altså, vil han bli oppfattet som en rass, eller skjønner han ikke bedre? 

LKE bare gir og gir. Skoda er en av de mest populære bilmerkene i Norge. F eks Skoda Octavia har lenge vært Norges mest solgte stasjonsvogn og Norges mest solgte bil med dieselmotor. I fjor var Skoda Octavia også Norges mest solgte fossilbil:

https://www.tv2.no/a/11359045/

LKE elsker å være hatet av de fleste, tydeligvis. Kjøre ihjel hest, poste bilde av hestekjøttet som landet på bilen med 😍 fordi han selv heldigvis fikk skyss hjem til Særp, og så klage over "lavkvalitets" leiebil som "halve" Norge kjører 🙃 #sjarmør #empatisk #ydmyk 

Fy fader så takknemlig han skal være for at kona har skapt en arbeidsplass for ham.

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaputt skrev (12 minutter siden):

Skulle gjerne sagt hva jeg mener selv, men trangen til å være en kikker når galskapen slår til vinner. Vil ikke bli slettet i noen kanaler. Tipper denne insta-brukeren blir blokkert om få strakser. 

Screenshot_20210823_164502.jpg

Jeg kom inn i tråden nå for å si det samme. 
Har flere spørsmål jeg gjerne skulle stilt CBE og LKE, men det fører bare til blokkering og intet svar. Snakker om å kneble potensielle følgere, sponsorer og leverandører. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavande
Ugresset skrev (1 time siden):

Hvorfor, HVORFOR gjør han dette? 😳

Han har jo slettet alle kommentarer som har kommet... Har fulgt litt med på det etter at det ble kommentert i går. 

Screenshot_20210823_154146.jpg

Jeg legger merke til at LKE ikke skriver noe om hva bildet handlet om.  Det gjorde han heller ikke tidligere i dag, da han viste til at det var fullstendig skivebom å legge ut det bildet i går.

Jeg lurer derfor på om han refererer til tilbakemeldinger fra folk som ikke vet hva han la ut?  Jeg håper det er tilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...