Marsh Skrevet 18. august 2021 #48641 Del Skrevet 18. august 2021 Jenny Skavlan blir ofte nevnt som motstykket til CBE. Se bare på reklamen hennes for sitt nye bad, casual kledd, ujålete stil. Hadde dette vært CBE sin reklame hadde det nok vært en oppsminket og lettkledd dame med innsugd mage og "sexy" posering. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Marie Skrevet 18. august 2021 #48642 Del Skrevet 18. august 2021 Jeg tenker på jobb. Tror noen her at herr og fru Eriksen jobber 8 timer hver dag? Nå er det onsdag og tre jobbdager etter ferie. Lurer på hva de fyller de 16 timene om dag med..🤔 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 18. august 2021 #48643 Del Skrevet 18. august 2021 Emma Marie skrev (1 time siden): Jeg tenker på jobb. Tror noen her at herr og fru Eriksen jobber 8 timer hver dag? Nå er det onsdag og tre jobbdager etter ferie. Lurer på hva de fyller de 16 timene om dag med..🤔 Tja..NetFit går så det suser..eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 18. august 2021 #48644 Del Skrevet 18. august 2021 Emma Marie skrev (1 time siden): Jeg tenker på jobb. Tror noen her at herr og fru Eriksen jobber 8 timer hver dag? Nå er det onsdag og tre jobbdager etter ferie. Lurer på hva de fyller de 16 timene om dag med..🤔 Det ser ut som ett helt utrolig kjedelig liv. De fleste folk jobber 8 timer eller mer i tillegg til å trene, lage middag osv… 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 18. august 2021 #48645 Del Skrevet 18. august 2021 Emma Marie skrev (2 timer siden): Jeg tenker på jobb. Tror noen her at herr og fru Eriksen jobber 8 timer hver dag? Nå er det onsdag og tre jobbdager etter ferie. Lurer på hva de fyller de 16 timene om dag med..🤔 I følge det de poster i sosiale medier så fylles arbeidsdagene stort sett med trening, selfies, sminke, retusjering, redigering, shopping og kafébesøk. Jobben deres er å produsere innhold på sosiale medier og det gjør de jo for så vidt ved å legge ut random bilder av dagene sine. Og så har de sikkert noen samtaler innimellom med regnskapsføreren som ordner bedriftsøkonomien deres og med salgs/reklamepersonen som ordner reklameavtalene deres. #hardtliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 18. august 2021 Populært innlegg #48646 Del Skrevet 18. august 2021 En ikke ubetydelig del av stillingen til LKE må jo gå med til å overvåke og kverulere på instagram/facebook/jodel og diverse fora. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 18. august 2021 #48647 Del Skrevet 18. august 2021 En ira.home eller noe lignende har lagt inn litt krasse kommentarer under bildene til CB, blant annet om barneeksponering. Lurer på om LK må ha oversett de. Siden de står der. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 18. august 2021 #48648 Del Skrevet 18. august 2021 Monimoni skrev (11 minutter siden): En ira.home eller noe lignende har lagt inn litt krasse kommentarer under bildene til CB, blant annet om barneeksponering. Lurer på om LK må ha oversett de. Siden de står der. Hvilke bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 18. august 2021 #48649 Del Skrevet 18. august 2021 Emma Marie skrev (8 timer siden): Jeg tenker på jobb. Tror noen her at herr og fru Eriksen jobber 8 timer hver dag? Nå er det onsdag og tre jobbdager etter ferie. Lurer på hva de fyller de 16 timene om dag med..🤔 selvdigging 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. august 2021 #48650 Del Skrevet 19. august 2021 (endret) Emma Marie skrev (15 timer siden): Jeg tenker på jobb. Tror noen her at herr og fru Eriksen jobber 8 timer hver dag? Nå er det onsdag og tre jobbdager etter ferie. Lurer på hva de fyller de 16 timene om dag med..🤔 Interessant spørsmål. Influencere/bloggere kjempet jo en kamp for at det de levde av skulle kalles jobb og bransje. De fikk det som de ville, og det er derfor helt innafor å spørre hva jobben deres går ut på. Jeg ser helt klart at det må være slitsomt å føle at man hele dagen må holde uvisst antall mennesker oppdatert via stories, men det er fortsatt bilder og snutter av trening, måltider, fritid og egenpleie - så det fremstår som svært behagelige og bedagelige dager. Men mindre all treningen, turene med hunden, egenpleien osv kun er "staget" da - FOR å lage bilder og snutter. Da inneholder i tilfelle dagen mye "sceneskift" og kan sikkert sammenlignes med teater eller noe. Jeg har tenkt på hvor lite utviklende det må være når begge jobber med dette. De fleste andre har kollegaer og et fag vi hele tiden oppdaterer oss på eller videreutdanner oss i - og jobber med noe som ikke handler om oss selv. Det kan da ikke være sunt å gå i sin egen boble de to dag ut og dag inn og kun posere og å ta bilder av seg selv. Utad blir det omtalt som et rimelig hjernedødt og selvopptatt yrke iallefall (rundt lunsjbordet vårt for å ta et eksempel) Endret 19. august 2021 av Isild 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 19. august 2021 #48651 Del Skrevet 19. august 2021 Hallepalle2 skrev (11 timer siden): Hvilke bilder da? Flere. Husker ikke nøyaktig hvilke, i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 19. august 2021 #48652 Del Skrevet 19. august 2021 https://www.nrk.no/mr/overvaking-av-barn-1.15610108 Intetanende barn filmes og så legges videoen ut på internett. Mor er ikke særlig begeistret for det. Likeså Datatilsynet. I mens legger CBE til stadighet ut bilder, film, og informasjon av mindreårige på sin bedrifts SoMe-plattformer. Og verden er lyserød, full av delikat sukkerspinn, og om litt er kaffen klar ... 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 19. august 2021 Populært innlegg #48653 Del Skrevet 19. august 2021 (endret) Endret 19. august 2021 av Pust 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. august 2021 #48654 Del Skrevet 19. august 2021 Pust skrev (1 time siden): Spot on! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 19. august 2021 #48655 Del Skrevet 19. august 2021 Emma Marie skrev (21 timer siden): Jeg tenker på jobb. Tror noen her at herr og fru Eriksen jobber 8 timer hver dag? Nå er det onsdag og tre jobbdager etter ferie. Lurer på hva de fyller de 16 timene om dag med..🤔 Ut i fra hva de viser på instastory, så kan de jo umulig jobbe 8 timer til sammen en gang. Hun har jo sagt selv at hun ikke skal jobbe etter kl 17, og nå ser man jo på netfit sin side at de er ute og løper. Så da gikk vel de timene frem til ungene kommer hjem. Men jeg vil tro de har en annen definisjon på hva som er jobb, enn oss andre. Alt de gjør, er nok jobb for dem. Mens jeg vil nok si at jeg sjelden ser de jobbe. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 19. august 2021 #48656 Del Skrevet 19. august 2021 Pusern3 skrev (På 10.8.2021 den 23.13): dag etter dag…. Du glemte kaffekoppen ….hi…hi.. Og iskaffen som så mange spør om oppskrift på. he he.... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 19. august 2021 #48657 Del Skrevet 19. august 2021 Surikatt skrev (På 18.8.2021 den 0.45): Coach Eriksen eller hva han kaller seg ellers, må gjerne bli helt privat i alle kanaler så kanskje det er færre som leser det vaset hans Coach Eriksen skriver at han har gått ned 8 kg. Kan se ut som han også trenger mere muskler og mere mat. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. august 2021 #48658 Del Skrevet 19. august 2021 IG går jo helt ræva for dem for tida, de siste bildene/innleggene er knapt over 2000 likes. Selv unger og hunder har mistet sin boost-effekt. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. august 2021 #48659 Del Skrevet 19. august 2021 Kollontaj skrev (35 minutter siden): IG går jo helt ræva for dem for tida, de siste bildene/innleggene er knapt over 2000 likes. Selv unger og hunder har mistet sin boost-effekt. Må si jeg lurer på hva de tenker at de skal falle tilbake på når dette ikke går rundt lenger. For selv om de blir fornærmet når man nevner det (og de ivrigste forsvarerne blir fornærmet på deres vegne) - så er det bare ren fakta og helt tydelig at de mister mer og mer grepet. Antall kommentar er også på et all time low. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 19. august 2021 #48660 Del Skrevet 19. august 2021 Det er selfies, kaffe, unger og trening. Dag ut og dag inn. Det er jo grenser hvor variert innhold en kaffekopp kl 6 kan bli. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå