Lafamiglia Skrevet 15. august 2021 #48541 Del Skrevet 15. august 2021 Aquarius04 skrev (10 timer siden): Synes forøvrig de siste bildene fra inststory er noe av det verste jeg har sett hos CBE. Hun er så tynn!! Muskler ja, men så vanvittig tynn. Det er så trist. Dette synes jeg er å gå langt over streken. Det er forferdelig utidig å kommentere andres kropp på den måten. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. august 2021 #48542 Del Skrevet 15. august 2021 Rapporter, ikke kommenter. Det ødelegger tråden og er med på å gi den et mye dårligere rykte enn fortjent. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 15. august 2021 #48543 Del Skrevet 15. august 2021 2 hours ago, Lafamiglia said: Dette synes jeg er å gå langt over streken. Det er forferdelig utidig å kommentere andres kropp på den måten. Hvorfor er det utidig å kommentere når hun selv legger ut manipulerte bilder av kroppen sin flere ganger daglig? Når man blottlegger kroppen sin sånn i offentlige kanaler, må man regne med å få kommentarer, også negative og ikke bare av typen "åhhh så fin du er". 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. august 2021 #48544 Del Skrevet 15. august 2021 Veldig tydelig redigert bilde ja. Så det med en gang. Sexy undertøy og barnematbokser? Altså ?? Jenny Skavlan får til blogg og instagram uten å vise barna. Tjener fasadeparet så dårlig? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 15. august 2021 #48545 Del Skrevet 15. august 2021 Xstrella skrev (40 minutter siden): Veldig tydelig redigert bilde ja. Så det med en gang. Sexy undertøy og barnematbokser? Altså ?? Jenny Skavlan får til blogg og instagram uten å vise barna. Tjener fasadeparet så dårlig? Ja. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 15. august 2021 #48546 Del Skrevet 15. august 2021 Fnugg1 skrev (8 timer siden): Synes hun har blitt ekstremt tilgjort i det siste, som om hun spiller en rolle i en film eller serie. Alt er så perfekt at jeg synes det blir vanskelig å se at dette er en helt «vanlig» familie på en helt «vanlig» familieferie. Alt er stylet til perfeksjon til enhver tid. Og disse utrykkene i ansiktet etter hun har trent, jeg skal ikke si hva jeg synes de ser ut som… *kremt* Jeg synes dette tilgjorte har vart veldig lenge. Det er i hvert fall en god stund siden jeg, og flere med meg, sammenlignet henne med en "Stepford wife". 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 15. august 2021 Populært innlegg #48547 Del Skrevet 15. august 2021 Det virker mer og mer som om de lager et manus på forhånd - og "spiller det inn" etterpå. Tror ikke det er ekte noe av det vi ser. Men, jeg er desverre også stygt redd for at det ikke er igjen plass til så mye ekte, det ser ut til at det går med svært mye tid i løpet av en dag til skuespillet som må ut i kanalene. Og da er det jo faktisk Stepford Wife da, og Truman show. For å si det helt enkelt : Det er f.eks ganske tydelig at de ikke går tur for å gå tur, men at de går tur for å ta bilder av at de gjør det. Er LKE i hele tatt med familien på tur? Det virker som om han er ganske langt foran, bak eller til siden - for å dokumentere det hele med kamera og drone. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. august 2021 #48548 Del Skrevet 15. august 2021 De virker bare mindre og mindre begavet dette sirkus fesjå showet. Begriper ikke at dette fenger. Samtlige påvirkere burde fått hjelp. Det går over stokk og stein. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 15. august 2021 #48549 Del Skrevet 15. august 2021 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Hvorfor er det utidig å kommentere når hun selv legger ut manipulerte bilder av kroppen sin flere ganger daglig? Når man blottlegger kroppen sin sånn i offentlige kanaler, må man regne med å få kommentarer, også negative og ikke bare av typen "åhhh så fin du er". Jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke kan kommenteres når det er en så bevist handling som har pågått i over 10 år. Hun fremelsker et liv med kaloriunderskudd og manisk løping. Jeg synes det absolutt bør diskuteres om det er slik vi ønsker at samfunnet skal påvirkes. Hva er positivt med dette? 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 15. august 2021 #48550 Del Skrevet 15. august 2021 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Hvorfor er det utidig å kommentere når hun selv legger ut manipulerte bilder av kroppen sin flere ganger daglig? Når man blottlegger kroppen sin sånn i offentlige kanaler, må man regne med å få kommentarer, også negative og ikke bare av typen "åhhh så fin du er". Da kan man heller kommentere det på IG- bildet hennes istedet for her🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 15. august 2021 #48551 Del Skrevet 15. august 2021 MacBeth skrev (20 minutter siden): Da kan man heller kommentere det på IG- bildet hennes istedet for her🤷♀️ Gjør man det blir det slettet og man blir blokkert. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 15. august 2021 #48552 Del Skrevet 15. august 2021 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Hvorfor er det utidig å kommentere når hun selv legger ut manipulerte bilder av kroppen sin flere ganger daglig? Når man blottlegger kroppen sin sånn i offentlige kanaler, må man regne med å få kommentarer, også negative og ikke bare av typen "åhhh så fin du er". "Flere ganger daglig" faktisk. Det er jo en fordel å underbygge sine påstander med solide bevis før man presenterer de som fakta. Og med solide bevis så mener jeg de av typen der man enten har en original å sammenligne med eller der det åpenbart er tuklet med ved at det kan begrunnes f.eks i at omgivelsene bak er skjeve eller dratt ut. Og før noen beskylder meg for å mene at hun ikke redigerer bilder så kan jeg si at dette ikke handler om hva jeg mener, men at løse påstander som at hun daglig manipulerer bilder er noe man bør klarer å bevise med mer enn bare synsing av litt slørete linjer på allerede kornete bilder, eller sammenligninger med egen og andres kropp og konklusjoner som at «jeg har ikke en slik innsnevring øverst på lårene selv så det er åpenbart manipulert». Når dette presenteres som en sannhet så tror mange det er fritt frem for å slenge ut kommentarer om noens kropp. Kritikk som går på at det legges ut såkalt «thinspo» er en ting, men med en gang noen begynner å karakterisere en kropp som for tynn så senker det andres terskel for å skrive det samme og plutselig skiftes fokus fra bedrift til individ. Det er ikke greit og jeg syns faktisk det er viktig å si ifra om sånt en gang iblant i tillegg til å rapportere. Da viser man at dette er en seriøs tråd og at det ikke er en felles aksept i at sånt er greit å skrive. Folk her er jo ellers veldig flinke til å si ifra når motstandere dukker opp i tråden og bruker negative karakteristikker om brukerne som en gruppe og ikke enkeltindivider med ulike meninger. Det bør gå begge veier. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 15. august 2021 #48553 Del Skrevet 15. august 2021 Isild skrev (2 timer siden): Det virker mer og mer som om de lager et manus på forhånd - og "spiller det inn" etterpå. Tror ikke det er ekte noe av det vi ser. Men, jeg er desverre også stygt redd for at det ikke er igjen plass til så mye ekte, det ser ut til at det går med svært mye tid i løpet av en dag til skuespillet som må ut i kanalene. Og da er det jo faktisk Stepford Wife da, og Truman show. For å si det helt enkelt : Det er f.eks ganske tydelig at de ikke går tur for å gå tur, men at de går tur for å ta bilder av at de gjør det. Er LKE i hele tatt med familien på tur? Det virker som om han er ganske langt foran, bak eller til siden - for å dokumentere det hele med kamera og drone. Hvis man skal være god på merkevarebygging som skal favne alle grupper, så skal merkevaren ikke vise hva slags verdier de er bygget på. Derav «teater» og «skuespill». Problemet er at dette er hverdagen og ferien til mindreårige , som ikke har noe forutsetning for å kunne forstå hva de er med på. En skadelig bransje for voksne. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 15. august 2021 #48554 Del Skrevet 15. august 2021 (endret) Isild skrev (2 timer siden): Det virker mer og mer som om de lager et manus på forhånd - og "spiller det inn" etterpå. Tror ikke det er ekte noe av det vi ser. Men, jeg er desverre også stygt redd for at det ikke er igjen plass til så mye ekte, det ser ut til at det går med svært mye tid i løpet av en dag til skuespillet som må ut i kanalene. Og da er det jo faktisk Stepford Wife da, og Truman show. For å si det helt enkelt : Det er f.eks ganske tydelig at de ikke går tur for å gå tur, men at de går tur for å ta bilder av at de gjør det. Er LKE i hele tatt med familien på tur? Det virker som om han er ganske langt foran, bak eller til siden - for å dokumentere det hele med kamera og drone. Etter morsdagsbildene, hvor CBE hadde stekepanne med speilegg og så videre oppi senga og det var tydelig at det var brukt profesjonelt fotoutstyr med softbokser osv, så innrømte hun etterpå at det hadde tatt cirka 20-30 minutter å ta bildene før de i det hele tatt fikk spist frokosten. Et godt eksempel på når jaget etter en perfekt fasade blir veldig inngripende i ungenes hverdag. Endret 15. august 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 15. august 2021 #48555 Del Skrevet 15. august 2021 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Gjør man det blir det slettet og man blir blokkert. Det er sant, men det har heller ingen hensikt å kommentere her og bidra til usaklig debatt om bedriften. Så da er det kanskje best å la være å kommentere utseende hennes🤷♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 15. august 2021 #48556 Del Skrevet 15. august 2021 MacBeth skrev (1 time siden): Det er sant, men det har heller ingen hensikt å kommentere her og bidra til usaklig debatt om bedriften. Så da er det kanskje best å la være å kommentere utseende hennes🤷♀️ Men hvorfor? Det er jo kun det bloggen handler om, kropp, kropp, kropp og atter kropp. Hvordan trene og jogge så mye at du kan fortjene en hveteboller.. det er jo helt ekstremt. Det er jo ingen voksne folk som hele tiden går i magetopp eller stiller seg opp med blogger bein på den måten cbe gjør. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. august 2021 #48557 Del Skrevet 15. august 2021 Solaire skrev (5 timer siden): Etter morsdagsbildene, hvor CBE hadde stekepanne med speilegg og så videre oppi senga og det var tydelig at det var brukt profesjonelt fotoutstyr med softbokser osv, så innrømte hun etterpå at det hadde tatt cirka 20-30 minutter å ta bildene før de i det hele tatt fikk spist frokosten. Et godt eksempel på når jaget etter en perfekt fasade blir veldig inngripende i ungenes hverdag. Til sammenligning har hun i dag et reklameoppdrag på instagram hvor hun filmer seg selv i speilet med mobilen og babler i vei som er fjortis. Så ufattelig uprofesjonellt, fatter ikke at Chiquelle eller hva de heter betaler for dette. Hvor er fotograf, softboks og utstyr? Og hva er det hun sier? Nå kommer det et hål? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 15. august 2021 #48558 Del Skrevet 15. august 2021 loffen skrev (9 minutter siden): Til sammenligning har hun i dag et reklameoppdrag på instagram hvor hun filmer seg selv i speilet med mobilen og babler i vei som er fjortis. Så ufattelig uprofesjonellt, fatter ikke at Chiquelle eller hva de heter betaler for dette. Hvor er fotograf, softboks og utstyr? Og hva er det hun sier? Nå kommer det et hål? Fikk i det minste litt mer informasjon om et produkt denne gang, kunne vært nyttig å vite mer om stoffet på kjolene også, om man var interessert i den slags.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 15. august 2021 #48559 Del Skrevet 15. august 2021 loffen skrev (15 minutter siden): Til sammenligning har hun i dag et reklameoppdrag på instagram hvor hun filmer seg selv i speilet med mobilen og babler i vei som er fjortis. Så ufattelig uprofesjonellt, fatter ikke at Chiquelle eller hva de heter betaler for dette. Hvor er fotograf, softboks og utstyr? Og hva er det hun sier? Nå kommer det et hål? Tenkte det samme, en litt mer voksen og utilgjort fremtoning hadde ikke skada. Og jeg savner litt mer info om produktene. Ikke at jeg kommer til å handle hos Chiquelle. 😄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 15. august 2021 #48560 Del Skrevet 15. august 2021 Det beste med storyen med reklame for chiquelle var jo at den eksklusive koden var halvparten av rabatten du kunne få med kode som oppgis på nettsiden. Hun fikk ordnet det, men hvorfor bruke hennes kode når du får samme rabatt fra en kode på nettsiden? 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå